Schița de curs

1. PRINCIPII DIRECTOARE

  • Principiile-cheie ale proiectării centrate pe utilizator

  • Introducerea standardului ISO9241 ca standard important în domeniul utilizabilității

  • Clarificarea diferențelor dintre uzabilitate și experiența utilizatorului

  • Identificarea cu încredere a nevoilor și obiectivelor utilizatorului

2. CERCETAREA UTILIZATORULUI

  • 3. Enunțarea unor componente adecvate de utilizare

  • Metode meșteșugite de intervievare a publicului țintă

  • Definiți diferența dintre observație și interpretare

  • Culegeți și analizați date calificate despre utilizatori

  • Elaborați tehnici și metode de cercetare

3. ILUSTRAREA CONTEXTULUI DE UTILIZARE

  • Identificarea utilizatorilor potențiali ai produsului sau sistemului dumneavoastră

  • Creați persoanele produsului dumneavoastră, interpretați nevoile acestora

  • Clarificați principiul Legii lui Hick privind relația dintre numărul de opțiuni ale interfeței utilizatorului și sarcina cognitivă

  • Stabiliți și gestionați elementele povestirilor utilizatorilor

4. MĂSURAREA UTILIZABILITĂȚII

  • Definiți utilizabilitatea în diferiți termeni de eficacitate, eficiență și satisfacție

  • Utilizați datele comportamentale pentru a identifica ideile bune și slabe de proiectare

  • Alegeți între alternativele de proiectare utilizând metoda de testare a/b

  • Explicați valoarea proiectării iterative

5. ARHITECTURA INFORMAȚIONALĂ

  • Creați o experiență structurată pornind de la informații dezorganizate

  • Dezvoltați un flux adecvat între o persoană și un produs sau un serviciu

  • Organizați, structurați și etichetați conținutul, funcțiile și caracteristicile

  • Contrastează un model de implementare, un model mental și un model conceptual

6. PROIECTAREA INTERACȚIUNII

  • Descrieți cu încredere diferite modele de proiectare a interfeței cu utilizatorul

  • Să aleagă controlul interactiv corect în cadrul unui proiect de interfață utilizator.

  • Definiți cu ușurință conceptul de dezvăluire progresivă

  • Precizați diferența dintre designul de interacțiune și o arhitectură informațională

  • Definiți importanța coerenței în proiectarea interfeței cu utilizatorul

7. DESIGNUL VIZUAL

  • Creați proiecte de interfețe utilizator care exploatează principiile universale ale designului vizual.

  • Identificați layout-urile de pagină bune și slabe

  • Alegeți controlul interactiv corect într-un design de interfață utilizator

  • Îmbunătățiți-vă perspectivele de cercetare folosind metodologia de urmărire a ochilor

8. PROTOTIPAREA INTERFEȚEI

  • Alegeți între diferite tipuri de prototipuri, de exemplu, pe hârtie și electronice

  • Descrieți diferențele dintre prototipuri și schițe

  • Identificați mai multe soluții de proiectare diferite înainte de a decide asupra unei soluții de proiectare specifice

  • Sketch prototipuri pe hârtie practic

9. EVALUAREA CAPACITĂȚII DE UTILIZARE

  • Reamintiți euristica de uzabilitate a lui Jacob Nielsen și alte principii de uzabilitate

  • Enunțați diferitele tipuri de evaluare a utilizabilității

  • Înregistrați datele din evaluările de uzabilitate

  • Evaluați utilizabilitatea sistemelor prin aplicarea euristicii de utilizabilitate.

Cerințe

Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.

 28 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (8)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite