Schița de curs

Introducere

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Prezentare generală a caracteristicilor și beneficiilor Blender

Noțiuni introductive

  • Instalarea Blender
  • Concepte de bază de modelare
  • Navigarea în interfața de utilizare

Noțiuni de bază de editare

  • Tipuri de editori
  • Comutarea între modurile de editare și obiect
  • Vertici, muchii și fețe
  • Editarea datelor și a obiectelor de plasă

Modelarea ochiurilor de plasă

  • Moduri de modelare
  • Structurarea ochiurilor de plasă
  • Adăugarea de primitive
  • Selectarea și editarea ochiurilor de plasă
  • Date de obiect, grupuri de vertexuri și date personalizate
  • Hărți UV și developează
  • Analiza și retopologia ochiurilor de plasă

Curbe și suprafețe

  • Instrumente și structură
  • Bézier și NURBS
  • Transformarea obiectelor
  • Forme și spline

Metaballs și particule de păr

  • Instrumente și structură
  • Adăugarea și editarea metaobiectelor
  • Utilizarea creionului gras
  • Modificarea particulelor

Sculptură și pictură

  • Activarea mascării de selecție
  • Utilizarea instrumentului brush
  • Modelarea modelelor în modul sculpt
  • Metode de sculptură adaptivă
  • Editarea texturilor și imaginilor UV

Animation și Rigging

  • Cadre cheie și seturi de chei
  • Utilizarea armăturii pentru rigging
  • Aplicarea rețelei
  • Constrângeri, acțiuni și drivere
  • Markeri, chei de formă și trasee de mișcare

Redarea scenelor 3D

  • Motoare de randare în Blender
  • Eevee, cycles și workbench
  • Utilizarea camerelor, a obiectelor de lumină și a materialelor
  • Noduri de umbrire și gestionarea culorilor
  • Redare non-fotorealistă (NPR) în stil liber
  • Utilizarea straturilor și a trecerilor
  • Renderizarea și previzualizarea animațiilor

Exportul de fișiere

  • Formate media acceptate
  • Exportarea fișierelor în Alembic
  • Utilizarea modulului Collada
  • Exportarea fișierelor în format USD, SVG și PDF

Rezolvarea problemelor

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Experiență de bază în utilizarea calculatorului
  • Familiaritate cu modelarea 3D

Publicul

  • Artiști
  • Dezvoltatorii de jocuri
  • Începători complet
  35 ore
 

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Mărturii (10)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite