Schița de curs

Introducere în comunicare

  • procesul de comunicare și etapele acestuia
  • importanța comunicării verbale și nonverbale
  • tehnici și instrumente pentru o comunicare eficientă

Principiile comunicării eficiente ca element esențial în contactele eficiente în organizația dumneavoastră

  • propriul stil de comunicare de autoanaliză
  • erori de comunicare
  • bariere de comunicare
  • etapele dezvoltării contactului interpersonal
  • comunicare directă și comunicare telefonică

Comunicarea în organizații

  • comunicarea în rețea într-o organizație
  • modele de flux de informații și optimizarea acestora
  • sarcini și instrumente de comunicare internă

Conversații eficiente

  • dezvoltarea imaginii de sine ca emițător și receptor al unui mesaj
  • factori care afectează calitatea contactelor profesionale între personal
  • ascultarea activă ca instrument de comunicare eficientă
  • factori de confuzie auzul și înțelegerea vorbirii
  • arta de a pune întrebări
  • mecanisme și tehnici psihologice de influențare

Pași pentru construirea echipei și impactul acestora asupra cooperării

  • etapele dezvoltării echipei: principii de funcționare și pericole pe fiecare dintre ele
  • mod de a lucra la toate
  • rolurile echipei și identificarea acestora

Conflictul și competiția în grup ca cea mai mare amenințare la adresa cooperării

  • sursele tipurilor de conflicte
  • strategii de rezolvare a conflictelor
  • competiție în trupă: argumente pro și contra

Sursele tipurilor de conflicte

În armonie unul cu celălalt și relații bune cu ceilalți - conceptul de comportament asertiv

  • conceptul de asertivitate
  • propriile tale drepturi
  • când decizi să fii asertiv
  • tipuri de comportament: comportament agresiv, supus, asertiv
  • construirea mesajelor „eu” ca bază pentru o exprimare asertivă a opiniilor, judecăților și emoțiilor
  • de ce ne este frică să spunem „nu” – ce ne oprește
  • tratament autoasertiv emanat de la sine

Ce înseamnă să te respectăm pe tine și unul pe altul - ce se întâmplă dacă suntem de acord sau refuzăm

  • capacitatea de a refuza și refuza admiterea
  • capacitatea de a argumenta
  • manipulare
  • acceptarea răspunsurilor negative și pozitive la formele de critică
  • oferind feedback constructiv
 14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (6)

Cursuri înrudite

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 ore

Categorii înrudite