
Instruirea locală, instruit live Skills (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile), demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțeleagă dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplice tehnici, și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele de afaceri, creând în același timp o experiență mai satisfăcătoare în muncă și viață Abilitățile Soft Skills sunt disponibile ca "formare live la fața locului" sau "instruire live la distanță" Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului România sau în centrele de formare corporativa NobleProg din România Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță NobleProg Furnizorul dvs de formare locală.
Machine Translated
Mărturii
Metoda de transfer Flipchart! Nu se utilizează dispozitive audio vizuale.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Curs: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Atmosfera, multe exemple, ritmul potrivit, pregătirea materialelor.
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Curs: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
În general, am beneficiat de interacțiune și flexibilitate.
Olivier Pugliesi-Conti
Curs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
exerciții care demonstrează conceptele prezentate în practică
Michał Czapski
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
exerciții, plăci create manual
Krzysztof Helt
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
exerciții comune
Tomasz Kaczmarek
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Echipa vs. echipa de exerciții. Mi-a făcut cunoștință de comportamentele negative ale zonelor mele puternice. J
Jordan Ruegg
Curs: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
modul de desfășurare a instruirii, cunoștințele și forma formării. Kl
Klaudia Horlop
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
prezentare "vorbitor:
Antoni Wesoły
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Comunicarea cu formatorul
Dorota Miller
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Antrenor de contact
Magdalena Stasiów
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Comunicarea cu formatorul
Elżbieta Żurawska
Curs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Am putea să practicăm situația reală, iar Helen mi-a dat multe sfaturi practice.
Elisa Venturini
Curs: Assertiveness
Machine Translated
Tot :)
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Exerciții
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Exerciții anti-stres .
Dolby Poland Sp. z o.o.
Curs: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Machine Translated
Marca Krzysztof. .
Dolby Poland Sp. z o.o.
Curs: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Machine Translated
exerciții în două și grupuri.
Dolby Poland Sp. z o.o.
Curs: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Machine Translated
Am aflat multe
Barbara Kozłowska - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
răspuns rapid la întrebări suplimentare
Krzysztof Krawczyk - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Înțelegerea comenzilor rapide de la tastatură, trimiterile la alte programe Office, ritmul răcoros.
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
muncă
Artur Kosim - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
CUM Cursului
jacek zapędowski - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Formatorul a făcut clasa foarte dinamyc și vă puteți spune că este foarte knowloable pe acest subiect.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
ritmul, informațiile furnizate. modul în care a predat cu teoria și practica cazuri, handouts, exerciții, etc
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Aș dori să mai am o practică/exercițiu de negociere și nu doar una.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Mi-a placut toate informațiile furnizate, cunoștințe și de partajare de experiență.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Vorbitor informat și o mulțime de exemple
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
Totul
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
O mulțime de cunoștințe într-un timp scurt. Plus anecdote
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
O mulțime de cunoștințe utile legate de munca efectuată în domeniul de utilizare a programului.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Formatorul a explicat problemele pe care am fost cel mai dependent
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
de a conduce
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
O mulțime de exerciții, un memento într-o formă accesibilă de Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
ok
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Interesant, în general,
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Exercitii de pizza
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Exerciţii
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Exerciții și experiență trainer
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Mi-a placut exerciţii bazate pe cercetările actuale
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Formatorul a reușit în cele din urmă să-și implice și cei mai reticenți participanți. El este impresionant de cunoștințe despre acest subiect.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
Ea a avut o mulțime de exerciții practice
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Curs: Effective communication skills
Machine Translated
se operează
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Aptitudini trainer
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Diverse studii de caz
张 森凯 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Analiza comunității de interese
谢 永泉 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Gândire inovatoare
孙 卓峰 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Parte interactivă
李 佳伟 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Course Outlines
- Understand the impact of coaching and effective communication on peer-to-peer engagement.
- Learn and apply the different coaching and communication best practices.
- Improve communication and influencing skills.
- Conduct coaching sessions with confidence.
- Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
- Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
- Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations.
- Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
- Pentru membrii individuali ai personalului lor
- Echipelor lor
- Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată
- Discuții facilite
- Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet
- Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
- Oferiți sesiuni de coaching semnificative
-
Înțelegeți de ce unii oameni nu răspund la ceea ce le spuneți,
Îmbunătățiți relația cu soțul, copiii, șeful, co-worker etc.
extinde domeniul de aplicare al abilităților lor personale în comunicare cu alte persoane,
învățați cum să vă simțiți mai bine, mai sigur, mai liniștit și așa cum doriți,
Faceți ceilalți interesați de propria dvs. persoană și faceți-i să vă placă
-
Crearea unui stil de comunicare eficient cu ceilalti
Analiza practică a barierelor de comunicare și a tehnicilor active pentru a preveni apariția acestora
Crearea relațiilor de sprijin de adunare
Munca de echipă eficientă
Conștientizarea influenței reciproce în relația dintre unitate de echipă și unitate de echipă
Capacitatea de a folosi o varietate de tehnici pentru a gestiona conflictele
Schimbați atitudinile și comportamentul lor modelând constructiv (de exemplu, poziția afirmativă)
-
Comunicarea eficientă în situații de conflict
Identificarea surselor conflictului
Analiza nevoilor părților la conflict și formularea problemei
utilizarea metodelor și tehnicilor de rezolvare a conflictelor
principiile asertivității și gestionarea emoțiilor în rezolvarea conflictelor
aplicarea principiilor rezistenței asertive
comportament adecvat în conflict
implementarea acestor management de stres, emoțional
-
Dezvoltarea competențelor în domeniul asistenței clienților profesioniști
Creșterea eficienței comunicării cu clienții
Obținerea cunoștințelor despre cum să ajungă la nevoile și așteptările de bază ale clienților
Crearea unor relații puternice și durabile cu clienții
Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață
Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor
Învățarea despre personalități și preferințe de comunicare atunci când se ocupă cu clienții
Crearea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare
Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient
Identificarea barierelor pentru comunicarea eficientă
Limbajul corpului și comunicarea nonverbală
-
Jocuri de rol
Testul de autoevaluare
Exerciții în grupuri
Lucrări individuale
Sesiuni de practică
Lecturi
dezbateri
-
Adoptarea unei strategii de îngrijire a clienților
Identificarea problemelor cheie ale clienților
Creați imaginea profesională a companiei
Adaptarea la comportamentele specifice ale clienților
Creșterea loialității clienților prin serviciul excepțional pentru clienți
Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții
Utilizați tehnici pentru a construi relații
Dezvoltarea unui plan de acțiune personal pentru a îmbunătăți abilitățile de asistență pentru clienți
Arăta gesturi de generositate și de îngrijire a clienților de înaltă calitate
Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile
Recunoașterea barierelor pentru furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți
-
Cum funcționează DT: învățați de la oameni și probleme, găsiți modele, model de proiectare (drift model), testați modelul, evaluați modelul și re-inginer.
Relația dintre DT, inovare și antreprenoriat.
Metode și instrumente DT: persona, hartă a părților interesate, hartă a călătoriei clienților, proiectare a serviciilor, inovare a modelului de afaceri.
Aplicarea DT: mentalitatea de proiectare, inovarea disruptivă, abordarea iterativă, tehnica de estimare agilă, gândirea critică, rezolvarea problemelor, munca în echipă, pregătirea de conducere, abilitățile de comunicare, conștientizarea tehnologică, gândirea în avans, competența interculturală și etică, inteligența emoțională, auto-conștientizarea, abilitățile de negociere, rezolvarea conflictelor.
-
Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele DT
Pentru a explora concepte cheie, factori, teorii, tipuri și modele în DT
Pentru a experimenta, experiența și practica DT
-
lecturi (40% - prezentarea de teorii, concepte, modele și interacțiuni),
exerciții de grup (30% - dinamică de grup, jocuri, discuții de grup și exerciții de rezoluție a conflictelor),
activități individuale (15% - scrierea, proiectarea și discuția peer)
și altele (15% - videoclipuri, citiri).
- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Stăpânirea protocolului internațional și diplomația personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporativă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, formale și informale.
- Abilități de comunicare profesională accentuate
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegere perfectă a rochiei formale și informale, inclusiv ținuta de seară.
- Capacitate sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și competență rafinată în contactele cu partenerii din întreaga lume.
- Te-ai simțit vreodată nesigur pe tine în situații sociale?
- Te preocupă cum să te adresezi oamenilor sau cum să propui un toast?
- Unde să îți așezi VIP-ul sau chiar ce furcă să folosești?
- Deși un protocol și o etichetă corespunzătoare pot trece neobservate, absența acestuia va fi notată în mod corespunzător
- Cum să gestionezi situațiile sociale cu har și ușurință.
- Veți experimenta și veți învăța arta etichetei de luat masa,
- Într-un cadru de restaurant adevărat.
- Understand the two types of stress: distress and eustress.
- Articulate your personal indicators and relievers of stress.
- Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
- Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
- Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
-
Dezvoltați o idee mai puternică despre diferitele abordări în direcția livrării contemporane a învățării.
Abilitatea de a lega livrarea curentă cu abordări noi și proaspete în livrarea învățării.
Dezvoltați un curriculum adaptiv și proactiv care să maximizeze digitalizarea și toate beneficiile sale.
Liderul organizației în aplicarea transformării digitale către învățare
-
Instructor Lead Training prin livrare online
Planificarea interactivă cu rezultatele
Icebreaker digitală
Cursuri de lucru
-
Înțelegeți conceptele psihologice de bază din spatele instrumentului MBTI.
Percepe propriul tip de personalitate și impactul său pe locul de muncă.
Gestionarea slăbiciunilor personalității și a forțelor frontale.
Identificați alte tipuri de personalitate MBTI în locul de muncă și colaborați în consecință.
Gestionați diferențele dintre colegii de echipă și construiți conexiuni mai bune.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
-
Înțelegeți valorile companiei și recunoașteți-le ca pietrele de colț ale culturii organizaționale.
Creați o atmosferă pozitivă între angajați, angajatori și clienți.
Aplicați valorile de bază pe care le-au învățat pentru realizarea obiectivelor proiectului.
Apreciați rolul obiectivelor companiei pentru dezvoltarea generală a caracterului.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
-
EQ individual pentru a înțelege cum să interacționeze mai bine cu colegii lor.
Înțelegeți emoțiile și stilurile de comportament ale altor persoane pentru a îmbunătăți relațiile cu colegii de echipă.
Utilizați inteligența emoțională pentru a forma un mediu de lucru pozitiv și productiv.
Utilizați inteligența emoțională pentru a gestiona schimbările și conflictele la locul de muncă.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
-
Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță.
Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă.
Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală.
Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
-
Înțelegeți și depășiți barierele pentru a fi asertive
Recunoașteți trăsăturile comportamentale în interiorul dvs. și altora și învățați strategii eficiente pentru a le gestiona
Comunicați eficient cu o gamă largă de oameni pentru a realiza o situație de câștig oriunde este posibil
gestionarea eficientă a situațiilor dificile.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Last Updated: