Cursurile de formare online sau la fața locului, conduse de instructor în direct, în domeniul abilităților soft (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile) demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțelegeți dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplicați softul. Abilități tehnici, obiceiuri și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele afacerii, creând în același timp o experiență mai împlinită în muncă și viață. Instruirea Soft Skills este disponibilă ca „formare live online” sau „antrenament live la fața locului”. Instruirea live la fața locului poate fi efectuată local la sediul clienților în România sau în centrele de formare corporative NobleProg din România. NobleProg -- Furnizorul dvs. local de instruire
Machine Translated
Mărturii
★★★★★
★★★★★
împărtășirea cazurilor reale.
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Curs: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
toate exemplele de afaceri și studiile de caz au fost împărtășite și au existat destul de multe interacțiuni în timpul cursului.
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Curs: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
Exerciții care implică întregul grup
Dorota Jaworska, Covebo
Curs: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Număr de activități
Dorota Jaworska, Covebo
Curs: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Atmosferă relaxată, exerciții interesante
Dorota Jaworska, Covebo
Curs: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Coaching-ul este o formă de formare de dezvoltare în care cursanții ating un obiectiv specific prin ajutorul unei persoane cu experiență. Comunicarea eficientă este un proces de schimb de informații cu scop și claritate.Acest antrenament live, condus de un instructor (online sau la fața locului) se adresează oricărei persoane care dorește să-și îmbunătățească abilitățile de coaching și comunicare.Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
Înțelegeți impactul coaching-ului și al comunicării eficiente asupra angajamentului de la egal la egal. Învață și aplică cele mai bune practici de coaching și comunicare. Îmbunătățiți abilitățile de comunicare și influențare. Conduceți sesiunile de coaching cu încredere.
Formatul cursului
Prelegere interactivă și discuție. Multe exerciții și practică. Implementare practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
Întâlnirile online au devenit extrem de populare în ultimii ani. Ce diferențiază o întâlnire online eficientă, stimulativă și eficientă de una mediocră, ineficientă?Această instruire live condusă de instructori (online sau la fața locului) se adresează formatorilor, consultanților, liderilor și comunicatorilor din orice domeniu care doresc să faciliteze eficient și eficient conferințe web folosind diferite platforme virtuale.Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
Aflați cum să facilitați în mod eficient întâlnirile online pentru participanții la distanță. Creați un mediu virtual sigur și captivant pentru conferințe web, setând tonul și mentalitatea potrivite. Gestionați întâlnirile online mai eficient, alegând o platformă potrivită și familiarizați-vă cu tehnologia. Mențineți participanții implicați prin stimularea conversațiilor online. Construiți conexiuni mai profunde cu participanții și alți practicieni pentru a învăța colectiv și pentru a obține informații valoroase.
Formatul cursului
Prelegere interactivă și discuție. Multe exerciții și practică. Implementare practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează specialiștilor în domeniul resurselor umane și specialiștilor în recrutare care doresc să utilizeze metode analitice pentru a îmbunătăți performanța organizațională. Acest curs acoperă abordări calitative, dar și cantitative, empirice și statistice. Formatul cursului
Prelegeri și discuții interactive.
O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează specialiștilor în domeniul resurselor umane care doresc să utilizeze metode analitice pentru a îmbunătăți performanța organizațională. Acest curs acoperă abordări calitative, dar și cantitative, empirice și statistice. Formatul cursului
Prelegeri și discuții interactive.
O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Public Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate
Pentru membrii individuali ai personalului lor
Echipelor lor
Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată
Formatul cursului O combinație de:
Discuții facilite
Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
Cine ar trebui să participe
Contribuitorii individuali, managerii, liderii echipei, a căror succes depinde de capacitatea lor de a comunica clar, de a fi înțeles și de a influența modul în care o altă persoană se desfășoară și de a crea relații de lucru pozitive.
Descrierea cursului
Succesul individual și de echipă depinde de capacitatea persoanelor de a comunica cu alții, față în față, precum și practic. Fiecare interacțiune cu o altă persoană determină modul în care sunteți percepuți și fiecare interacțiune este o oportunitate de a dezvolta încredere și de a exercita o influență pozitivă. Indiferent dacă prezentarea unuia la altul sau a unui public de o mie, transmiterea informațiilor unei echipe de proiect sau transmiterea unui mesaj dificil, comunicarea eficientă este una dintre cele mai puternice abilități pentru a vă atinge obiectivele.
Acest curs dezvoltă abilitatea dvs. de a vă concentra pe rezultatul dvs., de a intra în audiența dvs. și de a dezvolta mesajul dvs. pentru claritate și impact. Abilitatea dvs. de a crea un mediu pentru dezbatere deschisă și dialog în curs este esențială pentru succesul comunicării. Competențele de comunicare acoperite în acest curs va crește capacitatea dvs. de a exercita alegerea și controlul pentru fiecare tip de conversație, influența cu autoritate și îmbunătățirea calității relațiilor și a productivității.
Înțelegeți de ce unii oameni nu răspund la ceea ce le spuneți,
Îmbunătățiți relația cu soțul, copiii, șeful, co-worker etc.
extinde domeniul de aplicare al abilităților lor personale în comunicare cu alte persoane,
învățați cum să vă simțiți mai bine, mai sigur, mai liniștit și așa cum doriți,
Faceți ceilalți interesați de propria dvs. persoană și faceți-i să vă placă
Acest curs este pentru tine!
Communication Instrumentele pe care le învățați provin din diferite domenii ale NLP, psihologiei, psihoterapiei, hipnoterapiei. Această cunoaștere acumulată se bazează pe cele mai recente cercetări și evoluții în aceste domenii. Sute de ore de studiu, citire, ascultare și vizualizare a materialelor, cărților și filmelor, precum și consultări psihologice disponibile sub formă de o conferință cu exerciții.
•
0 0 0 0
Formarea va fi de a revizui și de a îmbunătăți competențele necesare pentru a-și atinge obiectivele de afaceri atât în ceea ce privește activitatea individuală, cât și activitatea în echipă, în special prin dobândirea de competențe de către participanți, cum ar fi:
Crearea unui stil de comunicare eficient cu ceilalti
Analiza practică a barierelor de comunicare și a tehnicilor active pentru a preveni apariția acestora
Crearea relațiilor de sprijin de adunare
Munca de echipă eficientă
Conștientizarea influenței reciproce în relația dintre unitate de echipă și unitate de echipă
Capacitatea de a folosi o varietate de tehnici pentru a gestiona conflictele
Schimbați atitudinile și comportamentul lor modelând constructiv (de exemplu, poziția afirmativă)
Metoda de lucru
Formarea este concepută ca o interactivă, în care participantul este de peste 80% din timp. Fiecare sesiune urmează o dinamică similară: deschiderea unor noi obiceiuri de exercițiu (pentru a construi conștientizarea), mini-lecție asupra tehnicilor (cunoașterea), practicarea unor noi tactici și tehnici (vineri). După încheierea fiecărei sesiuni, participanții primesc materiale de sprijin pentru sesiunile discutate.
Materialul practic este rezumat pentru a oferi o mini-pregătire care explică baza teoretică și mecanismele psihologice fundamentale pe care participanții le experimentează în timp ce lucrează în sala de formare.
Scopul antrenamentului:
Pentru toți să se străduiască să facă față situațiilor de conflict în mod eficient și eficient. Formare pentru persoanele care doresc să-și dezvolte abilitățile în utilizarea conflictului în munca echipei care urmărește să dezvolte capacitatea de a aplica strategii, metode și tehnici de gestionare a conflictului.
Beneficiile cursului de formare:
Folosind metodele și tehnicile de rezolvare a situațiilor de conflict, gestionarea eficientă a conflictului, comunicarea eficientă în situațiile de conflict, pregătirea abilă a nevoilor analitice ale părților din conflict și formularea problemei, utilizarea abilităților de gestionare a stresului, tehnicile emoționale și asertive în rezolvarea acestor conflicte.
Abilitățile dobândite în timpul antrenamentului:
Comunicarea eficientă în situații de conflict
Identificarea surselor conflictului
Analiza nevoilor părților la conflict și formularea problemei
utilizarea metodelor și tehnicilor de rezolvare a conflictelor
principiile asertivității și gestionarea emoțiilor în rezolvarea conflictelor
aplicarea principiilor rezistenței asertive
comportament adecvat în conflict
implementarea acestor management de stres, emoțional
Metoda de formare:
lecturi, simulări, studii de caz, joc de rol, oferind feedback participanților
Scopul cursului:
Pentru management: liderii echipei, managerii încep cariera lor și angajații cu potențial ridicat sunt selectați pentru dezvoltare. Formarea este, de asemenea, un preludiu pentru dezvoltarea rolurilor de conducere individuale și a managementului resurselor umane.
