Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere
Înțelegerea calității, sistemelor de calitate și auditului QMS (Sistemul de calitate Management).
Înțelegerea relației Audit QMS, Satisfacția clienților și profitabilitatea
Înțelegerea ISO 9001 și a celor șapte QMP (principii de calitate Management)
Planificarea auditului QMS pe baza intrărilor de la Top Management și personalul tehnic principal
Crearea unei liste de verificare a auditului QMS pentru a înregistra detaliile de conformitate și neconformitate
Crearea unui raport de audit QMS
Înțelegerea ciclului recurent de îmbunătățire continuă
Înțelegerea cerințelor de certificare ISO 9001
Prezentarea în partea de sus Management
Observații de încheiere
Cerințe
- O înțelegere a îmbunătățirii continue în direcția satisfacției clienților
- O înțelegere a îmbunătățirii proceselor de afaceri .
- O înțelegere generală a sistemelor de calitate și a îmbunătățirii sistemelor de calitate Management .
- Experiență cu procesele de îmbunătățire continuă și cu metricele de performanță .
Audiență
- Auditori care sunt sau vor fi implicați în auditul SMQ
- Consultanți și manageri implicați în programe de calitate
- Persoane care trebuie să lucreze cu auditorii SMQ
21 ore