Cursuri Management

Cursuri Management

Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management România.

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Schita de curs

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 hours
Overview
Public Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte) Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere Dezvoltați echipa lor în modul mai mult timp Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației Gestionați performanța personalului mai bine Să negocieze cu succes soluțiile preferate Explicați cum să faceți față situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou .
28 hours
Overview
ISO 26262 definește cerințele pentru siguranța funcțională în sectorul automobilelor.

acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din domeniul auto care doresc să pună în aplicare standardul ISO 26262 în cadrul organizației lor.

până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:

- înțelege siguranța funcțională în ceea ce privește hardware-ul și dezvoltarea software-ului auto.
- înțelege responsabilitățile legale și cerințele de conformitate ale ISO 26262.
- punerea în aplicare a proceselor de siguranță prevăzute în ISO 26262.

format al cursului

- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.

curs opțiuni de personalizare

- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
7 hours
Overview
KAIZEN provine de la japonezi și înseamnă "îmbunătățire continuă" Poate fi utilizat atât în ​​locurile de muncă, cât și în procedurile de birou .
14 hours
Overview
Kanban Management Professional 1 (KMP1) este un curs extrem de interactiv de două zile acreditat de Universitatea Lean Kanban (LKU) Acesta combină învățarea, discuțiile de grup și o simulare complet imersivă pentru a ilustra modul în care metoda Kanban îi ajută pe indivizi, echipe și organizații să gestioneze și să îmbunătățească livrarea de produse și servicii către clienții lor Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și urmărește schimbări evolutive, respectând rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă și încurajând conducerea la toate nivelurile Acest lucru permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce în mod semnificativ riscurile asociate programelor complexe de schimbare Veți lăsa acest curs cu cunoștințe despre principiile Kanban și practicile generale și abilitățile care vă vor permite să aplicați Kanban cu încredere în organizația dvs Ce veți învăța? Identificați sursele interne și externe de nemulțumire Analizați cererea vs capacitatea Modelați procesul de descoperire a cunoștințelor Design sistemele kanban și vizualizările lor Identificați și prioritizați îmbunătățirile Alegeți cadence pentru activități Identificați clasele de servicii Ce voi primi? Două zile de formare de înaltă calitate cu Michael Chik, care are 20 de ani de experiență în dezvoltarea de software În timpul cursului, vor fi furnizate băuturi răcoritoare și prânz De asemenea, veți primi: Materiale de curs (print & electronic) Copie electronică a cărții "Schimbarea Evoluțională Evolutivă Kanban pentru afacerea dvs cu tehnologie" de David J Anderson Calitatea de membru al Universității LeanKanban (LKU) Universitatea LeanKanban (LKU), certificat de absolvire a cursului Cine este acest curs? Oricine este implicat în dezvoltarea produsului sau în munca de cunoaștere Aceasta include, dar nu se limitează la următoarele: Managerii de programe și de livrare Manageri de produs și de proiect Dezvoltatori de produse, dezvoltatori de software și testeri Oamenii care lucrează în operațiuni sau sprijin Analiști de afaceri Management de nivel superior Oricine este interesat de implementarea Agile în organizația lor .
7 hours
Overview
Cine ar trebui să participe: Managerii interesați în îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în direcția corectă Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele Acesta poate fi adaptat la clinici stomatologice, laboratoare, birouri etc Acesta nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre punerea în aplicare a 5S Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S calea cea bună Fiecare membru al cursului va avea ocazia de a se bucura de experiență printr-o serie de exerciții care să demonstreze că 5S funcționează După finalizarea cursului: Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Să poată identifica sursele de deșeuri și să îmbunătățească profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului în cinci pași și știți cum să îl implementați Au instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele Elaborați un plan concret de introducere a 5S la locul de muncă Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, la câștigarea mai multor comenzi și la satisfacerea clienților, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu faceți acest curs .
14 hours
Overview
Lean Distribution se referă la aplicarea conceptelor Lean Manufacturing la operațiunile de distribuție, logistică și lanțul de aprovizionare Accentul se pune pe adăugarea de valoare pentru clienți, în timp ce identificăm și eliminăm deșeurile - orice nu adaugă acea valoare În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață metodologia, echipele și instrumentele necesare pentru implementarea Lean în cadrul propriilor centre de distribuție și a operațiunilor din lanțul de aprovizionare, stabilind în același timp o cultură a îmbunătățirii continue Instruirea combină activitățile de caz și discuțiile cu practici vii, cu mâna utilizându-se instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean Unele dintre conceptele acoperite includ: Calcularea costului real al împlinirii Reducerea costurilor totale în lanțul de aprovizionare Depășirea rezistenței la schimbare Cultivarea conducerii și instilarea unei mentalități de gândire Lean în cadrul organizației Public Managerii și profesioniștii responsabili de punerea în aplicare a principiilor slabe în operațiunile de distribuție, logistică și lanțul de aprovizionare Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
14 hours
Overview
Atunci când o întreprindere începe o transformare slabă, fie în producție, servicii sau tehnologie, prea des departamentul IT este lăsat în afara imaginii Lean IT este un răspuns la acest lucru Lean IT este o extensie a principiilor Lean pentru tehnologia informației (IT), principiul său principiu fiind "eliminarea deșeurilor" (lucru care nu adaugă valoare unui produs sau unui serviciu) În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață cum să despacheteze problema deșeurilor într-o organizație IT Prin acoperirea teoriei, a activităților de casestudy și a practicilor de manevră cu instrumentele, metodele și măsurătorile necesare, participanții învață gândirea critică, abilitățile analitice și de comunicare necesare pentru a aborda problema deșeurilor în operațiunile IT Prin intermediul acestui proces interactiv, participanții învață să aplice principiile și practicile Lean IT în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură a îmbunătățirii continue a IT-ului La sfârșitul acestui curs, participanții vor înțelege impactul și rolul departamentului IT în transformarea Lean a unei organizații În termeni practici, participanții vor învăța cum să: măsurați performanța afacerii cuantificarea randamentului "inovării" evaluarea proceselor de afaceri și identificarea deșeurilor reducerea costurilor de operare îmbunătăți calitatea și performanța să îmbunătățească nivelurile de servicii, să gestioneze schimbările și să profite de tehnologiile emergente să mențină calitatea și stabilitatea în timp face "gândirea Lean" o parte integrantă a întreprinderii și a tuturor instrumentelor IT profesionale Public Manageri și specialiști care lucrează într-o organizație IT Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
14 hours
Overview
Lean Management este o abordare a conducerii unei organizații Aceasta promovează o viziune pe termen lung a muncii și o cultură a îmbunătățirii continue care urmărește să realizeze în mod continuu și sistematic mici schimbări incrementale în procese pentru a îmbunătăți eficiența și calitatea În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean într-un context de producție și să creeze o cultură a îmbunătățirii continue Instruirea combină activitățile de caz și discuțiile cu practici vii, cu mâna utilizându-se instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean Unele dintre conceptele acoperite includ: Determinarea cauzei principale a ineficiențelor Masurarea performantei Realizarea ciclului de îmbunătățire continuă Organizarea evenimentelor Kaizen Inspirând o mentalitate a gândirii Lean în cadrul organizației Public Directori de afaceri Manageri de asigurare a calității și consultanți Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practică substanțială .
7 hours
Overview
Cine ar trebui să participe: agenți Lean și de schimbare, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept fundamental într-o manieră corectă Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniștii din toate sectoarele din industria prelucrătoare etc Nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre punerea în aplicare a 5S în instalația dumneavoastră de producție Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S calea cea bună Fiecare membru al cursului va avea ocazia de a se bucura de experiență printr-o serie de exerciții care să demonstreze că 5S funcționează După finalizarea cursului: Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Să poată identifica sursele de deșeuri și să îmbunătățească profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului în cinci pași și știți cum să îl implementați Au instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele de producție Elaborați un plan concret de introducere a 5S la locul de muncă Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, la câștigarea mai multor comenzi și la satisfacerea clienților, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu faceți acest curs .
14 hours
Overview
Lean Management se concentrează pe concentrarea clienților, dezvoltând și menținând sisteme și procese pentru a oferi valoare clienților Lean Services este aplicarea unor concepte slabe în operațiunile de service În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață să aplice principiile și practicile Lean în cadrul propriei organizații și să creeze o cultură a îmbunătățirii continue Această instruire interactivă combină activitățile de caz și discuțiile cu practicile vii, cu mâna utilizându-se instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean Mai mult, această formare își propune să insufle o mentalitate a gândirii Lean Public Directori de afaceri Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
14 hours
Overview
Public Acest curs a fost creat pentru analiști, prognoze care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognozarea cererii sau ofertei Descriere Acest ghid ghidează delegați prin serii de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când alegeți cum să preziceți viitorul pe baza datelor istorice Utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau programe Open Source (în special proiectul R) Principiile incluse în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
21 hours
Overview
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
21 hours
Overview
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Managementul echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați cum să faceți față situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
21 hours
Overview
QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) explică ce trebuie să îndeplinească un sistem de management al calității (QMS) De asemenea, explică cerințele unui audit de SMC de succes Aceste cerințe servesc ca bază a eforturilor de îmbunătățire continuă către îmbunătățirea produselor și serviciilor pentru client În acest training instruit, participanții vor învăța despre principiile, procedurile și documentațiile de audit ale QMS în timp ce parcurg o serie de studii de caz, discuții de grup și exerciții și activități manuale Până la sfârșitul acestui curs, participanții vor putea: Identificați cerințele pentru un audit QMS de succes Creați o listă de verificare a auditului pentru un scenariu de probă de audit Raportați constatările în conformitate cu cerințele ISO 9001 Scrieți și clasificați rapoartele de neconformitate și evaluați propunerile de măsuri corective Pregătiți și prezentați o evaluare convingătoare managementului de vârf, în conformitate cu politica și obiectivele organizației Public Auditorii care sunt sau vor fi implicați în auditul QMS Consultanți și manageri implicați în programe de calitate Persoanele care trebuie să lucreze cu auditorii QMS Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici grele de manevră .
35 hours
Overview
Prezentare generală Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un bun lider și cum să motivați o echipă Utilizând studii de caz interactiv și exemple sectoriale, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea de soluții practice și de lucru concentrate pe care le pot lua înapoi și care le vor folosi efectiv Obiectivul principal al programului este acela de a dota directorii cu abilitățile de scanare a mediului de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra celor mai bune practici și comportamente de conducere care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță obiective de invatare După ce au participat la acest curs, delegații vor putea: Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare; Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale; Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația; Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației; Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri; Evaluați strategiile de dezvoltare alternative pentru a recomanda unul (cele) cele mai potrivite nevoilor firmei Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică; Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă; Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate; Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii; Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente; Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor Care ar trebui să participe Manageri de produs / servicii Recent numiti, precum si manageri si lideri de echipa Șefii de operațiuni Senior Bank Managers Managementul resurselor umane Managerii de operațiuni Managerii de marketing Metodologie Cursul este alcătuit din ateliere facilitare, completate de studii de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică Vor exista, de asemenea, oportunități pentru participanții să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente Desfășurarea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie .
7 hours
Overview
Acest curs a fost creat pentru factorii de decizie, al căror scop principal nu este de a face calculul și analiza, ci de a le înțelege și de a putea alege ce fel de metode statistice sunt relevante în planificarea strategică a organizației.

De exemplu, un participant în perspectivă trebuie să decidă câte eșantioane trebuie colectate înainte de a putea decide dacă produsul va fi lansat sau nu.

Dacă aveți nevoie de un curs mai lung, care să acopere principiile fundamentale ale gândirii statistice, aruncați o privire la antrenamentul de 5 zile "Statistics for Managers".
21 hours
Overview
Gândirea strategică se referă la procesul de gândire prin probleme și situații printr-o lentilă de imagine mare, luând în considerare implicațiile diferitelor acțiuni, apoi acționând asupra celei mai ideale strategii pentru succesul general al afacerilor Gânditorii strategici buni se uită în mod analitic la provocări și oportunități și le analizează în contextul viziunii și obiectivelor unei companii Indiferent dacă este folosit de un manager de strategie care are în vedere modul de alocare a unei investiții sau un dezvoltator de afaceri care evaluează potențialul de a se extinde într-o piață nouă, gândirea strategică este o abilitate care poate fi învățată, practicată și rafinată Gândirea strategică oferă managerilor claritatea și marginea necesară pentru a lua decizii mai bune și pentru a-și muta în mod continuu companiile în direcția corectă În acest curs, noi trăim noi manageri prin cele mai importante concepte ale gândirii strategice, punând teoria în practică prin activități bazate pe sarcini bazate pe cazuri reale Participanții primesc o ocazie unică de a învăța noi moduri de gândire, de a implementa concepte-cheie pentru a rezolva problemele, de a reflecta asupra modului în care aceste principii se aplică muncii lor, de a asculta și de a-și împărtăși propriile perspective cu instructorul și colegii de clasă Public Junior pentru managerii de nivel mediu Acest curs este orientat spre dezvoltarea afacerilor și a echipelor de strategie Formatul cursului Participanții vor dobândi o înțelegere de ansamblu asupra a ceea ce conduce afacerea lor și modul în care rolul lor în cadrul organizației contribuie la obiectivele, viziunea și linia de bază a afacerii Cursul este interactiv și bazat pe activități, cu casestudies, sarcinile bazate pe echipa și prezentarea individuală și rezolvarea problemelor, care reprezintă o parte importantă a cursului .
14 hours
Overview
Acest curs de formare a fost creat pentru investitori, proprietari de afaceri, directori, manageri, directori și analiști care trebuie să dezvolte abilități de planificare strategică. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci pentru a începe să-ți realizi visele astăzi.

Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă sunt cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl pună în aplicare în practică.
21 hours
Overview
Public Managerii de rang înalt care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor managementului strategic și a aplicării acestuia Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Studii de caz și exemple Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Definiți problemele care stau la baza conducerii strategice de succes și legătura cu un climat organizațional puternic Descrieți o serie de modele strategice de afaceri și implicațiile lor potențiale pentru propria afacere Definiți conceptele critice care stau la baza construirii echipelor performante și gestionarea schimbărilor Definirea și utilizarea măsurilor financiare cheie ale succesului strategic .
7 hours
Overview
Te lupți cu implementarea Agile în organizația ta? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs sunt supraîncărcate și mai puțin productive, dar încă prea rezistente pentru o schimbare revoluționară? Alegeți calea alternativă la agilitate și implementați o metodă evolutivă și umană de gestionare a schimbării, care nu vă schimbă procesul, ci o îmbunătățește Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și respectă rolurile, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă actuale Aceasta permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce semnificativ riscul asociat cu programele complexe de schimbare Dacă echipa dvs este copleșită, Kanban vă poate ajuta să vă controlați munca Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului dvs și pentru dezvăluirea blocajelor Această pregătire oferă abilitățile și cunoștințele de care ai nevoie pentru a aplica Kanban în munca ta și să înveți cum să determini la ce să lucrezi acum, ce să pleci până mai târziu și ce să scoți din listă todo pentru totdeauna Rezultatele învățării Participanții ar trebui să se familiarizeze cu metoda Kanban Ei ar trebui să fie capabili să proiecteze și să implementeze un panou de bază Kanban Acestea ar trebui să poată înțelege tipurile de articole de muncă și riscurile asociate anumitor articole de muncă Ei ar trebui să fie familiarizați cu o varietate de desene și stiluri de bord diferite ale echipei Kanban și să știe cum să aleagă un design care să fie cel mai potrivit pentru contextul lor Aceștia ar trebui să fie conștienți de foaia de parcurs pentru formare și de valoarea și beneficiile pe care trebuie să le obțină la fiecare pas pe "calea alternativă spre agilitate" Care ar trebui să participe Acest curs este conceput pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de lucru în domeniul dezvoltării produselor sau a cunoștințelor și care este interesat să afle cum poate Kanban să îmbunătățească mediul de lucru Kanban lucrează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri ai personalului înalt care doresc să adopte Lean Management pentru membrii echipelor de distribuție care doresc să își îmbunătățească practicile de lucru Participanții anteriori la cursurile noastre au fost în roluri precum: Poziții de conducere superioare (CxO) Managerii de programe și de proiect Manageri de produse, proprietari de produse și analiști de afaceri Membrii echipei Scrum Scrum Masters, Team Leads și agenți de schimb Dezvoltatori și testere pentru produse și software Antrenori agenți și practicieni (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc) Alte roluri, cum ar fi HR și profesioniștii din domeniul financiar Certificare Acest curs de 1 zi preda bazele metodei Kanban® și servește ca nivel de intrare și punct de plecare pentru o cale alternativă spre agilitate După finalizarea cu succes a acestui curs, veți primi certificatul de absolvire de la Universitatea Lean Kanban® În plus, veți câștiga un certificat de certificare Team Kanban Practitioner® (TKP) însoțit de insigna TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU-uri (unități de dezvoltare profesională) .
7 hours
Overview
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
35 hours
Overview
Prezentare generală Pe tot globul, autoritățile de reglementare legă din ce în ce mai mult riscul pe care o are o bancă cu valoarea capitalului pe care trebuie să o dețină, iar băncile și serviciile financiare sunt gestionate din ce în ce mai mult pe practicile de management bazate pe riscuri Băncile, produsele lor, reglementările și piața mondială devin din ce în ce mai complexe, provocând tot mai multe provocări în ceea ce privește gestionarea eficientă a riscurilor O lecție cheie a crizei bancare din ultimii cinci ani este că riscurile sunt foarte integrate și că acestea trebuie să le gestioneze eficient băncile trebuie să înțeleagă aceste interacțiuni Printre caracteristicile cheie se numără: explicarea reglementărilor actuale privind riscurile analiza detaliată a riscurilor majore cu care se confruntă băncile cele mai bune practici din industrie pentru adoptarea unei abordări a întreprinderii pentru integrarea gestionării riscurilor în întreaga organizație folosind tehnici de guvernare pentru a construi o cultură la nivel de grup pentru a se asigura că toată lumea își asumă un rol activ în gestionarea riscurilor, în conformitate cu obiectivele strategice ale băncilor ce provocări s-ar putea confrunta în viitor managerilor de risc Cursul va utiliza în mare măsură studiile de caz concepute pentru a explora, examina și consolida conceptele și ideile acoperite în cele cinci zile Evenimentele istorice la bănci vor fi folosite pe tot parcursul cursului pentru a evidenția modul în care aceștia nu și-au gestionat riscurile și acțiunile care ar fi putut fi luate pentru a preveni pierderea Obiective Obiectivul acestui curs este de a ajuta administrația bancară să realizeze o strategie integrată adecvată pentru gestionarea riscurilor complexe și în schimbare în cadrul mediului bancar internațional de astăzi Acest curs are scopul de a oferi conducerii de nivel superior o înțelegere a: risc major în cadrul industriei financiare și principalele reglementări internaționale privind riscurile cum să gestionați activele și datoriile băncii, maximizând rentabilitatea interacțiunea dintre tipurile de risc și modul în care băncile utilizează o abordare integrată pentru gestionarea acestora guvernanța corporativă și abordările cele mai bune practici pentru gestionarea diverselor interese ale părților interesate cum să dezvolte o cultură a guvernanței riscurilor ca instrument de minimizare a riscurilor inutile Cine ar trebui să participe la acest seminar Acest curs este destinat celor care sunt noi în managementul integrat al riscului, managementul responsabil de managementul strategic al conducerii superioare sau cei care doresc să-și aprofundeze înțelegerea asupra managementului riscului întreprinderii Va fi util să: Gestiunea bancară la nivel de conducere Senior managerii Senior manager de risc și analiști Directori generali și manageri de risc responsabili de gestionarea strategică a riscurilor Auditorii interni Personalul de reglementare și conformitate Trezorerie profesioniști Administratori de active și pasivi și analiști Autoritățile de reglementare și supraveghetorii Furnizori și consultanți pentru bănci și industria de gestionare a riscurilor Guvernanța corporativă și administratorii de gestionare a riscurilor .
21 hours
Overview
IATF 16949, sau International Automotive Task Force 16949, este unul dintre cele mai utilizate pe scară largă de automobile QMS (calitatea Management System) standarde în industrie.

acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din industria auto care doresc să creeze și să gestioneze un QMS în aderarea la standardele IATF 16949.

până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:

- intelege cerintele IATF 16949.
- a crea un sistem de management al calității, care ajută la asigurarea satisfacției clienților în produsul final sau serviciu.
- obține cele mai bune practici în proiectarea, dezvoltarea, fabricarea, instalarea și deservirea produselor auto.

format al cursului

- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.

curs opțiuni de personalizare

- acest curs este conceput pentru a oferi cunoștințe practice care pot fi aplicate la rezolvarea problemelor din lumea reală și nu ca un curs de pregătire pentru certificare.
- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
14 hours
Overview
Introducere.

Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client client pozitiv este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.

Cursul Serviciul de Relații cu Clienții va examina toate tipurile de clienți și modul de a le servi mai bine și de a ne îmbunătăți în acest proces. Participanților li se va oferi un set de abilități puternice, care să includă abordarea față-în-față, tehnicile telefonice, abordarea unor clienți dificili și generarea unei afaceri de returnare.

Obiectiv

Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client pozitiv clienților este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.

Acest curs al serviciilor de asistență pentru clienți este proiectat să ne doteze și să ne îmbunătățim. Participanților li se va oferi setul de aptitudini de bază și cunoștințele necesare pentru personalul din prima linie pentru a gestiona contactele clienților prin telefon, e-mail și față-în-față, prin tehnici telefonice cu clienți dificili și generând afaceri de întoarcere cu succes.

Beneficiile de formare.

- Identificați și satisfaceți așteptările clienților
- Comunicați eficient cu clienții
- Gestionați percepțiile clienților
- Se ocupă cu diferite tipuri de clienți
- Răspundeți efectiv la contactele personale și telefonice ale clienților
- Scrie e-mailuri și scrisori eficiente
- Gestionați stresul
- Discuții de curs și exerciții
- Exercițiile de stimulare sunt oferite pe parcursul sesiunii, permițându-le participanților să-și îmbunătățească tehnicile de rezolvare a problemelor și să-și îmbunătățească abilitățile și mentalitatea Serviciului de Relații cu Clienții. Acest curs este conceput pentru a găzdui o gamă largă de medii de servicii și de împlinire a clienților.
14 hours
Overview
Obiectiv:

Sprijinirea analiștilor în afaceri pentru a înțelege cum să modeleze și să-și valideze eficient procesele și resursele de afaceri pentru a spori agilitatea afacerii organizației pe baza arhitecturii țintă și a nevoilor pieței în schimbare.

Acest curs de formare de 2 zile urmărește să ajute delegații să învețe cum să-și modeleze procesele și resursele de afaceri pentru a le adapta la schimbarea obiectivelor, strategiilor și capabilităților lor afectate, ca parte a arhitecturii țintă. Pe baza elementelor-cheie ale performanței afacerii (strategii, tactici, KPI, capabilități de afaceri etc.), delegații învață cum să elaboreze un proces de afaceri centrat pe viziune și o cartografie a resurselor. Apoi, folosind doar notarea BPMN și UML adaptată limbii lor, înțeleg cum să le adapteze la strategiile, tacticile și politicile în schimbare.
14 hours
Overview
o strategie eficientă de customer care este esențială pentru creșterea afacerii dumneavoastră.... O strategie de customer care joacă un rol important în construirea satisfacția clienților , ajutându-vă să păstreze loial clienții și de a crește nivelul de afaceri repeta.

acest curs se concentrează pe strategiile și abilitățile pentru a construi relații de clienți pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea de strategii valoroase și eficiente de îngrijire a clienților.

Clienții satisfăcuți pot, prin conversații și povestitor, să devină ambasadori voluntari pentru compania dumneavoastră și sunt foarte susceptibili să recomande serviciile sau produsele dumneavoastră altora.

acest curs va ajuta, de asemenea, participanții să comunice în mod eficient, în mod corespunzător și clar în toate situațiile.

obiective

îi ajută pe participanți să dezvolte o strategie eficientă de servicii pentru clienți, să proiecteze și să implementeze sisteme care să se concentreze pe satisfacerea nevoilor clienților și să își etaleze serviciul împotriva concurenților lor, Revizuiți calitatea serviciului curent pentru clienți, stabiliți obiective și stabiliți o strategie pentru a îndeplini următoarele.

- a crea și increase calitate serviciu relații cu clienții.
- Critical calitate Customer serviciu Skills.
- abilitati de comunicare cu clientii
- conversații prin telefon

- poștă electronică la spre enhance client serviciu …
- să se ocupe cu clienții dificile
- Do ' s și Don ' TS de Customer Service

format al cursului

- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.

curs opțiuni de personalizare

- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
- pentru a afla mai multe despre _ _, vă rugăm să vizitați: _ _
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
7 hours
Overview
The aim of this one day course is to provide delegates with mentoring and coaching skills for the workplace. By the end of the course, delegates will be able to:

- State the difference between mentoring and coaching
- Discuss relevant learning theories
- Describe different learning styles
- Explain the feedback model
- Outline basic coaching principles
- State the component parts of the GROW coaching model
7 hours
Overview
There are no specific requirements needed to attend this course.

Upcoming Courses

Sfarsit de saptamana Management Cursuri, Seara Management Training, Management Camp, Management Cu instructor, Sfarsit de saptamana Management Training, Seara Management Cursuri, Management Coaching, Management Instructor, Management Trainer, Management Cursuri, Management Clase, Management Pe pagina, Management curs privat, Management one on one training

Reduceri pentru cursuri

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Romania!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Romania
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!