Schița de curs
Introducere
- De ce este important să se stabilească valorile companiei?
Definirea tipurilor de valori în cadrul organizației
- Cunoașterea diferenței dintre valori și standarde comportamentale
- De ce au nevoie companiile de o identitate?
Prezentare generală a culturii companiei și a valorilor fundamentale
- Înțelegerea modului în care valorile afectează indivizii
- Recunoașterea impactului valorilor asupra colegilor și clienților
Pasiunea clientului: Realizarea de Goals prin grija dedicată a clienților
- Ascultarea clienților și stabilirea așteptărilor
Integritate: Acționând cu onestitate și respect pentru ceilalți
- Să dai tot ce ai mai bun în timp ce rămâi sincer
Simplificați lucrurile: Cunoașterea și aplicarea valorii economiei de timp
- Simplificarea muncii vs. simplificarea lucrului
- A veni cu inovații necomplicate
Deținător: Recunoașterea responsabilității pentru acțiuni și decizii
- Preluarea controlului asupra muncii tale și gestionarea eșecurilor
Fă-o să conteze: Exploatarea competențelor dumneavoastră pentru un impact pe termen lung
- Rămâneți proactivi și practicați managementul timpului
Acceptă schimbarea: Adaptarea la diferențe și adoptarea inovațiilor
- Depășirea eșecurilor și ieșirea din zonele de confort
- Punerea în aplicare a tehnicilor de reziliență la locul de muncă
Să creștem împreună: Aprecierea diversității la locul de muncă și crearea de pozitivitate
- Participarea la activități de lucru în echipă și de consolidare a echipei
- Rezolvarea problemelor și acceptarea provocărilor în echipă
A face ca Company Values să însemne mai mult decât doar valori
- Aplicarea valorilor fundamentale în eforturile zilnice
Explorarea oportunităților de creștere în exterior Company Values
Rezumat și concluzii
Cerințe
Condiții prealabile
- Nu sunt necesare condiții prealabile pentru acest curs .
Audiență
- Angajați noi
- Echipe la locul de muncă
Mărturii (6)
Deschiderea, simțul umorului, abordarea și cunoștințele liderului
Justyna - e-file
Curs - Mindfulness Workshop
Tradus de catre o masina
A fost o experiență utilă atât din punct de vedere profesional, cât și din punct de vedere personal. Formatorul a fost foarte bine informat și ne-a oferit informații importante pe care să le folosim la locul de muncă, dar și în viața privată. Am reușit să reflectez asupra trăsăturilor mele de caracter și a celor din jurul meu și, prin intermediul lor, să beneficiez sau să mă îmbunătățesc. Exercițiile de gestionare a stresului au fost simple și utile pentru a fi aplicate.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Curs - Stress Management and Prevention
Tradus de catre o masina
Am descoperit modalități de a echilibra stresul în diferite medii.
Vitalie
Curs - Stress Management Workshop
Tradus de catre o masina
Doresc să mulțumesc trainerului Abhi pentru această formare fructuoasă. Îl apreciez că a încercat să îi cunoască pe toți participanții, pentru a putea adapta mai bine formarea la nevoile noastre. Iubesc modul în care a existat un echilibru între teorie și activități care să ne țină implicați. Și modul în care conținutul a fost direct la obiect și concis.
Rainey Clarecia - Talentvis
Curs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Tradus de catre o masina
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Curs - Leadership 101
discutarea unor subiecte cu exemple concrete referitoare la compania noastră
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Curs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Tradus de catre o masina