Schița de curs

Introducere

  • Flutter față de alte cadre cross-platform
  • Prezentare generală a caracteristicilor și arhitecturii Flutter

Noțiuni introductive

  • Instalarea Flutter
  • Configurarea editorului de cod (Android Studio)
  • Înțelegerea funcțiilor și variabilelor Dart
  • Implementarea abstractizării, încapsulării, moștenirii, polimorfismului
  • Înțelegerea variabilelor și a tipurilor de date Dart
  • Înțelegerea noțiunilor de Future și Stream
  • Teste unitare și Mocks
  • Apelarea metodelor native
  • Arhitectura curată
  • Caracteristici
  • Analizatorul Dart și Dart Metrics
  • Injectarea dependențelor

Crearea aplicațiilor Flutter de la Scratch

  • Crearea unui proiect Flutter
  • Crearea de machete de aplicații cu componente Material
  • Adăugarea de active și imagini
  • Internaționalizare

Rularea și testarea aplicațiilor

  • Implementarea aplicațiilor pe dispozitive Android
  • Implementarea aplicațiilor pe iOS dispozitive (iPhone sau iPad)
  • Utilizarea instrumentelor Hot Reload și Hot Restart
  • Utilizarea widgeturilor
  • Widget-uri cu stare vs. widget-uri fără stare
  • Configurarea proiectului
  • Crearea unui widget Stateless
  • Crearea unui widget cu stare
  • Crearea unei animații

Rutarea și navigarea

  • Utilizarea pachetului BuildRunner
  • Utilizarea pachetului AutoRoute
  • Crearea tranzițiilor
  • Stivă de navigare

Databases și alte depozite

  • Prezentarea la Hive
  • Introducere în SharedPreferences
  • Utilizarea bazei de date SQL

Utilizarea Rest Api, Parsarea JSON-urilor

  • Introducere în pachetul http
  • Prezentarea pachetului Dio
  • analizarea JSON-urilor
  • Cereri și răspunsuri

Gestionarea Flutter Stat

  • Prezentarea pachetului BLoC
  • Implementarea BLoC
  • Testarea BLoC

Programming Sfaturi și bune practici

Depanare

Rezumat și concluzii

Cerințe

  • Experiență cu Android și iOS dezvoltarea de aplicații mobile

Audiență

  • Dezvoltatorii
  • Programatori
  35 ore
 

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Embedded Linux Systems Architecture

  35 ore

Categorii înrudite