Schița de curs

Revizuire

  • Referințe obiect vs Mostenire
  • Polimorfism
  • Metode Statice și Implicit Definite ale Interfețelor
  • Colecții și Generics
  • Generics (Mostenire, Wildcards)
  • Scrierea Tipurilor Generice

PATTERNURI DE PROiectare

  • Crearea Obiectelor
  • Metode și câmpuri statice
  • Operatorul new
  • Patternuri de Creare
  • Mostenirea vs Compoziția / Avantaje și dezavantaje
  • Patternul Compozit
  • Clase Interne

Reflecție

  • Clasa numită Class
  • Găsirea Câmpurilor, Metodelor și Constructorilor
  • Acessarea Câmpurilor, Invocarea Metodelor
  • Examinarea Matricilor

Anotări

  • Anotările din API-ul Java (@Override, @Deprecated)
  • Definirea Anotărilor

Programare Funcțională

  • Prezentare generală a Expresiilor Lambda
  • Expresii Lambda și Interfețe Funcționale
  • Folosirea Expresiilor Lambda
  • Lucrul cu Referințele de Metodă

API-ul Stream

  • Fluxuri și Colecții
  • Filtrarea Colecțiilor
  • Lanțuirea și Pipelining

API-ul Data/Timp

  • API-uri Legate
  • API-ul Data/Timp (JSR 310)
  • Evenimente bazate pe Dată și Timp
  • Timp, Perioade și Durate
  • Realizarea Calculurilor
  • Formatare
  • Localizare / Fuze de Timp

Noțiuni de Bază despre JUnit

  • Prezentare generală a JUnit, Dezvoltarea Test-Drivată
  • Teste și Asertii
  • Lucrul cu Excepții
  • Organizarea Testelor cu JUnit
  • Scrierea Fixturilor - @Before, @After
  • Teste Suite și Alte Capacități
  • Prezentare generală a Obiectelor Mock

Ferramentale de Construcție

  • Prezentare generală a Ant
  • Prezentare generală a Maven

Clase Abstracte

  • Principii de declarație și implementare ale claselor abstracte
  • Probleme tipice întâmpinate în lucru cu clasele abstracte

Rolul Claselor, Claselor Abstracte și Interfețelor în Modelul Aplicației

  • Gradați abstracția orientată pe obiecte din Java
  • Modelul complet de obiecte în Java
  • Modelul programului orientat pentru interfețe, clase abstracte și interfețe pentru a crește flexibilitatea și independența fiecărei sub-sisteme din aplicare față de implementarea lor reciproce
  • Aplicații ale claselor abstracte pentru a extrage funcționalitatea comună, extinsă prin implementarea flexibilității oferite de interfețe

Rolul Obiectelor Dinamice și Statice în Modelul Aplicației

  • Clase Java statice și proprietățiile dinamice ale acestora
  • Făcerea unei distincții în funcționalitatea ambelor tipuri de entități în cadrul Java, utilizările tipice și exemplele de bună practică în proiectarea soluțiilor bazate pe entitățile statice și dinamice din Java
  • Introducere la patternuri de proiectare
  • Introducere la patternul de proiectare Factory

Operații cu Tipurile Simple și Clasele Împachetate

  • Fapte foarte importante și tehnici pentru a extinde utilizarea tipurilor simple în modelul de obiecte Java.
  • Discuția despre rolul claselor împachetate ale tipurilor simple și aplicările tipice ale acestor tipuri în aplicație

Obiecte Speciale Java, Clasa String, StringBuilder și StringBuffer

  • Remarcarea proprietăților de bază ale clasei String și discuția privind tratamentul obiectelor String de către mașina virtuală
  • Folosirea claselor buffer și operațiunile asupra șirurilor

Formatare și Analizare, Expresii Regulate

  • Introducere la expresiile regulate în Java
  • Discuția atât a tehnicilor de bază pentru manipularea expresiilor regulate (clasa String) cât și a tehnicilor avansate bazate pe clase dedicate acestui tip de construcție
  • Tokenizare, căutare și potrivirea modelului pentru tipuri de șir

Cerințe

  • Cunoștințe despre limbajul Java și POO. Participanții trebuie să cunoască pachetele, fluxurile de control și buclele, clasele concrete de bază și interfețele de bază.

 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite