Schița de curs

Ziua 1 - Gestionarea proiectelor software într-un context de cascadă

1. Introducere în Cascada

A. Context istoric
    Winston Royce Context în procesele de producție
b. Etape în cascadă
    Colectarea cerințelor Proiectare Implementare Verificare Întreținere
c. Provocări în cascadă
    Gestionarea schimbărilor Distanța dintre cunoștințele de afaceri și implementare Stocarea riscului până la sfârșitul ciclului de viață Prioritizarea domeniului de aplicare
d. Rezumatul reacțiilor la modelul Cascada
    Embrace – Abordări în cascadă, de exemplu SSADM Cope – V-Model Adapt – Incremental Reject – Agile Enhance – Lean

2. Strategii de coping V-Model pentru livrarea în cascadă

A. Verificare și validare timpurie
    Costul găsirii întârziate Revizuiri și inspecții Analiză statică
b. Etape de testare V-Model
    Sistemul de integrare a unității/unității Acceptarea integrării sistemului
c. Beneficiile V-Model
    Implicarea sporită a utilizatorilor finali în verificare. Atenuarea timpurie a riscurilor

3. Adaptarea Cascadei cu abordări incrementale

A. Tipuri de abordări incrementale
    Paralel preplanificat, RAD Evolutiv, RUP
b. Principii de livrare incrementală
    Creștere de produs Proto-typing Timeboxing
c. Beneficiile livrării incrementale
    Implicarea crescută a utilizatorilor în luarea deciziilor Rentabilitatea timpurie a investiției Reacts se schimbă

4. Respingerea modelului Cascada în favoarea Agile

A. Agile Elemente esențiale
    Agile Manifest Agile Principii
b. Introducere în Scrum, cel mai popular cadru Agile
    Livrare iterativă Lucru în colaborare Documentare just in time Planificare adaptativă
c. Beneficiile Agile
    Implicarea sporită a utilizatorilor pe tot parcursul procesului Echipă de dezvoltare împuternicită Rentabilitatea rapidă a investiției Capacitate mai mare de a reacționa la schimbare Reducerea dezvoltării neplăcute

5. Îmbunătățirea cascadei cu livrarea Kanban

A. Lean și Kanban
    Istoricul livrării Lean Istoricul Kanban Principiul reducerii deșeurilor
b. Introducere în Kanban
    Tabloul Kanban Gestionarea lucrărilor în curs
c. Beneficiile Kanban
    Capacitate mai mare de a reacționa la schimbare Rentabilitatea rapidă a investiției Reducerea dezvoltării neplăcute

Ziua 2 - Tehnici Agile Project Management.

1. Controlul empiric al procesului

A. Inspecta
    Retrospecție demonstrativă
b. Adapta
    Planificare adaptativă Îmbunătățire continuă
c. Transparenţă
    Implicarea părților interesate Negocierea contractului Documentația la timp

2. Gestionarea cerințelor

A. Întârzieri
    Sprint de lansare a produsului
b. Elemente în stoc
    Specificații despre cerințele User Stories Defecte
c. Risc
    Ajustarea Backlog-ului pentru risc Risc burndown

3. Estimare și control

A. Planificarea casetei de timp
    Planificarea lansării Planificarea iterației Comunicarea zilnică
b. Tehnici de prioritizare
    MoSCow Value based Alte tehnici
vs. Estimări tehnice
    Îngrijirea poveștii utilizatorului Planning Poker

4. Managementul livrărilor

A. Livrare iterativă
    Viteza echipei Rentabilitatea rapidă a investiției
b. Radiatoare de informare
    Scrum perete Diagrama de ardere

5. Managementul echipei

A. Conducerea asociativă
    ScrumMaestru ca facilitator Rolul tradiționalului manager de proiect
b. Implicarea utilizatorului final
    Unicul factor de decizie - proprietarul de produs care comunică cu părțile interesate (porci și găini)
c. Echipa împuternicită
    Echipe de autogestionare Rolul specialistului în cadrul echipei Gestionarea echipelor divizate

Cerințe

Nici unul

  14 ore
 

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Cursuri înrudite

Categorii înrudite