Schița de curs

Introducere

  • De ce este important să se stabilească valorile companiei?

Definirea tipurilor de valori în cadrul organizației

  • Cunoașterea diferenței dintre valori și standarde comportamentale
  • De ce au nevoie companiile de o identitate?

Prezentare generală a culturii companiei și a valorilor fundamentale

  • Înțelegerea modului în care valorile afectează indivizii
  • Recunoașterea impactului valorilor asupra colegilor și clienților

Pasiunea clientului: Realizarea de Goals prin grija dedicată a clienților

  • Ascultarea clienților și stabilirea așteptărilor

Integritate: Acționând cu onestitate și respect pentru ceilalți

  • Să dai tot ce ai mai bun în timp ce rămâi sincer

Simplificați lucrurile: Cunoașterea și aplicarea valorii economiei de timp

  • Simplificarea muncii vs. simplificarea lucrului
  • A veni cu inovații necomplicate

Deținător: Recunoașterea responsabilității pentru acțiuni și decizii

  • Preluarea controlului asupra muncii tale și gestionarea eșecurilor

Fă-o să conteze: Exploatarea competențelor dumneavoastră pentru un impact pe termen lung

  • Rămâneți proactivi și practicați managementul timpului

Acceptă schimbarea: Adaptarea la diferențe și adoptarea inovațiilor

  • Depășirea eșecurilor și ieșirea din zonele de confort
  • Punerea în aplicare a tehnicilor de reziliență la locul de muncă

Să creștem împreună: Aprecierea diversității la locul de muncă și crearea de pozitivitate

  • Participarea la activități de lucru în echipă și de consolidare a echipei
  • Rezolvarea problemelor și acceptarea provocărilor în echipă

A face ca Company Values să însemne mai mult decât doar valori

  • Aplicarea valorilor fundamentale în eforturile zilnice

Explorarea oportunităților de creștere în exterior Company Values

Rezumat și concluzii

Cerințe

Condiții prealabile

  • Nu sunt necesare condiții prealabile pentru acest curs
  • .

Audiență

  • Angajați noi
  • Echipe la locul de muncă
 4 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (6)

Cursuri înrudite

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 ore

Categorii înrudite