Schița de curs
Introducere
Prezentare generală Maya
- Ce este Maya?
- Caracteristicile Maya
Pregătirea mediului de dezvoltare
- Instalarea și configurarea Autodesk Maya
Fundamentele Maya
- Utilizarea spațiilor de lucru
- Lucrul cu viewports
- Implementarea editorului de noduri
3D Modeling
- Utilizarea instrumentelor și a seturilor de instrumente
- Sculptarea și detalierea modelelor
Umbrire, iluminare și redare
- Umbrirea și texturarea obiectelor
- Iluminarea scenelor
- Redarea unui proiect
Animations
- Modele de rigidizare
- Animarea cu cadre cheie
- Simularea efectelor
Rezumat și concluzii
Cerințe
- O înțelegere de bază a calculatoarelor
Audiență
- Web Designers
Mărturii (1)
Totul s-a desfășurat într-un ritm perfect adaptat, într-un mod ușor de înțeles și accesibil, permițând o învățare eficientă și extinderea propriilor competențe. Formatorul este o persoană calificată, capabilă să explice multe aspecte în vederea îmbunătățirii proiectelor desfășurate în timpul cursului. Cu ajutorul unor exemple simple, el demonstrează și analizează aspectele importante care sunt necesare pentru a realiza modele mai avansate. Consider că formarea a fost foarte reușită.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina