
Cursuri locale de instruire în comunicații live în România.
Machine Translated
Mărturii
În general, am beneficiat de interacțiune și flexibilitate.
Olivier Pugliesi-Conti
Curs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Reflectându-mi propriul eu pentru a-i învăța pe alții
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs: People and Team Management
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
- Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
- Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
- Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations.
- Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Identificați și rezolvați problemele comune în modul în care comunică și răspunde la alții la locul de muncă.
Îmbunătățește eficiența cu care se desfășoară activitatea ca echipă.
Înțelegeți individul, precum și nevoile colective ale unei echipe pentru a-și gestiona și a-și direcționa mai bine eforturile.
Înțelegeți semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
Last Updated: