Schița de curs

Android Arhitectura sistemului. Mediul de operare

  • Discuție despre arhitectura generală a sistemului Android (Linux nucleu, biblioteci de bază, JVM etc.)
  • Pregătirea mediului de lucru (Eclipse + Android SDK). Metode de depanare a programului. Discuții despre instrumente precum adb, draw9patch, DDMS, emulator etc.
  • Ciclul de viață al activității. Metode de implementare și analiză a performanței onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy.
  • Proiectarea structurii datelor androidowego (directoare src, res, fișier xml AndroidManifest.xml, permisiuni)
  • Reguli pentru crearea machetelor. Exemple de implementare a clasei Linear, Frame-, table-, RelativeLayout.
  • Implementare încărcare layout-uri din XML fișiere și din interiorul aplicației. Grav clasă.
  • Creați meniuri și casete de dialog. Meniul clasei de implementare și gestionarea evenimentelor și clasele care moștenesc dialogul.

Suport grafică și interfață tactilă

  • Revizuirea și implementarea metodelor clasei View și desenabile.
  • Gesturi - procesarea evenimentului tactil. Metodele clasei de implementare TouchEvent
  • implementarea „blocurilor de bază” ale software-ului pentru Android. Clasele de implementare TextView, Button, Checkbox, ListView etc.)
  • Implementarea clasei de notificare

Access la celelalte activități și servicii care rulează în fundal, multithreading

  • Prezentare generală a clasei de intenție - ce face.
  • Desfășurarea altor activități. Implementarea metodei startActivity () și onActivityResult ().
  • Pornirea și serviciile de comunicare care funcționează în fundal. Metode de discuție și implementare a clasei Service.
  • emisiuni
  • Fire și Multithreading. Implementarea clasei AsyncTask.
  • Sincronizare. Implementare sincronizare blocuri și metode sincronizate.

Locația serviciului

  • Informațiile teoretice de bază despre GPS, WGS84, hărți digitale (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps etc.)
  • GPS pentru gestionarea evenimentelor. Implementarea metodelor clasei LocationListener.
  • Desenarea pictogramelor și a obiectelor pe hartă.
  • Extragerea coordonatele clicului pe hartă.

Alte

  • Setările serviciului sunt stocate pe dispozitiv. Preferințe de clasă.
  • Access la serviciile de rețea la distanță. Clasele de implementare HttpPost / HttpGet.
  • parsarea structurilor de date în XML și JSON. Citiți și scrieți fișiere pe dispozitiv.
  • SQLite CONTENTMAGER.
  • Senzori, Camere, OpenGL.

Cerințe

Introducere în Programming în Java (cunoașterea conceptelor de clasă, atribut, metodă, moștenire, interfețe, supraîncărcare, etc.).

 28 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite