
Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management România.
Machine Translated
Mărturii
Trainer, Richard a fost foarte bun.
Lisa Johansen
Curs: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Tabitha se angaja, foarte informată, clară și pregătită.
Cécile McNeil
Curs: Corporate Governance
Machine Translated
Era foarte personibila si prezenta o livrare fluida a materialului cursului.
Karli Buckle
Curs: Corporate Governance
Machine Translated
M-am bucurat cu adevărat de acest curs pentru că a fost scurt și la punct.
MUSAAD ALOLAYAN
Curs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Mi-a plăcut stilul de cunoaștere și prezentare al lui Alistair.
yvette pranger
Curs: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Întreaga zi a fost grozavă și relaxată, care a ajutat cu adevărat. Toate amprentele au ajutat cu adevărat.
Louise Mackrell
Curs: Corporate Governance
Machine Translated
Conceptele sunt prezentate astfel încât să poată fi aplicate în scenarii de viață reală. Datorită dimensiunii clasei, discuția a fost puțin mai informală, ceea ce a dus la o discuție mai deschisă și mai deschisă.
Cezar Canlas
Curs: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Foarte practic. Formatorul a fost foarte flexibil în a ne asigura că ne satisfacem nevoile.
Eric Guevarra
Curs: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
A fost o sesiune unu la unu, așa că am putut să adresez întrebări specifice legate de nevoile proprii ale companiei mele. Cursul a acoperit cu adevărat acest subiect și mi-a dat multe idei și acțiuni de luat.
Hazel Matthews
Curs: Corporate Governance
Machine Translated
Am putea să practicăm situația reală, iar Helen mi-a dat multe sfaturi practice.
Elisa Venturini
Curs: Assertiveness
Machine Translated
În general, m-am bucurat de acest subiect.
Alberto Banzon
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Că personalul de conducere Armscor îl ia în serios.
Ed Huet - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Alvin a făcut o SENȚIE grozavă de implicare a participanților. El a transmis numeroase exemple din experiențele sale personale cu implementarea slabă și are (și se întâmplă bine) o personalitate foarte antrenantă. Mare intructor care face ca experiența de învățare să fie distractivă și să-și angajeze publicul bine!
Don Dehmlow - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Exercițiul pe care îl facem pentru a aplica ceea ce am învățat.
Joey Espinosa - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Formarea a fost foarte competentă și inventivă.
Nomer Velena - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Atunci când antrenorul nostru merge afară cu noi, ne oferă evaluarea inițială la uzină și raportează stativ situația actuală la tehnicile pe care le-a împărtășit.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mapping Stream Value, Conceptul și practica Lean , Identificarea procesului de deșeuri
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Exercițiu Lean - 8 deșeuri
Arnold Mascareñas
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Era interactiv. Nu era deloc plictisitor.
ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Îmi place totul despre antrenament. Am învățat lucruri noi, mai ales în managementul conflictelor.
ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Antrenorul este foarte informat în acest domeniu. A învățat multe de la el, discuțiile lui fiind foarte vizibile și aplicabile industriei și locului de muncă. Mă simt foarte mulțumită spre sfârșit.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Formatorul este bine pregătit și are relații cu publicul.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Experiența personală pe care ne-a împărtășit-o trainerul care oferă lecții și ne învață cum să rezolvăm orice situație.
ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Formatorul a fost foarte bine pregătit și au fost îndeplinite obiectivele de formare.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Noua abordare a lui 5 și efectul său bun asupra companiei noastre dacă este implementat.
Noel Nadnadin - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a plăcut mintea reînviată la locul de muncă.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a plăcut cu adevărat gestionarea conflictului.
ITPPL Services, Inc.
Curs: Management and Team Development
Machine Translated
Antrenorul știe când să arunce linii de pumn pentru a păstra clasa atentă la discuțiile sale.
Reynaldo II Avila - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a plăcut foarte mult exercițiile de antrenament.
Olivia Gabriel - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-au plăcut exemplele și aplicațiile instrumentelor și sistemelor.
john rowel cobangbang - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Chiar am beneficiat de 5 ani.
robert francisco - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a placut mai mult 5s.
bricio cruz - Armscor
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a placut totul.
KEEVEN LUNA - Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a plăcut cunoștințele aplicate. Nu doar lecție, ci și exerciții și activități.
Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Mi-a placut cu adevarat 5s.
Wilson de jesus - Armscor Global Defense, Inc.
Curs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Că după 3 zile de pregătire, am o imagine de ansamblu asupra Agile cum să le folosesc în cazul meu, cum să calculez eficiența, să abordez angajații negativi și multe altele.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Curs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
contactul cu formatorul, interacțiunea, exercițiile
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Curs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
O abordare practică
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Curs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Conducătorul energiei, modul de dirijare
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Curs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Teoria a fost în regulă, parțial cunoscută. Exercițiile și analizele de mai jos au fost foarte utile.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Curs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Timpul dat pentru auto-reflecție și îmbunătățire.
Credit Suisse AG
Curs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
M-am bucurat de trainer atitudine și stil, cunoștințele ei și structura de formare.
Mahsa Chegini - Albemarle
Curs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Chiar mi-a plăcut despre principiile Lean.
Jemson Dela cruz
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place sesiunea interactive eveniment.
张 楠 - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Divertisment de jocuri mici este relativ mare
lilian pang - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place să exersez cu banul și să-i ating nervii șefului.
ABO LIU - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi plac cazurile mici de utilizare.
Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Îmi place jocul. aprofundarea înțelegerii conținutului instruirii
Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Juca jocuri și să fie în măsură să aprecieze efectele schimbării.
Felix Jia - Elkay
Curs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Livrare de instrucțiuni.
HE Space Operations
Curs: Balanced Scorecard
Machine Translated
Management Course Outlines
Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte)
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere
- Dezvoltați echipa în modul cel mai eficient
- Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației
- Gestionați performanța personalului mai bine
- Să negocieze cu succes soluțiile preferate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din domeniul auto care doresc să pună în aplicare standardul ISO 26262 în cadrul organizației lor.
până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:
- înțelege siguranța funcțională în ceea ce privește hardware-ul și dezvoltarea software-ului auto.
- înțelege responsabilitățile legale și cerințele de conformitate ale ISO 26262.
- punerea în aplicare a proceselor de siguranță prevăzute în ISO 26262.
format al cursului
- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.
curs opțiuni de personalizare
- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
în acest instructor-condus, de formare live, participanții invata metodologia, echipele și instrumentele necesare pentru a implementa Lean în propriile centre de distribuție și operațiunile lanțului de aprovizionare în timp ce stabilirea unei culturi de îmbunătățire continuă.
Training combină activitățile de caz și discuțiile cu Live, hands-on practică folosind instrumentele, măsurătorile, și metodele necesare pentru a implementa sisteme și procese Lean. Unele dintre conceptele acoperite includ:
- calcularea costului real de împlinire
- reducerea costurilor totale din lanțul de aprovizionare
- depășirea rezistenței pentru a schimba
- cultivarea de conducere și insuflare o mentalitate de gândire slabă în cadrul Organizației
format al cursului
- parte prelegere, parte de discuții, exerciții și hands-on practică
În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean într-un context de fabricație și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.
Instruirea combină activitățile cazurilor și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Unele dintre conceptele abordate includ:
- Determinarea cauzei principale a ineficiențelor.
- Masurarea performantei.
- Realizarea ciclului de îmbunătățire continuă.
- Organizarea de evenimente Kaizen.
- Instiling o gândire Lean gândirea în întreaga organizație.
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Agenți Lean și schimbați, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept bazat pe calea corectă
Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele producției etc. Nu este conceput în scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre implementarea 5S în instalația dvs. de producție.
Cursul se adresează liderilor și agenților pentru schimbare, care doresc să se asigure că introduc 5S calea corectă.
Fiecare membru al cursului va avea ocazia să pună mâna pe experiență printr-o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.
După finalizarea pregătirii, veți face:
- Înțelegeți cum & nbsp; 5S funcționează și îmbunătățește eficiența cu 10 până la 30%
- Să fie capabil să identifice sursele de deșeuri și să îmbunătățească rentabilitatea
- Înțelegeți motivele procesului în cinci etape și știți cum să îl implementați
- Dispuneți de instrumente și proceduri pentru a îmbunătăți procesele de producție
- Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă
Dacă vă gândiți să îmbunătățiți eficiența la locul de muncă, să câștigați mai multe comenzi și să vă satisfaceți clienții în timp ce îmbunătățiți siguranța, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.
Acest antrenament interactiv combină activitățile de caz și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Mai mult decât atât, această pregătire își propune să insufle o gândire a gândirii Lean .
Formatul cursului
- Partea de prelegere, discuții parțiale, exerciții și practică practică
Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Acest curs a fost creat pentru analiști, prognoze care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognozarea cererii sau ofertei.
Descriere
Acest ghid ghidează delegați prin serii de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când aleg cum să preziceți viitorul pe baza datelor istorice.
Utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau programe Open Source (în special proiectul R).
Principiile incluse în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
În cadrul acestui antrenament, instruit în direct, participanții vor afla despre principiile, procedurile și documentațiile QMS Audit în timp ce trec printr-o serie de studii de caz, discuții de grup și exerciții și activități practice.
Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
- Identificați cerințele pentru un audit QMS de succes.
- Creați o listă de verificare a auditului pentru un scenariu de audit de exemplu.
- Raportați constatările în conformitate cu cerințele ISO 9001.
- Redactează și notează rapoarte de nonconformitate și evaluează propunerile de acțiuni corective.
- Pregătiți și prezentați o evaluare convingătoare conducerii superioare, în conformitate cu politica și obiectivele organizației.
Formatul cursului
- Partea de prelegere, o discuție parțială, exerciții și practici practice
Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un lider bun și cum să motivați o echipă. Utilizând studii de caz interactiv și exemple de sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea unor soluții concrete și practice care să le poată prelua și să le utilizeze efectiv.
Obiectivul principal al programului este acela de a echipa directorii cu abilitățile de a scana mediul de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra conducerii celor mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță.
obiective de invatare
După ce au participat la acest curs, delegații vor putea:
- Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale;
- Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația;
- Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației;
- Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri;
- Evaluați strategiile alternative de dezvoltare, astfel încât să recomandați unul sau cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă;
- Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate;
- Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor
Care ar trebui să participe
- Manageri de produse / servicii
- Recent numiți, precum și directori și lideri de echipă
- Șefii de operațiuni
- Senior Bank Managers
- Managementul resurselor umane
- Managerii de operațiuni
- Managerii de Marketing
Metodologie
Cursul este alcătuit din ateliere facilitate, completate de studiile de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți care lucrează în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Deschiderea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.
By the end of this training, participants will be able to:
- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
De exemplu, un participant în perspectiva trebuie să decidă câte eșantioane trebuie colectate înainte de a putea decide dacă produsul va fi lansat sau nu.
Dacă aveți nevoie de un curs mai lung care să acopere principiile fundamentale ale gândirii statistice, aruncați o privire la formarea de 5 zile " Statistics for Managers".
Go te când gânditorii strategici privesc provocările și oportunitățile în mod analitic și le iau în considerare în contextul viziunii și obiectivelor companiei. Indiferent dacă este folosit de un manager de strategie care are în vedere modul de alocare a unei investiții sau a unui dezvoltator de afaceri care evaluează potențialul de extindere pe o nouă piață, gândirea strategică este o abilitate care poate fi învățată, practicată și perfecționată. Gândirea strategică oferă managerilor claritatea și marginea necesară pentru a lua decizii mai bune și a-și muta continuu companiile într-o direcție bună.
În această instruire, instruită în direct, instruim noi manageri prin cele mai importante concepte ale gândirii strategice, punând teoria în practică prin activități bazate pe sarcini bazate pe cazuri reale. Participanții au o oportunitate unică de a învăța noi moduri de gândire, de a implementa concepte cheie pentru rezolvarea problemelor, de a reflecta asupra modului în care aceste principii se aplică propriilor lor munci și de a asculta și de a împărtăși propriile lor perspective cu instructorul și colegii de clasă.
Formatul cursului
- Participanții vor obține o imagine de ansamblu a ceea ce conduce afacerea lor și modul în care rolul lor în cadrul organizației contribuie la obiectivele, viziunea și linia de jos a afacerii. Cursul este interactiv și bazat pe activități, cu studii de caz, sarcini bazate pe echipă și prezentarea individuală și rezolvarea problemelor constituind o parte importantă a cursului.
Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă este cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl implementeze în practică.
Managerii de rang înalt care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor Management strategic și a aplicării acestuia
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Studii de caz și exemple
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Definiți problemele care stau la baza conducerii strategice de succes și legătura cu un climat organizațional puternic
- Descrieți o serie de modele de afaceri strategice și implicațiile lor potențiale pentru propria afacere
- Definiți conceptele critice care stau la baza construirii echipelor performante și gestionarea schimbărilor
- Definirea și utilizarea măsurilor financiare cheie ale succesului strategic
Pe tot globul, autoritățile de reglementare legă din ce în ce mai mult riscul unei bănci față de valoarea capitalului pe care trebuie să o dețină, iar băncile și serviciile financiare sunt gestionate din ce în ce mai mult pe practici de management bazate pe riscuri. Băncile, produsele lor, reglementările și piața mondială devin din ce în ce mai complexe, provocând tot mai multe provocări în gestionarea eficientă a riscurilor. O lecție cheie a crizei bancare din ultimii cinci ani este că riscurile sunt extrem de integrate și că trebuie să le gestionăm eficient băncile trebuie să înțeleagă aceste interacțiuni.
Printre caracteristicile cheie se numără:
- explicarea reglementărilor actuale bazate pe riscuri
- analiza detaliată a riscurilor majore cu care se confruntă băncile
- cele mai bune practici din industrie pentru adoptarea unei abordări a întreprinderii pentru integrarea gestionării riscurilor în întreaga organizație
- folosind tehnici de guvernare pentru a construi o cultură la nivel de grup pentru a se asigura că toată lumea își asumă un rol activ în gestionarea riscurilor, în conformitate cu obiectivele strategice ale băncilor
- ce provocări s-ar putea confrunta în viitor cu manageri de risc.
Cursul va utiliza în mare măsură studiile de caz concepute pentru a explora, examina și consolida conceptele și ideile acoperite în cele cinci zile. Evenimentele istorice la bănci vor fi utilizate pe tot parcursul cursului pentru a evidenția modul în care aceștia nu și-au gestionat riscurile și acțiunile care ar fi putut fi luate pentru a preveni pierderea.
Obiective
Obiectivul acestui curs este de a ajuta administrația bancară să realizeze o strategie integrată adecvată pentru gestionarea riscurilor complexe și în schimbare în cadrul mediului bancar internațional de astăzi. Acest curs are scopul de a oferi conducerii de nivel superior o înțelegere a:
- riscul major în cadrul sectorului financiar și principalele reglementări internaționale privind riscurile
- cum să gestionați activele și datoriile băncii, maximizând rentabilitatea
- interacțiunea dintre tipurile de risc și modul în care băncile utilizează o abordare integrată pentru gestionarea acestora
- guvernanța corporativă și abordările cele mai bune practici pentru gestionarea diverselor interese ale părților interesate
- cum să dezvolte o cultură a guvernanței riscurilor ca instrument de minimizare a riscurilor inutile
Cine ar trebui să participe la acest seminar
Acest curs este destinat celor care sunt noi în managementul integrat al riscurilor, managementul responsabil de managementul strategic al conducerii superioare sau cei care doresc să-și aprofundeze înțelegerea în ceea ce privește gestionarea riscului întreprinderii. Va fi util să:
- Gestiunea bancară la nivel de conducere
- Senior managerii
- Senior manageri de risc și analiști
- Directori generali și manageri de risc responsabili pentru gestionarea strategică a riscurilor
- Auditorii interni
- Personal de reglementare și conformitate
- Trezorerie profesioniști
- Angajații și analiștii privind activitățile și responsabilitățile
- Autoritățile de reglementare și supraveghetorii
- Furnizori și consultanți pentru bănci și industria de gestionare a riscurilor
- Guvernanța corporativă și administratorii de gestionare a riscurilor.
acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din industria auto care doresc să creeze și să gestioneze un QMS în aderarea la standardele IATF 16949.
până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:
- intelege cerintele IATF 16949.
- a crea un sistem de management al calității, care ajută la asigurarea satisfacției clienților în produsul final sau serviciu.
- obține cele mai bune practici în proiectarea, dezvoltarea, fabricarea, instalarea și deservirea produselor auto.
format al cursului
- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.
curs opțiuni de personalizare
- acest curs este conceput pentru a oferi cunoștințe practice care pot fi aplicate la rezolvarea problemelor din lumea reală și nu ca un curs de pregătire pentru certificare.
- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client client pozitiv este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.
Cursul Serviciul de Relații cu Clienții va examina toate tipurile de clienți și modul de a le servi mai bine și de a ne îmbunătăți în acest proces. Participanților li se va oferi un set de abilități puternice, care să includă abordarea față-în-față, tehnicile telefonice, abordarea unor clienți dificili și generarea unei afaceri de returnare.
Obiectiv
Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client pozitiv clienților este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.
Acest curs al serviciilor de asistență pentru clienți este proiectat să ne doteze și să ne îmbunătățim. Participanților li se va oferi setul de aptitudini de bază și cunoștințele necesare pentru personalul din prima linie pentru a gestiona contactele clienților prin telefon, e-mail și față-în-față, prin tehnici telefonice cu clienți dificili și generând afaceri de întoarcere cu succes.
Beneficiile de formare.
- Identificați și satisfaceți așteptările clienților
- Comunicați eficient cu clienții
- Gestionați percepțiile clienților
- Se ocupă cu diferite tipuri de clienți
- Răspundeți efectiv la contactele personale și telefonice ale clienților
- Scrie e-mailuri și scrisori eficiente
- Gestionați stresul
- Discuții de curs și exerciții
- Exercițiile de stimulare sunt oferite pe parcursul sesiunii, permițându-le participanților să-și îmbunătățească tehnicile de rezolvare a problemelor și să-și îmbunătățească abilitățile și mentalitatea Serviciului de Relații cu Clienții. Acest curs este conceput pentru a găzdui o gamă largă de medii de servicii și de împlinire a clienților.
This course focuses on strategies and skills for building lifelong customer relationships by developing valuable and effective customer-care strategies.
Satisfied customers may, through conversations and story-telling, become voluntary ambassadors for your company and are highly likely to recommend your services or products to others.
This course will also help participants communicate effectively, appropriately and clearly in all situations.
OBJECTIVES
Helps participants to develop an effective customer service strategy, design and implement systems that focus on meeting customer needs and benchmark their service against their competitors, review the quality of your current customer service, set objectives and establish a strategy to meet the following.
- Create and Increase Quality customer service.
- Critical Quality Customer Service Skills
- Communication skills with customers
- Conversations over the Telephone
- E-mail to Enhance Customer Service…
- How to Deal with Difficult Customers
- Do’s and Don’ts of Customer Service
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
- To learn more about ___, please visit: ___