Schița de curs

Introducere

  • Flutter față de alte cadre multiplatforme

Instalare Flutter

Prezentare generală a Flutter Caracteristici și arhitectură

Alegerea unui IDE

Folosind limbajul Dart Programming.

Crearea unei aplicații

Folosind șabloane și schele

Lucrul cu widget-uri (stateless vs Stateful)

Crearea interfeței cu utilizatorul

Reîncărcarea aplicației în timp ce se menține starea (reîncărcare la cald)

Personalizarea aplicației cu aspect, pictură și Animation

Adăugarea de pachete și pluginuri

Accessfiind API-urile platformei native

Testarea aplicației

Depanare

Rezumat și Concluzie

Cerințe

  • Experiență de programare orientată pe obiecte
  • Acces la un dispozitiv mobil iOS sau Android
  • .

Audiență

  • Dezvoltatorii
  • Prototipator deUX care dorește să creeze prototipuri de aplicații
  14 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Cursuri înrudite

Embedded Linux Systems Architecture

  35 ore

Categorii înrudite