Schița de curs
Introducere în Design Patterns
- Ce este un model de proiectare
- elemente de model
- Avantajele și dezavantajele utilizării modelelor
GoF Design Patterns
tipare creative
- Constructor
- Factory (Fabrica (Fabrica abstractă, metoda Factory)
- Prototip
- Singleton
modele structurale
- Delegator
- Interfață
- Fațadă
- Compozit
- Imuabil
- Adaptor
- Decorator
- Proxy
modele comportamentale
- Comandă
- Metoda șablon
- Observator
- Lanțul de responsabilitate (și filtrul de interceptare)
- Observator (2 versiuni)
- Strategie
Modele de arhitectură a aplicațiilor de întreprindere Web
- MVC - Model View Controller
- HMVC, MVP
- Inversiunea de control
- Container de injecție a dependenței
- Înregistrare activă
- Conceptul de entitate și depozite
- Descompunerea sistemului
- Exemple de sisteme bazate pe componente Symfony 2 și Zend Framework 2
Refacerea
- Tehnologia datoriei
- Ce este refactorizarea?
- Instrumente care să sprijine refactorizarea
- phpmd (Măsurători software)
- phpcpd
- phpc
- Codul tipic necesită refactorizare
- Jenkins Server de integrare continuă
Cerințe
Cunoștințe de PHP la nivel de bază sau superior.
Mărturii (3)
Sarcini care implicau să decidă singuri ce model de proiectare era necesar.
Damian - Madkom
Curs - PHP Patterns and Refactoring
Tradus de catre o masina
Cod exerciții. Să fie cu ochii pe formator pentru a se asigura că toată lumea a finalizat sarcina. Să încurajeze pe toată lumea să participe activ la atelier prin revizuirea constantă a progresului activității în timpul sarcinilor.
Maciej - Madkom
Curs - PHP Patterns and Refactoring
Tradus de catre o masina
Modul în care au fost transmise cunoștințele și multe exerciții practice care au permis o mai bună înțelegere și asimilare a cunoștințelor. Posibilitatea de a întreba despre detaliile unei probleme.
Michał - PLT GROUP SP. Z O. O.
Curs - PHP Patterns and Refactoring
Tradus de catre o masina