Schița de curs

Introducere în Design Patterns

  • Ce este un model de proiectare
  • elemente de model
  • Avantajele și dezavantajele utilizării modelelor

GoF Design Patterns

tipare creative

  • Constructor
  • Factory (Fabrica (Fabrica abstractă, metoda Factory)
  • Prototip
  • Singleton

modele structurale

  • Delegator
  • Interfață
  • Fațadă
  • Compozit
  • Imuabil
  • Adaptor
  • Decorator
  • Proxy

modele comportamentale

  • Comandă
  • Metoda șablon
  • Observator
  • Lanțul de responsabilitate (și filtrul de interceptare)
  • Observator (2 versiuni)
  • Strategie

Modele de arhitectură a aplicațiilor de întreprindere Web

  • MVC - Model View Controller
  • HMVC, MVP
  • Inversiunea de control
  • Container de injecție a dependenței
  • Înregistrare activă
  • Conceptul de entitate și depozite
  • Descompunerea sistemului
  • Exemple de sisteme bazate pe componente Symfony 2 și Zend Framework 2

Refacerea

  • Tehnologia datoriei
  • Ce este refactorizarea?
  • Instrumente care să sprijine refactorizarea
    • phpmd (Măsurători software)
    • phpcpd
    • phpc
  • Codul tipic necesită refactorizare
  • Jenkins Server de integrare continuă

Cerințe

Cunoștințe de PHP la nivel de bază sau superior.

  21 ore
 

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite