Schița de curs

Introducere

  • Definiția unei Agile Întreprinderi și Enterprise Architectura sa
  • Comparație între scopurile arhitecturii de întreprindere ale lui Zachman, US FEAF /CISR

Elements din Business Arhitectura pentru o Agile Enterprise

  • Business Arhitectură: veriga lipsă dintre strategia de afaceri și arhitectura întreprinderii
  • Conexiuni între Business Arhitectură, BPM și SOA
  • Business Model de motivație (BMM) vs Enterprise Business Model de motivație (EBMM) și alte Business Modele,
  • Structurile și relațiile de bază din Business Modelul de motivație (analiza SWOT, viziunea de afaceri, scopuri, obiective, misiuni, strategii, tactici, ...) față de procesele de afaceri
  • Îndrumarea întreprinderii care operează folosind Balanced Score Cards,
  • Business Vizualizările arhitecturii ale OMG: de la viziunea strategică la viziunea organizațională pe parcursul Business capabilități și procese
  • Modelarea proceselor: elemente esențiale, bune practici
  • Modelarea proceselor cu BPMN adaptată la limbajul proprietarilor de afaceri și a analiștilor: Noțiuni de bază, Proces, Sub-proces, Activitate, Sarcină, Pool, Lane, Evenimente detaliate și tipologie Gateway, Sincronizare, Conectori, Fluxuri de mesaje, Compensații, Go ]od practici
  • Prezentare generală asupra instrumentelor de modelare, execuție și monitorizare a proceselor
  • Folosind BPMN și UML pentru a modela Business Procese și Business Obiecte (Resurse)
  • Studiu de caz: Rafinarea Goalelor din Business Viziunea față de Business Procese și resurse

Câștigarea agilității cu Business Proces folosind BPMN și UML 2

  • Cum să modelăm procesele de afaceri pentru a face sistemul IT de bază mai reactiv la schimbări?
  • BPMN, UML și SoaML pentru a sprijini schimbările asupra procesului de afaceri și modelelor obiectelor de afaceri
  • Actualizarea modelelor de afaceri Target Architecture prin schimbarea strategiilor valorificând Business Capabilități
  • Studiu de caz: Elaborarea unui proces agil și a unui model de resurse ușor de întreținut în fața schimbărilor

Adaptarea „modelelor de afaceri” la schimbările cerinţelor afacerii

  • Modelarea schimbărilor privind obiectivele, strategiile, tacticile și regulile de afaceri
  • Cum să adaptăm procesele și resursele în coerență la astfel de evoluții?
  • Studiu de caz: Adaptarea proceselor și resurselor de afaceri la cerințele și regulile de afaceri în schimbare

Concluzie

  • Etapele unei Agile modelări eficiente a proceselor și resurselor
  • Cadre pentru urmărirea cerințelor de afaceri din elementele Business Modelului de motivație către structurile IT pentru a le guverna mai bine în fața schimbării.

Notă: În cazul livrării „la fața locului” a unei astfel de sesiuni de atelier, putem, de asemenea, să adaptăm conținutul și studiile de caz la nevoile dvs. și la cazul dvs. de afaceri pentru a vă oferi un punct de plecare bun și o foaie de parcurs. După acest atelier, vă putem însoți și prin sesiuni de revizuire pentru validarea conformității soluțiilor dvs. de arhitectură cu nevoile dvs. de afaceri.

 14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri înrudite

Business Analysis, BABOK V3.0 and IIBA Certification Preparation

21 ore

Categorii înrudite