Schița de curs

Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți

    Ce ne face să ne comportăm așa cum facem? Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile – este cerut de rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile? Feedback: cum văd alții și cum se raportează la noi?

Communication

    Cum comunicăm cu ceilalți? Care sunt avantajele/dezavantajele diferitelor medii de comunicare? Ce înțelegem prin Eficac Communication și cum îl realizăm? Stilurile noastre de gândire și de învățare respective și modul în care acestea pot fi aplicate în munca noastră de zi cu zi

Management v Conducere

    Ce este Managementul? Ce este Leadership-ul? Care este diferența dintre Management and Leadership? Analizarea comportamentului de conducere Analizarea diferenței Stiluri de management – și înțelegerea când să le folosească Importanța comunicării – inclusiv: Comunicarea verbală Comunicarea vocală Comunicarea vizuală

Inteligenta emotionala

    Emoțiile și consecințele lor. Importanța înțelegerii „EQ”-ului nostru (spre deosebire de IQ-ul mai standard) Cele cinci etape ale modelului de inteligență emoțională a lui Goleman: Conștientizarea de sine Motivație Empatie Abilități sociale

Analiza tranzacțională

    De ce acționăm/reacționăm într-un anumit mod față de colegi și clienți? Cum putem construi relații cu colegii și clienții? Care sunt beneficiile „True Rapport” în relațiile noastre interpersonal?

Construirea unei echipe de succes

    Ce este o echipă? Etapele dezvoltării echipei

Goal și stabilirea obiectivelor

    Stabilirea obiectivelor – pentru companie Stabilirea obiectivelor – pentru personal Elaborarea și alinierea obiectivelor Performanță Management

Părți interesate Management

    Oamenii și lanțul de servicii-profit Satisfacerea părților interesate Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe

Delegație

    Ce este Delegația? Etapele delegării

Coaching

    Ce este Coaching-ul? Utilizarea modelului GROW pentru un coaching eficient

Gestionarea conflictului

    Ce cauzează conflictul? Fazele gestionării conflictului Înțelegerea conflictului Înțelegerea poziției dvs./a celeilalte persoane în conflict Rezolvarea conflictului
Cele cinci moduri de gestionare a conflictelor ale lui Kilmann – și cum să le aplici: Concurența
  • Colaborând
  • Compromisător
  • Evitarea
  • Acomodator
  • Reducerea decalajului
  •  21 ore

    Numărul de participanți



    Pret per participant

    Mărturii (5)

    Categorii înrudite