Cursuri Soft Skills

Cursuri Soft Skills

Instruirea locală, instruit live Skills (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile), demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțeleagă dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplice tehnici, și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele de afaceri, creând în același timp o experiență mai satisfăcătoare în muncă și viață Abilitățile Soft Skills sunt disponibile ca "formare live la fața locului" sau "instruire live la distanță" Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului România sau în centrele de formare corporativa NobleProg din România Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță NobleProg Furnizorul dvs de formare locală.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Schita de curs

Title
Durata
Sinoptic
Title
Durata
Sinoptic
7 hours
Sinoptic
Acest curs are scopul de a inspira stagiarii să devină lideri, arătând ceea ce face sau pauză un lider.
7 hours
Sinoptic
Public

Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:

- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
14 hours
Sinoptic
Într-o lume din ce în ce mai globalizată, lucrăm în medii mai multiculturale, unde sunt posibile conflicte între persoane și grupuri Convingerea fundamentală care stă la baza soluționării conflictelor este că conflictele sunt inevitabile, dar că sunt gestionabile Asertivitatea, auto-încrederea, capacitatea de negociere, abilitățile interpersonale și celelalte sunt esențiale în sprijinirea soluționării conflictelor În viața noastră de zi cu zi, întâlnim multe ocazii în care conștient sau inconștient (cu membri ai familiei, prieteni, clienți, parteneri de afaceri) gestionăm conflicte Masteratul de rezolvare a conflictelor ajută la rezolvarea eficientă a conflictelor, precum și ne ajută să comunicăm mai bine, să convingem în mod eficient, să îmbunătățim rezultatele afacerii, precum și să îmbunătățim comportamentul și performanțele organizaționale și personale Acest curs oferă un amestec de teorii și concepte, combinate cu exerciții de grup și activități individuale pentru a permite delegațiilor să împărtășească idei și să-și dezvolte abilitățile Obiective: Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele conflictelor din cadrul organizațiilor Pentru a explora conceptele-cheie, factorii, teoriile, tipurile și modelele în rezolvarea conflictelor Pentru a descoperi tipurile de personalitate, stilurile de leadership care sprijină abilitățile de negociere Pentru a învăța arta de aserțiune și de auto-încredere A experimenta, a experimenta si a practica rezolvarea conflictelor .
4 hours
Sinoptic
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
14 hours
Sinoptic
Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează specialiștilor în domeniul resurselor umane care doresc să utilizeze metode analitice pentru a îmbunătăți performanța organizațională. Acest curs acoperă abordări calitative, dar și cantitative, empirice și statistice.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
21 hours
Sinoptic
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
14 hours
Sinoptic
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC și VMware au beneficiat de acest program, dezvoltând un echilibru mai bun în stilul lor de influență și demonstrează un răspuns rezistent la provocările la locul de muncă. Dacă doriți: • Creați echipe de lucru performante • Câștigați constant contracte din pitching • Negociază cu succes cele mai bune oferte • Creează valoarea acționarului, an de an ... atunci ai nevoie de programul nostru de influență
35 hours
Sinoptic
Prezentare generală

Pe tot globul, autoritățile de reglementare legă din ce în ce mai mult riscul unei bănci față de valoarea capitalului pe care trebuie să o dețină, iar băncile și serviciile financiare sunt gestionate din ce în ce mai mult pe practici de management bazate pe riscuri. Băncile, produsele lor, reglementările și piața mondială devin din ce în ce mai complexe, provocând tot mai multe provocări în gestionarea eficientă a riscurilor. O lecție cheie a crizei bancare din ultimii cinci ani este că riscurile sunt extrem de integrate și că trebuie să le gestionăm eficient băncile trebuie să înțeleagă aceste interacțiuni.

Printre caracteristicile cheie se numără:

- explicarea reglementărilor actuale bazate pe riscuri
- analiza detaliată a riscurilor majore cu care se confruntă băncile
- cele mai bune practici din industrie pentru adoptarea unei abordări a întreprinderii pentru integrarea gestionării riscurilor în întreaga organizație
- folosind tehnici de guvernare pentru a construi o cultură la nivel de grup pentru a se asigura că toată lumea își asumă un rol activ în gestionarea riscurilor, în conformitate cu obiectivele strategice ale băncilor
- ce provocări s-ar putea confrunta în viitor cu manageri de risc.

