Cursuri Management

Cursuri Management

Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management România.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Numele cursului
Durata
Sinoptic
Numele cursului
Durata
Sinoptic
14 hours
Sinoptic
Acest curs de formare a fost creat pentru investitori, proprietari de afaceri, directori, manageri, directori și analiști care trebuie să dezvolte abilități de planificare strategică. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci pentru a începe să-ți realizi visele astăzi.

Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă este cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl implementeze în practică.
14 hours
Sinoptic
This course is designed to help the attendee to build organizational resilience against a range of threats so that organizations can respond effectively to incidents, maintain the availability of business operations and safeguard its interests.
14 hours
Sinoptic
Atunci când o întreprindere începe o transformare slabă, fie în producție, servicii sau tehnologie, prea des departamentul IT este lăsat în afara imaginii Lean IT este un răspuns la acest lucru Lean IT este o extensie a principiilor Lean pentru tehnologia informației (IT), principiul său principiu fiind "eliminarea deșeurilor" (lucru care nu adaugă valoare unui produs sau unui serviciu) În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață cum să despacheteze problema deșeurilor într-o organizație IT Prin acoperirea teoriei, a activităților de casestudy și a practicilor de manevră cu instrumentele, metodele și măsurătorile necesare, participanții învață gândirea critică, abilitățile analitice și de comunicare necesare pentru a aborda problema deșeurilor în operațiunile IT Prin intermediul acestui proces interactiv, participanții învață să aplice principiile și practicile Lean IT în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură a îmbunătățirii continue a IT-ului La sfârșitul acestui curs, participanții vor înțelege impactul și rolul departamentului IT în transformarea Lean a unei organizații În termeni practici, participanții vor învăța cum să: măsurați performanța afacerii cuantificarea randamentului "inovării" evaluarea proceselor de afaceri și identificarea deșeurilor reducerea costurilor de operare îmbunătăți calitatea și performanța să îmbunătățească nivelurile de servicii, să gestioneze schimbările și să profite de tehnologiile emergente să mențină calitatea și stabilitatea în timp face "gândirea Lean" o parte integrantă a întreprinderii și a tuturor instrumentelor IT profesionale Public Manageri și specialiști care lucrează într-o organizație IT Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
14 hours
Sinoptic
Lean Management este o abordare a conducerii unei organizații. Promovează o viziune pe termen lung asupra muncii și o cultură de îmbunătățire continuă - căutând să obțină în mod continuu și sistematic mici modificări incrementale ale proceselor pentru a îmbunătăți eficiența și calitatea.

În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean într-un context de fabricație și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.

Instruirea combină activitățile cazurilor și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Unele dintre conceptele abordate includ:

- Determinarea cauzei principale a ineficiențelor.
- Masurarea performantei.
- Realizarea ciclului de îmbunătățire continuă.
- Organizarea de evenimente Kaizen.
- Instiling o gândire Lean gândirea în întreaga organizație.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
Sinoptic
Lean Management se referă la concentrarea clienților, la dezvoltarea și menținerea sistemelor și proceselor pentru a oferi valoare clienților. Lean Services este aplicarea conceptelor slabe operațiunilor de servicii.

În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.

Acest antrenament interactiv combină activitățile de caz și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Mai mult decât atât, această pregătire își propune să insufle o gândire a gândirii Lean .

Formatul cursului

- Partea de prelegere, discuții parțiale, exerciții și practică practică
14 hours
Sinoptic
Lean Distribution se referă la aplicarea conceptelor Lean Manufacturing pentru operațiunile de distribuție, logistică și lanțul de aprovizionare. Accentul se pune pe adăugarea de valoare pentru clienți, în timp ce identificarea și eliminarea deșeurilor — ceva care nu & #39; t adăuga această valoare.

în acest instructor-condus, de formare live, participanții invata metodologia, echipele și instrumentele necesare pentru a implementa Lean în propriile centre de distribuție și operațiunile lanțului de aprovizionare în timp ce stabilirea unei culturi de îmbunătățire continuă.

Training combină activitățile de caz și discuțiile cu Live, hands-on practică folosind instrumentele, măsurătorile, și metodele necesare pentru a implementa sisteme și procese Lean. Unele dintre conceptele acoperite includ:

- calcularea costului real de împlinire
- reducerea costurilor totale din lanțul de aprovizionare
- depășirea rezistenței pentru a schimba
- cultivarea de conducere și insuflare o mentalitate de gândire slabă în cadrul Organizației

format al cursului

- parte prelegere, parte de discuții, exerciții și hands-on practică
7 hours
Sinoptic
There are no specific requirements needed to attend this course.
7 hours
Sinoptic
Care ar trebui să participe:

Agenți Lean și schimbați, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept bazat pe calea corectă

Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele producției etc. Nu este conceput în scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre implementarea 5S în instalația dvs. de producție.

