Schița de curs

Introducere

Faza 1: Înțelegerea însuți

Pentru a înțelege alții, trebuie să ai o bună înțelegere de sine, de comportamentele tale și de nevoile tale.

  1. Membrii echipei completează sondajul PRISM BRAIN MAPPING.
  2. Întâlniri individuale pentru membrii echipei: o întâlnire cu un instruire certificat PRISM pentru a discuta raportul.

După această întâlnire, fiecare persoană va descoperi:

  • Forțele lor, potențialele vulnerabilități și dificultățile în acțiune și cooperare cu ceilalți
  • Până la ce punct folosesc potențialul lor la maximum
  • Care acțiuni ar putea fi stresante
  • În ce mediu de lucru se simt cel mai bine
  • Ce nevoie au pentru a coopera și comunica bine cu ceilalți

Două întâlniri pentru lider:

  1. Discutarea raportului precum mai sus și revizuirea stilului de conducere, forțelor sale și potențialelor provocări și dificultăți care rezultă din această abordare.
  2. Compararea profilului preferințelor liderului cu rezultatele preferințelor echipei. În timpul întâlnirii, liderul va obține o mai bună înțelegere a modului în care stilul său de conducere poate influența echipa.

Faza 2: Înțelegerea echipei

Pentru a avea o șansă de a înțelege alții, merită să descoperim asemănările și diferențele între tine și ceilalți membri ai echipei. Asemănările construiesc înțelegerea, diferențele ajută la descoperirea altor perspective asupra aceluiași subiect și să fim mai creativi și innovatori în abordarea noastră.

  1. Formare cu elemente de atelier despre caracteristicile preferințelor diferitelor comportamente, interdependențele lor și modul în care acestea influențează comunicarea și cooperarea noastră cu ceilalți. Prin acest aspect, participanții vor construi o bază pentru înțelegerea originilor comportamentelor și atitudinilor umane, ceea ce le poate ajuta să fie mai deschiși față de diferite abordări.
  2. Discutarea preferințelor individuale, forțelor, motivaționali, nevoile și dificultățile în cooperare. Găsirea asemănărilor și diferențelor semnificative din cadrul echipei.
  3. Discutarea provocărilor în cooperare și găsirea soluțiilor pentru acestea.
  4. Aprenderea și analiza profilului echipei conform PRISM, forțele echipei și potențialele vulnerabilități, nevoile de comunicare și cooperare.
  5. Desenvolarea zonelor în care echipa dorește să îmbunătățească eficiența și analiza modului în care echipa poate folosi forțele sale pentru a atinge acest lucru.

Faza 3: Comunicare Eficientă cu Clientul

O bună înțelegere a forțelor tale, nevoilor și provocărilor, și o mai bună înțelegere a perspectivelor diverse din cadrul echipei, oferă o bază solidă pentru o înțelegere mai bună a clientului și personalizarea metodelor de comunicare pentru el. Aceasta permite o abordare mai eficientă a nevoilor sale și oferirea celor mai bune servicii și produse care rezolvă problemele sale majore.
În timpul formării, participanții vor:

  • Discuta provocările în lucru cu clienți și sursele lor
  • Afla să identifice preferințele de comportament ale clienților diferiți și să adapteze metodele de comunicare pentru aceștia
  • Găsi ce mesaje folosi pentru ca un client cu preferințe speciale să se deschidă și care să evite pentru că ar putea închide cooperarea
  • Practicile diferite formate de mesaje dedicate clienților diferiți, învățând cum să adapteze mai bine metodele de comunicare la clientul respectiv
  • Muncă cu exemple de interacțiuni cu clienți din experiențele lor și dezvoltarea unor noi strategii pentru situații similare bazate pe cunoștințele obținute în timpul formării

Rezumat și următoarele pași

Cerințe

  • Nu sunt necesare prealabiluri

PUBLICĂ

  • Lideri de echipă
  • Membri ai echipei
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (4)

Upcoming Courses

Categorii înrudite