Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Revizuire
- Moștenire și Intefances
- Referințe de obiect vs moștenire
- Polimorfism
- Metode statice și implicite ale interfeței
- Colecții și generice
- Generice (moștenire, caractere joker)
- Scrierea tipurilor generice
Design Patterns
- Crearea de obiecte
- Metode și câmpuri statice
- new Operator
- Modele de creare
- Moștenire vsCompoziție / Pro și contra
- Modelul compozit
- Clase interioare
Reflecție
- Clasa numită Class
- Găsirea câmpurilor, metodelor și constructorilor
- Accessinând câmpuri, invocând metode
- Examinarea tablourilor
Adnotări
- Adnotări în API Java (@Override, @Deprecated)
- Definirea adnotărilor
Funcțional Programming
- Lambda Expression Prezentare generală
- Lambda Expressioni și interfețe funcționale
- Utilizarea Lambda Expressioni
- Lucrul cu referințe de metodă
API de flux
- Fluxuri și colecții
- Filtrarea colecțiilor
- Catenă și pipe-line
Data / Ora API
- API-uri Legecy
- API Data/Ora (JSR 310)
- Evenimente bazate pe dată și timp
- Marcaje de timp, perioade și durate
- Efectuarea calculelor
- Formatarea
- Localizare/zonele orare
Bazele JUnit
- Prezentare generală a JUnit, Dezvoltare condusă de teste
- Teste și aserțiuni
- Lucrul cu excepțiile
- Organizarea testelor cu JUnit
- Scrierea de fixări - @Before, @After
- Suite de teste și alte capacități
- Prezentare generală a obiectelor Mock
Instrumente de construcție
- Prezentare generală a furnicilor
- Maven Prezentare generală
Clasa abstractă
- Principii de declarare și implementare a claselor abstracte
- Probleme tipice întâlnite la lucrul cu clasele abstracte
Rolul claselor, al claselor abstracte și al interfețelor în modelul de aplicație
- Grades Java abstractizare orientată pe obiecte
- Modelul complet al obiectelor din Java
- Model de program orientat pentru interfețe, clase abstracte și interfețe pentru aplicații mai multă flexibilitate și independență a fiecăruia dintre subsistemele sale unul față de celălalt în implementarea lor
- Aplicații ale claselor abstracte pentru a extrage funcționalitatea comună extinsă prin implementarea flexibilității pe care o oferă interfețele
Rolul obiectelor dinamice și statice în modelul de aplicație
- Clasele statice Java și proprietățile dinamice ale acestor clase
- Realizarea unei distincții în funcționalitatea celor două tipuri de entități în cadrul Java și a utilizărilor tipice, precum și exemplul lor de bună practică în proiectarea de soluții bazate pe ființe statice și dinamice Java.
- Introducere în modelele de proiectare
- Introducere în modelul de proiectare factory
Operații cu tipuri simple și clase de înfășurare
- Date și tehnici foarte importante pentru a extinde utilizarea tipurilor simple în modelul de obiecte Java.
- Discutarea rolului claselor de tip wrapper tipuri simple și a aplicațiilor tipice ale acestui tip în cadrul aplicației
Obiecte speciale Java, clasa String, StringBuilder și StringBuffer
- Reamintirea proprietăților de bază ale clasei String și discutarea tratării obiectelor String de către mașina virtuală
- Utilizarea claselor tampon și operarea pe lanțuri
Formatare și parsare, Expressioni regulari
- Introducere în expresiile regulate în Java
- Discutarea atât a tehnicilor de bază pentru manipularea expresiilor regulate (clasa String), cât și a tehnicilor avansate bazate pe clase dedicate pentru acest tip de construcție
- Tokenizare, căutare și potrivire de tipare pentru tipurile de șiruri de caractere
Cerințe
- Cunoștințe despre limbajul Java și OOP. Participanții trebuie să cunoască pachetele, fluxurile și buclele de control, clasele concrete de bază și interfețele de bază.
21 ore