Cursuri Soft Skills

Cursuri Soft Skills

Local, instructor-led live Soft Skills (also known as people skills, interpersonal skills, social skills and transferable skills) training courses demonstrate through discussion and exercises how to understand the dynamics of human relations in a business environment and how to apply Soft Skills techniques, habits and mindsets to improve relationships as well as business results, while creating a more fulfilling experience in work and life.

Soft Skills training is available as "onsite live training" or "remote live training". România onsite live Soft Skills trainings can be carried out locally on customer premises or in NobleProg corporate training centers. Remote live training is carried out by way of an interactive, remote desktop.

NobleProg -- Your Local Training Provider

Marturii

★★★★★
★★★★★

Schita de curs

CodNumeDuratăRezumat
297Assertiveness7 oreA highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 oreÎntr-o lume din ce în ce mai globalizată, lucrăm în medii mai multiculturale, unde sunt posibile conflicte între persoane și grupuri Convingerea fundamentală care stă la baza soluționării conflictelor este că conflictele sunt inevitabile, dar că sunt gestionabile Asertivitatea, auto-încrederea, capacitatea de negociere, abilitățile interpersonale și celelalte sunt esențiale în sprijinirea soluționării conflictelor În viața noastră de zi cu zi, întâlnim multe ocazii în care conștient sau inconștient (cu membri ai familiei, prieteni, clienți, parteneri de afaceri) gestionăm conflicte Masteratul de rezolvare a conflictelor ajută la rezolvarea eficientă a conflictelor, precum și ne ajută să comunicăm mai bine, să convingem în mod eficient, să îmbunătățim rezultatele afacerii, precum și să îmbunătățim comportamentul și performanțele organizaționale și personale Acest curs oferă un amestec de teorii și concepte, combinate cu exerciții de grup și activități individuale pentru a permite delegațiilor să împărtășească idei și să-și dezvolte abilitățile Obiective: Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele conflictelor din cadrul organizațiilor Pentru a explora conceptele-cheie, factorii, teoriile, tipurile și modelele în rezolvarea conflictelor Pentru a descoperi tipurile de personalitate, stilurile de leadership care sprijină abilitățile de negociere Pentru a învăța arta de aserțiune și de auto-încredere A experimenta, a experimenta si a practica rezolvarea conflictelor .
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop14 oreObiectiv: Îmbunătățirea abilității de a pregăti o prezentare atractivă utilizând Powerpoint și alte instrumente Destinatari: Reprezentanți de vânzări, consultanți, cadre didactice, cadre didactice, cadre didactice, angajați corporativi, IMM-uri și instituții publice, pentru care provocarea este de a sta în fața unui grup de oameni, spunându-le, .
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 oreAcest curs este destinat oricui dorește să lucreze mai eficient în PowerPoint atunci când creează diapozitive și să învețe elementele de bază ale prezentării acestora .
ccarestrCustomer Care Strategy21 oreO strategie de îngrijire a clienților joacă un rol important în construirea satisfacției clienților, ajutându-vă să păstrați clienții fideli și să creșteți nivelul de repetare a afacerii Prin intermediul unui serviciu bun pentru clienți, câștigați încrederea clienților, sporiți imaginea companiei și consolidați avantajul dvs competitiv pe piață Acest curs se concentrează pe strategii și abilități de construire a relațiilor cu clienții de-a lungul vieții, prin dezvoltarea unor strategii valoroase și eficiente de asistență pentru clienți Clienții mulțumiți pot, prin conversații și povestiri, să devină ambasadori voluntari pentru compania dvs și este foarte probabil să vă recomande serviciile altora Acest workshop va ajuta participanții să comunice în mod eficient, în mod corespunzător și clar în toate situațiile OBIECTIVE Dezvoltarea de competențe în domeniul îngrijirii profesionale a clienților Creșterea eficienței comunicării cu clienții Realizarea cunoștințelor despre cum să ajungeți la nevoile și așteptările care stau la baza clienților Construirea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și despre preferințele de comunicare în relațiile cu clienții Stabilirea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor în calea comunicării eficiente Masterat limbajul corpului și comunicarea nonverbală METODE Joc de rol Teste de autoevaluare Exerciții în grupuri Munca individuala Sesiuni practice prelegeri discuţii REZULTATELE LUCRARII La finalizarea acestui curs, participanții vor putea: Adoptați o strategie de îngrijire a clienților Identificați problemele cheie ale clienților Construiți imaginea profesională a companiei Adaptați la anumite stiluri de comportament ale clienților Creșteți loialitatea clienților prin servicii excepționale pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Elaborați un plan de acțiune personalizat pentru a îmbunătăți abilitățile clienților Arătați gesturi de generozitate și servicii de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor în calea livrării unui serviciu clienți remarcabil .
InfluenceInfluence in Action14 orePfizer, Hewlett Packard, DellEMC și VMware au beneficiat de acest program, dezvoltând un echilibru mai bun în stilul lor de influențare și demonstrând un răspuns rezistent la provocările la locul de muncă Dacă doriți: • Crearea unor echipe de lucru cu performanțe înalte • Câștigarea consecventă a contractelor de la pitching • Negocierea cu succes a celor mai bune tranzacții • Crearea valorii acționarilor, de la an la an atunci aveți nevoie de programul nostru de influențare.
sevenhabitsHabits of Highly Effective People7 oreOportunitatea și creșterea se petrec "în afara zonei de confort" În cadrul acestei formări, participanții se vor implica în discuții interactive și pline de viață pentru a reflecta asupra și pentru a spori mentalitatea și abilitățile de a adopta schimbarea și creșterea Printr-o serie de discuții, exerciții și activități în echipă, participanții vor învăța să-și identifice zonele individuale de confort și să aplice gândurile și tehnicile potrivite pentru a depăși aceste zone pentru a descoperi noi oportunități "Oamenii eficienți îmbrățișează schimbarea și descoperă oportunități!" Acest curs este alcătuit dintr-o combinație de discuții facilite, activități de echipă, prezentări ale participanților și feedback activ și continuu din partea formatorului .
lineLeadership in the new economy21 oreLa sfârșitul cursului, participanții trebuie să poată: Dobândiți o înțelegere a autoshipării ca o bază pentru inspirația liderilor Consolidarea și susținerea capacităților de execuție și contribuția la crearea unei culturi de înaltă performanță Realizează transformarea culturală și procesele de schimbare în domeniile lor de influență prin utilizarea instrumentelor de inteligență emoțională și de gestionare a schimbării .
Negskills0017Negotiation Skills14 oreAcest curs de două zile este destinat persoanelor care doresc să obțină rezultate mai bune din negocierile lor cu clienții, furnizorii și colegii Ea învață abilitățile și tacticile folosite de negociatorii eficienți și construiește încrederea necesară pentru a reuși Delegații învață diferitele stiluri de negociere și cum își maximizează puterea personală protejând în același timp relațiile importante Cursul este foarte participativ, cu o combinație de prelegeri, discuții, coaching și exerciții .
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 oreAcest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 oreAcest curs face parte din setul de cunoștințe Data Scientist (Domeniu: Consultanță și Leadership) .
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 oreIn this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
desthiDesign Thinking4 oreOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
strsmngtStress Management and Prevention7 oreun curs de o zi pe stress managment și prevenire
200International Business Etiquette14 ore

obiective

atunci când faci afaceri într-o țară străină sau cu un străin, directori și manageri trebuie să aibă unele cunoștințe de reguli și comportamente care sunt considerate acceptabile în sociale și profesionale

relatii. Cultura și tradițiile fiecărei țări fac oamenii să se comporte diferit și dacă managerii internaționali nu știu să se adapteze la diferențele de cultură de afaceri, pot ofensa

cealaltă parte și periclitează succesul negocierilor. Unele aspecte legate de protocolul internațional de afaceri sunt:

cine ar trebui să participe?

acest curs urmărește să le furnizeze celor care doresc să intre pe piața internațională de afaceri.

- Export Manager
- International Trade directori
- Professional de conversie
- administrative Executive
- proaspete absolvenți
- reprezentanți corporativi
- nou angajatorul
- proprietar de afaceri
201Communication Skills For Workplace Success14 oreCARE AR TREBUI SĂ PARTICIPE?

Acest curs își propune să ofere celor care doresc să intre pe piața internațională de afaceri să desfășoare activități.

- Manager de export
- Comerț internațional
- Conversie profesională
- Administrativ Executiv Proaspete Absolvenți
- Reprezentanți corporativi
- Noul angajat
- Patron

FORȚIUNI DE FORMARE

- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Mastering Protocol Internațional și diplomație personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporatistă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, oficiale și informale.
- Abilități de comunicare profesionale ascuțite.
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegerea perfecionată a rochiei formale și informale, inclusiv îmbrăcămintea de seară.
- Capacitatea sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și a competenței rafinate în contactele cu partenerii din întreaga lume.
203Chinese Business Culture & Etiquettes in China14 oreEste conceput pentru a oferi informații utile dezvoltării personale și profesionale pentru a ajuta solicitanții de locuri de muncă și profesioniștii cu orice ocupație și cunoștințe anterioare despre China și cultura chineză pe

- Cum salutați în cultura chineză?
- Ce cultură are China?
- Care sunt valorile și credințele chinezești?
- Ce este guanxi și de ce este important?
- Cum se creează contacte în China.
- Înțelegerea perfecionată a rochiei formale și informale, inclusiv îmbrăcămintea de seară.
- Capacitatea sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și a competenței rafinate în contactele cu partenerii din întreaga lume.
205Social & Dining Etiquette21 oreIntroducere

- te-ai simțit vreodată nesigur de tine în situații sociale?
- ești îngrijorat de modul de a aborda oamenii sau să propună un toast?
- în cazul în care pentru a scaun VIP sau chiar care furculiță de a utiliza?
- deși având un protocol adecvat și eticheta poate trece neobservat, absența sa va fi notat în mod corespunzător

în acest curs veți învăța

- să se ocupe de situații sociale cu grație și ușurință.
- veți experimenta, de asemenea, și să învețe arta de a servi eticheta,
- într-un restaurant adevărat setare.

veți învăța să se ocupe de toate tipurile de veselă și tacâmuri la adunări casual și formală și experiența alimentelor speciale, fără jenă.

Dacă sunteți responsabil de o ocazie socială sau participarea la unul, puteți fi o gazdă milostiv și apreciativ oaspete!
wwnegskWin Win Negotiation Skills14 orePrezentare generală a programului

ca grupul tinta este de conducere de mijloc și senior, acestea sunt sigur de a avea experiență în negociere. Scopul nostru este de a dezvolta abordări mai complexe, care ne vor permite să devenim negociatori mai eficienți. Acest curs se va baza pe cunoștințele pe care participanții trebuie deja să le dezvolte în continuare ca negociatori mai puternici și mai experimentați.

abordarea Win-Win se concentrează pe găsirea de modalități de a ajuta ambele părți se simt de succes, mai degrabă decât doar concentrându-se pe obtinerea ceea ce vrem. Această metodologie ajută la formarea relațiilor pe termen lung și a parteneriatelor – cu clienții, furnizorii și în cadrul organizației noastre-și creează o bază pozitivă pentru viitoarele negocieri. Nu există nici un punct de zdrobire cealaltă parte într-o negociere doar pentru a găsi că aveți nevoie pentru a lucra cu această organizație din nou. Rezultatul unui astfel de scenariu este că viitoarea afacere va fi dificil de securizat.

vrem să permită conducerii senior de a folosi propriile lor forte și experiențe personale, dezvolta în continuare abilitățile lor naturale, și de a utiliza un cadru care chiar functioneaza. Veți învăța să abordeze fiecare negociere cu un plan și cunoștințele și încrederea pe care le va fi capabil de a atinge obiectivele. Cursul este foarte interactiv și angajarea și veți învăța negocierea de la unele dintre cele mai bune școli de afaceri din lume.

Rezultate de învățare:

în urma cursului de instruire, participanții vor putea:

- conduită o negociere de fapt și de a atinge un rezultat pozitiv
- contribuie la planificarea negocierilor, de exemplu, pentru a lăsa loc de compromis cu cealaltă parte pentru a obține un rezultat favorabil
- set de negociere goluri și BATNA
- intelege inteligenta emotionala si comunicare non-verbala si importanta sa
- știu când să negocieze și când să plece
- invata tehnicile de a deveni mai convingătoare
- caută să găsească un teren comun cu partenerul tău de negociere
- utilizarea empatie pentru a vedea punctul lor și să rezolve problemele
- Aflați comportamente stiluri pentru a vă ajuta să câștige un avantaj
- știu diferența dintre interese și probleme
- să fie conștienți de trucuri murdare și combate tehnicile de manipulare
- minimizarea și rezolvarea conflictului
- să negocieze în mod eficient cu diferite stiluri de personalitate și tipuri
- Aflați cele patru etape în procesul de negociere
- descopera diverse tehnici de negociere și strategii pentru a crea opțiuni pentru câștiga câștiga câștig și de a muta negocierile de la negociere la închiderea

la finalizarea, participanții vor ști să negocieze în mod eficient și solidifica relațiile de afaceri merge mai departe.

format de curs

-

metodologia cursului implica discutii structurate, brainstorming, analiza, rezolvarea problemelor, jocuri de rol si simulari, prezentari si studii de caz.

-

participanții sunt implicați activ în toate etapele.
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 oreAcest curs vă va oferi cunoștințele despre cum să prezentați informațiile financiare (numere) în PowerPoint și nu doar abilitățile de prezentare în sine Veți putea prezenta informațiile financiare într-un mod mai profesionist .
advppstAdvanced PowerPoint for sales teams7 oreCursul este dedicat echipelor de vânzări Se concentrează pe utilizarea funcțiilor PowerPoint care ajută la procesul de vânzări, adică cum să arătați datele în mod eficient, cum să nu suprapuneți diapozitivele și ce să vă concentrați într-un pachet de vânzări .
coachCoaching Skills7 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să ofere sesiuni de coaching de înaltă calitate Pentru membrii individuali ai personalului lor Echipelor lor Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și nonjudgementală Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru înțelegerea motivelor care stau la baza (și rectificarea) Oferiți sesiuni de coaching semnificative .
communicCommunication14 oreIf you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare: Colegii lor Șefii lor Clienții lor interni și externi și părțile interesate Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și Studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate .
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare: Colegii lor Șefii lor Clienții lor interni și externi și părțile interesate Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate Explicați cum să faceți față situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou .
pplteammanPeople and Team Management21 orePublic

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Managementul echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați cum să faceți față situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
pemmPersonal Efficiency and Managing Meetings7 orePublic

Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:

- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la sfârșitul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază necesitatea de a gestiona efectiv întrunirile - respectând presiunile în timp ale celor pe care îi invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de a se gestiona și de a-și petrece timpul mai eficient: să lucreze mai inteligent și nu mai greu ...
presconfPresenting with Confidence21 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să prezinte prezentări: Echipelor lor Pentru clienți Pentru alte segmente de public interne ale companiei Pentru alte segmente de public externe companiei Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Prezentări delegate - cu feedback complet Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Pregătiți și structurați o prezentare eficientă Pregătiți-vă corespunzător pentru prezentarea respectivă Prezentați această prezentare cu încredere Utilizați diferitele mijloace vizuale pe care un prezentator le-ar putea folosi pentru a crea o prezentare stimulatoare Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în prezentările lor .
traintrainerTrain-the-Trainer21 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să ofere sesiuni de formare de înaltă calitate Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Prezentări delegate - cu feedback complet Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Pregătiți și structurați o sesiune de instruire eficientă Pregătiți-vă corespunzător pentru această sesiune de antrenament Realizați această sesiune de instruire cu încredere Folosiți diferitele mijloace vizuale pe care un instructor ar putea să le utilizeze pentru a crea o sesiune de stimulare Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în cursurile lor de formare .
862Building an Effective Team with Belbin Team Roles7 oreThe Team Roles identified by Dr Meredith Belbin are used extensively in organisations worldwide. This course will guide you through the Team Roles theory to help identify ways to use your strengths to your advantage and manage your weaknesses as best you can. The course is suitable for individuals who want to learn to function better in, or improve their management of, teams. It is also ideal for existing teams, who, together, can examine ways to work more effectively in their specific environment.

Upcoming Courses

CursData cursuluiPretul cursului [Tele - Clasa]
Social & Dining Etiquette - Brasov, Strada Calea BucurestiLun, 2019-03-25 09:304500EUR / 5300EUR
Social & Dining Etiquette - Brasov, Strada Calea BucurestiMar, 2019-05-28 09:304500EUR / 5300EUR
Social & Dining Etiquette - Timisoara, Boulevard Iosif BulbucaMar, 2019-07-09 09:304500EUR / 5300EUR
Social & Dining Etiquette - Brasov, Strada Calea BucurestiMar, 2019-07-23 09:304500EUR / 5300EUR
Social & Dining Etiquette - Brasov, Strada Calea BucurestiMar, 2019-09-17 09:304500EUR / 5300EUR
Sfarsit de saptamana Soft Skills Cursuri, Seara Soft Skills Training, Soft Skills Camp, Soft Skills Cu instructor, Sfarsit de saptamana Soft Skills Training, Seara Soft Skills Cursuri, Soft Skills Coaching, Soft Skills Instructor, Soft Skills Trainer, Soft Skills Cursuri, Soft Skills Clase, Soft Skills Pe pagina, Soft Skills curs privat, Soft Skills one on one training

Discounts pentru curs

CursLoculData cursuluiPretul cursului [Tele - Clasa]
QT ProgrammingTimisoara, Boulevard Iosif BulbucaLun, 2019-03-25 09:304725EUR / 5525EUR
Algebra for Machine LearningConstanta, Str. Mircea cel BatranJoi, 2019-04-11 09:303150EUR / 3750EUR
Signavio Process ManagerIasi, Piata UniriiMar, 2019-04-30 09:301575EUR / 1975EUR
Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14Bucuresti, Centru NordMie, 2019-05-22 09:304725EUR / 5525EUR
Neural computing – Data scienceIasi, Piata UniriiMar, 2019-05-28 09:303500EUR / 4100EUR

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei Dvs de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să v-ă dezabonați complet oricand.

Unii din clientii nostri

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Romania!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Romania
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!