Schița de curs

Partea 1: Aflux - achiziționarea de noi clienți

Accentul nostru este marketingul direct, așa că nu ne vom uita la campaniile de publicitate, ci ne vom concentra pe înțelegerea campaniilor de marketing (de exemplu, direct mail). Aceasta este baza pentru aproape orice altceva din curs. Ne uităm la măsurarea și îmbunătățirea eficienței campaniei, inclusiv:

  • Importanța grupurilor de testare și de control. Grup de control universal.
  • Tehnici: Curbe de ridicare, AUC
  • Randamentul investițiilor. Optimizarea cheltuielilor de marketing.

Partea 2: Baza Management: gestionarea clienților existenți

Având în vedere costul achiziționării de noi clienți pentru multe companii, probabil că există puține active mai valoroase decât baza lor de clienți existentă, deși puțini se gândesc la asta în acest fel. Subiectele includ:

1. Cross-selling și up-selling: _Oferirea produsului sau serviciului potrivit clientului la momentul potrivit._ - Tehnici: modele RFM. Regresie multinomială. - b. Valoarea achizițiilor pe viață.

2. Segmentarea clienților: _Înțelegerea tipurilor de clienți pe care le aveți._ - Modele de clasificare folosind mai întâi arbori de decizie simpli, apoi - păduri aleatorii și alte tehnici mai noi.

Partea 3: Păstrarea: Păstrarea clienților buni

Înțelegerea care sunt clienții probabil să plece și ce puteți face în acest sens este cheia profitabilității în multe industrii, în special în cazul în care există achiziții repetate sau abonamente. Ne uităm la înclinația spre modele de abandon, inclusiv - Regresia logistică: glm (statistici pachet) și tehnici mai noi (în special gbm ca instrument general) - Modele de reglare (caret) și introducere în modelele de ansamblu.

Partea 4: Flux: înțelegerea cine pleacă și de ce

Clienții te vor părăsi – acesta este un fapt de viață. Important este să înțelegeți cine pleacă și de ce. Sunt clienții cu valoare mică cei care pleacă sau sunt cei mai buni clienți ai tăi? Pleacă în fața concurenților sau pentru că nu mai au nevoie de produsele și serviciile tale?

Subiectele includ: - Modele de valoare pe durata de viață a clientului: combinarea valorii achizițiilor cu tendința de a pierde și costul de deservire și păstrare a clientului. - Analiza datelor sondajului. (În general util, dar vom face o scurtă introducere aici în contextul anchetelor de ieșire.)

Cerințe

Se așteaptă ca studenții să se simtă confortabil în utilizarea R și să înțeleagă conceptele de bază ale marketingului.

Studenții ar trebui să aibă acces la o versiune recentă a R cu pachetele suplimentare gbm, caret și survey instalate cu dependențele lor și pachetele sugerate.

 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (10)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite