Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți
- Înțelegând că atunci când le cerem altora să participe la o întâlnire, le impunem lista noastră de priorități Ce ne face să ne comportăm așa cum procedăm? Suntem conștienți de modul în care comportamentul nostru îi afectează pe ceilalți: răspund ei întotdeauna așa cum dorim noi și așa cum ar trebui? Dacă nu, de ce nu...?
Procesul de gestionare a întâlnirilor
- De ce este necesară o întâlnire; care sunt alternativele; este de preferat vreuna dintre alternative? Procesul de convocare, gestionare și pregătire pentru întâlniri: Crearea unei agende semnificative care să acopere obiectivele întâlnirii, subiectul (subiectele) care urmează să fie tratat și calendarele sugerate. Invitarea numai a persoanelor potrivite – și a nimănui altcineva. Gestionarea întâlnirii: permiterea doar a contribuțiilor relevante. (dar avand grija sa facem diferenta intre relevant si irelevant); respectarea agendei; respectarea timpului Crearea rezultatelor: nu neapărat procese verbale detaliate, ci, cel puțin, puncte de acțiune Organizarea întâlnirilor de urmărire
Participarea la ședințe
- Trebuie să particip la toate întâlnirile la care sunt invitat? Cum decid dacă particip (sau nu) la întâlniri? Ce justificări am pentru refuzul de a participa? Ce altceva am voie să fac în timpul unei întâlniri legate de participanți, subiectul discutat și orare?
Alte probleme de eficiență personală și timp Management.
- Stabilirea obiectivelor – personal și profesionale – și respectarea acestora Prioritizarea muncii Cum decid ce trebuie făcut? Cum prioritizez aceste activități?
7 ore