Cursul va utiliza în mare măsură studiile de caz concepute pentru a explora, examina și consolida conceptele și ideile acoperite în cele cinci zile. Evenimentele istorice la bănci vor fi utilizate pe tot parcursul cursului pentru a evidenția modul în care aceștia nu și-au gestionat riscurile și acțiunile care ar fi putut fi luate pentru a preveni pierderea.

Obiective

Obiectivul acestui curs este de a ajuta administrația bancară să realizeze o strategie integrată adecvată pentru gestionarea riscurilor complexe și în schimbare în cadrul mediului bancar internațional de astăzi. Acest curs are scopul de a oferi conducerii de nivel superior o înțelegere a:

- riscul major în cadrul sectorului financiar și principalele reglementări internaționale privind riscurile
- cum să gestionați activele și datoriile băncii, maximizând rentabilitatea
- interacțiunea dintre tipurile de risc și modul în care băncile utilizează o abordare integrată pentru gestionarea acestora
- guvernanța corporativă și abordările cele mai bune practici pentru gestionarea diverselor interese ale părților interesate
- cum să dezvolte o cultură a guvernanței riscurilor ca instrument de minimizare a riscurilor inutile

Cine ar trebui să participe la acest seminar

Acest curs este destinat celor care sunt noi în managementul integrat al riscurilor, managementul responsabil de managementul strategic al conducerii superioare sau cei care doresc să-și aprofundeze înțelegerea în ceea ce privește gestionarea riscului întreprinderii. Va fi util să:

- Gestiunea bancară la nivel de conducere
- Senior managerii
- Senior manageri de risc și analiști
- Directori generali și manageri de risc responsabili pentru gestionarea strategică a riscurilor
- Auditorii interni
- Personal de reglementare și conformitate
- Trezorerie profesioniști
- Angajații și analiștii privind activitățile și responsabilitățile
- Autoritățile de reglementare și supraveghetorii
- Furnizori și consultanți pentru bănci și industria de gestionare a riscurilor
- Guvernanța corporativă și administratorii de gestionare a riscurilor.
21 hours
Sinoptic
La sfârșitul cursului, participanții ar trebui să poată:

-

Dobândiți o înțelegere a stăpânirii de sine ca fundament pentru liderii inspiratori

-

Consolidarea și susținerea capacităților lor de execuție și contribuie la crearea unei culturi performante

-

Conduce procesele de transformare și schimbare culturală în domeniile lor de influență, utilizând inteligența emoțională și instrumente de gestionare a schimbărilor
14 hours
Sinoptic
Acest curs de două zile este destinat persoanelor care doresc să obțină rezultate mai bune din negocierile lor cu clienții, furnizorii și colegii Ea învață abilitățile și tacticile folosite de negociatorii eficienți și construiește încrederea necesară pentru a reuși Delegații învață diferitele stiluri de negociere și cum își maximizează puterea personală protejând în același timp relațiile importante Cursul este foarte participativ, cu o combinație de prelegeri, discuții, coaching și exerciții .
21 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
14 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
7 hours
Sinoptic
Acest curs vă va oferi cunoștințe despre modul de prezentare a informațiilor financiare (numere) în PowerPoint și nu doar abilitățile de prezentare în sine. Veți putea prezenta informații financiare în mod mai profesional.
14 hours
Sinoptic
In this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
21 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să prezinte prezentări:

- Echipelor lor
- Pentru clienți
- Pentru alte segmente de public interne ale companiei
- Pentru alte segmente de public externe companiei

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Pregătiți și structurați o prezentare eficientă
- Pregătiți-vă corespunzător pentru acea prezentare
- Prezentați această prezentare cu încredere
- Folosiți diferitele mijloace vizuale pe care un prezentator le-ar putea folosi pentru a crea o prezentare stimulatoare
- Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în prezentările lor
35 hours
Sinoptic
Prezentare generală

Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un lider bun și cum să motivați o echipă. Utilizând studii de caz interactiv și exemple de sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea unor soluții concrete și practice care să le poată prelua și să le utilizeze efectiv.