Cursul se adresează liderilor și agenților pentru schimbare, care doresc să se asigure că introduc 5S calea corectă.

Fiecare membru al cursului va avea ocazia să pună mâna pe experiență printr-o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.

După finalizarea pregătirii, veți face:

- Înțelegeți cum & nbsp; 5S funcționează și îmbunătățește eficiența cu 10 până la 30%
- Să fie capabil să identifice sursele de deșeuri și să îmbunătățească rentabilitatea
- Înțelegeți motivele procesului în cinci etape și știți cum să îl implementați
- Dispuneți de instrumente și proceduri pentru a îmbunătăți procesele de producție
- Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă

Dacă vă gândiți să îmbunătățiți eficiența la locul de muncă, să câștigați mai multe comenzi și să vă satisfaceți clienții în timp ce îmbunătățiți siguranța, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
7 hours
Sinoptic
Cine ar trebui să participe: Managerii interesați în îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în direcția corectă Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele Acesta poate fi adaptat la clinici stomatologice, laboratoare, birouri etc Acesta nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre punerea în aplicare a 5S Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S calea cea bună Fiecare membru al cursului va avea ocazia de a se bucura de experiență printr-o serie de exerciții care să demonstreze că 5S funcționează După finalizarea cursului: Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Să poată identifica sursele de deșeuri și să îmbunătățească profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului în cinci pași și știți cum să îl implementați Au instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele Elaborați un plan concret de introducere a 5S la locul de muncă Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, la câștigarea mai multor comenzi și la satisfacerea clienților, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu faceți acest curs .
14 hours
Sinoptic
Într-o lume din ce în ce mai globalizată, lucrăm în medii mai multiculturale, unde sunt posibile conflicte între persoane și grupuri Convingerea fundamentală care stă la baza soluționării conflictelor este că conflictele sunt inevitabile, dar că sunt gestionabile Asertivitatea, auto-încrederea, capacitatea de negociere, abilitățile interpersonale și celelalte sunt esențiale în sprijinirea soluționării conflictelor În viața noastră de zi cu zi, întâlnim multe ocazii în care conștient sau inconștient (cu membri ai familiei, prieteni, clienți, parteneri de afaceri) gestionăm conflicte Masteratul de rezolvare a conflictelor ajută la rezolvarea eficientă a conflictelor, precum și ne ajută să comunicăm mai bine, să convingem în mod eficient, să îmbunătățim rezultatele afacerii, precum și să îmbunătățim comportamentul și performanțele organizaționale și personale Acest curs oferă un amestec de teorii și concepte, combinate cu exerciții de grup și activități individuale pentru a permite delegațiilor să împărtășească idei și să-și dezvolte abilitățile Obiective: Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele conflictelor din cadrul organizațiilor Pentru a explora conceptele-cheie, factorii, teoriile, tipurile și modelele în rezolvarea conflictelor Pentru a descoperi tipurile de personalitate, stilurile de leadership care sprijină abilitățile de negociere Pentru a învăța arta de aserțiune și de auto-încredere A experimenta, a experimenta si a practica rezolvarea conflictelor .
7 hours
Sinoptic
Te lupți cu implementarea Agile în organizația ta? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs sunt supraîncărcate și mai puțin productive, dar încă prea rezistente pentru o schimbare revoluționară? Alegeți calea alternativă la agilitate și implementați o metodă evolutivă și umană de gestionare a schimbării, care nu vă schimbă procesul, ci o îmbunătățește Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și respectă rolurile, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă actuale Aceasta permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce semnificativ riscul asociat cu programele complexe de schimbare Dacă echipa dvs este copleșită, Kanban vă poate ajuta să vă controlați munca Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului dvs și pentru dezvăluirea blocajelor Această pregătire oferă abilitățile și cunoștințele de care ai nevoie pentru a aplica Kanban în munca ta și să înveți cum să determini la ce să lucrezi acum, ce să pleci până mai târziu și ce să scoți din listă todo pentru totdeauna Rezultatele învățării Participanții ar trebui să se familiarizeze cu metoda Kanban Ei ar trebui să fie capabili să proiecteze și să implementeze un panou de bază Kanban Acestea ar trebui să poată înțelege tipurile de articole de muncă și riscurile asociate anumitor articole de muncă Ei ar trebui să fie familiarizați cu o varietate de desene și stiluri de bord diferite ale echipei Kanban și să știe cum să aleagă un design care să fie cel mai potrivit pentru contextul lor Aceștia ar trebui să fie conștienți de foaia de parcurs pentru formare și de valoarea și beneficiile pe care trebuie să le obțină la fiecare pas pe "calea alternativă spre agilitate" Care ar trebui să participe Acest curs este conceput pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de lucru în domeniul dezvoltării produselor sau a cunoștințelor și care este interesat să afle cum poate Kanban să îmbunătățească mediul de lucru Kanban lucrează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri ai personalului înalt care doresc să adopte Lean Management pentru membrii echipelor de distribuție care doresc să își îmbunătățească practicile de lucru Participanții anteriori la cursurile noastre au fost în roluri precum: Poziții de conducere superioare (CxO) Managerii de programe și de proiect Manageri de produse, proprietari de produse și analiști de afaceri Membrii echipei Scrum Scrum Masters, Team Leads și agenți de schimb Dezvoltatori și testere pentru produse și software Antrenori agenți și practicieni (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc) Alte roluri, cum ar fi HR și profesioniștii din domeniul financiar Certificare Acest curs de 1 zi preda bazele metodei Kanban® și servește ca nivel de intrare și punct de plecare pentru o cale alternativă spre agilitate După finalizarea cu succes a acestui curs, veți primi certificatul de absolvire de la Universitatea Lean Kanban® În plus, veți câștiga un certificat de certificare Team Kanban Practitioner® (TKP) însoțit de insigna TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU-uri (unități de dezvoltare profesională) .
21 hours
Sinoptic
In this instructor-led, live training in România, participants will learn about the QMS Audit principles, procedures and documentations as they step through a series of case studies, group discussions, and hands-on exercises and activities.

