Schița de curs

Introducere

Înțelegerea calității, sistemelor de calitate și auditului QMS (Sistemul de calitate Management).

Înțelegerea relației Audit QMS, Satisfacția clienților și profitabilitatea

Înțelegerea ISO 9001 și a celor șapte QMP (principii de calitate Management)

Planificarea auditului QMS pe baza intrărilor de la Top Management și personalul tehnic principal

Crearea unei liste de verificare a auditului QMS pentru a înregistra detaliile de conformitate și neconformitate

Crearea unui raport de audit QMS

Înțelegerea ciclului recurent de îmbunătățire continuă

Înțelegerea cerințelor de certificare ISO 9001

Prezentarea în partea de sus Management

Observații de încheiere

Cerințe

  • O înțelegere a îmbunătățirii continue în direcția satisfacției clienților    
  • O înțelegere a îmbunătățirii proceselor de afaceri 
  • .
  • O înțelegere generală a sistemelor de calitate și a îmbunătățirii sistemelor de calitate Management
  • .
  • Experiență cu procesele de îmbunătățire continuă și cu metricele de performanță
  • .

Audiență

  • Auditori care sunt sau vor fi implicați în auditul SMQ
  • Consultanți și manageri implicați în programe de calitate
  • Persoane care trebuie să lucreze cu auditorii SMQ
 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Categorii înrudite