Schița de curs
Revizuire
- Moștenire și Intefances
- Referințe de obiect vs moștenire
- Polimorfism
- Metode statice și implicite ale interfeței
- Colecții și generice
- Generice (moștenire, caractere joker)
- Scrierea tipurilor generice
Design Patterns
- Crearea de obiecte
- Metode și câmpuri statice
- new Operator
- Modele de creare
- Moștenire vsCompoziție / Pro și contra
- Modelul compozit
- Clase interioare
Reflecție
- Clasa numită Class
- Găsirea câmpurilor, metodelor și constructorilor
- Accessinând câmpuri, invocând metode
- Examinarea tablourilor
Adnotări
- Adnotări în API Java (@Override, @Deprecated)
- Definirea adnotărilor
Funcțional Programming
- Lambda Expression Prezentare generală
- Lambda Expressioni și interfețe funcționale
- Utilizarea Lambda Expressioni
- Lucrul cu referințe de metodă
API de flux
- Fluxuri și colecții
- Filtrarea colecțiilor
- Catenă și pipe-line
Data / Ora API
- API-uri Legecy
- API Data/Ora (JSR 310)
- Evenimente bazate pe dată și timp
- Marcaje de timp, perioade și durate
- Efectuarea calculelor
- Formatarea
- Localizare/zonele orare
Bazele JUnit
- Prezentare generală a JUnit, Dezvoltare condusă de teste
- Teste și aserțiuni
- Lucrul cu excepțiile
- Organizarea testelor cu JUnit
- Scrierea de fixări - @Before, @After
- Suite de teste și alte capacități
- Prezentare generală a obiectelor Mock
Instrumente de construcție
- Prezentare generală a furnicilor
- Maven Prezentare generală
Clasa abstractă
- Principii de declarare și implementare a claselor abstracte
- Probleme tipice întâlnite la lucrul cu clasele abstracte
Rolul claselor, al claselor abstracte și al interfețelor în modelul de aplicație
- Grades Java abstractizare orientată pe obiecte
- Modelul complet al obiectelor din Java
- Model de program orientat pentru interfețe, clase abstracte și interfețe pentru aplicații mai multă flexibilitate și independență a fiecăruia dintre subsistemele sale unul față de celălalt în implementarea lor
- Aplicații ale claselor abstracte pentru a extrage funcționalitatea comună extinsă prin implementarea flexibilității pe care o oferă interfețele
Rolul obiectelor dinamice și statice în modelul de aplicație
- Clasele statice Java și proprietățile dinamice ale acestor clase
- Realizarea unei distincții în funcționalitatea celor două tipuri de entități în cadrul Java și a utilizărilor tipice, precum și exemplul lor de bună practică în proiectarea de soluții bazate pe ființe statice și dinamice Java.
- Introducere în modelele de proiectare
- Introducere în modelul de proiectare factory
Operații cu tipuri simple și clase de înfășurare
- Date și tehnici foarte importante pentru a extinde utilizarea tipurilor simple în modelul de obiecte Java.
- Discutarea rolului claselor de tip wrapper tipuri simple și a aplicațiilor tipice ale acestui tip în cadrul aplicației
Obiecte speciale Java, clasa String, StringBuilder și StringBuffer
- Reamintirea proprietăților de bază ale clasei String și discutarea tratării obiectelor String de către mașina virtuală
- Utilizarea claselor tampon și operarea pe lanțuri
Formatare și parsare, Expressioni regulari
- Introducere în expresiile regulate în Java
- Discutarea atât a tehnicilor de bază pentru manipularea expresiilor regulate (clasa String), cât și a tehnicilor avansate bazate pe clase dedicate pentru acest tip de construcție
- Tokenizare, căutare și potrivire de tipare pentru tipurile de șiruri de caractere
Cerințe
- Cunoștințe despre limbajul Java și OOP. Participanții trebuie să cunoască pachetele, fluxurile și buclele de control, clasele concrete de bază și interfețele de bază.
Mărturii (5)
Că am obținut o imagine de ansamblu complexă și despre context - de exemplu, de ce avem nevoie de anumite adnotări și ce înseamnă acestea. Mi-a plăcut partea practică a instruirii - a trebuit să executăm manual comenzile și să apelăm api-urile de rest.
Alina - ACCENTURE SERVICES S.R.L
Curs - Quarkus for Developers
Tradus de catre o masina
Informațiile suplimentare care au fost împărtășite făceau ca formarea să nu fie una simplă și grozavă, ceea ce era plăcut.
Covenant - Vodacom
Curs - Groovy Programming
Tradus de catre o masina
antrenorul poate explica clar subiectul și poate răspunde la orice întrebare.
Hannah Mae Lubigan - Security Bank Corporation
Curs - Advanced Spring Boot
Tradus de catre o masina
Stilul de antrenament și antrenorul ajută la rezolvarea problemelor întâmpinate în timpul exercițiilor.
Carl Angelo Gonzales - Security Bank Corporation
Curs - Spring Boot for Beginners
Tradus de catre o masina
Amplitudinea temelor abordate a fost considerabilă și formatorul a încercat să facă justiție acesteia.
Lakshmipriya Sivakumar - Deque Systems Inc
Curs - Spring Boot, React, and Redux
Tradus de catre o masina