Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Înțelegerea noastră și a celorlalți
- Ce ne face să ne comportăm așa cum facem?
- Cum putem înțelege care părți din acest comportament sunt acceptabile – necesare de către rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile?
- Feedback: cum ni se vede și relatează cu noi ceilalți?
Comunicarea
- Cum comunicăm cu alții?
- Care sunt avantajele / dezavantajele diferitelor medii de comunicare?
- Ce înțelegem prin Comunicare Eficace și cum o putem realiza?
- Stilurile noastre respective de gândire și învățare și cum le putem aplica în munca noastră cotidiană
Gestionearea vs. Liderarea
- Ce este Gestionearea? Ce este Liderarea?
- Care este diferența dintre Gestionearea și Liderarea?
- Analiza comportamentului de liderat
- Analiza diferitelor stiluri de gestionare – și înțelegerea momentelor potrivite pentru utilizarea lor
- Importanța comunicării – inclusiv:
- Comunicarea verbală
- Comunicarea vocală
- Comunicarea vizuală
Inteligenta Emotivă
- Emoțiile și consecințele lor
- Importanța înțelegerii noastră „EQ” (în comparație cu IQ mai standard)
- Cinci etape ale modelului Inteligentei Emotive de Goleman:
- Conștientizarea proprie
- Gestionarea propriului comportament
- Motivarea
- Empatia
- Skill-uri sociale
Analiza Tranzacțională
- Ce ne face să acționăm / reacționăm într-un anumit mod față de colegii și clienții?
- Cum putem construi o relație de încredere cu colegii și clienții?
- Care sunt beneficiile „Relației Adevărate” în relațiile interpersonale?
Construirea unei echipe de succes
- Ce este o echipă?
- Etapile dezvoltării echipei
Stabileșterea obiectivelor și a scopurilor
- Stabileșterea obiectivelor – pentru companie
- Stabileșterea scopurilor – pentru angajați
- Draftarea și alinierea obiectivelor
- Gestionarea performanței
Gestionearea interesanților
- Persoanele și lanțul de profit din servicii
- Satisfacerea interesanților
- Analiza interesanților: intereșanți interni și externi
Delegarea
- Ce este delegarea?
- Etapile delegării
Coaching-ul
- Ce este coaching-ul?
- Folosirea modelului G R O W pentru coaching eficient
Gestionearea conflictelor
- Ce cauzează conflictele?
- Etapile gestionării conflictelor
- Înțelegerea conflictului
- Înțelegerea poziției ta / a celeilalt persoană în conflict
- Gestionarea conflictului
- Cinci moduri de gestionare a conflictelor Kilmann – și cum să le aplicați:
- Competiția
- Colaborarea
- Compromisul
- Evitarea
- Acomodarea
- Păstrarea legăturii
21 ore
Mărturii (1)
Reflecting my own self to learn about others Îmi reflect asupra meu pentru a învăța despre alții
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs - People and Team Management
Tradus de catre o masina