By the end of this training, participants will be able to:

- Identify the Requirements for a successful QMS Audit.
- Create an Audit Checklist for a sample audit scenario.
- Report findings in accordance to ISO 9001 requirements.
- Write and grade non-conformity reports and evaluate proposals for corrective action.
- Prepare and present a convincing evaluation to top management in accordance to the organization's policy and objectives.
7 hours
Sinoptic
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
14 hours
Sinoptic
Introducere.

Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client client pozitiv este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.

Cursul Serviciul de Relații cu Clienții va examina toate tipurile de clienți și modul de a le servi mai bine și de a ne îmbunătăți în acest proces. Participanților li se va oferi un set de abilități puternice, care să includă abordarea față-în-față, tehnicile telefonice, abordarea unor clienți dificili și generarea unei afaceri de returnare.

Obiectiv

Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client pozitiv clienților este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.

Acest curs al serviciilor de asistență pentru clienți este proiectat să ne doteze și să ne îmbunătățim. Participanților li se va oferi setul de aptitudini de bază și cunoștințele necesare pentru personalul din prima linie pentru a gestiona contactele clienților prin telefon, e-mail și față-în-față, prin tehnici telefonice cu clienți dificili și generând afaceri de întoarcere cu succes.

Beneficiile de formare.

- Identificați și satisfaceți așteptările clienților
- Comunicați eficient cu clienții
- Gestionați percepțiile clienților
- Se ocupă cu diferite tipuri de clienți
- Răspundeți efectiv la contactele personale și telefonice ale clienților
- Scrie e-mailuri și scrisori eficiente
- Gestionați stresul
- Discuții de curs și exerciții
- Exercițiile de stimulare sunt oferite pe parcursul sesiunii, permițându-le participanților să-și îmbunătățească tehnicile de rezolvare a problemelor și să-și îmbunătățească abilitățile și mentalitatea Serviciului de Relații cu Clienții. Acest curs este conceput pentru a găzdui o gamă largă de medii de servicii și de împlinire a clienților.
7 hours
Sinoptic
Obțineți înțelegere și cunoștințe cu privire la valoarea investițiilor în responsabilitatea socială corporativă, filantropia și sustenabilitatea. Instruirea se desfășoară într-o formă interactivă și include o serie de studii de caz.
14 hours
Sinoptic
An effective customer care strategy is essential to the growth of your business. ... A customer care strategy plays an important role in building customer satisfaction, helping you to retain loyal customers and increase levels of repeat business.

This course focuses on strategies and skills for building lifelong customer relationships by developing valuable and effective customer-care strategies.

Satisfied customers may, through conversations and story-telling, become voluntary ambassadors for your company and are highly likely to recommend your services or products to others.

This course will also help participants communicate effectively, appropriately and clearly in all situations.

OBJECTIVES

Helps participants to develop an effective customer service strategy, design and implement systems that focus on meeting customer needs and benchmark their service against their competitors, review the quality of your current customer service, set objectives and establish a strategy to meet the following.

- Create and Increase Quality customer service.
- Critical Quality Customer Service Skills
- Communication skills with customers
- Conversations over the Telephone

- E-mail to Enhance Customer Service…
- How to Deal with Difficult Customers
- Do’s and Don’ts of Customer Service

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
- To learn more about ___, please visit: ___
21 hours
Sinoptic
Advanced Advanced Quality Quality Planning (APQP) este un set de proceduri și tehnici pentru dezvoltarea produselor auto.

Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează profesioniștilor auto care doresc să înțeleagă și să aplice procesul APQP la planurile lor de calitate a produselor.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Înțelegeți cerințele și procesele APQP.
- Aplicați procesul APQP la procesele industriale existente.
- Folosiți cele mai potrivite instrumente pentru dezvoltarea de produse de înaltă calitate.
- Configurați sistemele necesare dezvoltării de produse și servicii care satisfac cerințele clienților.
- Utilizați APQP pentru a permite o mai bună colaborare între furnizori și clienți.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
21 hours
Sinoptic
IATF 16949, sau International Automotive Task Force 16949, este unul dintre cele mai utilizate pe scară largă de automobile QMS (calitatea Management System) standarde în industrie.

acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din industria auto care doresc să creeze și să gestioneze un QMS în aderarea la standardele IATF 16949.

până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:

- intelege cerintele IATF 16949.
- a crea un sistem de management al calității, care ajută la asigurarea satisfacției clienților în produsul final sau serviciu.
- obține cele mai bune practici în proiectarea, dezvoltarea, fabricarea, instalarea și deservirea produselor auto.

format al cursului

- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.

curs opțiuni de personalizare

- acest curs este conceput pentru a oferi cunoștințe practice care pot fi aplicate la rezolvarea problemelor din lumea reală și nu ca un curs de pregătire pentru certificare.
- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
28 hours
Sinoptic
ISO 26262 definește cerințele pentru siguranța funcțională în sectorul automobilelor.

acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din domeniul auto care doresc să pună în aplicare standardul ISO 26262 în cadrul organizației lor.

până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:

- înțelege siguranța funcțională în ceea ce privește hardware-ul și dezvoltarea software-ului auto.
- înțelege responsabilitățile legale și cerințele de conformitate ale ISO 26262.
- punerea în aplicare a proceselor de siguranță prevăzute în ISO 26262.

format al cursului

- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.

curs opțiuni de personalizare

- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
14 hours
Sinoptic
Un responsabil tehnologic (CTO) este persoana responsabilă cu toate problemele legate de tehnologie dintr-o companie.

Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează CTO-urilor actuale și CTO-urilor viitoare, cum ar fi directorii tehnici sau managerii tehnici care doresc să dobândească perspectiva tehnică și managerială necesară pentru a fi un CTO eficient.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Angajați și conduceți o echipă tehnică vibrantă și inovatoare.
- Adoptați și gestionați eficient tehnologia necesară pentru a dezvolta produse excelente.
- Aplicați tehnici și strategii utile pentru gestionarea produselor și proiectelor.
- Scalați afacerea companiei și mutați-o în direcția corectă.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
Sinoptic
Acest antrenament în direct, instruit în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează persoanelor stresate care doresc să preia controlul stresului și să se simtă mai calmi, mai clari și mai plini de resurse.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Pentru a putea articula care sunt cele două tipuri de stres, indicatorii dvs. personali și factorii de stres.
- Pentru a crea un plan cu rutine specifice pentru a crește calmul, claritatea și energia, reducând în același timp stresul în timpul zilei
- Pentru a învăța tehnici dovedite pentru a schimba emoțiile negative și a stimula pe cele pozitive
- Pentru a face față convingerilor care disprețuiesc în jurul muncii, vieții, relațiilor care conduc adesea stresul

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs sau pentru a rezerva un singur antrenor, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
Sinoptic
John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training in (online or onsite) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.
14 hours
Sinoptic
În loc să susțină analize profunde și schimburi mari, modelul McKinsey 7-S este excelent pentru a analiza cât de coerent este compania dvs. Dacă știți că trebuie să vă schimbați actul, dar nu sunteți sigur ce să faceți, acesta este modelul de gestionare a modificărilor pentru dvs.

Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
Sinoptic
Acest atelier de instruire live (la fața locului sau de la distanță), condus de instructor, are ca scop introducerea modelelor disponibile de gestionare a schimbărilor cu argumentele pro și contra și studiile de caz, în vederea dotării delegaților cu cunoștințe și abilități pentru a alege cel mai potrivit model specific domeniului lor în sine.