Beneficiile finalizării cursului:
Crește eficiența managementului echipei, luarea de decizii eficiente legate de funcțiile manageriale, selecția adecvată a stilului de conducere pentru situația echipei, creșterea afacerilor, consolidarea abilităților de rezolvare a conflictelor, dobândi abilitățile de management al timpului.
Metoda de formare:
lecturi tematice scurte, exerciții individuale, simulări, studii de caz, jocuri de rol
Instruirea este destinată managerilor, specialiștilor în resurse umane și tuturor celor care sunt responsabili de efectuarea interviurilor de evaluare cu angajații Datorită participării la formarea managerului: apreciaza importanta evaluarii angajatilor, ei vor învăța cum să folosească sistemul de clasificare pentru a construi motivația și angajamentul, ele vor fi percepute ca un evaluator corect, ei vor învăța să efectueze conversații dificile cu angajații, ei vor învăța ce standarde de comportament ar trebui să le prezinte în timpul interviurilor de evaluare, ei vor învăța despre punctele lor forte și punctele slabe în ceea ce privește comunicarea și vor primi instrumente de îmbunătățire, creșterea sentimentului de încredere în relațiile cu subordonații și în situații dificile .
Scopul și scopul trainingului Instruirea se adresează tuturor celor care trebuie să facă în lucrarea lor profesională cu reprezentanți ai diferitelor culturi Formarea se adresează atât persoanelor care intenționează (sau deja fac) să stabilească contacte de afaceri cu parteneri străini, să își desfășoare negocierile, să vândă și să-și promoveze produsele, dar și pe cei care cooperează cu străinii la fața locului în Polonia La instruire pot participa reprezentanți ai diferitelor industrii, indiferent de vârstă sau nivelul de conducere În funcție de necesități, formarea poate fi adaptată pentru un grup avansat dintr-un anumit domeniu și se referă la o anumită regiune sau țară (de exemplu, țările scandinave, țările arabe etc), însă formarea este deschisă, deoarece necesitatea poate fi închisă și îndreptată către o anumită companie / grup oameni.
O strategie de îngrijire a clienților joacă un rol important în construirea satisfacției clienților, ajutându-vă să păstrați clienții loiali și să creșteți nivelurile de repetare a afacerii. Prin bună asistență pentru clienți veți câștiga încrederea clienților, vă veți îmbunătăți imaginea companiei și vă veți consolida avantajul competitiv pe piață. Acest curs se concentrează pe strategii și abilități pentru a construi relații cu clienții pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea de strategii valoroase și eficiente de îngrijire a clienților. Clienții mulțumiți pot, prin conversații și povestiri, să devină ambasadori voluntari pentru compania dvs. și sunt foarte susceptibili să vă recomandați serviciile celorlalți. Acest atelier va ajuta, de asemenea, participanții să comunice în mod eficient, adecvat și clar în toate situațiile.
Obiectivele
Dezvoltarea competențelor în domeniul asistenței clienților profesioniști
Creșterea eficienței comunicării cu clienții
Obținerea cunoștințelor despre cum să ajungă la nevoile și așteptările de bază ale clienților
Crearea unor relații puternice și durabile cu clienții
Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață
Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor
Învățarea despre personalități și preferințe de comunicare atunci când se ocupă cu clienții
Crearea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare
Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient
Identificarea barierelor pentru comunicarea eficientă
Limbajul corpului și comunicarea nonverbală
Metode
Jocuri de rol
Testul de autoevaluare
Exerciții în grupuri
Lucrări individuale
Sesiuni de practică
Lecturi
dezbateri
Învățăm străzi
La finalizarea acestui curs, participanții vor putea:
Adoptarea unei strategii de îngrijire a clienților
Identificarea problemelor cheie ale clienților
Creați imaginea profesională a companiei
Adaptarea la comportamentele specifice ale clienților
Creșterea loialității clienților prin serviciul excepțional pentru clienți
Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții
Utilizați tehnici pentru a construi relații
Dezvoltarea unui plan de acțiune personal pentru a îmbunătăți abilitățile de asistență pentru clienți
Arăta gesturi de generositate și de îngrijire a clienților de înaltă calitate
Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile
Recunoașterea barierelor pentru furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți
Scopul cursului: Pentru management: managerii de echipă, managerii și angajații care introduc schimbările ca lideri Instruirea este, de asemenea, un element care sprijină dezvoltarea funcțiilor individuale de management și gestionarea resurselor umane Beneficiile finalizării cursului: creșterea eficienței managementului echipei, luarea eficientă a deciziilor privind introducerea schimbărilor, funcțiile manageriale, înțelegerea esenței procesului de schimbare în organizație, dobândind capacitatea de a privi schimbarea din diferite puncte de vedere asupra procesului de schimbare, alegerea adecvată a stilului de direcționare a echipei, situația și dezvoltarea companiei Metodă de formare: Instruirea este concepută ca fiind interactivă, în care participarea participanților atinge peste 80% din timp Fiecare sesiune urmează o dinamică similară, bazată pe o metodologie dezvoltată în ciclul Kolb: un exercițiu care deschide noi obiceiuri (conștientizarea clădirii), o mini-lecție despre tehnici (cunoștințe), un exercițiu de noi tactici și tehnici După încheierea fiecărei sesiuni, participanții primesc materiale auxiliare privind sesiunea discutată Materialul practic este rezumat prin mini-prelegeri care oferă fundamente teoretice și explicând mecanismele psihologice de bază pe care participanții le experimentează în timp ce lucrează în sala de instruire .
Acest curs de două zile este destinat persoanelor care doresc să obțină rezultate mai bune din negocierile lor cu clienții, furnizorii și colegii Ea învață abilitățile și tacticile folosite de negociatorii eficienți și construiește încrederea necesară pentru a reuși Delegații învață diferitele stiluri de negociere și cum își maximizează puterea personală protejând în același timp relațiile importante Cursul este foarte participativ, cu o combinație de prelegeri, discuții, coaching și exerciții .
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.
Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.
This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.
Objectives:
To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
To learn the art of assertiveness and self-confidence
To experiment, experience and practice conflict resolutions
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
Course has been prepared as an interactive one. The participants activity takes over 80% of course time. Each session goes according to a similar dynamic, based on a method taking upon consideration Kolb’s cycle of learning: exercise opening for a new habit (consciousness building); short lectures about the techniques (knowledge) and new techniques to practice (skills and experience). After each session is completed, the participants will receive all the info related to the session.
There are short lectures concluding practical issues and explaining the basic psychological mechanisms realted with participants' work experience.
În ansamblu:
Există cinci etape în procesul Design Thinking (DT) (empathize, definește problema, ideea, prototipul, testul).
Într-o lume din ce în ce mai complexă, ne confruntăm cu probleme care pot necesita abordări speciale. Design Thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe. Mastering design-thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe în mod eficient, comunicarea mai bine, convingerea eficient, îmbunătățirea rezultatelor de afaceri și îmbunătățirea comportamentului și performanței organizaționale și personale.
Cum funcționează DT: învățați de la oameni și probleme, găsiți modele, model de proiectare (drift model), testați modelul, evaluați modelul și re-inginer.
Relația dintre DT, inovare și antreprenoriat.
Metode și instrumente DT: persona, hartă a părților interesate, hartă a călătoriei clienților, proiectare a serviciilor, inovare a modelului de afaceri.
Aplicarea DT: mentalitatea de proiectare, inovarea disruptivă, abordarea iterativă, tehnica de estimare agilă, gândirea critică, rezolvarea problemelor, munca în echipă, pregătirea de conducere, abilitățile de comunicare, conștientizarea tehnologică, gândirea în avans, competența interculturală și etică, inteligența emoțională, auto-conștientizarea, abilitățile de negociere, rezolvarea conflictelor.
Obiectivele sunt:
Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele DT
Pentru a explora concepte cheie, factori, teorii, tipuri și modele în DT
Pentru a experimenta, experiența și practica DT
livrări :
Acesta este un curs de 1 zi (4 ore) și este format din:
lecturi (40% - prezentarea de teorii, concepte, modele și interacțiuni),
exerciții de grup (30% - dinamică de grup, jocuri, discuții de grup și exerciții de rezoluție a conflictelor),
activități individuale (15% - scrierea, proiectarea și discuția peer)
și altele (15% - videoclipuri, citiri).
Notă: datorită naturii acestui curs există o dimensiune de grup minimă de 3
•
INTRODUCERE Eticheta de Business internațională nu se referă la reguli și reglementări, dar este deosebit de importantă pentru munca personală sau călătoriile pentru afaceri. Cunoașterea etichetei de afaceri internaționale este relevantă pentru desfășurarea de întâlniri, construirea relațiilor cu ceilalți și demonstrarea respectului pentru cultura locală. În lumea afacerilor, o etichetă de afaceri bună înseamnă că acționezi profesional și exerciți maniere adecvate atunci când te angajezi cu alții din profesia ta. OBIECTIV Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți și Beneficii profesionale pe următoarele.