Obiectivul principal al programului este acela de a echipa directorii cu abilitățile de a scana mediul de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra conducerii celor mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță.

obiective de invatare

După ce au participat la acest curs, delegații vor putea:

- Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale;
- Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația;
- Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației;
- Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri;
- Evaluați strategiile alternative de dezvoltare, astfel încât să recomandați unul sau cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă;
- Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate;
- Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor

Care ar trebui să participe

- Manageri de produse / servicii
- Recent numiți, precum și directori și lideri de echipă
- Șefii de operațiuni
- Senior Bank Managers
- Managementul resurselor umane
- Managerii de operațiuni
- Managerii de Marketing

Metodologie
Cursul este alcătuit din ateliere facilitate, completate de studiile de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți care lucrează în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Deschiderea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie.
7 hours
Sinoptic
un curs de o zi pe stress managment și prevenire
14 hours
Sinoptic
Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează specialiștilor în domeniul resurselor umane și specialiștilor în recrutare care doresc să utilizeze metode analitice pentru a îmbunătăți performanța organizațională. Acest curs acoperă abordări calitative, dar și cantitative, empirice și statistice.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
21 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să ofere sesiuni de formare de înaltă calitate

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Pregătiți și structurați o sesiune de instruire eficientă
- Pregătiți-vă corespunzător pentru această sesiune de instruire
- Realizați această sesiune de instruire cu încredere
- Utilizați diferitele mijloace vizuale pe care un instructor ar putea să le utilizeze pentru a crea o sesiune de stimulare
- Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în cursurile lor de formare
7 hours
Sinoptic
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
14 hours
Sinoptic
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Sinoptic
Public Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare: Colegii lor Șefii lor Clienții lor interni și externi și părțile interesate Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și Studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate .
14 hours
Sinoptic
INTRODUCERE

Eticheta de Business internațională nu se referă la reguli și reglementări, dar este deosebit de importantă pentru munca personală sau călătoriile pentru afaceri.

Cunoașterea etichetei de afaceri internaționale este relevantă pentru desfășurarea de întâlniri, construirea relațiilor cu ceilalți și demonstrarea respectului pentru cultura locală.

În lumea afacerilor, o etichetă de afaceri bună înseamnă că acționezi profesional și exerciți maniere adecvate atunci când te angajezi cu alții din profesia ta.

OBIECTIV

Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți și Beneficii profesionale pe următoarele.

- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Stăpânirea protocolului internațional și diplomația personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporativă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, formale și informale.
- Abilități de comunicare profesională accentuate
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegere perfectă a rochiei formale și informale, inclusiv ținuta de seară.
- Capacitate sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și competență rafinată în contactele cu partenerii din întreaga lume.
14 hours
Sinoptic
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Sinoptic
CARE AR TREBUI SĂ PARTICIPE?

Acest curs își propune să ofere celor care doresc să intre pe piața internațională de afaceri să desfășoare activități.

- Manager de export
- Comerț internațional
- Conversie profesională
- Administrativ Executiv Proaspete Absolvenți
- Reprezentanți corporativi
- Noul angajat
- Patron

FORȚIUNI DE FORMARE

- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Mastering Protocol Internațional și diplomație personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporatistă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, oficiale și informale.
- Abilități de comunicare profesionale ascuțite.
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegerea perfecionată a rochiei formale și informale, inclusiv îmbrăcămintea de seară.
- Capacitatea sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și a competenței rafinate în contactele cu partenerii din întreaga lume.
14 hours
Sinoptic
INTRODUCERE

China: o țară în curs de dezvoltare și a doua cea mai mare economie din lume. Transformarea rapidă a pieței și extinderea economică a Chinei, susținute de o serie de reforme guvernamentale, sunt acum o destinație atractivă pentru a face afaceri și a căuta locuri de muncă. .

Cultura și eticheta de afaceri din China pot fi puțin diferite decât practicile de afaceri occidentale. Pe măsură ce începeți să căutați locuri de muncă sau să vă extindeți afacerea în China, este important să aveți cel puțin o înțelegere de bază a culturii și etichetelor de afaceri chineze. Cunoașterea și practicarea obiceiurilor comune vă va ajuta, de asemenea, să vă relaxați, să evitați stânjenirea și să vă concentrați pe succesul clădirii.

În ceea ce privește eticheta de afaceri chineză, există o singură regulă generală:

Când este în China, fă cum fac chinezii!

Principalele obiective de învățare și dezvoltare sunt înclinația și dobândirea de noi cunoștințe de competențe în cultura de Business chineze și eticheta socială care ajută reprezentanții corporative, profesioniștii să facă o treabă bine în China.
21 hours
Sinoptic
INTRODUCERE

- Te-ai simțit vreodată nesigur pe tine în situații sociale?
- Te preocupă cum să te adresezi oamenilor sau cum să propui un toast?
- Unde să îți așezi VIP-ul sau chiar ce furcă să folosești?
- Deși un protocol și o etichetă corespunzătoare pot trece neobservate, absența acestuia va fi notată în mod corespunzător

În acest curs veți învăța

- Cum să gestionezi situațiile sociale cu har și ușurință.
- Veți experimenta și veți învăța arta etichetei de luat masa,
- Într-un cadru de restaurant adevărat.

Vei învăța cum să te descurci cu toate tipurile de veselă și tacâmuri în cadrul adunărilor casual și formale și vei experimenta alimente speciale fără jenă.

Fie că sunteți responsabil de o ocazie socială sau participați la una, puteți fi o gazdă plină de cunoștință și invitat apreciat!
14 hours
Sinoptic
acest curs este conceput pentru a ajuta managerii și directorii să înțeleagă importanța și organizarea conferinței de presă. participanții vor fi introduși la importanța conferinței de presă, instrumente ar fi înțelegerea mass-media, construirea unui relație cu mass-media, scris comunicate de presă, pregătirea kituri de presă, organizarea unei conferințe de presă, și care se ocupă cu interviuri mass-media. Atelierul interactiv va oferi, de asemenea, sfaturi utile cu privire la modul de a stabili și de a spori capacitatea de reacție a organizației la mass-media și să mențină relații bune cu reprezentanții mass-media și organizații.

obiective.

• dezvoltarea competențelor în domeniul organizării conferinței de presă.

• creșterea eficienței gestionării Conferinței de presă și a anchetelor media.

• atingerea cunoștințelor despre se ajunge la nevoile și așteptările de bază ale jurnalistului.

• construirea unor relații puternice și sustenabile cu membrii presei sau media.

• extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață.

• identificarea, reducerea și depășirea obiecțiunilor și a barierelor.

• dezvoltarea competențelor de comunicare în mod clar și eficient.

Training beneficii.

• cei care sunt interesați să valorifice puterea relațiilor publice pentru a realiza mai bine organizaționale

goluri.

• manageri/directori care trebuie să stabilească și să mențină relații de mass-media efective.

• cei care au nevoie pentru a obține o mai bună înțelegere a instrumentelor de PR, ar fi comunicate de presă, kituri de presă și apăsați

conferințe.

• cei care doresc să învețe să se ocupe de interviuri media pentru a obține rezultate pozitive.
21 hours
Sinoptic
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 hours
Sinoptic
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
Sfarsit de saptamana Soft Skills Cursuri, Seara Soft Skills Training, Soft Skills Camp, Soft Skills Cu instructor, Sfarsit de saptamana Soft Skills Training, Seara Soft Skills Cursuri, Soft Skills Coaching, Soft Skills Instructor, Soft Skills Trainer, Soft Skills Cursuri, Soft Skills Clase, Soft Skills Pe pagina, Soft Skills curs privat, Soft Skills one on one training

Reduceri pentru cursuri

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Romania!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Romania
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!