Schița de curs

Introducere

  • Care este procesul de cerință Management? De ce Agile?
  • Business agilitate și livrare agilă de software: Definiții
  • Conectarea Agile la Business : Business Model de motivație vs. Business Model Canvas,
  • Cum să utilizați eficient pânza de propunere de valoare pentru a defini viziunea produsului?
  • Business agilitate vs. principii agile de livrare a software-ului
  • Ce este Agile Nu? Impactul alinierii cu strategiile și capacitățile
  • Cerința Management într-un context Agile.
  • Scrum Ciclul de viață: probleme legate de caracterul complet al cerințelor și trasabilitate
  • Cum modelele productive îmbunătățesc comunicarea în „Agile”?
  • Business Extensii ale Agile : Structurarea Business Contribuția la valoare a unei povești de utilizator
  • O Panoramă de UML diagrame pentru cerințele de modelare
  • Cadre pentru urmărirea cerințelor către implementarea și testele software
  • Planificarea pe 5 niveluri a unui proiect agil (de la clarificarea viziunii și a stocului de produse până la sarcini... și scheletul de mers al arhitecturii)
  • Gestionarea cerințelor în Agile Metode (Scrum, DAD) vs. Procesul unificat (RUP)
  • Roluri, echipe, medii
  • Prezentarea studiului de caz pentru structurarea cerințelor și gestionarea acestora folosind un proces iterativ

Cum să descrii viziunea și nevoile de afaceri prin intermediul modelelor de urmărire?

  • Calificarea cerințelor: Modelul Kano vs. Canvasul cu propuneri de valoare
  • Structurarea Viziunii Produsului pe baza strategiilor, fortelor mediului si tendintelor
  • Propunere de valoare, activități cheie, resurse cheie, fluxuri de venituri și structuri de costuri,
  • Descoperirea domeniului de activitate al produsului folosind nevoile, câștigurile și durerile clienților
  • Descrierea cazurilor de utilizare în afaceri folosind „fluxuri de valoare” și „etape de valoare”
  • Îmbunătățirea domeniului de activitate al produsului cu „contribuțiile de valoare” așteptate
  • Studiu de caz: Descrierea viziunii produsului

Cum se descriu nevoile utilizatorilor prin modelarea agilă a cazurilor de utilizare (epopee și povești de utilizator)?

  • Agile Estimare și planificare
  • Construirea și gestionarea stocului de produse / granularitatea cerințelor
  • Înainte de planificarea sprintului
  • Crearea backlog-ului de sprint
  • Agile User Story Pattern: domeniul de aplicare al sistemului (subiectul), actori, cazuri de utilizare, povești de utilizator, criterii de acceptare, modelul INVEST
  • The Walking Skeleton folosind Disciplined Agile Delivery: From Processes to Technology
  • Cum să aflați epopee și povești ale utilizatorilor pe baza fluxurilor de valoare?
  • Contribuția valorică a epopeilor și a poveștilor utilizatorilor
  • Sarcini de scriere: granularitate și dimensiune folosind modelul SMART
  • Studiu de caz: Descoperirea epopeilor și poveștilor utilizatorilor pe baza fluxurilor de valoare

Validarea și testarea înțelegerii corecte a specificațiilor detaliate

  • Utilizarea unui proces incremental de colectare a cerințelor și a stocului de sprint
  • Reguli pentru epopee eficiente, povestea utilizatorului și descrierile arhitecturii
  • Diagrame pentru validarea epopeilor și descrierilor poveștilor utilizatorului
  • Cum să alegi diagrama potrivită?
  • Rafinarea caracteristicilor folosind cazuri de utilizare și modelarea relațiilor
  • Testarea înțelegerii corecte a cerințelor utilizând cerințele bazate pe testare
  • Structuri date/când/atunci și contracte de operare pentru îndrumarea dezvoltatorilor în implementarea cerințelor
  • Analiza acoperirii si managementul schimbarii
  • Studiu de caz: validarea, testarea și comunicarea cerințelor detaliate către dezvoltatori

Concluzie

  • Etape ale proceselor eficiente de colectare a cerințelor și analiză a sistemului
  • Trasabilitate între cerințe și modele de analiză
  • Modele pentru colectarea și testarea cerințelor

Notă: Sesiunile de instruire-mentorat de mai sus sunt desfășurate în mod interactiv folosind exemple din instrumentele de inginerie și modelare a cerințelor pentru a asigura un nivel bun de trasabilitate între cerințe și soluțiile de bază. Conceptele sunt explicate mai întâi folosind exemple de bază și apoi sunt urmate de schițe de soluții pentru cazul dumneavoastră potențial. După această sesiune, vă putem însoți și prin revizuirea și validarea soluțiilor dumneavoastră în funcție de nevoile dumneavoastră.

  21 ore
 

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Cursuri înrudite

Categorii înrudite