Schița de curs
Introducere în analiza datelor pentru Marketing
Importanța analizei datelor în Marketing strategii
Instalarea și configurarea instrumentelor pentru bazate pe date Marketing
- Tableau
- Google Analytics
- Zarget
- Instapage
- Pilot automat
- Rază
- Atingeți clicuri
Utilizarea Tableau pentru a vedea și înțelege datele pentru Marketing
- Social Analytics
- Web Analytics
- Datele despre consumator
Măsurarea impactului Marketing campaniilor dvs. cu Google Analytics
Proiectarea și implementarea Marketing Teste de strategie folosind Zarget
Optimizarea cheltuielilor Marketing și a tacticilor pentru a îmbunătăți rezultatele utilizând Instapage
Segmentarea audienței Marketing folosind Autopilot
Îmbunătățirea ratelor de răspuns prin modelarea predictivă cu radius
Implementarea povestirii datelor folosind TapClicks
Rezumat și Concluzie
Cerințe
- Nu este nevoie de experiență de programare
- Cunoștințe avansate de operare pe calculator
Mărturii (5)
Profesionist și foarte practic, util în munca de zi cu zi
Jozefin Rékasi - SC Automobile Dacia SA
Curs - Advanced Data Analysis with TIBCO Spotfire
Tradus de catre o masina
A acoperit domeniile de care am spus că sunt interesat înainte de curs: relații de date, utilizarea scriptului python. Conectarea la bazele de date va fi acoperită în modulul avansat.
Cristian Tudose - SC Automobile Dacia SA
Curs - Introduction to Spotfire
Tradus de catre o masina
Dużo cierpliwości
Mateusz - WestWind Energy Polska Sp. z o.o.
Curs - ArcGIS for Spatial Analysis
Formatorul a adaptat materialele și conținutul la ceea ce credea el că ar fi cel mai bine pentru noi și a reușit. Calitatea formării a fost excelentă.
Jorge Sanchez Hernandez - CSMART - Carnival
Curs - QGIS for Geographic Information System
Tradus de catre o masina
I genuinely enjoyed the lots of labs and practices.