Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere
Prezentare generală a Kotlin
Configurarea instrumentelor
- Folosind instrumentele liniei de comandă
- Instalarea JDK pentru Kotlin
- Instalarea și configurarea IDE-ului: IntelliJ
- Instalarea pluginurilor
Noțiuni introductive cu Kotlin
- Introducere în codificarea de bază cu Kotlin
- Învățarea Kotlin Arhitectura
- Interacțiunea cu Kotlin Folosind REPL
- Crearea variabilelor în Kotlin
- Înțelegerea diferitelor tipuri de date în Kotlin
- Utilizarea șirurilor în Kotlin
- Înțelegerea imuabilității în Kotlin
- Implementarea Expressionilor, declarațiilor și sarcinilor
- Utilizarea variabilelor nullabile în Kotlin pentru siguranța nulă
- Crearea primei aplicații autonome Kotlin.
Implementarea instrucțiunilor condiționate în Kotlin
- Gestionarea fluxului de program condiționat cu instrucțiuni „if”.
- Opțiuni de manipulare folosind instrucțiuni „când”.
- Explorarea capacităților avansate ale Kotlin pentru instrucțiunile condiționate
- Generarea de numere aleatorii folosind instrucțiuni condiționale
Utilizarea tablourilor și listelor în Kotlin
Implementarea constructelor în buclă în Kotlin
- Codarea buclelor „pentru”.
- Codarea buclelor „while”.
- Implementarea declarațiilor „break”.
- Implementarea declarațiilor „continuare”.
- Folosind instrucțiuni „retur”.
- Utilizarea etichetelor bucle
- Calcularea însumării numerelor folosind bucle
Utilizarea funcțiilor din Kotlin
- Crearea Funcțiilor
- Declararea Funcțiilor
- Utilizarea parametrilor și returnarea unei valori
- Utilizarea funcțiilor de extensie
- Utilizarea funcțiilor inline
- Utilizarea funcțiilor de ordin superior
Object-Oriented Programming cu Kotlin
- Prezentare generală a programării cu obiecte
- Crearea unei clase
- Adăugarea de metode la clase
- Definirea constructorilor de bază
- Utilizarea parametrilor numiți și a valorilor implicite
- Utilizarea claselor deschise pentru a permite moștenirea
- Utilizarea claselor abstracte
- Crearea și utilizarea interfețelor
- Depășirea manevrării
- Crearea claselor de date
- Utilizarea Singletons și Companion Objects
- Utilizarea Enumerărilor
- Gruparea claselor în pachete
- Utilizarea importurilor
- Implementarea ascunderii informațiilor
- Utilizarea Getters și Setters
- Implementarea modificatorilor de vizibilitate
- Înțelegerea genericelor
- Implementarea unei stive generice
- Utilizarea funcțiilor generice
Utilizarea diferitelor sisteme numerice
- Utilizarea numerelor hexazecimale
- Utilizarea numerelor binare
- Utilizarea operatorilor pe biți
Implementarea funcționalităților de intrare și ieșire
Folosind Java din Kotlin
Folosind Kotlin din Java
Utilizarea Spek pentru testare
Depanare
Rezumat și Concluzie
Cerințe
- Cunoștințe de bază în domeniul informaticii
- Nu este nevoie de experiență anterioară în programare
21 ore
Mărturii (1)
Alex is a very friendly, personable guy. He made everyone feel comfortable working through together and volunteering to give slutions.