Schița de curs

Ziua 1

    configurarea unui spațiu de lucru VR pentru dezvoltare crearea unui spațiu demonstrativ VR considerații specifice cu privire la diferite căști și la modul în care acestea influențează dramatic proiectarea experienței caracteristicile controllerelor disponibile și influența lor relativă asupra designului instalarea de software pentru dezvoltarea VR VR hello world: cubul alb de pe podea considerații privind proiectarea interacțiunii introducere în fluxul de lucru pentru dezvoltarea VR

Ziua 2

    descoperirea spațiului de lucru Unity exercițiu: construirea unei experiențe în întregime din editor Construirea unei aplicații autonome Unity Programarea comportamentului în Unity exercițiu: un sistem solar simplu (scripting, geometrie)

Ziua 3

    importarea modelelor 3D în Unity elementele de bază ale randării* (iluminare, texturi, shaders) * nu există tehnici avansate de randare acoperite de acest curs de formare
valorificarea magazinului de active Unity
  • Programarea orientată pe evenimente în Unity
  • Intrare controllere VR
  • exercițiu: apuca planetele (interacțiunea utilizatorului în VR)
  • Ziua 4
  • Mișcarea în VR: tehnică & considerații de design (teleportare, translație, dash) exercițiu: adăugați funcția de teleportare exercițiu: trecerea de la un model la altul Exercițiu: aruncarea punctelor de interes exercițiu: schimbarea punctelor de interes

      Ziua 5 (opțional)

    exercițiu: catalog de mobilier exercițiu: plasați mobilierul exercițiu: modificarea iluminatului interior exercițiu: schimbarea orei zilei

      Ziua 6 (opțional)

    Proiectarea și prototiparea experienței multi-utilizator

    Cerințe

    • Cerință:
    • echipamentele VR și stațiile de lucru pregătite pentru VR (Windows), plus spațiul pentru fiecare cască pentru a testa confortabil aplicațiile
    • .

     

      28 ore

    Numărul de participanți



    Pret per participant

    Cursuri înrudite

    Categorii înrudite