Cursuri Management

Cursuri Management

Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management România.

Marturii

★★★★★
★★★★★

Schita de curs

CodNumeDuratăRezumat
strapraStrategic Planning in Practice14 oreAcest curs de formare a fost creat pentru investitori, proprietari de afaceri, directori, manageri, directori și analiști care trebuie să dezvolte abilități de planificare strategică. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci pentru a începe să-ți realizi visele astăzi.

Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă sunt cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl pună în aplicare în practică.
leanmanagementLean Management: Lean Management in Manufacturing 14 oreLean Management este o abordare a conducerii unei organizații Aceasta promovează o viziune pe termen lung a muncii și o cultură a îmbunătățirii continue care urmărește să realizeze în mod continuu și sistematic mici schimbări incrementale în procese pentru a îmbunătăți eficiența și calitatea În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean într-un context de producție și să creeze o cultură a îmbunătățirii continue Instruirea combină activitățile de caz și discuțiile cu practici vii, cu mâna utilizându-se instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean Unele dintre conceptele acoperite includ: Determinarea cauzei principale a ineficiențelor Masurarea performantei Realizarea ciclului de îmbunătățire continuă Organizarea evenimentelor Kaizen Inspirând o mentalitate a gândirii Lean în cadrul organizației Public Directori de afaceri Manageri de asigurare a calității și consultanți Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practică substanțială .
kaizen1KAIZEN7 oreKAIZEN provine de la japonezi și înseamnă "îmbunătățire continuă" Poate fi utilizat atât în ​​locurile de muncă, cât și în procedurile de birou .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 oreAcest curs face parte din setul de cunoștințe Data Scientist (Domeniu: Consultanță și Leadership) .
agilekanbanleanManaging Agile Projects with Lean and Kanban21 oreAcest curs este creat pentru persoanele care trebuie să combine Agile (în special SCRUM), împreună cu Lean și Kanban pentru a-și gestiona proiectele Combină lumea designului produsului cu designul de software .
ccarestrCustomer Care Strategy21 oreO strategie de îngrijire a clienților joacă un rol important în construirea satisfacției clienților, ajutându-vă să păstrați clienții fideli și să creșteți nivelul de repetare a afacerii Prin intermediul unui serviciu bun pentru clienți, câștigați încrederea clienților, sporiți imaginea companiei și consolidați avantajul dvs competitiv pe piață Acest curs se concentrează pe strategii și abilități de construire a relațiilor cu clienții de-a lungul vieții, prin dezvoltarea unor strategii valoroase și eficiente de asistență pentru clienți Clienții mulțumiți pot, prin conversații și povestiri, să devină ambasadori voluntari pentru compania dvs și este foarte probabil să vă recomande serviciile altora Acest workshop va ajuta participanții să comunice în mod eficient, în mod corespunzător și clar în toate situațiile OBIECTIVE Dezvoltarea de competențe în domeniul îngrijirii profesionale a clienților Creșterea eficienței comunicării cu clienții Realizarea cunoștințelor despre cum să ajungeți la nevoile și așteptările care stau la baza clienților Construirea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și despre preferințele de comunicare în relațiile cu clienții Stabilirea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor în calea comunicării eficiente Masterat limbajul corpului și comunicarea nonverbală METODE Joc de rol Teste de autoevaluare Exerciții în grupuri Munca individuala Sesiuni practice prelegeri discuţii REZULTATELE LUCRARII La finalizarea acestui curs, participanții vor putea: Adoptați o strategie de îngrijire a clienților Identificați problemele cheie ale clienților Construiți imaginea profesională a companiei Adaptați la anumite stiluri de comportament ale clienților Creșteți loialitatea clienților prin servicii excepționale pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Elaborați un plan de acțiune personalizat pentru a îmbunătăți abilitățile clienților Arătați gesturi de generozitate și servicii de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor în calea livrării unui serviciu clienți remarcabil .
csrCorporate Social Responsibility Fundamentals7 oreObțineți înțelegere și înțelegere a valorii investiției în responsabilitatea socială corporativă, în filantropia și în sustenabilitate Instruirea se desfășoară într-o formă interactivă și include un număr de studii de caz .
strageticthinkingStrategic Thinking21 oreGândirea strategică se referă la procesul de gândire prin probleme și situații printr-o lentilă de imagine mare, luând în considerare implicațiile diferitelor acțiuni, apoi acționând asupra celei mai ideale strategii pentru succesul general al afacerilor Gânditorii strategici buni se uită în mod analitic la provocări și oportunități și le analizează în contextul viziunii și obiectivelor unei companii Indiferent dacă este folosit de un manager de strategie care are în vedere modul de alocare a unei investiții sau un dezvoltator de afaceri care evaluează potențialul de a se extinde într-o piață nouă, gândirea strategică este o abilitate care poate fi învățată, practicată și rafinată Gândirea strategică oferă managerilor claritatea și marginea necesară pentru a lua decizii mai bune și pentru a-și muta în mod continuu companiile în direcția corectă În acest curs, noi trăim noi manageri prin cele mai importante concepte ale gândirii strategice, punând teoria în practică prin activități bazate pe sarcini bazate pe cazuri reale Participanții primesc o ocazie unică de a învăța noi moduri de gândire, de a implementa concepte-cheie pentru a rezolva problemele, de a reflecta asupra modului în care aceste principii se aplică muncii lor, de a asculta și de a-și împărtăși propriile perspective cu instructorul și colegii de clasă Public Junior pentru managerii de nivel mediu Acest curs este orientat spre dezvoltarea afacerilor și a echipelor de strategie Formatul cursului Participanții vor dobândi o înțelegere de ansamblu asupra a ceea ce conduce afacerea lor și modul în care rolul lor în cadrul organizației contribuie la obiectivele, viziunea și linia de bază a afacerii Cursul este interactiv și bazat pe activități, cu casestudies, sarcinile bazate pe echipa și prezentarea individuală și rezolvarea problemelor, care reprezintă o parte importantă a cursului .
LeanITLean IT: Applying the Principles of Lean to IT Operations14 oreAtunci când o întreprindere începe o transformare slabă, fie în producție, servicii sau tehnologie, prea des departamentul IT este lăsat în afara imaginii Lean IT este un răspuns la acest lucru Lean IT este o extensie a principiilor Lean pentru tehnologia informației (IT), principiul său principiu fiind "eliminarea deșeurilor" (lucru care nu adaugă valoare unui produs sau unui serviciu) În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață cum să despacheteze problema deșeurilor într-o organizație IT Prin acoperirea teoriei, a activităților de casestudy și a practicilor de manevră cu instrumentele, metodele și măsurătorile necesare, participanții învață gândirea critică, abilitățile analitice și de comunicare necesare pentru a aborda problema deșeurilor în operațiunile IT Prin intermediul acestui proces interactiv, participanții învață să aplice principiile și practicile Lean IT în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură a îmbunătățirii continue a IT-ului La sfârșitul acestui curs, participanții vor înțelege impactul și rolul departamentului IT în transformarea Lean a unei organizații În termeni practici, participanții vor învăța cum să: măsurați performanța afacerii cuantificarea randamentului "inovării" evaluarea proceselor de afaceri și identificarea deșeurilor reducerea costurilor de operare îmbunătăți calitatea și performanța să îmbunătățească nivelurile de servicii, să gestioneze schimbările și să profite de tehnologiile emergente să mențină calitatea și stabilitatea în timp face "gândirea Lean" o parte integrantă a întreprinderii și a tuturor instrumentelor IT profesionale Public Manageri și specialiști care lucrează într-o organizație IT Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
leanservicesLean Services: Lean Management For The Service Industry14 oreLean Management se concentrează pe concentrarea clienților, dezvoltând și menținând sisteme și procese pentru a oferi valoare clienților Lean Services este aplicarea unor concepte slabe în operațiunile de service În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață să aplice principiile și practicile Lean în cadrul propriei organizații și să creeze o cultură a îmbunătățirii continue Această instruire interactivă combină activitățile de caz și discuțiile cu practicile vii, cu mâna utilizându-se instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean Mai mult, această formare își propune să insufle o mentalitate a gândirii Lean Public Directori de afaceri Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
kanban1Kanban Management Professional 114 oreKanban Management Professional 1 (KMP1) este un curs extrem de interactiv de două zile acreditat de Universitatea Lean Kanban (LKU) Acesta combină învățarea, discuțiile de grup și o simulare complet imersivă pentru a ilustra modul în care metoda Kanban îi ajută pe indivizi, echipe și organizații să gestioneze și să îmbunătățească livrarea de produse și servicii către clienții lor Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și urmărește schimbări evolutive, respectând rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă și încurajând conducerea la toate nivelurile Acest lucru permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce în mod semnificativ riscurile asociate programelor complexe de schimbare Veți lăsa acest curs cu cunoștințe despre principiile Kanban și practicile generale și abilitățile care vă vor permite să aplicați Kanban cu încredere în organizația dvs Ce veți învăța? Identificați sursele interne și externe de nemulțumire Analizați cererea vs capacitatea Modelați procesul de descoperire a cunoștințelor Design sistemele kanban și vizualizările lor Identificați și prioritizați îmbunătățirile Alegeți cadence pentru activități Identificați clasele de servicii Ce voi primi? Două zile de formare de înaltă calitate cu Michael Chik, care are 20 de ani de experiență în dezvoltarea de software În timpul cursului, vor fi furnizate băuturi răcoritoare și prânz De asemenea, veți primi: Materiale de curs (print & electronic) Copie electronică a cărții "Schimbarea Evoluțională Evolutivă Kanban pentru afacerea dvs cu tehnologie" de David J Anderson Calitatea de membru al Universității LeanKanban (LKU) Universitatea LeanKanban (LKU), certificat de absolvire a cursului Cine este acest curs? Oricine este implicat în dezvoltarea produsului sau în munca de cunoaștere Aceasta include, dar nu se limitează la următoarele: Managerii de programe și de livrare Manageri de produs și de proiect Dezvoltatori de produse, dezvoltatori de software și testeri Oamenii care lucrează în operațiuni sau sprijin Analiști de afaceri Management de nivel superior Oricine este interesat de implementarea Agile în organizația lor .
leandistributionLean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations14 oreLean Distribution se referă la aplicarea conceptelor Lean Manufacturing la operațiunile de distribuție, logistică și lanțul de aprovizionare Accentul se pune pe adăugarea de valoare pentru clienți, în timp ce identificăm și eliminăm deșeurile - orice nu adaugă acea valoare În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață metodologia, echipele și instrumentele necesare pentru implementarea Lean în cadrul propriilor centre de distribuție și a operațiunilor din lanțul de aprovizionare, stabilind în același timp o cultură a îmbunătățirii continue Instruirea combină activitățile de caz și discuțiile cu practici vii, cu mâna utilizându-se instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean Unele dintre conceptele acoperite includ: Calcularea costului real al împlinirii Reducerea costurilor totale în lanțul de aprovizionare Depășirea rezistenței la schimbare Cultivarea conducerii și instilarea unei mentalități de gândire Lean în cadrul organizației Public Managerii și profesioniștii responsabili de punerea în aplicare a principiilor slabe în operațiunile de distribuție, logistică și lanțul de aprovizionare Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
