Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere în comunicare
- procesul de comunicare și etapele sale
- importanța comunicării verbale și nonverbale
- tehnici și instrumente pentru o comunicare eficientă
principiile comunicării eficiente ca element esențial în contactele eficiente în organizația dumneavoastră
- propria autoanaliză a stilului de comunicare
- erorile de comunicare
- bariere în comunicare
- etapele de dezvoltare a contactului interpersonal
- comunicarea directă și comunicarea telefonică
Comunicarea în organizații
- comunicarea în rețea într-o organizație
- modele de flux de informații și optimizarea acestora
- sarcini și instrumente de comunicare internă
Conversații eficiente
- dezvoltarea imaginii de sine ca emițător și receptor al unui mesaj
- factorii care afectează calitatea contactelor profesionale între angajați
- ascultarea activă ca instrument pentru o comunicare eficientă
- factori de confuzie auzul și înțelegerea vorbirii
- arta de a pune întrebări
- mecanisme și tehnici psihologice de influențare
etapele de constituire a echipei și impactul acestora asupra cooperării
- etapele de dezvoltare a echipei: principiile de funcționare și pericolele pe fiecare dintre ele
- modul de lucru pe fiecare dintre ele
- rolurile în echipă și identificarea acestora
conflictul și competiția în cadrul grupului ca cea mai mare amenințare la adresa cooperării
- surse ale tipurilor de conflicte
- strategii de abordare a conflictelor
- concurența în cadrul grupului: argumente pro și contra
Surse ale tipurilor de conflicte
În armonie unii cu alții și relații bune cu ceilalți - conceptul de comportament asertiv
- conceptul de asertivitate
- propriile drepturi
- când vă decideți să fiți asertiv
- tipuri de comportament: comportament agresiv, supus, asertiv
- construirea mesajelor "eu" ca bază pentru o exprimare asertivă a opiniilor, judecăților și emoțiilor
- de ce ne este teamă să spunem "nu" - ce ne oprește
- tratamentul autoasertiv care emană de la sine însuși
ce înseamnă să te respectăm pe tine și pe celălalt - ce se întâmplă dacă suntem de acord sau refuzăm
- capacitatea de a nega și de a refuza admiterea
- capacitatea de a argumenta
- manipulare
- acceptarea răspunsurilor negative și pozitive la formele de critică
- oferirea de feedback constructiv
14 ore
Mărturii (2)
este în tagalog, așa că eu/noi ne putem exprima liber.
Jenny - IT
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Claritatea discuției. Formatorul se conectează cu participanții. Aura plăcută și veselă a formatorului.
Mona Liza - IT
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina