Schița de curs

Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți

  • Ce ne face să ne comportăm așa cum facem?
  • Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile – este cerut de rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile?
  • Feedback: cum văd alții și cum se raportează la noi?

Communication

  • Cum comunicăm cu ceilalți?
  • Care sunt avantajele/dezavantajele diferitelor medii de comunicare?
  • Ce înțelegem prin Eficac Communication și cum îl realizăm?
  • Stilurile noastre de gândire și de învățare respective și modul în care acestea pot fi aplicate în munca noastră de zi cu zi

Inteligenta emotionala

  • Emoțiile și consecințele lor
  • Importanța înțelegerii „EQ”-ului nostru (spre deosebire de IQ-ul mai standard)
  • Cele cinci etape ale modelului Inteligenței Emoționale a lui Goleman:
    • Constiinta de sine
    • Auto-Management
    • Motivația
    • Empatie
    • Abilitati sociale

Analiza tranzacțională

  • De ce acționăm/reacționăm într-un anumit mod față de colegi și clienți?
  • Cum putem construi relații cu colegii și clienții?
  • Care sunt beneficiile „True Rapport” în relațiile noastre interpersonale?

Părți interesate Management

  • Satisfacerea părților interesate
  • Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe

Confruntarea cu Schimbarea

  • Cele 9 principii cheie ale schimbării
  • Reacțiile emoționale la schimbare
  • Rezistența la schimbare – și beneficiile rezistenței

Cerințe

Audiență

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de aspectele legate de Comunicare și Influențare:

  • Colegii lor
  • Șefii lor
  • Clienții lor interni și externi și părțile interesate
  14 ore
 

Numărul de participanți


Dată început

Dată sfârșit


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite