Schița de curs

Introducere la Android

  • Android Caracteristici SDK
  • Prezentarea cadrului de dezvoltare
  • Mașina virtuală Dalvik
  • Android Arhitectura aplicației
  • Descărcarea și instalarea Android SDK

O aplicație Android.

  • Crearea unui nou proiect Android.
  • Crearea unui Android Dispozitiv virtual
  • Aplicații în prim-plan și în fundal
  • Android Emulator

Aplicații și Activities

  • Prezentarea fișierului Manifest al aplicației
  • Utilizarea resurselor
  • Android Ciclul de viață al aplicației
  • Înțelegerea priorității unei aplicații și a stărilor procesului acesteia
  • Crearea Activities și a ciclului de viață al activității
  • Fundamental Android Design UI
  • Definirea layout-urilor
  • Crearea de noi fragmente
  • Caseta de instrumente Android Widget
  • Prezentarea adaptoarelor

Definirea și utilizarea stilurilor

  • Elements of Style
  • Unde să aplici un stil
  • Atributele disponibile
  • Moștenirea unui stil

Utilizarea intențiilor și a receptorilor de difuzare

  • Utilizarea intențiilor pentru a lansa Activities
  • Utilizarea intențiilor pentru a difuza evenimente
  • Crearea filtrelor de intenție și a receptorilor de difuzare
  • Ascultarea intențiilor native de difuzare
  • Monitorizarea modificărilor stării dispozitivului folosind intenții de difuzare

Utilizarea resurselor de internet

  • Conectarea la o resursă de internet
  • Folosind Managerul de descărcări
  • Utilizarea Serviciilor de Internet

Folosind fișier, stare de salvare și preferințe

  • Crearea și salvarea preferințelor partajate
  • Preluarea preferințelor partajate
  • Prezentarea cadrului de preferințe și a activității de preferințe
  • Includerea fișierelor statice ca resurse
  • Lucrul cu sistemul de fișiere

Database și Furnizorii de conținut

  • Prezentarea Android Databases
  • Prezentarea SQLite
  • Valori de conținut și cursore
  • Lucrul cu SQLite Databases
  • Interogarea unui Database
  • Crearea furnizorilor de conținut
  • Utilizarea furnizorilor de conținut

Lucrând în fundal

  • Prezentarea Serviciilor
  • Servicii obligatorii la Activities
  • Folosind fire de fundal
  • Utilizarea AsyncTask pentru a rula sarcini asincrone
  • Utilizarea alarmelor

Cum se notifică evenimente

  • Prezentarea barei de acțiuni
  • Crearea și utilizarea meniurilor și a elementelor de acțiune din bara de acțiuni
  • Prezentarea dialogurilor
  • Vă prezentăm Managerul de notificări
  • Crearea notificărilor

Geocodare și servicii bazate pe locație

  • Utilizarea serviciilor bazate pe locație
  • Utilizarea emulatorului cu servicii bazate pe locație
  • Selectarea unui furnizor de locație
  • Găsirea locației dvs. actuale
  • Utilizarea alertelor de proximitate
  • Crearea Activities bazate pe hărți

Cerințe

Participanții ar trebui să aibă cunoștințe de bază despre cum se programează în Java.

 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Cursuri înrudite

Categorii înrudite