Schița de curs

Introducere

    Lean IT: intersecția dintre Lean, Six Sigma și Sisteme Informaționale. Cum afectează organizația presiunea economică pentru reducerea costurilor Proliferarea tranzacțiilor online Green IT

Ce este deșeurile?

    Diferite tipuri de deșeuri Deșeuri în operațiunile IT

Principiile Lean IT

    Fluxuri de valoare Servicii furnizate de grupul IT organizației-mamă
Maparea fluxului de valoare Servicii de diagramare și analiză
  • Sisteme Flow Just-in-time și integrare
  • Flux vs deșeuri
  • Sisteme de tragere/cerere Gestionarea cererilor de servicii
  • Exercițiu
  • Aprovizionare server - alocarea cazului API-uri de dezvoltare software - alocarea cazului
  • Provocările lui Lean
  • Rezistența la schimbare Frica de pierderea locului de muncă

      Departamente IT fragmentate Gestionarea deșeurilor cumulate în silozurile tehnologice

    Concepte, tehnici și instrumente de analiză

      Observarea proceselor Măsurarea performanței Cuantificarea inovației Înțelegerea aspectelor cheie ale unui KPI Timpul ca factor critic în IT
    Exercițiu
  • Măsurarea stării curente a unui departament IT
  • Implementarea unei Lean strategii IT în organizația dvs

      Implementări de referință Adaptarea teoriei de producție la procesele de servicii digitale

    Carduri Kanban de vizualizare a fluxului de valoare

      Vizualizarea digitalului, intangibilului și abstractului

    Instrumente și tehnici

      Integrarea producției slabe și consumului slab Integrarea întregului lanț de aprovizionare, inclusiv consumul
    Exercițiu
  • Identificarea fluxurilor de valoare Pregătirea interviurilor și chestionarelor Crearea unei hărți a fluxului de valoare
  • Implementare și suport comercial
  • Outsourcing dezvoltare și întreținere aplicații (ADM) Automatizarea serviciilor de furnizare Monitorizarea performanței
  • Exercițiu
  • Procesarea tichetelor - repartizarea cazului
  • Metodologii complementare

      Dezvoltare software agilă, Scrum și lean Integrare model de maturitate a capabilităților șase Sigma (CMMI) Biblioteca de infrastructură a tehnologiei informației (ITIL) Corpul de cunoștințe privind managementul serviciului universal (USMBOK) COBIT

    Randamente viitoare în Business și IT

      Observații de încheiere

    Cerințe

    • Experiență în IT.
    • Cunoașterea conceptelor de bază ale operațiunilor.
    • .

    Audiență

    • Manageri și specialiști care lucrează într-o organizație IT
      14 ore
     

    Numărul de participanți


    Dată început

    Dată sfârșit


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Mărturii (7)

    Cursuri înrudite

    Categorii înrudite