5sLean5S7 oreThere are no specific requirements needed to attend this course.
leanS5Lean S57 oreCine ar trebui să participe: agenți Lean și de schimbare, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept fundamental într-o manieră corectă Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniștii din toate sectoarele din industria prelucrătoare etc Nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre punerea în aplicare a 5S în instalația dumneavoastră de producție Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S calea cea bună Fiecare membru al cursului va avea ocazia de a se bucura de experiență printr-o serie de exerciții care să demonstreze că 5S funcționează După finalizarea cursului: Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Să poată identifica sursele de deșeuri și să îmbunătățească profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului în cinci pași și știți cum să îl implementați Au instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele de producție Elaborați un plan concret de introducere a 5S la locul de muncă Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, la câștigarea mai multor comenzi și la satisfacerea clienților, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu faceți acest curs .
lean5sLean 5S for Non-Manufacturing Purposes7 oreCine ar trebui să participe: Managerii interesați în îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în direcția corectă Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele Acesta poate fi adaptat la clinici stomatologice, laboratoare, birouri etc Acesta nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre punerea în aplicare a 5S Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S calea cea bună Fiecare membru al cursului va avea ocazia de a se bucura de experiență printr-o serie de exerciții care să demonstreze că 5S funcționează După finalizarea cursului: Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Să poată identifica sursele de deșeuri și să îmbunătățească profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului în cinci pași și știți cum să îl implementați Au instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele Elaborați un plan concret de introducere a 5S la locul de muncă Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, la câștigarea mai multor comenzi și la satisfacerea clienților, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu faceți acest curs .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 oreÎntr-o lume din ce în ce mai globalizată, lucrăm în medii mai multiculturale, unde sunt posibile conflicte între persoane și grupuri Convingerea fundamentală care stă la baza soluționării conflictelor este că conflictele sunt inevitabile, dar că sunt gestionabile Asertivitatea, auto-încrederea, capacitatea de negociere, abilitățile interpersonale și celelalte sunt esențiale în sprijinirea soluționării conflictelor În viața noastră de zi cu zi, întâlnim multe ocazii în care conștient sau inconștient (cu membri ai familiei, prieteni, clienți, parteneri de afaceri) gestionăm conflicte Masteratul de rezolvare a conflictelor ajută la rezolvarea eficientă a conflictelor, precum și ne ajută să comunicăm mai bine, să convingem în mod eficient, să îmbunătățim rezultatele afacerii, precum și să îmbunătățim comportamentul și performanțele organizaționale și personale Acest curs oferă un amestec de teorii și concepte, combinate cu exerciții de grup și activități individuale pentru a permite delegațiilor să împărtășească idei și să-și dezvolte abilitățile Obiective: Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele conflictelor din cadrul organizațiilor Pentru a explora conceptele-cheie, factorii, teoriile, tipurile și modelele în rezolvarea conflictelor Pentru a descoperi tipurile de personalitate, stilurile de leadership care sprijină abilitățile de negociere Pentru a învăța arta de aserțiune și de auto-încredere A experimenta, a experimenta si a practica rezolvarea conflictelor .
tkanmThe Kanban Method (TKP) 7 oreTe lupți cu implementarea Agile în organizația ta? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs sunt supraîncărcate și mai puțin productive, dar încă prea rezistente pentru o schimbare revoluționară? Alegeți calea alternativă la agilitate și implementați o metodă evolutivă și umană de gestionare a schimbării, care nu vă schimbă procesul, ci o îmbunătățește Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și respectă rolurile, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă actuale Aceasta permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce semnificativ riscul asociat cu programele complexe de schimbare Dacă echipa dvs este copleșită, Kanban vă poate ajuta să vă controlați munca Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului dvs și pentru dezvăluirea blocajelor Această pregătire oferă abilitățile și cunoștințele de care ai nevoie pentru a aplica Kanban în munca ta și să înveți cum să determini la ce să lucrezi acum, ce să pleci până mai târziu și ce să scoți din listă todo pentru totdeauna Rezultatele învățării Participanții ar trebui să se familiarizeze cu metoda Kanban Ei ar trebui să fie capabili să proiecteze și să implementeze un panou de bază Kanban Acestea ar trebui să poată înțelege tipurile de articole de muncă și riscurile asociate anumitor articole de muncă Ei ar trebui să fie familiarizați cu o varietate de desene și stiluri de bord diferite ale echipei Kanban și să știe cum să aleagă un design care să fie cel mai potrivit pentru contextul lor Aceștia ar trebui să fie conștienți de foaia de parcurs pentru formare și de valoarea și beneficiile pe care trebuie să le obțină la fiecare pas pe "calea alternativă spre agilitate" Care ar trebui să participe Acest curs este conceput pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de lucru în domeniul dezvoltării produselor sau a cunoștințelor și care este interesat să afle cum poate Kanban să îmbunătățească mediul de lucru Kanban lucrează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri ai personalului înalt care doresc să adopte Lean Management pentru membrii echipelor de distribuție care doresc să își îmbunătățească practicile de lucru Participanții anteriori la cursurile noastre au fost în roluri precum: Poziții de conducere superioare (CxO) Managerii de programe și de proiect Manageri de produse, proprietari de produse și analiști de afaceri Membrii echipei Scrum Scrum Masters, Team Leads și agenți de schimb Dezvoltatori și testere pentru produse și software Antrenori agenți și practicieni (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc) Alte roluri, cum ar fi HR și profesioniștii din domeniul financiar Certificare Acest curs de 1 zi preda bazele metodei Kanban® și servește ca nivel de intrare și punct de plecare pentru o cale alternativă spre agilitate După finalizarea cu succes a acestui curs, veți primi certificatul de absolvire de la Universitatea Lean Kanban® În plus, veți câștiga un certificat de certificare Team Kanban Practitioner® (TKP) însoțit de insigna TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU-uri (unități de dezvoltare profesională) .
qmsauditorQMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001)21 oreQMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) explică ce trebuie să îndeplinească un sistem de management al calității (QMS) De asemenea, explică cerințele unui audit de SMC de succes Aceste cerințe servesc ca bază a eforturilor de îmbunătățire continuă către îmbunătățirea produselor și serviciilor pentru client În acest training instruit, participanții vor învăța despre principiile, procedurile și documentațiile de audit ale QMS în timp ce parcurg o serie de studii de caz, discuții de grup și exerciții și activități manuale Până la sfârșitul acestui curs, participanții vor putea: Identificați cerințele pentru un audit QMS de succes Creați o listă de verificare a auditului pentru un scenariu de probă de audit Raportați constatările în conformitate cu cerințele ISO 9001 Scrieți și clasificați rapoartele de neconformitate și evaluați propunerile de măsuri corective Pregătiți și prezentați o evaluare convingătoare managementului de vârf, în conformitate cu politica și obiectivele organizației Public Auditorii care sunt sau vor fi implicați în auditul QMS Consultanți și manageri implicați în programe de calitate Persoanele care trebuie să lucreze cu auditorii QMS Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici grele de manevră .
grmcfunGovernance, Risk Management & Compliance (GRC) Fundamentals21 oreObiectivul cursului: Pentru a se asigura că un individ are o înțelegere centrală a proceselor și capabilităților GRC și abilitățile de a integra guvernanța, managementul performanței, gestionarea riscurilor, controlul intern și activitățile de conformitate Prezentare generală: Termeni și definiții de bază ale GRC Principiile GRC Componente, practici și activități principale Relația GRC cu alte discipline .
sdtpmlStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership35 orePrezentare generală Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un bun lider și cum să motivați o echipă Utilizând studii de caz interactiv și exemple sectoriale, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea de soluții practice și de lucru concentrate pe care le pot lua înapoi și care le vor folosi efectiv Obiectivul principal al programului este acela de a dota directorii cu abilitățile de scanare a mediului de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra celor mai bune practici și comportamente de conducere care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță obiective de invatare După ce au participat la acest curs, delegații vor putea: Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare; Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale; Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația; Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației; Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri; Evaluați strategiile de dezvoltare alternative pentru a recomanda unul (cele) cele mai potrivite nevoilor firmei Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică; Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă; Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate; Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii; Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente; Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor Care ar trebui să participe Manageri de produs / servicii Recent numiti, precum si manageri si lideri de echipa Șefii de operațiuni Senior Bank Managers Managementul resurselor umane Managerii de operațiuni Managerii de marketing Metodologie Cursul este alcătuit din ateliere facilitare, completate de studii de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică Vor exista, de asemenea, oportunități pentru participanții să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente Desfășurarea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie .
mrkfctMarket Forecasting14 orePublic Acest curs a fost creat pentru analiști, prognoze care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognozarea cererii sau ofertei Descriere Acest ghid ghidează delegați prin serii de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când alegeți cum să preziceți viitorul pe baza datelor istorice Utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau programe Open Source (în special proiectul R) Principiile incluse în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
pplteammanPeople and Team Management21 orePublic

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Managementul echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați cum să faceți față situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
amlctfAnti-Money Laundering (AML) and Combating Terrorist Financing (CTF)14 orePublic Toți conducătorii de nivel înalt care au nevoie de cunoștințe practice privind AML / CTF și prevenirea acestora - și de o conștientizare a celorlalte aspecte relevante și actuale legate de Criminalitatea financiară; Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Studii de caz Exemple Obiectivele cursului Până la sfârșitul acestui curs, delegații vor putea: Explicați modul în care ar putea fi prevenite AML și CTF Înțelegerea aspectelor majore ale AML și CTF în ceea ce privește companiile lor, precum și eforturile naționale și internaționale care se fac pentru a le combate Definiți modul în care o companie și personalul acesteia ar trebui să se protejeze împotriva riscurilor de spălare a banilor și finanțare a terorismului Detaliile asupra modului în care o companie ar putea deveni o țintă pentru spălarea banilor și finanțarea terorismului: și să explice care "steaguri roșii" le-ar putea ajuta să identifice, să prevină și să raporteze orice activitate criminală (suspectă sau reală) Înțelegeți unele dintre celelalte "puncte fierbinți" din Criminalitatea financiară .
compmlroThe Compliance and MLRO Refresher Programme7 oreProgramul de reîmprospătare și MLRO examinează principalele probleme de gestionare a riscurilor și subiectele care au o importanță vitală în mediul înalt reglementat de astăzi. Pe lângă faptul că se adresează ofițerilor de conformitate, MLRO, MLCO și altor profesioniști în managementul riscurilor, este destinat și membrilor conducerii superioare și membrilor consiliului de administrație, dornici să afle mai multe despre ce să se aștepte de la funcțiile de control al riscurilor din cadrul organizațiilor lor. Programul este prelevat de către un expert-subiect din Marea Britanie.

Obiectivul cheie de învățare al programului este de a oferi participanților cunoștințe suficiente pentru a evalua în mod obiectiv caracterul adecvat al controalelor și practicilor existente ale organizației lor în materie de gestionare a riscurilor și pentru a face îmbunătățiri adecvate.
corpgovCorporate Governance7 orePublic

Toți angajații au nevoie de o cunoaștere activă a guvernanței corporative pentru organizarea lor

Formatul cursului

O combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exemple
- Exerciții
- Studii de caz
coachCoaching Skills7 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să ofere sesiuni de coaching de înaltă calitate Pentru membrii individuali ai personalului lor Echipelor lor Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și nonjudgementală Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru înțelegerea motivelor care stau la baza (și rectificarea) Oferiți sesiuni de coaching semnificative .
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare: Colegii lor Șefii lor Clienții lor interni și externi și părțile interesate Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și Studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Apreciază nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate .
handccHandling Conflict with Confidence14 orePublic Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Conflict și cum să se ocupe de acesta cu: Colegii lor Șefii lor Clienții lor interni și externi și părțile interesate Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și Studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Înțelegeți conflictul și efectul său asupra noastră și asupra altora Definirea comportamentelor asertive și nonassertive Apreciez nevoia de auto-gestionare înainte de a-i administra pe ceilalți Dezvoltați capacitatea de a angaja conflicte în mod asertiv Construiți încrederea prin demonstrații și simulări practice .
mantdevManagement and Team Development7 orePublic Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte) Formatul cursului Cursul va fi o combinație excelentă de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și studii de caz Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea: Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere Dezvoltați echipa lor în modul mai mult timp Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației Gestionați performanța personalului mai bine Să negocieze cu succes soluțiile preferate Explicați cum să faceți față situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou .
changemanChange Management21 orePublic: Acest curs este destinat întregului personal care necesită o viziune mai largă a Procesului de Schimbare pentru a obține cele mai bune rezultate pentru partea lor de afaceri Formatul cursului O combinație de: Discuții facilite Prezentări de prezentare Exerciții și studii de caz La sfârșitul acestui curs, participanții vor putea: Explicați strategiile de bază de schimbare care stau la baza planificării schimbării într-o organizație Înțelegerea utilizării și aplicării principiilor de modificare Construiți un plan de schimbare adecvat pentru partea lor de afaceri .

Upcoming Courses

CursData cursuluiPretul cursului [Tele - Clasa]
Kanban Management Professional 1 - Timisoara, Boulevard Iosif BulbucaMar, 2019-01-01 09:303000EUR / 3600EUR
Kanban Management Professional 1 - Cluj-Napoca, Strada PiteștiLun, 2019-01-07 09:303000EUR / 3600EUR
Kanban Management Professional 1 - Brasov, Strada Calea BucurestiJoi, 2019-01-17 09:303000EUR / 3600EUR
Kanban Management Professional 1 - Constanta, Str. Mircea cel BatranJoi, 2019-01-24 09:303000EUR / 3600EUR
Kanban Management Professional 1 - Bucuresti, Centru NordJoi, 2019-02-07 09:303000EUR / 3600EUR
Sfarsit de saptamana Management Cursuri, Seara Management Training, Management Camp, Management Cu instructor, Sfarsit de saptamana Management Training, Seara Management Cursuri, Management Coaching, Management Instructor, Management Trainer, Management Cursuri, Management Clase, Management Pe pagina, Management curs privat, Management one on one training

Discounts pentru curs

CursLoculData cursuluiPretul cursului [Tele - Clasa]
IoT ( Internet of Things) for Entrepreneurs, Managers and InvestorsBucuresti, Centru NordMar, 2019-02-05 09:30N/A / 5525EUR
Data analysis with TableauConstanta, Str. Mircea cel BatranMar, 2019-02-19 09:303150EUR / 3750EUR
Algebra for Machine LearningConstanta, Str. Mircea cel BatranJoi, 2019-04-11 09:303150EUR / 3750EUR
Signavio Process ManagerIasi, Piata UniriiMar, 2019-04-30 09:301575EUR / 1975EUR
Neural computing – Data scienceIasi, Piata UniriiMar, 2019-05-28 09:303500EUR / 4100EUR

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei Dvs de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să v-ă dezabonați complet oricand.

Unii din clientii nostri

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Romania!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Romania
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!