Imagine îmbunătățită personală și profesională.
Stăpânirea protocolului internațional și diplomația personală.
Competență și competență în diferite forme de comunicare corporativă și diplomatică.
Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, formale și informale.
Abilități de comunicare profesională accentuate
Creșterea încrederii în relațiile publice.
Înțelegere perfectă a rochiei formale și informale, inclusiv ținuta de seară.
Capacitate sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și competență rafinată în contactele cu partenerii din întreaga lume.
INTRODUCERE China: o țară în curs de dezvoltare și a doua cea mai mare economie din lume. Transformarea rapidă a pieței și extinderea economică a Chinei, susținute de o serie de reforme guvernamentale, sunt acum o destinație atractivă pentru a face afaceri și a căuta locuri de muncă. . Cultura și eticheta de afaceri din China pot fi puțin diferite decât practicile de afaceri occidentale. Pe măsură ce începeți să căutați locuri de muncă sau să vă extindeți afacerea în China, este important să aveți cel puțin o înțelegere de bază a culturii și etichetelor de afaceri chineze. Cunoașterea și practicarea obiceiurilor comune vă va ajuta, de asemenea, să vă relaxați, să evitați stânjenirea și să vă concentrați pe succesul clădirii. În ceea ce privește eticheta de afaceri chineză, există o singură regulă generală: Când este în China, fă cum fac chinezii! Principalele obiective de învățare și dezvoltare sunt înclinația și dobândirea de noi cunoștințe de competențe în cultura de Business chineze și eticheta socială care ajută reprezentanții corporative, profesioniștii să facă o treabă bine în China.
Te-ai simțit vreodată nesigur pe tine în situații sociale?
Te preocupă cum să te adresezi oamenilor sau cum să propui un toast?
Unde să îți așezi VIP-ul sau chiar ce furcă să folosești?
Deși un protocol și o etichetă corespunzătoare pot trece neobservate, absența acestuia va fi notată în mod corespunzător
În acest curs veți învăța
Cum să gestionezi situațiile sociale cu har și ușurință.
Veți experimenta și veți învăța arta etichetei de luat masa,
Într-un cadru de restaurant adevărat.
Vei învăța cum să te descurci cu toate tipurile de veselă și tacâmuri în cadrul adunărilor casual și formale și vei experimenta alimente speciale fără jenă. Fie că sunteți responsabil de o ocazie socială sau participați la una, puteți fi o gazdă plină de cunoștință și invitat apreciat!
acest curs este conceput pentru a ajuta managerii și directorii să înțeleagă importanța și organizarea conferinței de presă. participanții vor fi introduși la importanța conferinței de presă, instrumente ar fi înțelegerea mass-media, construirea unui relație cu mass-media, scris comunicate de presă, pregătirea kituri de presă, organizarea unei conferințe de presă, și care se ocupă cu interviuri mass-media. Atelierul interactiv va oferi, de asemenea, sfaturi utile cu privire la modul de a stabili și de a spori capacitatea de reacție a organizației la mass-media și să mențină relații bune cu reprezentanții mass-media și organizații.
obiective.
• dezvoltarea competențelor în domeniul organizării conferinței de presă.
• creșterea eficienței gestionării Conferinței de presă și a anchetelor media.
• atingerea cunoștințelor despre se ajunge la nevoile și așteptările de bază ale jurnalistului.
• construirea unor relații puternice și sustenabile cu membrii presei sau media.
• extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață.
• identificarea, reducerea și depășirea obiecțiunilor și a barierelor.
• dezvoltarea competențelor de comunicare în mod clar și eficient.
Training beneficii.
• cei care sunt interesați să valorifice puterea relațiilor publice pentru a realiza mai bine organizaționale
goluri.
• manageri/directori care trebuie să stabilească și să mențină relații de mass-media efective.
• cei care au nevoie pentru a obține o mai bună înțelegere a instrumentelor de PR, ar fi comunicate de presă, kituri de presă și apăsați
conferințe.
• cei care doresc să învețe să se ocupe de interviuri media pentru a obține rezultate pozitive.
This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at stressed individuals who wish to deal with their stress effectively and achieve a calmer, clearer and more energetic state in daily life.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the two types of stress: distress and eustress.
Articulate your personal indicators and relievers of stress.
Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
Dezvoltați o idee mai puternică despre diferitele abordări în direcția livrării contemporane a învățării.
Abilitatea de a lega livrarea curentă cu abordări noi și proaspete în livrarea învățării.
Dezvoltați un curriculum adaptiv și proactiv care să maximizeze digitalizarea și toate beneficiile sale.
Liderul organizației în aplicarea transformării digitale către învățare
•
Formatul cursului
Instructor Lead Training prin livrare online
Planificarea interactivă cu rezultatele
Icebreaker digitală
Cursuri de lucru
Cu mai mult de 70 de ani de cercetare, Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) este cea mai prevalentă evaluare psihologică astăzi. Instrumentul MBTI atribuie un rezultat de test de patru litri persoanelor care își interpretează preferințele, ajută în dezvoltarea personalității și piloții în managementul carierei.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor de resurse umane, echipelor de afaceri și persoanelor dintr-o organizație care doresc să lucreze prin diversitatea lor și să obțină eficiență la un nivel personal și profesional.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Înțelegeți conceptele psihologice de bază din spatele instrumentului MBTI.
Percepe propriul tip de personalitate și impactul său pe locul de muncă.
Gestionarea slăbiciunilor personalității și a forțelor frontale.
Identificați alte tipuri de personalitate MBTI în locul de muncă și colaborați în consecință.
Gestionați diferențele dintre colegii de echipă și construiți conexiuni mai bune.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Valorile unei companii formează și reflectă practicile sale nu numai ca o afacere, ci și ca o organizație. A se familiariza cu astfel de principii permite persoanelor să înțeleagă cultura care conduce compania la realizarea obiectivelor sale. Recunoașterea și aplicarea valorilor de bază sunt esențiale pentru construirea moralei angajaților și sunt foarte necesare în locul de muncă de astăzi.
Această formare directă (online sau online) este destinată angajaților nou angajați și echipelor organizaționale care doresc să se conecteze cu identitatea companiei, să stabilească un mediu de lucru sănătos și să-și întărească spiritul de colaborare.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Înțelegeți valorile companiei și recunoașteți-le ca pietrele de colț ale culturii organizaționale.
Creați o atmosferă pozitivă între angajați, angajatori și clienți.
Aplicați valorile de bază pe care le-au învățat pentru realizarea obiectivelor proiectului.
Apreciați rolul obiectivelor companiei pentru dezvoltarea generală a caracterului.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Inteligența emoțională (EI), cunoscută și sub numele de Coeint emoțional (EQ), este abilitatea de a identifica și de a gestiona emoțiile în sine și în alții. Dezvoltarea EQ în echipe poate îmbunătăți performanța, comunicarea, managementul și relațiile în spațiul de lucru.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată echipelor care doresc să evalueze, să gestioneze și să evalueze EQ individual și de echipă.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
EQ individual pentru a înțelege cum să interacționeze mai bine cu colegii lor.
Înțelegeți emoțiile și stilurile de comportament ale altor persoane pentru a îmbunătăți relațiile cu colegii de echipă.
Utilizați inteligența emoțională pentru a forma un mediu de lucru pozitiv și productiv.
Utilizați inteligența emoțională pentru a gestiona schimbările și conflictele la locul de muncă.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
O echipă la distanță (cunoscută și ca o echipă virtuală, o echipă dispersă sau o echipă distribuită) este un grup de oameni care lucrează împreună din diferite locații. Leadership la distanță este o abilitate esențială de management pentru a construi și facilita o echipă eficientă la distanță.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor și executivilor care doresc să implementeze instrumentele, abilitățile și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță.
Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă.
Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală.
Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Sfarsit de saptamana Soft Skills Cursuri, Seara Soft Skills Training, Soft Skills Camp, Soft Skills Cu instructor, Sfarsit de saptamana Soft Skills Training, Seara Soft Skills Cursuri, Soft Skills Coaching, Soft Skills Instructor, Soft Skills Trainer, Soft Skills Cursuri, Soft Skills Clase, Soft Skills Pe pagina, Soft Skills curs privat, Soft Skills one on one training
Reduceri pentru cursuri
No course discounts for now.
Newsletter Oferte Cursuri
Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.
Câțiva dintre clienții noștri
is growing fast!
We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Romania!
As a NobleProg Trainer you will be responsible for:
delivering training and consultancy Worldwide
preparing training materials
creating new courses outlines
delivering consultancy
quality management
At the moment we are focusing on the following areas:
Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
SOA, BPM, BPMN
Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
R, Python
Mobile Development (iOS, Android)
LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
You need to have patience and ability to explain to non-technical people
To apply, please create your trainer-profile by going to the link below: