Schița de curs

1. Introducere în Business Continuity Management

Această secțiune a modulului oferă o introducere de bază în disciplina managementului continuității afacerii, descrie modul în care aceasta ar trebui să se potrivească cu strategia generală a unei afaceri, oferă o scurtă prezentare generală a managementului riscului.

1.1 Necesitatea Business Continuity Management 1.2 Contextul Business Continuity Management în afaceri 1.3 Conducerea și angajamentul managementului superior față de continuitatea afacerii 1.4 Revizuirea elementelor fundamentale ale managementului riscului 1.5 Ciclul de viață al Institutului pentru Continuitatea Afacerii

2. Politica și programul BC Management

Această secțiune a modulului descrie atât etapele inițiale, cât și cerințele pentru gestionarea continuă a programului de management al continuității afacerii.

2.1 Activități inițiale 2.2 Implementarea programului BC 2.3 Continuitatea lanțului de aprovizionare 2.4 Documentation

3. Înțelegerea organizației (analiza) – 10 ore

Această secțiune a modulului descrie modul în care managerul de continuitate a afacerii începe să înțeleagă organizația și inițiază programul general de management al continuității afacerii.

3.1 Identificarea Business-zone critice 3.2 Terminologie 3.3 Business Analiza impactului 3.4 Analiza cerințelor de continuitate 3.5 Evaluările amenințărilor și vulnerabilităților 3.6 Scanarea orizontului 3.7 Evaluarea riscurilor 3.8 Evaluarea opțiunilor și a cazurilor de semnare a programului Business

4. Determinarea strategiei Business Continuitate (Design)

Această secțiune a modulului descrie modul în care organizația dezvoltă o strategie generală de continuitate a afacerii.

4.1 Opțiuni strategice 4.2 Oameni 4.3 Premise 4.4 Procese și proceduri 4.5 Tehnologie 4.6 Informații 4.7 Lanțul de aprovizionare 4.8 Părți interesate 4.9 Urgențe civile

5. Business Răspuns de continuitate (Implementare) – 6 ore

Această secțiune a modulului descrie modul în care organizația dezvoltă și implementează răspunsul Business Continuitate.

5.1 Structura generală de răspuns la incident 5.2 Tipuri de plan 5.3 Planuri de incident Management 5.4 Planuri de continuitate a afacerii 5.5 Planuri de recuperare în caz de dezastru 5.6 Planuri de reluare a afacerii

6. Exercițiu, întreținere și revizuire (Validare) – 4 ore

Această secțiune a modulului descrie programul general de exerciții, întreținere și revizuire Business Continuitate.

6.1 Exercitarea și testarea planurilor 6.2 Menținerea planurilor 6.3 Revizuirea planurilor

7. Încorporarea Business Conștientizarea continuității în organizație – 3 ore

Această secțiune a modulului descrie modul în care Business Conștientizarea continuității ar trebui să fie încorporată în organizație

7.1 Conștientizarea generală 7.2 Formarea de competențe

8. Anexe

Această secțiune a modulului descrie programul general Business Continuity Management.

8.1 Glosar de termeni și definiții 8.2 Referințe

Cerințe

În mod ideal, candidații ar trebui să aibă 1-2 ani de experiență în gestionarea continuității activității. O cunoaștere a standardului ISO 22301:2019 privind continuitatea afacerilor ar fi benefică. De acest curs vor beneficia în primul rând cei care sunt deja implicați în domeniile de gestionare a continuității activității, inclusiv managerii de afaceri responsabili de funcțiile operaționale.

  35 ore

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Pret per participant

Mărturii (1)

Cursuri înrudite

CRISC - Certified in Risk and Information Systems Control

  21 ore

CISA - Certified Information Systems Auditor

  28 ore

Categorii înrudite