Schița de curs
Ziua 1
Introducere
Good și denumire standardizată
-numele pachetelor, fișierelor, claselor, golurilor și funcțiilor, precum și variabilelor trebuie să aibă nume semnificative derivate din scopul lor
- ar trebui să fie lizibil
- ar trebui să fie căutat
- luați în considerare spațiul de nume pe care îl generăm; are sens?
Clase, obiecte și structuri de date
-există o diferență între obiectele care fac ceva și structurile care pur și simplu conțin date
-când să folosiți structurile de date și de ce
-când să folosiți obiectele și de ce
-OOD și abstracție
-getters/setters și de ce
-mai bine sa ai multe clase mici, cu multe goluri si functii mici
Good comentarii
-sunt comentarii bune si rele;
-trebuie să știm să generăm comentarii bune și să uităm de restul
Ziua 2
Funcții
-un singur lucru
-mic
-argumente (bine și rele)
- efecte secundare nedorite
Eroare de manipulare
-când să gestionezi erorile, când să le lași să bule
-dacă ne ocupăm de o excepție, ce facem cu ea și de ce
-clase personalizate de tratare a erorilor
Formatarea codului: cum putem forma mai bine codul
Test-Driven Design: Discuție deschisă despre ideea unchiului Bob că programele ar trebui să fie TDD
Cerințe
Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.
Mărturii (2)
The teacher addressed many relevant topics for clean coding with practical examples.
Ben van Oeveren - Movella
Curs - Clean Code
I really liked that there were a lot of practical exercises in which you could put the learned immediately into action.