Cursurile de instruire ITIL® demonstrează prin practică interactivă cum să gestionați serviciile IT pentru a oferi o valoare mai bună clienților. Cursurile de formare ITIL® de pe acest site sunt oferite de NobleProg Polska sp. z oo - ATO de către AXELOS Limited. ITIL® este o marcă înregistrată a AXELOS Limited. Toate drepturile rezervate.
Bucharest, City Center
NobleProg București, 129 Calea Victoriei, București, romania, 010961
Le Boutique Hotel Moxa este situat pe una din cele mai vechi si mai cunoscute strazi din Bucuresti, numita Calea Victoriei...
Le Boutique Hotel Moxa este situat pe una din cele mai vechi si mai cunoscute strazi din Bucuresti, numita Calea Victoriei, dar in acelasi timp aceasta zona este linistita. Este localizat langa multe atractii culturale si centre de afaceri. Centrul de conferinte are acces la gradina hotelului, si contine trei sali de conferinta, echipate cu cele mai noi tehnologii.
In apropiere se afla Ateneul Roman, Academia Roman, precum si cateva dintre cele mai importante muzee din Romania: Muzeul colectiilor de arta, Muzeul national George Enescu, Muzeul taranului roman.
Daca doriti o plimbare prin parc, chiar pe partea opusa a strazii se afla Parcul Nicolae Iorga, iar la cativa pasi distanta se afla Parcul Ion IC Bratianu.
Pentru cumparaturi in piata puteti merge la Piata Amzei iar pentru ceva mai distractiv si elegant in timpul serii puteti vizita Palace Casino Bucharest.
Pentru ajunge la le Boutique Hotel Moxa, folositi statiile de transport public Calea Victoriei sau Sfintii Voievozi.
ActiveOne Bucuresti
Strada Dr. Iacob Felix 55, Bucuresti, Romania, 011039
Acest curs este conceput pentru oricine are nevoie de o înțelegere a Serviciilor IT Management pentru a contribui la furnizarea unei valori mai bune pentru clienți. Este adecvat pentru tot personalul și managementul IT, precum și pentru clienții care lucrează îndeaproape cu IT pentru a sprijini cerințele de afaceri. Acest curs este, de asemenea, conceput pentru studenții care doresc să obțină certificarea ITIL® 4 Foundation și care doresc să se pregătească pentru examenul ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation le permite candidaților să privească serviciile IT Management printr-un model operațional de la un capăt la altul pentru crearea, livrarea și îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor bazate pe tehnologie.
ITIL 4® Foundation îi echipează pe candidați cu:
O abordare holistică a facilitării co-creării de valoare împreună cu clienții și alte părți interesate sub formă de produse și servicii
Principiile directoare ale ITIL 4®.
Cele patru dimensiuni ale serviciilor Management
Conceptele cheie din Lean, Agile, DevOps și de ce sunt importante pentru a oferi valoare de afaceri
Modul în care practicile ITIL descrise în ITIL 4® vor menține valoarea și importanța oferite de procesele ITIL® actuale, dar în același timp se vor extinde pentru a fi integrate în diferite domenii ale managementului serviciilor și IT, de la cerere la valoare.
Cui se adresează ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation este potrivit pentru persoanele care au nevoie de o înțelegere de bază a cadrului ITIL® și a modului în care acesta poate fi utilizat pentru a îmbunătăți calitatea managementului serviciilor IT în cadrul unei organizații. Certificarea se aplică, de asemenea, profesioniștilor din domeniul IT care lucrează în cadrul unei organizații care a adoptat ITIL® și care, astfel, trebuie să cunoască și să contribuie la programul general de îmbunătățire a serviciilor.
ITIL 4® continuă să susțină comunitatea ITSM, extinzându-se în același timp la o gamă mai largă de profesioniști care lucrează în lumea digitală, ghidând modul în care IT-ul se interfațează cu strategia de afaceri mai largă și o conduce.
Examenul este obligatoriu:
Test cu o singură alegere, format din 40 de întrebări
Durata examenului: 75 de minute (încă 15 minute pentru candidații care nu sunt de limbă maternă pentru ITIL® )
Pentru a promova examenul, este necesar să se obțină un minim de 26 de puncte din 40.
Citește mai mult...
Last Updated:
Mărturii (1)
trecerea în revistă a întrebărilor pentru a verifica dacă am înțeles materialul; exemplele împărtășite de formator; utilizarea MIRO
Patrycja - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
ITIL Cursuri in Muntenia, Sfarsit de saptamana ITIL Cursuri in Muntenia, Seara ITIL Training in Muntenia, ITIL Cu instructor in Muntenia, ITIL Cursuri private in Muntenia, Sfarsit de saptamana ITIL Training in Muntenia, ITIL one on one training in Muntenia, ITIL Trainer in Muntenia, ITIL Cu instructor in Muntenia,ITIL Clase in Muntenia, Seara ITIL Cursuri in Muntenia, ITIL Instructor in Muntenia, ITIL Camp in Muntenia, ITIL Coaching in Muntenia, ITIL Pe pagina in Muntenia