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilitate
- Prezentări de diapozitive
- Exerciții și studii de caz

La sfârșitul acestui curs, participanții vor putea:

- Explicați strategiile de schimbare de bază care stau la baza planificării schimbării într-o organizație
- Construiți un plan de schimbare potrivit pentru partea lor de afaceri.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
Sinoptic
This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.

By the end of this training, participants will be able to:

- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.
7 hours
Sinoptic
This instructor-led, live training in România (online or onsite) is aimed at managers and executives who wish to implement the right tools, skills, and methodologies to manage remote teams.

By the end of this training, participants will be able to:

- Explore remote leadership, structures, and components to successfully adapt a remote work setup.
- Develop trust, goals, culture, and teamwork to create an effective and productive remote team.
- Use existing tools and technologies to improve virtual communication and collaboration.
- Implement goal setting and project management methods to measure the performance of a remote team.
21 hours
Sinoptic
In this instructor-led, live training in România, we walk new managers through the most important concepts of strategic thinking, putting theory into practice through task-based activities based on real-life cases. Participants get a unique opportunity to learn new ways of thinking, implement key concepts to solve problems, reflect on how these principles apply to their own work, and listen to and share their own perspectives with their instructor and class peers.
21 hours
Sinoptic
O strategie de îngrijire a clienților joacă un rol important în construirea satisfacției clienților, ajutându-vă să păstrați clienții fideli și să creșteți nivelul de repetare a afacerii Prin intermediul unui serviciu bun pentru clienți, câștigați încrederea clienților, sporiți imaginea companiei și consolidați avantajul dvs competitiv pe piață Acest curs se concentrează pe strategii și abilități de construire a relațiilor cu clienții de-a lungul vieții, prin dezvoltarea unor strategii valoroase și eficiente de asistență pentru clienți Clienții mulțumiți pot, prin conversații și povestiri, să devină ambasadori voluntari pentru compania dvs și este foarte probabil să vă recomande serviciile altora Acest workshop va ajuta participanții să comunice în mod eficient, în mod corespunzător și clar în toate situațiile OBIECTIVE Dezvoltarea de competențe în domeniul îngrijirii profesionale a clienților Creșterea eficienței comunicării cu clienții Realizarea cunoștințelor despre cum să ajungeți la nevoile și așteptările care stau la baza clienților Construirea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și despre preferințele de comunicare în relațiile cu clienții Stabilirea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor în calea comunicării eficiente Masterat limbajul corpului și comunicarea nonverbală METODE Joc de rol Teste de autoevaluare Exerciții în grupuri Munca individuala Sesiuni practice prelegeri discuţii REZULTATELE LUCRARII La finalizarea acestui curs, participanții vor putea: Adoptați o strategie de îngrijire a clienților Identificați problemele cheie ale clienților Construiți imaginea profesională a companiei Adaptați la anumite stiluri de comportament ale clienților Creșteți loialitatea clienților prin servicii excepționale pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Elaborați un plan de acțiune personalizat pentru a îmbunătăți abilitățile clienților Arătați gesturi de generozitate și servicii de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor în calea livrării unui serviciu clienți remarcabil .
14 hours
Sinoptic
Audience

This course has been created for analysts, forecasters wanting to introduce or improve forecasting which can be related to sale forecasting, economic forecasting, technology forecasting, supply chain management and demand or supply forecasting.

Description

This course guides delegates through series of methodologies, frameworks and algorithms which are useful when choosing how to predict the future based on historical data.

It uses standard tools like Microsoft Excel or some Open Source programs (notably R project).

The principles covered in this course can be implemented by any software (e.g. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
21 hours
Sinoptic
Public

Managerii de rang înalt care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor Management strategic și a aplicării acestuia

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Studii de caz și exemple

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Definiți problemele care stau la baza conducerii strategice de succes și legătura cu un climat organizațional puternic
- Descrieți o serie de modele de afaceri strategice și implicațiile lor potențiale pentru propria afacere
- Definiți conceptele critice care stau la baza construirii echipelor performante și gestionarea schimbărilor
- Definirea și utilizarea măsurilor financiare cheie ale succesului strategic
Sfarsit de saptamana Management Cursuri, Seara Management Training, Management Camp, Management Cu instructor, Sfarsit de saptamana Management Training, Seara Management Cursuri, Management Coaching, Management Instructor, Management Trainer, Management Cursuri, Management Clase, Management Pe pagina, Management curs privat, Management one on one training

Reduceri pentru cursuri

Newsletter Oferte Cursuri

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Romania!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions