Vă mulțumim că ați trimis solicitarea! Un membru al echipei noastre vă va contacta în scurt timp.
Vă mulțumim că ați trimis rezervarea! Un membru al echipei noastre vă va contacta în scurt timp.
Schița de curs
Introducere
Pregătirea browserului pentru redarea conținutului WebGL.
Prezentare generală a procesului de creare a graficelor
Crearea unui obiect static 2D
Adăugarea de culoare la obiect
Învârtirea obiectului
Realizarea obiectului 3D
Înțelegerea punctelor, vectorilor și rețelelor
Transformarea obiectului
Adăugarea de iluminare direcțională și ambientală
Adăugarea de transparență, textura și reflexie
Prezentarea altor obiecte
Simularea mișcărilor camerei
Programming Vertex și Pixel Shaders
Animarea obiectului
Folosind mouse-ul pentru a interacționa cu obiectul
Rezumat și Concluzie
Cerințe
- Javaexperiență în programarea de scripturi
- Familiarizarea cu vectori și matrici este utilă, dar nu este necesară
- Cunoștințe de algebră liniară (înmulțire, adunare matrice/vector) .
- Cunoștințe de trigonometrie (povești cosinus și sinus...) .
21 ore