Cursuri de pregatire Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Public
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Schița de curs
Acest curs este aproape identic cu cursul membrilor echipei (vezi schița separată), dar cu aceste modificări:
- Există un modul suplimentar intitulat: Leadership v Management care acoperă: Asemănările și diferențele dintre Leadership și Management. Ce face un mare lider; ce face un mare manager? Management Stiluri
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Rezervare
Cursuri de pregatire Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Solicita Oferta
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Cerere de consultanta
Mărturii (2)
Doresc să mulțumesc trainerului Abhi pentru această formare fructuoasă. Îl apreciez că a încercat să îi cunoască pe toți participanții, pentru a putea adapta mai bine formarea la nevoile noastre. Iubesc modul în care a existat un echilibru între teorie și activități care să ne țină implicați. Și modul în care conținutul a fost direct la obiect și concis.
Rainey Clarecia - Talentvis
Curs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Tradus de catre o masina
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Curs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Upcoming Courses
Cursuri înrudite
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 orePublic
Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:
- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
Hosting Online Meetings
7 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează formatorilor, consultanților, liderilor și comunicatorilor din orice domeniu care doresc să faciliteze în mod eficient și eficace conferințe web folosind diferite platforme virtuale.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Învățați cum să facilitați eficient întâlnirile online pentru participanții la distanță.
- Crearea unui mediu virtual sigur și atractiv pentru conferințele web prin stabilirea tonului și a mentalității potrivite. .
- Gestionați întâlnirile online mai eficient prin alegerea unei platforme adecvate și prin acomodarea cu tehnologia. .
- Păstrați participanții implicați prin stimularea conversațiilor online. .
- Construiți conexiuni mai profunde cu participanții și cu alți practicieni pentru a învăța în mod colectiv și a obține informații valoroase.
Leadership 101
7 oreAcest curs are scopul de a inspira stagiarii să devină lideri, arătând ceea ce face sau pauză un lider.
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 oreVizualizare
Acest curs de 5 zile va ajuta delegații să-și dezvolte abilitățile de gândire strategică, planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul va aborda problemele dificile ale managementului conflictelor, gestionării schimbărilor, ceea ce face un lider bun și modul de a motiva o echipă. Folosind studii de caz interactive, precum și exemple din sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la construirea de soluții practice și orientate spre muncă pe care le pot lua înapoi și să le utilizeze efectiv.
Obiectivul principal al programului este de a echipa managerii cu abilitățile de scanare a mediului de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și de a dezvolta strategii pentru a câștiga un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o înțelegere a conducerii cele mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea executivilor de a face față complexităților și incertitudinilor de a gestiona o instituție financiară de înaltă performanță.
Obiectivele învățării
După participarea la acest curs, delegații vor putea:
- Descrie principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicarea diferitelor abordări pentru planificarea dezvoltării organizaționale;
- Analiza mediului de afaceri actual și a influențelor care afectează organizația;
- Analiza resurselor interne și externe ale organizației;
- Explică diferitele abordări pentru gestionarea strategiei și pune-o în planul de afaceri;
- Evaluarea strategiilor alternative de dezvoltare pentru a recomanda cele mai potrivite pentru nevoile companiei.
- Aplicarea unei înțelegeri mai aprofundate a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discută în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc punerea în aplicare a noii strategii, inclusiv gestionarea conflictelor într-o echipă;
- definirea abordărilor de gestionare a riscurilor identificate;
- Analiza impactului potențial asupra companiei sale (atât pozitive cât și negative) care vor rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperă pașii cheie în managementul schimbărilor
Cine ar trebui să aştepte
- Manageri de produse / servicii
- Noua numire, precum și manageri și lideri de echipă
- Șefii operațiunilor
- Managerul bancar senior
- Manageri de resurse umane
- Operatorii Manageri
- Marketing Administratorii
Metodologie Cursul este format din ateliere facilitate, completate de studii de caz realizate dintr-o combinație de exemple publice de viață reală și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Discuțiile deschise vor fi, de asemenea, un element cheie.
Advisory & Leadership Skills
14 oreAcest curs face parte din setul de cunoștințe Data Scientist (Domeniu: Consultanță & Leadership ).
DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
14 oreLeadership in the new economy
21 oreLa sfârșitul cursului, participanții ar trebui să poată:
Dobândiți o înțelegere a stăpânirii de sine ca fundament pentru liderii inspiratori
Consolidarea și susținerea capacităților lor de execuție și contribuie la crearea unei culturi performante
Conduce procesele de transformare și schimbare culturală în domeniile lor de influență, utilizând inteligența emoțională și instrumente de gestionare a schimbărilor
Leadership Development for Engineers
14 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează liderilor și inginerilor ingineri care doresc să analizeze, să gestioneze și să își dezvolte abilitățile de conducere.
La finalul acestui curs, participanții vor fi capabili să valorifice punctele forte, să aplice valorile, să gestioneze stresul, să rezolve probleme și să construiască un plan de dezvoltare pentru a fi un lider eficient în inginerie.
Women in Leadership
7 oreAcest curs de instruire live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează femeilor care doresc să învețe despre rolurile și așteptările femeilor în conducere. Printr-o varietate de exerciții și discuții, participantele își vor consolida încrederea în sine și își vor dezvolta abilități esențiale de management și de afaceri în calitate de lider, în drumul lor spre a deveni modele de rol în organizațiile lor.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Înțelegeți rolul liderilor de sex feminin în organizații. .
- Dezvoltați o mentalitate de lider. .
- Demonstrați leadership în gestionarea echipei și în luarea deciziilor. .
Enneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership
7 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează managerilor de nivel intermediar care doresc să aplice cunoștințele Enneagramei pentru a spori abilitățile de leadership, a îmbunătăți dinamica echipei și a conduce succesul organizațional.
La finalul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Dobândească o bază solidă în sistemul Enneagrama, inclusiv cele nouă tipuri de personalitate, aripi, niveluri de dezvoltare și centre de inteligență.
- Să utilizeze Enneagrama pentru a explora și identifica tipul de personalitate, inclusiv punctele forte, punctele slabe și oportunitățile de creștere.
- Înțelegeți mai bine membrii echipei, îmbunătățiți comunicarea, rezolvați conflictele și promovați un mediu de colaborare în echipă.
- Aliniați obiectivele echipei și ale organizației, gestionați eficient schimbarea și cultivați o cultură organizațională inovatoare și adaptabilă.
Communicating and Influencing For Team Members
14 oreLa sfârșitul cursului, delegații vor fi capabili să:
- Apreciază necesitatea de a-și gestiona propriul comportament înainte de a-i putea influența pe ceilalți’ comportament
- să înțeleagă punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile.
- să își gestioneze clienții interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă de:
- Discuții facilitate
- Prezentări de diapozitive
- Exerciții și
- studii de caz
People and Team Management
21 orePublic
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Influencing and Avoiding Conflict
21 orePublic
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Business Communication Skills
35 oreAbilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.
Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.