Schița de curs

Introducere

  • JavaFX vs Swing, SWT, AWT

Instalarea și configurarea JavaFX și a mediului de dezvoltare

Prezentare generală a JavaFuncțiilor și arhitecturii FX

Utilizarea JavaFX UI Components

  • Controale UI, diagrame, HTML conținut, machete, CSS, FXML etc.

Exercițiu: Crearea unei aplicații simple

Răspuns la intrarea utilizatorului

  • Dezvoltare UI bazată pe evenimente
  • Gestionarea evenimentelor

Adăugarea de efecte, Animation și media

  • Lucrul cu JavaFX 3D Graphics, Image Ops API, Canvas
  • Crearea de efecte vizuale
  • Adăugarea de transformări 2D și 3D, tranziții și animație
  • Încorporați media

Exercițiu: Faceți ca aplicația să prindă viață

O privire asupra logicii aplicației

  • Lucrul cu graficul scenei
  • Folosind proprietăți, legare și colecții

Îmbunătățirea gradului de utilizare a unei aplicații

  • Vederea aplicației prin ochii utilizatorului
  • Facerea aplicației localizabile

Exercițiu: Extinderea aplicației

Implementarea aplicației

  • Implementarea ca aplicație desktop
  • Implementarea ca aplicație web

Lucrul cu aplicații vechi Java.

  • Înțelegerea concurenței și a firelor
  • Integrarea JavaFX cu Swing și SWT

Depanare

Rezumat și Concluzie

Cerințe

  • Java experiență în programare
  • Este de dorit o oarecare experiență cu Swing, AWT sau AWT
  • .
 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite