Cursuri Soft Skills

Cursuri Soft Skills

Instruirea locală, instruit live Skills (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile), demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțeleagă dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplice tehnici, și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele de afaceri, creând în același timp o experiență mai satisfăcătoare în muncă și viață Abilitățile Soft Skills sunt disponibile ca "formare live la fața locului" sau "instruire live la distanță" Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului România sau în centrele de formare corporativa NobleProg din România Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță NobleProg Furnizorul dvs de formare locală.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Numele cursului
Durata
Sinoptic
Numele cursului
Durata
Sinoptic
7 hours
Sinoptic
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
7 hours
Sinoptic
Public

Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate

- Pentru membrii individuali ai personalului lor
- Echipelor lor
- Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
- Oferiți sesiuni de coaching semnificative
14 hours
Sinoptic
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
21 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
7 hours
Sinoptic
Public

Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:

- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
21 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să prezinte prezentări:

- Echipelor lor
- Pentru clienți
- Pentru alte segmente de public interne ale companiei
- Pentru alte segmente de public externe companiei

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Pregătiți și structurați o prezentare eficientă
- Pregătiți-vă corespunzător pentru acea prezentare
- Prezentați această prezentare cu încredere
- Folosiți diferitele mijloace vizuale pe care un prezentator le-ar putea folosi pentru a crea o prezentare stimulatoare
- Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în prezentările lor
21 hours
Sinoptic
Audience

Staff who need to be fully prepared to deliver high-quality training sessions

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Delegate Presentations – with full feedback

By the end of the course, delegates will be able to:

- Prepare and structure an effective training session
- Prepare themselves properly for that training session
- Deliver that training session with confidence
- Use the various visual aids that a trainer might choose to employ in creating a stimulating session
- Deal with the different types of people who they will encounter in their training courses
7 hours
Sinoptic
The Team Roles identified by Dr Meredith Belbin are used extensively in organisations worldwide. This course will guide you through the Team Roles theory to help identify ways to use your strengths to your advantage and manage your weaknesses as best you can. The course is suitable for individuals who want to learn to function better in, or improve their management of, teams. It is also ideal for existing teams, who, together, can examine ways to work more effectively in their specific environment.
21 hours
Sinoptic
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
14 hours
Sinoptic
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Sinoptic
Goal

The training will be to review and improve the competencies needed to achieve their business objectives in terms of both individual work and teamwork, particularly through the acquisition of skills by the participants such as:

- Building an effective communication style with others
- Practical analysis of the barriers of communication and active techniques to prevent their occurrence
- Building support assembly relationships
- Effective team work
- Awareness of mutual influence in relation team-unit and unit-team
- The ability to use a variety of techniques to manage conflict
- Change their attitudes and behavior modeling constructive (eg assertive posture)

Method of work

The training is designed as an interactive, where participants share is over 80% of the time. Each session follows a similar dynamic: opening a new exercise habits (to build awareness), mini-lecture on the techniques (knowledge), practicing new tactics and techniques (skills). After the close of each session, participants receive support materials for sessions discussed.

Practical material is summed giving a mini lecture explaining the theoretical basis and fundamental psychological mechanisms which participants experience while working on the training room.
14 hours
Sinoptic
Purpose of training:

For all striving to effectively and efficiently deal with conflict situations. Training for people who want to develop their skills in using the conflict in the work of the team who aim to develop the ability to apply strategies, methods and techniques of conflict management.

Benefits of training course:

Using the methods and techniques to solve conflict situations, effective conflict management, effective communication in conflict situations, skillful preparation of the analysis needs of the parties of the conflict and the formulation of the problem, the use of stress management skills, emotional and assertive techniques in resolving such conflicts.

Skills acquired during the training:

- communicate effectively in conflict situations
- identify sources of conflict
- analysis of the needs of the parties to the conflict and the formulation of the problem
- using the methods and techniques to solve conflicts
- to the principles of assertiveness and managing emotions in conflict resolution
- application of the principles of assertive resist tampering
- appropriate behavior in conflict
- implement these stress management, emotional

Training method:

lectures, simulations, case studies, role playing, giving feedback to participants
14 hours
Sinoptic
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Sinoptic
21 hours
Sinoptic
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
14 hours
Sinoptic
This course aims to improve public speaking skills of the trainees by practical exercises supported by relevant theory.

It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.
7 hours
Sinoptic
Acest curs are scopul de a inspira stagiarii să devină lideri, arătând ceea ce face sau pauză un lider.
7 hours
Sinoptic
Acest curs vizează îmbunătățirea abilităților PowerPoint ale cursanților prin exerciții practice susținute de teoria relevantă. Este proiectat pentru toată lumea, în special designeri de prezentare, dar și pentru vorbitori de conferințe și prezentatori de întâlniri de echipă.
35 hours
Sinoptic
Abilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.

Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
35 hours
Sinoptic
Prezentare generală

Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un lider bun și cum să motivați o echipă. Utilizând studii de caz interactiv și exemple de sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea unor soluții concrete și practice care să le poată prelua și să le utilizeze efectiv.

Obiectivul principal al programului este acela de a echipa directorii cu abilitățile de a scana mediul de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra conducerii celor mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță.

obiective de invatare

După ce au participat la acest curs, delegații vor putea:

- Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale;
- Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația;
- Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației;
- Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri;
- Evaluați strategiile alternative de dezvoltare, astfel încât să recomandați unul sau cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă;
- Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate;
- Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor

Care ar trebui să participe

- Manageri de produse / servicii
- Recent numiți, precum și directori și lideri de echipă
- Șefii de operațiuni
- Senior Bank Managers
- Managementul resurselor umane
- Managerii de operațiuni
- Managerii de Marketing

Metodologie
Cursul este alcătuit din ateliere facilitate, completate de studiile de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți care lucrează în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Deschiderea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie.
7 hours
Sinoptic
Cursul este dedicat echipelor de vânzări Se concentrează pe utilizarea funcțiilor PowerPoint care ajută la procesul de vânzări, adică cum să arătați datele în mod eficient, cum să nu suprapuneți diapozitivele și ce să vă concentrați într-un pachet de vânzări .
14 hours
Sinoptic
Acest curs face parte din setul de cunoștințe Data Scientist (Domeniu: Consultanță & Leadership ).
7 hours
Sinoptic
Acest curs vă va oferi cunoștințe despre modul de prezentare a informațiilor financiare (numere) în PowerPoint și nu doar abilitățile de prezentare în sine. Veți putea prezenta informații financiare în mod mai profesional.
14 hours
Sinoptic
Obiectiv:

Îmbunătățirea capacității de a pregăti o prezentare atractivă folosind Powerpoint și alte instrumente

Destinatari:

Reprezentanții de vânzări, consultanți, personal de cercetare și predare, manageri, profesori, angajați corporativi, IMM-uri și instituții publice, pentru care provocarea este să stea în fața unui grup de oameni, spun ei, trezind interesul
7 hours
Sinoptic
Acest curs se adresează oricui dorește să lucreze mai eficient în PowerPoint atunci când creează diapozitive și să învețe elementele de bază ale prezentării acestora.
21 hours
Sinoptic
O strategie de îngrijire a clienților joacă un rol important în construirea satisfacției clienților, ajutându-vă să păstrați clienții fideli și să creșteți nivelul de repetare a afacerii Prin intermediul unui serviciu bun pentru clienți, câștigați încrederea clienților, sporiți imaginea companiei și consolidați avantajul dvs competitiv pe piață Acest curs se concentrează pe strategii și abilități de construire a relațiilor cu clienții de-a lungul vieții, prin dezvoltarea unor strategii valoroase și eficiente de asistență pentru clienți Clienții mulțumiți pot, prin conversații și povestiri, să devină ambasadori voluntari pentru compania dvs și este foarte probabil să vă recomande serviciile altora Acest workshop va ajuta participanții să comunice în mod eficient, în mod corespunzător și clar în toate situațiile OBIECTIVE Dezvoltarea de competențe în domeniul îngrijirii profesionale a clienților Creșterea eficienței comunicării cu clienții Realizarea cunoștințelor despre cum să ajungeți la nevoile și așteptările care stau la baza clienților Construirea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și despre preferințele de comunicare în relațiile cu clienții Stabilirea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor în calea comunicării eficiente Masterat limbajul corpului și comunicarea nonverbală METODE Joc de rol Teste de autoevaluare Exerciții în grupuri Munca individuala Sesiuni practice prelegeri discuţii REZULTATELE LUCRARII La finalizarea acestui curs, participanții vor putea: Adoptați o strategie de îngrijire a clienților Identificați problemele cheie ale clienților Construiți imaginea profesională a companiei Adaptați la anumite stiluri de comportament ale clienților Creșteți loialitatea clienților prin servicii excepționale pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Elaborați un plan de acțiune personalizat pentru a îmbunătăți abilitățile clienților Arătați gesturi de generozitate și servicii de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor în calea livrării unui serviciu clienți remarcabil .
14 hours
Sinoptic
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC și VMware au beneficiat de acest program, dezvoltând un echilibru mai bun în stilul lor de influență și demonstrează un răspuns rezistent la provocările la locul de muncă. Dacă doriți: • Creați echipe de lucru performante • Câștigați constant contracte din pitching • Negociază cu succes cele mai bune oferte • Creează valoarea acționarului, an de an ... atunci ai nevoie de programul nostru de influență
21 hours
Sinoptic
At the end of the course, the participants should be able to:

- Acquire an understanding of self-mastery as a foundation for inspiring leaders
- Strengthen and sustain their execution capabilities and contribute to the creation of a high performance culture
- Lead cultural transformation and change processes in their respective areas of influence using emotional intelligence and change management tools

Methodology:

- Lecture
- Workshops
- Video showing
- Role playing
14 hours
Sinoptic
Acest curs de două zile este destinat persoanelor care doresc să obțină rezultate mai bune din negocierile lor cu clienții, furnizorii și colegii Ea învață abilitățile și tacticile folosite de negociatorii eficienți și construiește încrederea necesară pentru a reuși Delegații învață diferitele stiluri de negociere și cum își maximizează puterea personală protejând în același timp relațiile importante Cursul este foarte participativ, cu o combinație de prelegeri, discuții, coaching și exerciții .

Upcoming Soft Skills Courses

Sfarsit de saptamana Soft Skills Cursuri, Seara Soft Skills Training, Soft Skills Camp, Soft Skills Cu instructor, Sfarsit de saptamana Soft Skills Training, Seara Soft Skills Cursuri, Soft Skills Coaching, Soft Skills Instructor, Soft Skills Trainer, Soft Skills Cursuri, Soft Skills Clase, Soft Skills Pe pagina, Soft Skills curs privat, Soft Skills one on one training

Reduceri pentru cursuri

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Romania!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions