
Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management România.
Machine Translated
Mărturii
Îmi place sesiunea interactive eveniment.
张 楠 - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Divertisment de jocuri mici este relativ mare
lilian pang - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place să exersez cu banul și să-i ating nervii șefului.
ABO LIU - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi plac cazurile mici de utilizare.
Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place jocul. aprofundarea înțelegerii conținutului instruirii
Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Juca jocuri și să fie în măsură să aprecieze efectele schimbării.
Felix Jia - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Livrare de instrucțiuni.
HE Space Operations
Curs: Balanced Scorecard
Machine Translated
Alistair a făcut o treabă bună pentru a prezenta materialul într-un mod captivant și distractiv, inclusiv anecdote și exemple.
HE Space Operations
Curs: Balanced Scorecard
Machine Translated
Exerciții de simulare (atelier) mi-a dat un simt real de modul în care aceasta este de a experimenta "înclinat" până la proces. Acesta oferă un "efect de lipire" la teoriile care au fost discutate.
Bethany Magpayo - Embassy of Canada, Manila
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Statisticile 101 și diferite modalități de interpretare/prezentare a rezultatelor datelor.
Embassy of Canada, Manila
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Referințele asupra materialului, și orice altceva care a fost furnizat în timpul formării. Cu toate acestea, mi-ar recomanda publicitate acest training astfel încât mai multe persoane pot participa.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Curs: Balanced Scorecard
Machine Translated
exerciții de simulare
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
A fost rapid-paced. Nu m-am plictisit. Subiectele sunt interesante. Trainer a fost foarte informat.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Modul în care a fost prezentat cursul, inclusiv exercițiile și simularea.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Interactive și practice
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Exercițiile efectuate. Ei au fost provocatoare, dar a oferit o perspectivă valoroasă. :)
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Excelent trainer-cunoștință, prezentare interesantă și a fost capabil să se conecteze cu publicul său.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Informativ
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Activități de ioni participanți.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Lui Alvin pe scară largă de cunoștințe, ar fi furnizarea de intuiții istorice și juxtapunerea-l în situații reale și actuale.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Sunt familiarizat cu subiectele și principiile discutate, așa că am dori totul despre formare. Dacă ar fi să aleg una, ar fi secțiunea matematică.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Totul
Ben Russell Carers
Curs: Assertiveness
Machine Translated
Brainstormingul
Dustien Dela Paz - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Totul despre seminar este grozav! Activitățile / atelierele s-au potrivit cu ceea ce au nevoie participanții pentru ca ei să aprecieze și să înțeleagă Lean , făcându-i astfel mai mult angajați și încântați de viitoarea implementare. Mă excitează să încep punerea în aplicare a acesteia, chiar și în timpul pauzelor de seminar, participanții noștri continuând să ofere idei pentru a-și îmbunătăți propria secțiune / zonă.
Alexis Mae Atienza - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
toate cu excepția a 5-a este cel mai important pentru că voi aplica acest lucru în domeniul meu
jeffrey alcantara - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
activitati
richard jalaman - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
experiența de inspirație a formatorului
Lawrence Natividad - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
aproximativ 5s
Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
cum să aplicați 5s cum să aplicați slabă
erick alejandro - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place vorbitorul în felul în care transmite discursul, clar
Oved Valdestamon - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place cel mai mult este principiile slabe și tipul de deșeuri. Pot aplica acest lucru zonei mele și colegului meu
Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Leadership și lucrul în echipă.
Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place cel mai mult maparea valorilor prin intermediul acestui instrument, putem recunoaște cu ușurință cauza problemei, care este problema și care se concentrează asupra zonei pentru a diminua eliminarea acelor lucruri care afectează stabilitatea organizației.
Wilfredo Olandez Jr - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place cel mai mult în formare este interacțiunea formatorului cu participanții la curs și activitățile.
Ivy Sual - Armscor Global Defense, Inc.; Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Cunoaștere economică excelentă a formatorului și exemple din viața reală
Anna Matuszewska - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Curs: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Cunoștințe și cum să efectueze instruire. Această pregătire s-a bazat pe experiența formatorului
Marcin Tomków - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Curs: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Cunoaștere practică extinsă, care a contribuit la faptul că antrenamentul nu a fost uscat.
Malgorzata Granz - NetworkedAssets Sp. z o.o.
Curs: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Day 2 and Day 3, I really enjoyed.
Capita Business Services Ltd
Curs: QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001)
Reflectându-mi propriul eu pentru a-i învăța pe alții
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs: People and Team Management
Machine Translated
I found the group exercises helpful in applying the subject matter.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Deși există recunoașterea că nu putem schimba decât ceea ce se află în sfera noastră de influență, a fost un amintire bună să căutăm soluții, să fim colaborativi, să continuăm să cerem.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Its not boring
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Learning about the 8 wastes and how to mitigate them. I also liked the dynamism of the group. The trainer was really good at animating the group members.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Simulation exercises.
Embassy of Canada
Curs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Management Course Outlines
Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
în acest instructor-condus, de formare live, participanții invata metodologia, echipele și instrumentele necesare pentru a implementa Lean în propriile centre de distribuție și operațiunile lanțului de aprovizionare în timp ce stabilirea unei culturi de îmbunătățire continuă.
Training combină activitățile de caz și discuțiile cu Live, hands-on practică folosind instrumentele, măsurătorile, și metodele necesare pentru a implementa sisteme și procese Lean. Unele dintre conceptele acoperite includ:
- calcularea costului real de împlinire
- reducerea costurilor totale din lanțul de aprovizionare
- depășirea rezistenței pentru a schimba
- cultivarea de conducere și insuflare o mentalitate de gândire slabă în cadrul Organizației
format al cursului
- parte prelegere, parte de discuții, exerciții și hands-on practică
În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean într-un context de fabricație și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.
Instruirea combină activitățile cazurilor și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Unele dintre conceptele abordate includ:
- Determinarea cauzei principale a ineficiențelor.
- Masurarea performantei.
- Realizarea ciclului de îmbunătățire continuă.
- Organizarea de evenimente Kaizen.
- Instiling o gândire Lean gândirea în întreaga organizație.
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Agenți Lean și schimbați, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept bazat pe calea corectă
Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele producției etc. Nu este conceput în scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre implementarea 5S în instalația dvs. de producție.
Cursul se adresează liderilor și agenților pentru schimbare, care doresc să se asigure că introduc 5S calea corectă.
Fiecare membru al cursului va avea ocazia să pună mâna pe experiență printr-o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.
După finalizarea pregătirii, veți face:
- Înțelegeți cum & nbsp; 5S funcționează și îmbunătățește eficiența cu 10 până la 30%
- Să fie capabil să identifice sursele de deșeuri și să îmbunătățească rentabilitatea
- Înțelegeți motivele procesului în cinci etape și știți cum să îl implementați
- Dispuneți de instrumente și proceduri pentru a îmbunătăți procesele de producție
- Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă
Dacă vă gândiți să îmbunătățiți eficiența la locul de muncă, să câștigați mai multe comenzi și să vă satisfaceți clienții în timp ce îmbunătățiți siguranța, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.
Acest antrenament interactiv combină activitățile de caz și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Mai mult decât atât, această pregătire își propune să insufle o gândire a gândirii Lean .
Formatul cursului
- Partea de prelegere, discuții parțiale, exerciții și practică practică
Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte)
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere
- Dezvoltați echipa în modul cel mai eficient
- Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației
- Gestionați performanța personalului mai bine
- Să negocieze cu succes soluțiile preferate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Acest curs a fost creat pentru analiști, prognoze care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognozarea cererii sau ofertei.
Descriere
Acest ghid ghidează delegați prin serii de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când aleg cum să preziceți viitorul pe baza datelor istorice.
Utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau programe Open Source (în special proiectul R).
Principiile incluse în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
Pe tot globul, autoritățile de reglementare legă din ce în ce mai mult riscul unei bănci față de valoarea capitalului pe care trebuie să o dețină, iar băncile și serviciile financiare sunt gestionate din ce în ce mai mult pe practici de management bazate pe riscuri. Băncile, produsele lor, reglementările și piața mondială devin din ce în ce mai complexe, provocând tot mai multe provocări în gestionarea eficientă a riscurilor. O lecție cheie a crizei bancare din ultimii cinci ani este că riscurile sunt extrem de integrate și că trebuie să le gestionăm eficient băncile trebuie să înțeleagă aceste interacțiuni.
Printre caracteristicile cheie se numără:
- explicarea reglementărilor actuale bazate pe riscuri
- analiza detaliată a riscurilor majore cu care se confruntă băncile
- cele mai bune practici din industrie pentru adoptarea unei abordări a întreprinderii pentru integrarea gestionării riscurilor în întreaga organizație
- folosind tehnici de guvernare pentru a construi o cultură la nivel de grup pentru a se asigura că toată lumea își asumă un rol activ în gestionarea riscurilor, în conformitate cu obiectivele strategice ale băncilor
- ce provocări s-ar putea confrunta în viitor cu manageri de risc.
Cursul va utiliza în mare măsură studiile de caz concepute pentru a explora, examina și consolida conceptele și ideile acoperite în cele cinci zile. Evenimentele istorice la bănci vor fi utilizate pe tot parcursul cursului pentru a evidenția modul în care aceștia nu și-au gestionat riscurile și acțiunile care ar fi putut fi luate pentru a preveni pierderea.
Obiective
Obiectivul acestui curs este de a ajuta administrația bancară să realizeze o strategie integrată adecvată pentru gestionarea riscurilor complexe și în schimbare în cadrul mediului bancar internațional de astăzi. Acest curs are scopul de a oferi conducerii de nivel superior o înțelegere a:
- riscul major în cadrul sectorului financiar și principalele reglementări internaționale privind riscurile
- cum să gestionați activele și datoriile băncii, maximizând rentabilitatea
- interacțiunea dintre tipurile de risc și modul în care băncile utilizează o abordare integrată pentru gestionarea acestora
- guvernanța corporativă și abordările cele mai bune practici pentru gestionarea diverselor interese ale părților interesate
- cum să dezvolte o cultură a guvernanței riscurilor ca instrument de minimizare a riscurilor inutile
Cine ar trebui să participe la acest seminar
Acest curs este destinat celor care sunt noi în managementul integrat al riscurilor, managementul responsabil de managementul strategic al conducerii superioare sau cei care doresc să-și aprofundeze înțelegerea în ceea ce privește gestionarea riscului întreprinderii. Va fi util să:
- Gestiunea bancară la nivel de conducere
- Senior managerii
- Senior manageri de risc și analiști
- Directori generali și manageri de risc responsabili pentru gestionarea strategică a riscurilor
- Auditorii interni
- Personal de reglementare și conformitate
- Trezorerie profesioniști
- Angajații și analiștii privind activitățile și responsabilitățile
- Autoritățile de reglementare și supraveghetorii
- Furnizori și consultanți pentru bănci și industria de gestionare a riscurilor
- Guvernanța corporativă și administratorii de gestionare a riscurilor.
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
În cadrul acestui antrenament, instruit în direct, participanții vor afla despre principiile, procedurile și documentațiile QMS Audit în timp ce trec printr-o serie de studii de caz, discuții de grup și exerciții și activități practice.
Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
- Identificați cerințele pentru un audit QMS de succes.
- Creați o listă de verificare a auditului pentru un scenariu de audit de exemplu.
- Raportați constatările în conformitate cu cerințele ISO 9001.
- Redactează și notează rapoarte de nonconformitate și evaluează propunerile de acțiuni corective.
- Pregătiți și prezentați o evaluare convingătoare conducerii superioare, în conformitate cu politica și obiectivele organizației.
Formatul cursului
- Partea de prelegere, o discuție parțială, exerciții și practici practice
Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un lider bun și cum să motivați o echipă. Utilizând studii de caz interactiv și exemple de sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea unor soluții concrete și practice care să le poată prelua și să le utilizeze efectiv.
Obiectivul principal al programului este acela de a echipa directorii cu abilitățile de a scana mediul de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra conducerii celor mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță.
obiective de invatare
După ce au participat la acest curs, delegații vor putea:
- Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale;
- Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația;
- Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației;
- Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri;
- Evaluați strategiile alternative de dezvoltare, astfel încât să recomandați unul sau cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă;
- Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate;
- Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor
Care ar trebui să participe
- Manageri de produse / servicii
- Recent numiți, precum și directori și lideri de echipă
- Șefii de operațiuni
- Senior Bank Managers
- Managementul resurselor umane
- Managerii de operațiuni
- Managerii de Marketing
Metodologie
Cursul este alcătuit din ateliere facilitate, completate de studiile de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți care lucrează în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Deschiderea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie.
This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.
By the end of this training, participants will be able to:
- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
De exemplu, un participant în perspectiva trebuie să decidă câte eșantioane trebuie colectate înainte de a putea decide dacă produsul va fi lansat sau nu.
Dacă aveți nevoie de un curs mai lung care să acopere principiile fundamentale ale gândirii statistice, aruncați o privire la formarea de 5 zile " Statistics for Managers".
Go te când gânditorii strategici privesc provocările și oportunitățile în mod analitic și le iau în considerare în contextul viziunii și obiectivelor companiei. Indiferent dacă este folosit de un manager de strategie care are în vedere modul de alocare a unei investiții sau a unui dezvoltator de afaceri care evaluează potențialul de extindere pe o nouă piață, gândirea strategică este o abilitate care poate fi învățată, practicată și perfecționată. Gândirea strategică oferă managerilor claritatea și marginea necesară pentru a lua decizii mai bune și a-și muta continuu companiile într-o direcție bună.
În această instruire, instruită în direct, instruim noi manageri prin cele mai importante concepte ale gândirii strategice, punând teoria în practică prin activități bazate pe sarcini bazate pe cazuri reale. Participanții au o oportunitate unică de a învăța noi moduri de gândire, de a implementa concepte cheie pentru rezolvarea problemelor, de a reflecta asupra modului în care aceste principii se aplică propriilor lor munci și de a asculta și de a împărtăși propriile lor perspective cu instructorul și colegii de clasă.
Formatul cursului
- Participanții vor obține o imagine de ansamblu a ceea ce conduce afacerea lor și modul în care rolul lor în cadrul organizației contribuie la obiectivele, viziunea și linia de jos a afacerii. Cursul este interactiv și bazat pe activități, cu studii de caz, sarcini bazate pe echipă și prezentarea individuală și rezolvarea problemelor constituind o parte importantă a cursului.
Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă este cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl implementeze în practică.
Managerii de rang înalt care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor Management strategic și a aplicării acestuia
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Studii de caz și exemple
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Definiți problemele care stau la baza conducerii strategice de succes și legătura cu un climat organizațional puternic
- Descrieți o serie de modele de afaceri strategice și implicațiile lor potențiale pentru propria afacere
- Definiți conceptele critice care stau la baza construirii echipelor performante și gestionarea schimbărilor
- Definirea și utilizarea măsurilor financiare cheie ale succesului strategic
acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din domeniul auto care doresc să pună în aplicare standardul ISO 26262 în cadrul organizației lor.
până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:
- înțelege siguranța funcțională în ceea ce privește hardware-ul și dezvoltarea software-ului auto.
- înțelege responsabilitățile legale și cerințele de conformitate ale ISO 26262.
- punerea în aplicare a proceselor de siguranță prevăzute în ISO 26262.
format al cursului
- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.
curs opțiuni de personalizare
- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client client pozitiv este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.
Cursul Serviciul de Relații cu Clienții va examina toate tipurile de clienți și modul de a le servi mai bine și de a ne îmbunătăți în acest proces. Participanților li se va oferi un set de abilități puternice, care să includă abordarea față-în-față, tehnicile telefonice, abordarea unor clienți dificili și generarea unei afaceri de returnare.
Obiectiv
Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client pozitiv clienților este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.
Acest curs al serviciilor de asistență pentru clienți este proiectat să ne doteze și să ne îmbunătățim. Participanților li se va oferi setul de aptitudini de bază și cunoștințele necesare pentru personalul din prima linie pentru a gestiona contactele clienților prin telefon, e-mail și față-în-față, prin tehnici telefonice cu clienți dificili și generând afaceri de întoarcere cu succes.
Beneficiile de formare.
- Identificați și satisfaceți așteptările clienților
- Comunicați eficient cu clienții
- Gestionați percepțiile clienților
- Se ocupă cu diferite tipuri de clienți
- Răspundeți efectiv la contactele personale și telefonice ale clienților
- Scrie e-mailuri și scrisori eficiente
- Gestionați stresul
- Discuții de curs și exerciții
- Exercițiile de stimulare sunt oferite pe parcursul sesiunii, permițându-le participanților să-și îmbunătățească tehnicile de rezolvare a problemelor și să-și îmbunătățească abilitățile și mentalitatea Serviciului de Relații cu Clienții. Acest curs este conceput pentru a găzdui o gamă largă de medii de servicii și de împlinire a clienților.
Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
This course focuses on strategies and skills for building lifelong customer relationships by developing valuable and effective customer-care strategies.
Satisfied customers may, through conversations and story-telling, become voluntary ambassadors for your company and are highly likely to recommend your services or products to others.
This course will also help participants communicate effectively, appropriately and clearly in all situations.
OBJECTIVES
Helps participants to develop an effective customer service strategy, design and implement systems that focus on meeting customer needs and benchmark their service against their competitors, review the quality of your current customer service, set objectives and establish a strategy to meet the following.
- Create and Increase Quality customer service.
- Critical Quality Customer Service Skills
- Communication skills with customers
- Conversations over the Telephone
- E-mail to Enhance Customer Service…
- How to Deal with Difficult Customers
- Do’s and Don’ts of Customer Service
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
- To learn more about ___, please visit: ___
Audience
Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills
Aim
This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.
Objectives
By the end of the programme the participants will:
- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.