Schița de curs
Introducere în eticheta formală
- Prezentare generală a etichetei formale în domeniul ospitalității
- Importanța etichetei în serviciile pentru clienți
- Perspective istorice și evoluția etichetei formale
The Art of Hosting
- Rolurile și responsabilitățile unei gazde
- Pregătirea pentru oaspeți
- Primirea oaspeților
Eticheta la masă și bunele maniere la masă
- Înțelegerea aranjării mesei
- Utilizarea tacâmurilor și a sticlăriei
- Eticheta șervețelelor
- Comportamentul adecvat la masă
- Gestionarea situațiilor speciale la masă
Tehnici profesionale de servire
- Proceduri de servire și curățare a mesei
- Manipularea și prezentarea farfuriilor
- Gestionarea meselor cu mai multe feluri de mâncare
- Servirea vinului și a băuturilor
Evenimente speciale Management
- Planificarea și organizarea de evenimente formale
- Coordonarea cu alți angajați și departamente
- Gestionarea situațiilor neașteptate și a cererilor clienților
Sensibilitate culturală și etichetă internațională
- Înțelegerea și respectarea diferențelor culturale
- Eticheta internațională la mese
- Adaptarea serviciilor la o clientelă diversă
Communication și abilități interpersonale
- Comunicare eficientă cu oaspeții și cu membrii echipei
- Limbajul trupului și aspectul profesional
- Gestionarea reclamațiilor și a situațiilor dificile
Rezumat și etape următoare
Cerințe
- Înțelegerea fundamentală a serviciilor de ospitalitate, rolurilor și responsabilităților
Audiență
- Personalul din domeniul ospitalității
Mărturii (6)
Deschiderea, simțul umorului, abordarea și cunoștințele liderului
Justyna - e-file
Curs - Mindfulness Workshop
Tradus de catre o masina
A fost o experiență utilă atât din punct de vedere profesional, cât și din punct de vedere personal. Formatorul a fost foarte bine informat și ne-a oferit informații importante pe care să le folosim la locul de muncă, dar și în viața privată. Am reușit să reflectez asupra trăsăturilor mele de caracter și a celor din jurul meu și, prin intermediul lor, să beneficiez sau să mă îmbunătățesc. Exercițiile de gestionare a stresului au fost simple și utile pentru a fi aplicate.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Curs - Stress Management and Prevention
Tradus de catre o masina
Am descoperit modalități de a echilibra stresul în diferite medii.
Vitalie
Curs - Stress Management Workshop
Tradus de catre o masina
Doresc să mulțumesc trainerului Abhi pentru această formare fructuoasă. Îl apreciez că a încercat să îi cunoască pe toți participanții, pentru a putea adapta mai bine formarea la nevoile noastre. Iubesc modul în care a existat un echilibru între teorie și activități care să ne țină implicați. Și modul în care conținutul a fost direct la obiect și concis.
Rainey Clarecia - Talentvis
Curs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Tradus de catre o masina
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Curs - Leadership 101
discutarea unor subiecte cu exemple concrete referitoare la compania noastră
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Curs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Tradus de catre o masina