Schița de curs

Modulul 1: Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți

    Ce ne face să ne comportăm așa cum facem? Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile – este cerut de rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile? Feedback: cum văd alții și cum se raportează la noi?

Modulul 2: Communication

    Cum comunicăm cu ceilalți? Care sunt avantajele/dezavantajele diferitelor medii de comunicare? Ce înțelegem prin Eficac Communication și cum îl realizăm? Stilurile noastre de gândire și de învățare respective și modul în care acestea pot fi aplicate în munca noastră de zi cu zi

Modulul 3: Inteligența emoțională

    Emoțiile și consecințele lor Importanța înțelegerii „EQ”-ului nostru (spre deosebire de IQ-ul mai standard) Cele cinci etape ale modelului de inteligență emoțională a lui Goleman: Conștientizarea de sine Motivație Empatie Abilități sociale

Modulul 4: Delegarea

    Ce este Delegația? Etapele delegării

Modulul 5: Analiza tranzacțională

    De ce acționăm/reacționăm într-un anumit mod față de colegi și clienți? Cum putem construi relații cu colegii și clienții? Care sunt beneficiile „True Rapport” în relațiile noastre interpersonal?

Modulul 6: Părți interesate Management

    Satisfacerea părților interesate Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe

Modulul 7: Confruntarea cu schimbarea

    Cele 9 principii cheie ale schimbării Reacțiile emoționale la schimbare Rezistența la schimbare – și beneficiile rezistenței

Modulul 8: Gestionarea conflictelor

    Ce cauzează conflictul? Fazele gestionării conflictului Înțelegerea conflictului Înțelegerea poziției dvs./a celeilalte persoane în conflict Rezolvarea conflictului
Cele cinci moduri de gestionare a conflictelor ale lui Kilmann – și cum să le aplici
  • Reducerea decalajului
  •  21 ore

    Numărul de participanți



    Pret per participant

    Mărturii (2)

    Cursuri înrudite

    Customer Care Strategy

    21 ore

    Categorii înrudite