Vă mulțumim că ați trimis solicitarea! Un membru al echipei noastre vă va contacta în scurt timp.
Vă mulțumim că ați trimis rezervarea! Un membru al echipei noastre vă va contacta în scurt timp.
Schița de curs
1. Modulul-1: Studii de caz despre modul în care Telecom autoritățile de reglementare au folosit Big Data Analytics pentru a impune conformitatea:
- TRAI ( Telecom Autoritatea de reglementare din India)
- Regulator turc Telecom : Telekomünikasyon Kurumu
- FCC - Comisia Federală Communication.
- BTRC – Autoritatea de reglementare a comunicațiilor din Bangladesh Telecom.
2. Modulul-2: Examinarea milioanelor de contracte dintre CSP-uri și utilizatorii săi folosind analize nestructurate de date mari
- Elements de NLP (Procesarea limbajului natural)
- Extragerea SLA (acorduri de nivel de servicii) din milioane de contracte
- Unele dintre cele cunoscute instrumente open source și licențiate pentru analiza contractelor (eBravia, IBM Watson, KIRA)
- Descoperirea automată a contractelor și a conflictelor din analiza datelor nestructurate
3. Modulul -3: Extragerea informațiilor structurate din contractul nestructurat cu clientul și maparea acestora la calitatea serviciului obținută din datele IPDR și amp; Date despre aplicația Crowd Sourced. Metric pentru conformitate. Detectarea automată a încălcărilor conformității.
4. Modulul-4: UTILIZAREA abordării aplicației pentru a colecta date privind conformitatea și QoS - lansează utilizatorilor o aplicație mobilă de reglementare gratuită pentru a urmări și a analiza automat. În această abordare, autoritatea de reglementare va lansa o aplicație gratuită și va distribui între utilizatori, iar aplicația va colecta date despre QoS/Spam-uri etc. și le va raporta în formă de tablou de bord analitic:
- Motor inteligent de detectare a spamului (numai pentru SMS) pentru a ajuta abonatul să raporteze
- Crowdsourcing de date despre mesaje și apeluri jignitoare pentru a accelera detectarea operatorilor de telemarketing neînregistrați
- Actualizări despre măsurile luate în legătură cu reclamațiile din aplicație
- Raportarea automată a calității apelurilor vocale (pentru apel, conexiune unidirecțională) pentru cei care vor avea aplicația de reglementare instalată
- Raportarea automată a vitezei datelor
5. Modulul-5: Prelucrarea datelor aplicației de reglementare pentru generarea automată a sistemului de alarmă (alarmele vor fi generate și trimise prin e-mail/sms către părțile interesate automat):
Implementarea serviciului tablou de bord și alarmă
- Microsoft Azure bazat pe tabloul de bord și serviciul de alarmă SNS
- AWS Lambda Tabloul de bord bazat pe servicii și alarmant
- AWS/Microsoft Suită analitică pentru analizarea datelor pentru generarea alarmelor
- Reguli de generare a alarmelor
6. Modulul-6: Utilizați datele IPDR pentru QoS și Compliance-IPDR Big data analytics:
- Facturare măsurată în funcție de serviciu și utilizare a abonaților
- Analiza și planificarea capacității rețelei
- Managementul resurselor marginale
- Inventarul rețelei și managementul activelor
- Monitorizarea obiectivului la nivel de serviciu (SLO) pentru serviciile de afaceri
- Monitorizarea calității experienței (QOE).
- Call Drops
- Optimizarea serviciilor și analiza dezvoltării produselor
7. Modulul-7: Experiență în serviciul clienți și amp; Big Data abordare CSP CRM:
- Respectarea politicilor de rambursare
- Taxe de abonament
- Întâlnire SLA și reducere la abonament
- Detectarea automată a nerespectării SLA-urilor
8. Modulul-8: Big Data ETL pentru integrarea diferitelor surse de date QoS și combinarea la o singură analiză bazată pe alarme de tablou de bord:
- Folosind un cloud PAAS precum AWS Lambda, Microsoft Azure
- Folosind o abordare cloud hibrid
Cerințe
Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.
14 ore
Mărturii (3)
I liked that it was practical. Loved to apply the theoretical knowledge with practical examples.
Aurelia-Adriana - Allianz Services Romania
Curs - Python and Spark for Big Data (PySpark)
how the trainor shows his knowledge in the subject he's teachign
john ernesto ii fernandez - Philippine AXA Life Insurance Corporation
Curs - Data Vault: Building a Scalable Data Warehouse
This is one of the best hands-on with exercises programming courses I have ever taken.