Schița de curs
Introducere în comunicare
- procesul de comunicare și etapele acestuia
- importanța comunicării verbale și nonverbale
- tehnici și instrumente pentru o comunicare eficientă
Principiile comunicării eficiente ca element esențial în contactele eficiente în organizația dumneavoastră
- propriul stil de comunicare de autoanaliză
- erori de comunicare
- bariere de comunicare
- etapele dezvoltării contactului interpersonal
- comunicare directă și comunicare telefonică
Comunicarea în organizații
- comunicarea în rețea într-o organizație
- modele de flux de informații și optimizarea acestora
- sarcini și instrumente de comunicare internă
Conversații eficiente
- dezvoltarea imaginii de sine ca emițător și receptor al unui mesaj
- factori care afectează calitatea contactelor profesionale între personal
- ascultarea activă ca instrument de comunicare eficientă
- factori de confuzie auzul și înțelegerea vorbirii
- arta de a pune întrebări
- mecanisme și tehnici psihologice de influențare
Pași pentru construirea echipei și impactul acestora asupra cooperării
- etapele dezvoltării echipei: principii de funcționare și pericole pe fiecare dintre ele
- mod de a lucra la toate
- rolurile echipei și identificarea acestora
Conflictul și competiția în grup ca cea mai mare amenințare la adresa cooperării
- sursele tipurilor de conflicte
- strategii de rezolvare a conflictelor
- competiție în trupă: argumente pro și contra
Sursele tipurilor de conflicte
În armonie unul cu celălalt și relații bune cu ceilalți - conceptul de comportament asertiv
- conceptul de asertivitate
- propriile tale drepturi
- când decizi să fii asertiv
- tipuri de comportament: comportament agresiv, supus, asertiv
- construirea mesajelor „eu” ca bază pentru o exprimare asertivă a opiniilor, judecăților și emoțiilor
- de ce ne este frică să spunem „nu” – ce ne oprește
- tratament autoasertiv emanat de la sine
Ce înseamnă să te respectăm pe tine și unul pe altul - ce se întâmplă dacă suntem de acord sau refuzăm
- capacitatea de a refuza și refuza admiterea
- capacitatea de a argumenta
- manipulare
- acceptarea răspunsurilor negative și pozitive la formele de critică
- oferind feedback constructiv
Mărturii (6)
Libertate, fără presiuni, fără "a cere răspunsuri".
Maciej - Kaczmarski Group
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
este în tagalog, așa că eu/noi ne putem exprima liber.
Jenny - IT
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Claritatea discuției. Formatorul se conectează cu participanții. Aura plăcută și veselă a formatorului.
Mona Liza - IT
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Atmosfera și libertatea prelegerilor.
Marcin - Kaczmarski Group
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Ideea de training, atmosfera relaxată, modul de transmitere a cunoștințelor, zâmbetul și profesionalismul.
Klaudia - Kaczmarski Group
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
"Leaning in" din partea trainerului pe orice subiect pe care am vrut să îl abordăm, totul a fost rezolvat
Anna - Kaczmarski Group
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina