Cursuri de pregatire People and Team Management
Public
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Schița de curs
Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți
- Ce ne face să ne comportăm așa cum facem? Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile – este cerut de rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile? Feedback: cum văd alții și cum se raportează la noi?
Communication
- Cum comunicăm cu ceilalți? Care sunt avantajele/dezavantajele diferitelor medii de comunicare? Ce înțelegem prin Eficac Communication și cum îl realizăm? Stilurile noastre de gândire și de învățare respective și modul în care acestea pot fi aplicate în munca noastră de zi cu zi
Management v Conducere
- Ce este Managementul? Ce este Leadership-ul? Care este diferența dintre Management and Leadership? Analizarea comportamentului de conducere Analizarea diferenței Stiluri de management – și înțelegerea când să le folosească Importanța comunicării – inclusiv: Comunicarea verbală Comunicarea vocală Comunicarea vizuală
Inteligenta emotionala
- Emoțiile și consecințele lor. Importanța înțelegerii „EQ”-ului nostru (spre deosebire de IQ-ul mai standard) Cele cinci etape ale modelului de inteligență emoțională a lui Goleman: Conștientizarea de sine Motivație Empatie Abilități sociale
Analiza tranzacțională
- De ce acționăm/reacționăm într-un anumit mod față de colegi și clienți? Cum putem construi relații cu colegii și clienții? Care sunt beneficiile „True Rapport” în relațiile noastre interpersonal?
Construirea unei echipe de succes
- Ce este o echipă? Etapele dezvoltării echipei
Goal și stabilirea obiectivelor
- Stabilirea obiectivelor – pentru companie Stabilirea obiectivelor – pentru personal Elaborarea și alinierea obiectivelor Performanță Management
Părți interesate Management
- Oamenii și lanțul de servicii-profit Satisfacerea părților interesate Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe
Delegație
- Ce este Delegația? Etapele delegării
Coaching
- Ce este Coaching-ul? Utilizarea modelului GROW pentru un coaching eficient
Gestionarea conflictului
- Ce cauzează conflictul? Fazele gestionării conflictului Înțelegerea conflictului Înțelegerea poziției dvs./a celeilalte persoane în conflict Rezolvarea conflictului
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire People and Team Management - Rezervare
Cursuri de pregatire People and Team Management - Solicita Oferta
People and Team Management - Cerere de consultanta
Mărturii (1)
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs - People and Team Management
Upcoming Courses
Cursuri înrudite
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 orePublic
Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:
- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
Hosting Online Meetings
7 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează formatorilor, consultanților, liderilor și comunicatorilor din orice domeniu care doresc să faciliteze în mod eficient și eficace conferințe web folosind diferite platforme virtuale.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Învățați cum să facilitați eficient întâlnirile online pentru participanții la distanță.
- Crearea unui mediu virtual sigur și atractiv pentru conferințele web prin stabilirea tonului și a mentalității potrivite. .
- Gestionați întâlnirile online mai eficient prin alegerea unei platforme adecvate și prin acomodarea cu tehnologia. .
- Păstrați participanții implicați prin stimularea conversațiilor online. .
- Construiți conexiuni mai profunde cu participanții și cu alți practicieni pentru a învăța în mod colectiv și a obține informații valoroase.
Influence in Action
14 orePfizer, Hewlett Packard, DellEMC și VMware au beneficiat de acest program, dezvoltând un echilibru mai bun în stilul lor de influență și demonstrează un răspuns rezistent la provocările la locul de muncă. Dacă doriți: • Creați echipe de lucru performante • Câștigați constant contracte din pitching • Negociază cu succes cele mai bune oferte • Creează valoarea acționarului, an de an ... atunci ai nevoie de programul nostru de influență
Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
14 oreCommunication and Teamwork
7 oreAcest curs de instruire live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează liderilor de echipă și membrilor echipei care doresc să îmbunătățească modul în care comunică, colaborează și relaționează unii cu alții. Urmând o serie de practici, echipele pot îmbunătăți aceste abilități, ceea ce duce la o muncă mai productivă și la o viață profesională mai fericită.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Identificați și abordați problemele comune în modul în care comunică și răspund celorlalți la locul de muncă. .
- Îmbunătățesc eficiența cu care se desfășoară munca în echipă. .
- Înțelegeți nevoile individuale, dar și colective ale unei echipe, astfel încât să le gestionați și să le direcționați mai bine eforturile. .
- Înțelegeți semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă. .
Team Collaboration
7 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează membrilor și liderilor de echipă care doresc să învețe și să aplice principiile și cele mai bune practici de colaborare în cadrul echipelor lor.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Crearea unei direcții comune pentru a stabili viziunea, misiunea și obiectivele colective. .
- Încurajați o cultură a colaborării pentru a dezvolta valori pozitive și a motiva echipele. .
- Angajați echipele prin activități de consolidare a echipei, inovare și gestionarea conflictelor pentru a spori colaborarea. .
- Măsurați performanța colaborării în echipă pentru a analiza munca în echipă și productivitatea echipei. .
Effective Diversity in the Team with Prism Brain Mapping
21 orePRISM is an exciting online tool that utilizes some of the most advanced discoveries in neuroscience to provide users with a series of "behavior maps" that depict how they prefer to respond to the world around them. PRISM is founded on the basic fact that all human behavior is driven by the brain. PRISM reports not only show people's natural or instinctive behavior preferences but also the extent and ways in which they modify or adapt their preferences to meet the demands of specific situations, such as at work. The reports also indicate where a person might overuse or underutilize their preferences. This knowledge helps them better understand their true potential and what might hinder their high performance. The tool allows you to see behavior preferences and the resulting strengths, weaknesses, stress factors, and workplace needs for both individuals and teams. It also enables comparing the results of selected individuals to see where there are areas of similarity that support building understanding and where significant differences could lead to conflicts.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at team leaders and members who wish to use PRISM Brain Mapping to discover the strengths, needs, and motivators of team members and learn how to manage diversity more effectively.
By the end of this training, participants will be able to:
- Obtain a strengthened understanding among team members through better knowledge of their behavior preferences and communication, strengths, needs, and work motivators.
- Discovery of team strengths and how to utilize them to increase efficiency in achieving goals.
- Find solutions to cooperation challenges, enabling the team to work more effectively.
- Increase job satisfaction for team members through analysis of how each can better utilize their strengths, and potential, and minimize stress factors at work.
- Have more effective diversity management in the team and better task alignment to people through discovering team members' strengths, preferences, and motivators and discussing individual employee reports.
- Have a better understanding of the management style of the leader through discovering their leadership profile and its impact on the team.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Communicating and Influencing For Team Members
14 oreLa sfârșitul cursului, delegații vor fi capabili să:
- Apreciază necesitatea de a-și gestiona propriul comportament înainte de a-i putea influența pe ceilalți’ comportament
- să înțeleagă punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile.
- să își gestioneze clienții interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă de:
- Discuții facilitate
- Prezentări de diapozitive
- Exerciții și
- studii de caz
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 orePublic
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Influencing and Avoiding Conflict
21 orePublic
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Business Communication Skills
35 oreAbilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.
Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
14 oreBusiness English for Non-Native Speakers
14 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează persoanelor care lucrează într-un mediu de afaceri internațional și care doresc să își îmbunătățească rapid abilitățile de ascultare, vorbire și scriere pentru a fi lideri și membri ai echipei mai eficienți.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Învățați instrumente și tactici pentru a extinde rapid vocabularul lor de engleză la locul de muncă.
- Concentrează-te doar pe părțile relevante ale limbii engleze necesare pentru a fi mai eficient la locul de muncă.
- Câștigă încredere în capacitatea lor de a comunica cu autoritate prin telefon, e-mail și în ședințe. .
- Practicați tehnici pentru a influența și convinge clienții, managerii și colegii. .
- Aplică o abordare sistematică pentru a continua să își îmbunătățească abilitățile Business de limba engleză după curs. .
Mastering Communication and Collaboration
21 oreAcest curs de instruire live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează ___ care doresc să utilizeze ___ pentru ___.
La sfârșitul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Să instaleze și să configureze ___.
- ___.
- ___.
- ___.