
Instruirea locală, instruit live Skills (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile), demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțeleagă dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplice tehnici, și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele de afaceri, creând în același timp o experiență mai satisfăcătoare în muncă și viață Abilitățile Soft Skills sunt disponibile ca "formare live la fața locului" sau "instruire live la distanță" Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului România sau în centrele de formare corporativa NobleProg din România Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță NobleProg Furnizorul dvs de formare locală.
Machine Translated
Mărturii
Metoda de transfer Flipchart! Nu se utilizează dispozitive audio vizuale.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Curs: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Atmosfera, multe exemple, ritmul potrivit, pregătirea materialelor.
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Curs: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
În general, am beneficiat de interacțiune și flexibilitate.
Olivier Pugliesi-Conti
Curs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
exerciții care demonstrează conceptele prezentate în practică
Michał Czapski
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
exerciții, plăci create manual
Krzysztof Helt
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
exerciții comune
Tomasz Kaczmarek
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Echipa vs. echipa de exerciții. Mi-a făcut cunoștință de comportamentele negative ale zonelor mele puternice. J
Jordan Ruegg
Curs: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
modul de desfășurare a instruirii, cunoștințele și forma formării. Kl
Klaudia Horlop
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
prezentare "vorbitor:
Antoni Wesoły
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Comunicarea cu formatorul
Dorota Miller
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Antrenor de contact
Magdalena Stasiów
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Comunicarea cu formatorul
Elżbieta Żurawska
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Am putea să practicăm situația reală, iar Helen mi-a dat multe sfaturi practice.
Elisa Venturini
Curs: Assertiveness
Machine Translated
Tot :)
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Exerciții
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Am aflat multe
Barbara Kozłowska - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
răspuns rapid la întrebări suplimentare
Krzysztof Krawczyk - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Înțelegerea comenzilor rapide de la tastatură, trimiterile la alte programe Office, ritmul răcoros.
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
muncă
Artur Kosim - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
CUM Cursului
jacek zapędowski - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Formatorul a făcut clasa foarte dinamyc și vă puteți spune că este foarte knowloable pe acest subiect.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
ritmul, informațiile furnizate. modul în care a predat cu teoria și practica cazuri, handouts, exerciții, etc
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Aș dori să mai am o practică/exercițiu de negociere și nu doar una.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Mi-a placut toate informațiile furnizate, cunoștințe și de partajare de experiență.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Vorbitor informat și o mulțime de exemple
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
Totul
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
O mulțime de cunoștințe într-un timp scurt. Plus anecdote
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
O mulțime de cunoștințe utile legate de munca efectuată în domeniul de utilizare a programului.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Formatorul a explicat problemele pe care am fost cel mai dependent
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
de a conduce
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
O mulțime de exerciții, un memento într-o formă accesibilă de Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
ok
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Interesant, în general,
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Exercitii de pizza
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Exerciţii
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Exerciții și experiență trainer
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Mi-a placut exerciţii bazate pe cercetările actuale
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Formatorul a reușit în cele din urmă să-și implice și cei mai reticenți participanți. El este impresionant de cunoștințe despre acest subiect.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Ea a avut o mulțime de exerciții practice
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
se operează
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Aptitudini trainer
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Diverse studii de caz
张 森凯 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Analiza comunității de interese
谢 永泉 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Gândire inovatoare
孙 卓峰 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Parte interactivă
李 佳伟 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Totul
Ben Russell Carers
Curs: Assertiveness
Machine Translated
Reflectându-mi propriul eu pentru a-i învăța pe alții
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs: People and Team Management
Machine Translated
Secțiunea de practică a puzzle-ului
Cindy Liu - IRU Beijing
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Course Outlines
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate
- Pentru membrii individuali ai personalului lor
- Echipelor lor
- Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
- Oferiți sesiuni de coaching semnificative
Obiectivele
Dezvoltarea competențelor în domeniul asistenței clienților profesioniști Creșterea eficienței comunicării cu clienții Obținerea cunoștințelor despre cum să ajungă la nevoile și așteptările de bază ale clienților Crearea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și preferințe de comunicare atunci când se ocupă cu clienții Crearea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor pentru comunicarea eficientă Limbajul corpului și comunicarea nonverbală
Metode
Jocuri de rol Testul de autoevaluare Exerciții în grupuri Lucrări individuale Sesiuni de practică Lecturi dezbateri
Învățăm străzi
La finalizarea acestui curs, participanții vor putea:
Adoptarea unei strategii de îngrijire a clienților Identificarea problemelor cheie ale clienților Creați imaginea profesională a companiei Adaptarea la comportamentele specifice ale clienților Creșterea loialității clienților prin serviciul excepțional pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Dezvoltarea unui plan de acțiune personal pentru a îmbunătăți abilitățile de asistență pentru clienți Arăta gesturi de generositate și de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor pentru furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți
Există cinci etape în procesul Design Thinking (DT) (empathize, definește problema, ideea, prototipul, testul).
Într-o lume din ce în ce mai complexă, ne confruntăm cu probleme care pot necesita abordări speciale. Design Thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe. Mastering design-thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe în mod eficient, comunicarea mai bine, convingerea eficient, îmbunătățirea rezultatelor de afaceri și îmbunătățirea comportamentului și performanței organizaționale și personale.
Cum funcționează DT: învățați de la oameni și probleme, găsiți modele, model de proiectare (drift model), testați modelul, evaluați modelul și re-inginer. Relația dintre DT, inovare și antreprenoriat. Metode și instrumente DT: persona, hartă a părților interesate, hartă a călătoriei clienților, proiectare a serviciilor, inovare a modelului de afaceri. Aplicarea DT: mentalitatea de proiectare, inovarea disruptivă, abordarea iterativă, tehnica de estimare agilă, gândirea critică, rezolvarea problemelor, munca în echipă, pregătirea de conducere, abilitățile de comunicare, conștientizarea tehnologică, gândirea în avans, competența interculturală și etică, inteligența emoțională, auto-conștientizarea, abilitățile de negociere, rezolvarea conflictelor.
Obiectivele sunt:
Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele DT Pentru a explora concepte cheie, factori, teorii, tipuri și modele în DT Pentru a experimenta, experiența și practica DT
livrări :
Acesta este un curs de 1 zi (4 ore) și este format din:
lecturi (40% - prezentarea de teorii, concepte, modele și interacțiuni), exerciții de grup (30% - dinamică de grup, jocuri, discuții de grup și exerciții de rezoluție a conflictelor), activități individuale (15% - scrierea, proiectarea și discuția peer) și altele (15% - videoclipuri, citiri).
Notă: datorită naturii acestui curs există o dimensiune de grup minimă de 3
•
Eticheta de Business internațională nu se referă la reguli și reglementări, dar este deosebit de importantă pentru munca personală sau călătoriile pentru afaceri.
Cunoașterea etichetei de afaceri internaționale este relevantă pentru desfășurarea de întâlniri, construirea relațiilor cu ceilalți și demonstrarea respectului pentru cultura locală.
În lumea afacerilor, o etichetă de afaceri bună înseamnă că acționezi profesional și exerciți maniere adecvate atunci când te angajezi cu alții din profesia ta.
OBIECTIV
Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți și Beneficii profesionale pe următoarele.
- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Stăpânirea protocolului internațional și diplomația personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporativă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, formale și informale.
- Abilități de comunicare profesională accentuate
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegere perfectă a rochiei formale și informale, inclusiv ținuta de seară.
- Capacitate sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și competență rafinată în contactele cu partenerii din întreaga lume.
China: o țară în curs de dezvoltare și a doua cea mai mare economie din lume. Transformarea rapidă a pieței și extinderea economică a Chinei, susținute de o serie de reforme guvernamentale, sunt acum o destinație atractivă pentru a face afaceri și a căuta locuri de muncă. .
Cultura și eticheta de afaceri din China pot fi puțin diferite decât practicile de afaceri occidentale. Pe măsură ce începeți să căutați locuri de muncă sau să vă extindeți afacerea în China, este important să aveți cel puțin o înțelegere de bază a culturii și etichetelor de afaceri chineze. Cunoașterea și practicarea obiceiurilor comune vă va ajuta, de asemenea, să vă relaxați, să evitați stânjenirea și să vă concentrați pe succesul clădirii.
În ceea ce privește eticheta de afaceri chineză, există o singură regulă generală:
Când este în China, fă cum fac chinezii!
Principalele obiective de învățare și dezvoltare sunt înclinația și dobândirea de noi cunoștințe de competențe în cultura de Business chineze și eticheta socială care ajută reprezentanții corporative, profesioniștii să facă o treabă bine în China.
- Te-ai simțit vreodată nesigur pe tine în situații sociale?
- Te preocupă cum să te adresezi oamenilor sau cum să propui un toast?
- Unde să îți așezi VIP-ul sau chiar ce furcă să folosești?
- Deși un protocol și o etichetă corespunzătoare pot trece neobservate, absența acestuia va fi notată în mod corespunzător
În acest curs veți învăța
- Cum să gestionezi situațiile sociale cu har și ușurință.
- Veți experimenta și veți învăța arta etichetei de luat masa,
- Într-un cadru de restaurant adevărat.
Vei învăța cum să te descurci cu toate tipurile de veselă și tacâmuri în cadrul adunărilor casual și formale și vei experimenta alimente speciale fără jenă.
Fie că sunteți responsabil de o ocazie socială sau participați la una, puteți fi o gazdă plină de cunoștință și invitat apreciat!
obiective.
• dezvoltarea competențelor în domeniul organizării conferinței de presă.
• creșterea eficienței gestionării Conferinței de presă și a anchetelor media.
• atingerea cunoștințelor despre se ajunge la nevoile și așteptările de bază ale jurnalistului.
• construirea unor relații puternice și sustenabile cu membrii presei sau media.
• extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață.
• identificarea, reducerea și depășirea obiecțiunilor și a barierelor.
• dezvoltarea competențelor de comunicare în mod clar și eficient.
Training beneficii.
• cei care sunt interesați să valorifice puterea relațiilor publice pentru a realiza mai bine organizaționale
goluri.
• manageri/directori care trebuie să stabilească și să mențină relații de mass-media efective.
• cei care au nevoie pentru a obține o mai bună înțelegere a instrumentelor de PR, ar fi comunicate de presă, kituri de presă și apăsați
conferințe.
• cei care doresc să învețe să se ocupe de interviuri media pentru a obține rezultate pozitive.
Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
- Pentru a putea articula care sunt cele două tipuri de stres, indicatorii dvs. personali și factorii de stres.
- Pentru a crea un plan cu rutine specifice pentru a crește calmul, claritatea și energia, reducând în același timp stresul în timpul zilei
- Pentru a învăța tehnici dovedite pentru a schimba emoțiile negative și a stimula pe cele pozitive
- Pentru a face față convingerilor care disprețuiesc în jurul muncii, vieții, relațiilor care conduc adesea stresul
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs sau pentru a rezerva un singur antrenor, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Dezvoltați o idee mai puternică despre diferitele abordări în direcția livrării contemporane a învățării. Abilitatea de a lega livrarea curentă cu abordări noi și proaspete în livrarea învățării. Dezvoltați un curriculum adaptiv și proactiv care să maximizeze digitalizarea și toate beneficiile sale. Liderul organizației în aplicarea transformării digitale către învățare
•
Formatul cursului
Instructor Lead Training prin livrare online Planificarea interactivă cu rezultatele Icebreaker digitală Cursuri de lucru
•
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor de resurse umane, echipelor de afaceri și persoanelor dintr-o organizație care doresc să lucreze prin diversitatea lor și să obțină eficiență la un nivel personal și profesional.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Înțelegeți conceptele psihologice de bază din spatele instrumentului MBTI. Percepe propriul tip de personalitate și impactul său pe locul de muncă. Gestionarea slăbiciunilor personalității și a forțelor frontale. Identificați alte tipuri de personalitate MBTI în locul de muncă și colaborați în consecință. Gestionați diferențele dintre colegii de echipă și construiți conexiuni mai bune.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare directă (online sau online) este destinată angajaților nou angajați și echipelor organizaționale care doresc să se conecteze cu identitatea companiei, să stabilească un mediu de lucru sănătos și să-și întărească spiritul de colaborare.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Înțelegeți valorile companiei și recunoașteți-le ca pietrele de colț ale culturii organizaționale. Creați o atmosferă pozitivă între angajați, angajatori și clienți. Aplicați valorile de bază pe care le-au învățat pentru realizarea obiectivelor proiectului. Apreciați rolul obiectivelor companiei pentru dezvoltarea generală a caracterului.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată echipelor care doresc să evalueze, să gestioneze și să evalueze EQ individual și de echipă.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
EQ individual pentru a înțelege cum să interacționeze mai bine cu colegii lor. Înțelegeți emoțiile și stilurile de comportament ale altor persoane pentru a îmbunătăți relațiile cu colegii de echipă. Utilizați inteligența emoțională pentru a forma un mediu de lucru pozitiv și productiv. Utilizați inteligența emoțională pentru a gestiona schimbările și conflictele la locul de muncă.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor și executivilor care doresc să implementeze instrumentele, abilitățile și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță. Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă. Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală. Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Contribuitorii individuali, managerii, liderii echipei, a căror succes depinde de capacitatea lor de a comunica clar, de a fi înțeles și de a influența modul în care o altă persoană se desfășoară și de a crea relații de lucru pozitive.
Descrierea cursului
Succesul individual și de echipă depinde de capacitatea persoanelor de a comunica cu alții, față în față, precum și practic. Fiecare interacțiune cu o altă persoană determină modul în care sunteți percepuți și fiecare interacțiune este o oportunitate de a dezvolta încredere și de a exercita o influență pozitivă. Indiferent dacă prezentarea unuia la altul sau a unui public de o mie, transmiterea informațiilor unei echipe de proiect sau transmiterea unui mesaj dificil, comunicarea eficientă este una dintre cele mai puternice abilități pentru a vă atinge obiectivele.
Acest curs dezvoltă abilitatea dvs. de a vă concentra pe rezultatul dvs., de a intra în audiența dvs. și de a dezvolta mesajul dvs. pentru claritate și impact. Abilitatea dvs. de a crea un mediu pentru dezbatere deschisă și dialog în curs este esențială pentru succesul comunicării. Competențele de comunicare acoperite în acest curs va crește capacitatea dvs. de a exercita alegerea și controlul pentru fiecare tip de conversație, influența cu autoritate și îmbunătățirea calității relațiilor și a productivității.
Înțelegeți de ce unii oameni nu răspund la ceea ce le spuneți, Îmbunătățiți relația cu soțul, copiii, șeful, co-worker etc. extinde domeniul de aplicare al abilităților lor personale în comunicare cu alte persoane, învățați cum să vă simțiți mai bine, mai sigur, mai liniștit și așa cum doriți, Faceți ceilalți interesați de propria dvs. persoană și faceți-i să vă placă
Acest curs este pentru tine!
Communication Instrumentele pe care le învățați provin din diferite domenii ale NLP, psihologiei, psihoterapiei, hipnoterapiei. Această cunoaștere acumulată se bazează pe cele mai recente cercetări și evoluții în aceste domenii. Sute de ore de studiu, citire, ascultare și vizualizare a materialelor, cărților și filmelor, precum și consultări psihologice disponibile sub formă de o conferință cu exerciții.
•
Formarea va fi de a revizui și de a îmbunătăți competențele necesare pentru a-și atinge obiectivele de afaceri atât în ceea ce privește activitatea individuală, cât și activitatea în echipă, în special prin dobândirea de competențe de către participanți, cum ar fi:
Crearea unui stil de comunicare eficient cu ceilalti Analiza practică a barierelor de comunicare și a tehnicilor active pentru a preveni apariția acestora Crearea relațiilor de sprijin de adunare Munca de echipă eficientă Conștientizarea influenței reciproce în relația dintre unitate de echipă și unitate de echipă Capacitatea de a folosi o varietate de tehnici pentru a gestiona conflictele Schimbați atitudinile și comportamentul lor modelând constructiv (de exemplu, poziția afirmativă)
Metoda de lucru
Formarea este concepută ca o interactivă, în care participantul este de peste 80% din timp. Fiecare sesiune urmează o dinamică similară: deschiderea unor noi obiceiuri de exercițiu (pentru a construi conștientizarea), mini-lecție asupra tehnicilor (cunoașterea), practicarea unor noi tactici și tehnici (vineri). După încheierea fiecărei sesiuni, participanții primesc materiale de sprijin pentru sesiunile discutate.
Materialul practic este rezumat pentru a oferi o mini-pregătire care explică baza teoretică și mecanismele psihologice fundamentale pe care participanții le experimentează în timp ce lucrează în sala de formare.
Pentru toți să se străduiască să facă față situațiilor de conflict în mod eficient și eficient. Formare pentru persoanele care doresc să-și dezvolte abilitățile în utilizarea conflictului în munca echipei care urmărește să dezvolte capacitatea de a aplica strategii, metode și tehnici de gestionare a conflictului.
Beneficiile cursului de formare:
Folosind metodele și tehnicile de rezolvare a situațiilor de conflict, gestionarea eficientă a conflictului, comunicarea eficientă în situațiile de conflict, pregătirea abilă a nevoilor analitice ale părților din conflict și formularea problemei, utilizarea abilităților de gestionare a stresului, tehnicile emoționale și asertive în rezolvarea acestor conflicte.
Abilitățile dobândite în timpul antrenamentului:
Comunicarea eficientă în situații de conflict Identificarea surselor conflictului Analiza nevoilor părților la conflict și formularea problemei utilizarea metodelor și tehnicilor de rezolvare a conflictelor principiile asertivității și gestionarea emoțiilor în rezolvarea conflictelor aplicarea principiilor rezistenței asertive comportament adecvat în conflict implementarea acestor management de stres, emoțional
Metoda de formare:
lecturi, simulări, studii de caz, joc de rol, oferind feedback participanților
Pentru management: liderii echipei, managerii încep cariera lor și angajații cu potențial ridicat sunt selectați pentru dezvoltare. Formarea este, de asemenea, un preludiu pentru dezvoltarea rolurilor de conducere individuale și a managementului resurselor umane.
Beneficiile finalizării cursului:
Crește eficiența managementului echipei, luarea de decizii eficiente legate de funcțiile manageriale, selecția adecvată a stilului de conducere pentru situația echipei, creșterea afacerilor, consolidarea abilităților de rezolvare a conflictelor, dobândi abilitățile de management al timpului.
Metoda de formare:
lecturi tematice scurte, exerciții individuale, simulări, studii de caz, jocuri de rol
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Audienţă
Oricine dorește să-și îmbunătățească abilitățile de asertivitate
Aimă
Acest curs are ca scop creșterea încrederii și creșterea capacității delegatului de a comunica cu încredere și asertiv cu colegii și clienții.
Obiectivele
La sfârșitul programului, participanții vor:
Înțelegeți și depășiți barierele pentru a fi asertive Recunoașteți trăsăturile comportamentale în interiorul dvs. și altora și învățați strategii eficiente pentru a le gestiona Comunicați eficient cu o gamă largă de oameni pentru a realiza o situație de câștig oriunde este posibil gestionarea eficientă a situațiilor dificile.
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Last Updated: