This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at business professionals who wish to learn how to develop applications and perform process automation even without any IT background.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand Citizen development and learn common Citizen Developer actions.
This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at business professionals who wish to target specific organizational areas where process inefficiencies and defects are prevalent.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the core concepts and principles of Lean Six Sigma.
Apply the DMAIC methodology to define, measure, analyze, improve, and control processes effectively.
Develop a plan for Lean Six Sigma deployment within their organization.
This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at organization leaders who wish to learn how to drive change within organizations by implementing effective change leadership strategies.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the effect of change leadership on individuals, teams, and organizations.
Apply planning practices to organizational change efforts.
Effectively drive organizational change through change leadership.
Public Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte) Formatul cursului Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
Discuții facilite
Prezentări de prezentare
Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere
Dezvoltați echipa în modul cel mai eficient
Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației
Gestionați performanța personalului mai bine
Să negocieze cu succes soluțiile preferate
Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Formarea se adresează persoanelor care gestionează echipe de angajați, care gestionează proiecte, care doresc să profite din plin de potențialul ascuns în echipă Beneficiile participanților la formare: Înțelegerea caracteristicilor grupurilor de generații individuale Ei vor dobândi abilitățile de a comunica corespunzător cu angajații Ei vor dobândi abilitatea de a oferi feedback conform principiului "aici și acum" Învățați modalități de a motiva angajații generației X, Y și Z Învățarea tipurilor de conversații cu angajații generației X, Y și Z Metodă de formare: Instruirea este concepută ca fiind interactivă, în care participarea participanților atinge peste 80% din timp Fiecare sesiune urmează o dinamică similară, bazată pe o metodologie dezvoltată în ciclul Kolb: un exercițiu care deschide noi obiceiuri (conștientizarea clădirii), o mini-lecție despre tehnici (cunoștințe), un exercițiu de noi tactici și tehnici După încheierea fiecărei sesiuni, participanții primesc materiale auxiliare privind sesiunea discutată Materialul practic este rezumat prin mini-prelegeri care oferă fundamente teoretice și explicând mecanismele psihologice de bază pe care participanții le experimentează în timp ce lucrează în sala de instruire .
Un responsabil tehnologic (CTO) este persoana responsabilă cu toate problemele legate de tehnologie dintr-o companie. Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează CTO-urilor actuale și CTO-urilor viitoare, cum ar fi directorii tehnici sau managerii tehnici care doresc să dobândească perspectiva tehnică și managerială necesară pentru a fi un CTO eficient. Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
Angajați și conduceți o echipă tehnică vibrantă și inovatoare.
Adoptați și gestionați eficient tehnologia necesară pentru a dezvolta produse excelente.
Aplicați tehnici și strategii utile pentru gestionarea produselor și proiectelor.
Scalați afacerea companiei și mutați-o în direcția corectă.
Formatul cursului
Prelegeri și discuții interactive.
O mulțime de exerciții și practică.
Implementarea practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
O echipă la distanță (cunoscută și ca o echipă virtuală, o echipă dispersă sau o echipă distribuită) este un grup de oameni care lucrează împreună din diferite locații. Leadership la distanță este o abilitate esențială de management pentru a construi și facilita o echipă eficientă la distanță.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor și executivilor care doresc să implementeze instrumentele, abilitățile și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță.
Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă.
Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală.
Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Profiluri de participanți CxO, Manageri de operațiuni, Enterprise Architect , Analisti de Business și sisteme și designeri Obiectiv Acest seminar de introducere vă oferă o imagine de ansamblu asupra modelelor de afaceri digitale, a cadrelor de arhitectură de afaceri și a întreprinderilor, precum și metodologii pe care organizațiile încearcă să le concentreze pentru a-și crește agilitatea afacerilor în fața unor perturbări ale epocii digitale. În special, acest seminar își propune să vă ajute să înțelegeți cadrele și arhitecturile de referință care sunt utilizate la nivel mondial pentru alinierea modelelor digitale de afaceri și arhitecturi de sistem IT cu peisajul competitiv în schimbare.
Objective:
Helping Business Analysts to understand how to efficiently model and validate their business processes and resources in order to increase business agility of their organization on the basis of their target architecture and changing market needs.
This 2 day training course aims at helping delegates to learn how to model their business processes and resources in order to adapt them to changes of their goals, strategies and impacted capabilities as part of the target architecture. On the basis of the key elements of business performance (strategies, tactics, KPI, business capabilities, etc...), delegates learn there how to elaborate a vision centric business process and resource cartography. Then, only using the appropriate BPMN and UML notation adapted to their language, they understand how to adapt them to changing strategies, tactics and policies.
Audience:
This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business
Format of the course
A combination of:
Facilitated Discussions
Slide Presentations
Exercises and Case Studies
At the end of this course, attendees will be able to:
Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
Understand the use and application of the 9 Change Principles
Construct a Change Plan suitable to their part of the business
Kanban Management Professional 1 (KMP1) este un curs extrem de interactiv de două zile acreditat de Universitatea Lean Kanban (LKU) Acesta combină învățarea, discuțiile de grup și o simulare complet imersivă pentru a ilustra modul în care metoda Kanban îi ajută pe indivizi, echipe și organizații să gestioneze și să îmbunătățească livrarea de produse și servicii către clienții lor Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și urmărește schimbări evolutive, respectând rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă și încurajând conducerea la toate nivelurile Acest lucru permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce în mod semnificativ riscurile asociate programelor complexe de schimbare Veți lăsa acest curs cu cunoștințe despre principiile Kanban și practicile generale și abilitățile care vă vor permite să aplicați Kanban cu încredere în organizația dvs Ce veți învăța? Identificați sursele interne și externe de nemulțumire Analizați cererea vs capacitatea Modelați procesul de descoperire a cunoștințelor Design sistemele kanban și vizualizările lor Identificați și prioritizați îmbunătățirile Alegeți cadence pentru activități Identificați clasele de servicii Ce voi primi? Două zile de formare de înaltă calitate cu Michael Chik, care are 20 de ani de experiență în dezvoltarea de software În timpul cursului, vor fi furnizate băuturi răcoritoare și prânz De asemenea, veți primi: Materiale de curs (print & electronic) Copie electronică a cărții "Schimbarea Evoluțională Evolutivă Kanban pentru afacerea dvs cu tehnologie" de David J Anderson Calitatea de membru al Universității LeanKanban (LKU) Universitatea LeanKanban (LKU), certificat de absolvire a cursului Cine este acest curs? Oricine este implicat în dezvoltarea produsului sau în munca de cunoaștere Aceasta include, dar nu se limitează la următoarele: Managerii de programe și de livrare Manageri de produs și de proiect Dezvoltatori de produse, dezvoltatori de software și testeri Oamenii care lucrează în operațiuni sau sprijin Analiști de afaceri Management de nivel superior Oricine este interesat de implementarea Agile în organizația lor .
Who should attend:
Lean and change agents, operational leaders and professionals who want to make sure they are starting this foundational concept the right way
This training course has been created for professionals from all sectors in manufacturing etc. It is not designed for academic purposes, but offers practical advice how to implement 5S in your production facility
The course is aimed at leaders and agents for change who want to make sure that they are introducing 5S the right way.
Each course member will have the opportunity to get hands on experience through a number of exercises to demonstrate that 5S works.
Upon completing the training you will:
Understand how 5S works and improve efficiency by 10 to 30%
Be able to indentify sources of waste and improve profitability
Understand the reasons for the five step process and know how to implement it
Have the tools and procedures in order to improve production processes
Develop a concrete plan to introduce 5S to your workplace
If you are thinking about improving workplace efficiency, winning more orders and satisfying your customers while improving safety, you cannot afford not to take this course
Cine ar trebui să participe: Managerii interesați de îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în calea potrivită.
Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele. Se poate adapta la clinici dentare, laboratoare, birouri etc. Nu este conceput pentru scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre modul de implementare a 5S
Cursul este destinat liderilor și agenților pentru schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S în calea potrivită.
Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea de a obține mâinile pe experiență prin o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează
După finalizarea cursului, veți:
Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30%
Capacitatea de a identifica surse de deșeuri și de a îmbunătăți profitabilitatea
Înțelegeți motivele procesului de cinci etape și știți cum să-l implementați
Aveți instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele
Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă
Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, câștigarea mai multor comenzi și satisfacerea clienților în timp ce îmbunătățirea siguranței, nu vă puteți permite să nu luați acest curs
•
•
Te lupți cu implementarea Agile în organizația ta? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs sunt supraîncărcate și mai puțin productive, dar încă prea rezistente pentru o schimbare revoluționară? Alegeți calea alternativă la agilitate și implementați o metodă evolutivă și umană de gestionare a schimbării, care nu vă schimbă procesul, ci o îmbunătățește Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și respectă rolurile, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă actuale Aceasta permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce semnificativ riscul asociat cu programele complexe de schimbare Dacă echipa dvs este copleșită, Kanban vă poate ajuta să vă controlați munca Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului dvs și pentru dezvăluirea blocajelor Această pregătire oferă abilitățile și cunoștințele de care ai nevoie pentru a aplica Kanban în munca ta și să înveți cum să determini la ce să lucrezi acum, ce să pleci până mai târziu și ce să scoți din listă todo pentru totdeauna Rezultatele învățării Participanții ar trebui să se familiarizeze cu metoda Kanban Ei ar trebui să fie capabili să proiecteze și să implementeze un panou de bază Kanban Acestea ar trebui să poată înțelege tipurile de articole de muncă și riscurile asociate anumitor articole de muncă Ei ar trebui să fie familiarizați cu o varietate de desene și stiluri de bord diferite ale echipei Kanban și să știe cum să aleagă un design care să fie cel mai potrivit pentru contextul lor Aceștia ar trebui să fie conștienți de foaia de parcurs pentru formare și de valoarea și beneficiile pe care trebuie să le obțină la fiecare pas pe "calea alternativă spre agilitate" Care ar trebui să participe Acest curs este conceput pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de lucru în domeniul dezvoltării produselor sau a cunoștințelor și care este interesat să afle cum poate Kanban să îmbunătățească mediul de lucru Kanban lucrează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri ai personalului înalt care doresc să adopte Lean Management pentru membrii echipelor de distribuție care doresc să își îmbunătățească practicile de lucru Participanții anteriori la cursurile noastre au fost în roluri precum: Poziții de conducere superioare (CxO) Managerii de programe și de proiect Manageri de produse, proprietari de produse și analiști de afaceri Membrii echipei Scrum Scrum Masters, Team Leads și agenți de schimb Dezvoltatori și testere pentru produse și software Antrenori agenți și practicieni (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc) Alte roluri, cum ar fi HR și profesioniștii din domeniul financiar Certificare Acest curs de 1 zi preda bazele metodei Kanban® și servește ca nivel de intrare și punct de plecare pentru o cale alternativă spre agilitate După finalizarea cu succes a acestui curs, veți primi certificatul de absolvire de la Universitatea Lean Kanban® În plus, veți câștiga un certificat de certificare Team Kanban Practitioner® (TKP) însoțit de insigna TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU-uri (unități de dezvoltare profesională) .
This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at stressed individuals who wish to deal with their stress effectively and achieve a calmer, clearer and more energetic state in daily life.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the two types of stress: distress and eustress.
Articulate your personal indicators and relievers of stress.
Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
În 1996, John Kotter a scris "Leading Change" care a analizat ceea ce oamenii au făcut pentru a transforma organizațiile lor. Kotter a introdus un model de schimbare de 8 etape pentru a ajuta managerii să facă față schimbărilor transformatoare.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul Kotter 8 în organizația lor respectivă.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
În loc să susțină analize profunde și schimburi mari, modelul McKinsey 7-S este excelent pentru a analiza cât de coerent este compania dvs. Dacă știți că trebuie să vă schimbați actul, dar nu sunteți sigur ce să faceți, acesta este modelul de gestionare a modificărilor pentru dvs. Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \ Formatul cursului
Prelegeri și discuții interactive.
O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Acest atelier de instruire live (la fața locului sau de la distanță), condus de instructor, are ca scop introducerea modelelor disponibile de gestionare a schimbărilor cu argumentele pro și contra și studiile de caz, în vederea dotării delegaților cu cunoștințe și abilități pentru a alege cel mai potrivit model specific domeniului lor în sine. Formatul cursului O combinație de:
Discuții facilitate
Prezentări de diapozitive
Exerciții și studii de caz
La sfârșitul acestui curs, participanții vor putea:
Explicați strategiile de schimbare de bază care stau la baza planificării schimbării într-o organizație
Construiți un plan de schimbare potrivit pentru partea lor de afaceri.
Opțiuni de personalizare a cursului
Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Public Toate Management superioare care au nevoie de o cunoaștere activă a AML / CTF și de prevenirea acestora și de o conștientizare a celorlalte aspecte relevante și actuale legate de Financial Crime ; Formatul cursului O combinație de:
Discuții facilite
Prezentări de prezentare
Studii de caz
Exemple
Obiectivele cursului Până la sfârșitul acestui curs, delegații vor putea:
Explicați modul în care ar putea fi prevenite AML și CTF
Înțelegerea aspectelor majore ale AML și CTF în ceea ce le privește companiilor, precum și eforturile naționale și internaționale pe care le face pentru a le combate
Definiți modul în care o companie și personalul acesteia ar trebui să se protejeze împotriva riscurilor de spălare a banilor și finanțare a terorismului
Detaliile asupra modului în care o companie ar putea deveni o țintă pentru spălarea banilor și finanțarea terorismului: și explicați care "steaguri roșii" le-ar putea ajuta să identifice, să prevină și să raporteze orice activitate criminală (suspectă sau reală)
Înțelegeți unele dintre celelalte "puncte fierbinți" din Financial Crime
Programul de reîmprospătare și MLRO examinează principalele probleme de gestionare a riscurilor și subiecte care au o importanță vitală în mediul actual reglementat. Pe lângă faptul că se adresează ofițerilor de conformitate, MLRO, MLCO și altor profesioniști în managementul riscurilor, este destinat membrilor conducerii superioare și membrilor consiliului de administrație care doresc să afle mai multe despre ce să se aștepte de la funcțiile de control al riscurilor din cadrul organizațiilor lor. Programul este prelevat de către un expert-subiect din Marea Britanie. Obiectivul cheie de învățare al programului este de a oferi participanților cunoștințe suficiente pentru a evalua în mod obiectiv caracterul adecvat al controalelor și practicilor existente ale organizației lor în materie de gestionare a riscurilor și pentru a face îmbunătățiri adecvate.
Public Toți membrii personalului care au nevoie de cunoștințe de lucru de Corporate Go vernance pentru organizarea Formatul cursului O combinație extrem de interactivă a:
Overview
Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.
Key features include:
the explanation of the current risk-based regulations
detailed review of the major risks faced by banks
industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
what challenges could be faced by risk managers in the future.
The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.
Objectives
The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:
major risk within the financial industry and the major international risk regulations
how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
Who should attend this seminar
This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:
Board level bank management
Senior managers
Senior risk managers and analysts
Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
Internal auditors
Regulatory and compliance personnel
Treasury professionals
Asset and liability managers and analysts
Regulators and supervisory professionals
Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
Corporate governance and risk governance managers.
Course goal:
To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.
Overview:
Obiectivele de control pentru informații și tehnologii conexe (COBIT) este un cadru care ajută organizațiile să planifice și să implementeze strategiile IT în domeniile respectării reglementărilor, gestionării riscurilor și stabilirii obiectivelor.
Această formare directă (online sau on-site) este orientată către manageri de afaceri, manageri IT și manageri de risc și conformitate care doresc să implementeze cadrul COBIT pentru a optimiza guvernanța și managementul IT.
La sfârșitul acestei cursuri, participanții vor fi capabili să proiecteze, să dezvolte, să implementeze, să monitorizeze și să îmbunătățească guvernanța și managementul IT folosind principiile și metodele COBIT.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Un curs foarte participativ care implică discuții individuale și de grup și practică de abilități pentru a permite delegatilor să împărtășească idei și să-și dezvolte nivelurile de abilități.
Audienţă
Oricine dorește să-și îmbunătățească abilitățile de asertivitate
Aimă
Acest curs are ca scop creșterea încrederii și creșterea capacității delegatului de a comunica cu încredere și asertiv cu colegii și clienții.
Obiectivele
La sfârșitul programului, participanții vor:
Înțelegeți și depășiți barierele pentru a fi asertive
Recunoașteți trăsăturile comportamentale în interiorul dvs. și altora și învățați strategii eficiente pentru a le gestiona
Comunicați eficient cu o gamă largă de oameni pentru a realiza o situație de câștig oriunde este posibil
gestionarea eficientă a situațiilor dificile.
Scopul acestui curs de o zi este de a oferi delegatilor cu abilități de mentoring și coaching pentru locul de muncă. La sfârșitul cursului, delegații vor putea:
Găsiți diferența dintre mentoring și coaching
Discuții despre teorii de învățare relevante
Descrie diferite stiluri de învățare
Explică modelul de feedback
Principiile de coaching de bază
Stabiliți componentele modelului de coaching GROW
Public Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate
Pentru membrii individuali ai personalului lor
Echipelor lor
Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată
Formatul cursului O combinație de:
Discuții facilite
Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
Sfarsit de saptamana Management Cursuri, Seara Management Training, Management Camp, Management Cu instructor, Sfarsit de saptamana Management Training, Seara Management Cursuri, Management Coaching, Management Instructor, Management Trainer, Management Cursuri, Management Clase, Management Pe pagina, Management curs privat, Management one on one training
Reduceri pentru cursuri
No course discounts for now.
Newsletter Oferte Cursuri
Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.
Câțiva dintre clienții noștri
is growing fast!
We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Romania!
As a NobleProg Trainer you will be responsible for:
delivering training and consultancy Worldwide
preparing training materials
creating new courses outlines
delivering consultancy
quality management
At the moment we are focusing on the following areas:
Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
SOA, BPM, BPMN
Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
R, Python
Mobile Development (iOS, Android)
LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
You need to have patience and ability to explain to non-technical people
To apply, please create your trainer-profile by going to the link below: