Schița de curs

Modulul 1. Principiile orientării obiectelor

  • Crearea modelelor
  • Clase și obiecte
  • Încapsulare, specializare și polimorfism

Modulul 2. Proiectarea aplicațiilor cu UML

  • Ce este UML
  • UML Diagrame
  • Use Case Diagrame
  • Diagrame de clasă
  • Diagrame de interacțiune

Modulul 3. Noțiuni introductive cu C#

  • C# și .Net
  • Limba C#.
  • Visual Studio IDE

Modulul 4. C# Fundamentele limbajului

  • Tipuri de date
  • Variabile
  • constante
  • Siruri de caractere
  • Declarații
  • Expressioni

Modulul 5. Ramificare

  • Declarații de ramificare condiționată
  • Declarații de ramificare necondiționată
  • Bucle

Modulul 6. Operatori

  • Misiune
  • Mathematical operatori
  • Creștere și descreștere
  • Relațional

Modulul 7. Clase și obiecte

  • Definirea claselor
  • Constructorii
  • Membri statici și de instanță
  • Distrugerea obiectelor

Modulul 8. Metode interne

  • Metode de supraîncărcare
  • Încapsularea datelor cu proprietăți
  • Returnarea mai multor valori

Modulul 9. Depanare

  • Stabilirea unui punct de întrerupere
  • Stiva de apeluri

Modulul 10. Moștenire și polimorfism

  • Specializare și generalizare
  • Moştenire
  • Polimorfism
  • Clase abstracte și sigilate
  • Clasa rădăcină: obiect
  • Tipuri de box și unboxing

Modulul 11. Supraîncărcarea operatorului

  • Folosind cuvântul cheie al operatorului
  • Crearea de operatori utili
  • Perechi logice
  • Operatori de conversie

Modulul 12. Structuri

  • Definirea unui Struct

Modulul 13. Interfeţe

  • Implementare și interfață
  • Implementarea mai multor interfețe
  • Casting la o interfață
  • Extindere și interfață

Modulul 14. Matrice

  • Declararea matricelor
  • Matrice multidimensionale
  • Sistem.Matrice
  • Indexatori

Modulul 15. Interfețe și tipuri de colecție

  • Interfețele de colecție
  • Liste de matrice
  • Cozi și stive

Modulul 16. Coarde

  • Crearea șirurilor
  • Manipularea șirurilor
  • Clasa StringBuilder

Modulul 17. Aruncarea și prinderea excepțiilor

  • Declarația de aruncare
  • Declarația de încercare și de prindere
  • Cum funcționează stiva de apeluri
  • Metode și proprietăți ale clasei de excepție

Modulul 18. Delegați și evenimente

  • Delegații
  • Evenimente

Modulul 19. Generice

  • Generic: A Primer
  • Parametrizare după tipul de date
  • Clasa System.Colelections.Generics

Cerințe

Înainte de a participa la acest curs, studenții trebuie să aibă competențe în următoarele domenii:

  • Familiaritate și confort cu funcțiile de bază ale sistemului de operare, cum ar fi manipularea fișierelor.
  • .
  • Înțelegerea noțiunilor de bază ale programării structurate, inclusiv concepte precum controlul fluxului, variabile și parametri și apeluri de funcții.
  • .
  • Acel puțin 3 luni de experiență în dezvoltarea de aplicații într-un mediu grafic sau non-grafic, sau cunoștințe echivalente.
  • .

Nu este necesară experiența în programarea și conceptele orientate pe obiecte.

  35 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (11)

Cursuri înrudite

Introducing C# 6.0 with Visual Studio 2015/2017

  28 ore

Categorii înrudite