Schița de curs

============== Ziua 01 =====================

Introducere

    De ce BDD? BDD ca o extensie a Agile Agenda pentru Ziua 01

Aplicarea BDD în diferite etape ale ciclului de dezvoltare software

    Înainte de dezvoltare În timpul dezvoltării După dezvoltare

O singură limbă care să-i conducă pe toți

    Inginerii și non-inginerii vorbesc limbi diferite Reducerea decalajului prin BDD O previzualizare a limbajului BDD: Gherkin

Rolurile diferite ale BDD

    BDD ca cerințe de produs (pentru proprietarul produsului) BDD ca criterii de acceptare (pentru dezvoltatori) BDD ca cazuri de testare (pentru testeri) BDD ca descriere a produsului (pentru alte părți interesate)

Înapoi la Agile: Totul începe cu poveștile utilizatorilor

    Prezentare generală a ciclului de dezvoltare Agile Rolul User Stories în dezvoltarea Agile.

Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

Test

Crearea unei Good Story User

    Folosind limbajul potrivit Rol, Acțiune, Rezultat
Un exemplu de poveste de utilizator
  • Activitate - Scrierea unei povești de utilizator
  • Scrierea primei povestiri de utilizator - activitate individuală Întărirea poveștilor dvs. de utilizator - activitate de echipă Livrarea poveștii dvs. de utilizator - activitate de echipă

      Poveștile utilizatorilor în proiecte reale

    Dinamica echipei Instrumente și tehnici Povești utilizator în ciclul de dezvoltare software

      Pe BDD

    Extinderea poveștii utilizatorului Prezentarea fișierului de caracteristici Captarea comportamentului așteptat al software-ului Imaginează-ți cum arată comportamentul „neașteptat”

      Crearea unui Good Feature File

    Folosind limbajul potrivit (Gherkin) Dat, Când, Atunci

      Un exemplu de fișier de caracteristici
    Activitate - Scrierea unui fișier de caracteristici - PARTEA 01
  • Scrierea primului fișier de caracteristici - activitate individuală Secțiunea de caracteristici Secțiunea Scenariu
  • Înăsprirea fișierului de caracteristici - activitatea echipei

      Livrarea fișierului dvs. de caracteristici - activitatea echipei
    Fișiere de caracteristici în proiecte reale
  • Dinamica echipei Instrumente și tehnici Povești utilizator în ciclul de dezvoltare software
  • Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții
  • Test

      Configurarea mediului dvs

    A face Gherkin drăguț Bucuria productivității

    Activitate - Scrierea unui fișier de caracteristici - PARTEA 02

    Scrierea fișierului de caracteristici - activitate individuală Trecerea mai multor argumente la secțiunea Schiță scenariu scenariu

      Înăsprirea fișierului de caracteristici - activitatea echipei

    Livrarea fișierului dvs. de caracteristici - activitatea echipei

      Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții
    Test
  • Observații de încheiere
  • ============== Ziua 02 =====================
  • Introducere

    Recapitulare a ordinii de zi din ziua precedentă pentru ziua 02

    Produsul dvs. propriu - O introspecție

    Descrierea produsului dvs. Desenarea unei imagini a produsului dvs

    Extinderea acoperirii testelor

      Utilizabilitatea sistemului Business cerințele Business proceselor

    Activitate - Scrierea unui fișier de caracteristici - PARTEA 03

      Scrierea fișierului de caracteristici - activitate individuală Secțiunea de exemple Reutilizarea datelor și a scenariilor Organizarea caracteristicilor și scenariilor cu etichete

    Înăsprirea fișierului de caracteristici - activitatea echipei

      Livrarea fișierului dvs. de caracteristici - activitatea echipei

    Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

      Test
    Fișierul de caracteristici - Ce să lăsați afară
  • Ce să lăsăm inginerilor Funcționalitate de nivel scăzut (teste unitare) Funcționalitate exhaustivă între componente (integrare și testare API)
  • Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții
  • Test

    Produsul dvs. propriu - O introspecție

    Cât de utilizat este produsul dvs. Cât de utilizat este produsul dvs. pentru utilizatorii externi?

      Communication cu oameni din afara echipei tale

    Observații de încheiere

    Cerințe

    • O înțelegere a conceptelor privind cerințele utilizatorilor
    • Un ochi perspicace pentru bunătatea și inadecvarea software-ului, din perspectiva utilizatorului final
    • Programming și experiența în testare nu sunt necesare
    • .

    Audiență

    • Producători și manageri de produs
    • Business analiști
    • Testori manuali
    • .
    • Utilizatori finali ai unui produs sau sistem software
    • Non-ingineri și non-codificatori implicați în proiectarea produsului
      14 ore
     

    Numărul de participanți


    Dată început

    Dată sfârșit


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Mărturii (10)

    Cursuri înrudite

    Cucumber: Implementing BDD with Java

      7 ore

    Categorii înrudite