Cursuri Management

Cursuri Management

Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management România.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Numele cursului
Durata
Sinoptic
Numele cursului
Durata
Sinoptic
14 hours
Sinoptic
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Sinoptic
În loc să susțină analize profunde și schimburi mari, modelul McKinsey 7-S este excelent pentru a analiza cât de coerent este compania dvs. Dacă știți că trebuie să vă schimbați actul, dar nu sunteți sigur ce să faceți, acesta este modelul de gestionare a modificărilor pentru dvs.

Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
Sinoptic
KAIZEN derivat din japoneză și înseamnă "îmbunătățire continuă" și poate fi utilizat atât la locul de muncă, cât și în proces.
14 hours
Sinoptic
Kanban Management Professional 1 (KMP1) este un curs extrem de interactiv de două zile acreditat de Universitatea Lean Kanban (LKU) Acesta combină învățarea, discuțiile de grup și o simulare complet imersivă pentru a ilustra modul în care metoda Kanban îi ajută pe indivizi, echipe și organizații să gestioneze și să îmbunătățească livrarea de produse și servicii către clienții lor Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și urmărește schimbări evolutive, respectând rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă și încurajând conducerea la toate nivelurile Acest lucru permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce în mod semnificativ riscurile asociate programelor complexe de schimbare Veți lăsa acest curs cu cunoștințe despre principiile Kanban și practicile generale și abilitățile care vă vor permite să aplicați Kanban cu încredere în organizația dvs Ce veți învăța? Identificați sursele interne și externe de nemulțumire Analizați cererea vs capacitatea Modelați procesul de descoperire a cunoștințelor Design sistemele kanban și vizualizările lor Identificați și prioritizați îmbunătățirile Alegeți cadence pentru activități Identificați clasele de servicii Ce voi primi? Două zile de formare de înaltă calitate cu Michael Chik, care are 20 de ani de experiență în dezvoltarea de software În timpul cursului, vor fi furnizate băuturi răcoritoare și prânz De asemenea, veți primi: Materiale de curs (print & electronic) Copie electronică a cărții "Schimbarea Evoluțională Evolutivă Kanban pentru afacerea dvs cu tehnologie" de David J Anderson Calitatea de membru al Universității LeanKanban (LKU) Universitatea LeanKanban (LKU), certificat de absolvire a cursului Cine este acest curs? Oricine este implicat în dezvoltarea produsului sau în munca de cunoaștere Aceasta include, dar nu se limitează la următoarele: Managerii de programe și de livrare Manageri de produs și de proiect Dezvoltatori de produse, dezvoltatori de software și testeri Oamenii care lucrează în operațiuni sau sprijin Analiști de afaceri Management de nivel superior Oricine este interesat de implementarea Agile în organizația lor .
14 hours
Sinoptic
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Sinoptic
Cine ar trebui să participe: Managerii interesați în îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în direcția corectă Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele Acesta poate fi adaptat la clinici stomatologice, laboratoare, birouri etc Acesta nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre punerea în aplicare a 5S Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S calea cea bună Fiecare membru al cursului va avea ocazia de a se bucura de experiență printr-o serie de exerciții care să demonstreze că 5S funcționează După finalizarea cursului: Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Să poată identifica sursele de deșeuri și să îmbunătățească profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului în cinci pași și știți cum să îl implementați Au instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele Elaborați un plan concret de introducere a 5S la locul de muncă Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, la câștigarea mai multor comenzi și la satisfacerea clienților, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu faceți acest curs .
14 hours
Sinoptic
Lean Distribution se referă la aplicarea conceptelor Lean Manufacturing pentru operațiunile de distribuție, logistică și lanțul de aprovizionare. Accentul se pune pe adăugarea de valoare pentru clienți, în timp ce identificarea și eliminarea deșeurilor — ceva care nu & #39; t adăuga această valoare.

în acest instructor-condus, de formare live, participanții invata metodologia, echipele și instrumentele necesare pentru a implementa Lean în propriile centre de distribuție și operațiunile lanțului de aprovizionare în timp ce stabilirea unei culturi de îmbunătățire continuă.

Training combină activitățile de caz și discuțiile cu Live, hands-on practică folosind instrumentele, măsurătorile, și metodele necesare pentru a implementa sisteme și procese Lean. Unele dintre conceptele acoperite includ:

- calcularea costului real de împlinire
- reducerea costurilor totale din lanțul de aprovizionare
- depășirea rezistenței pentru a schimba
- cultivarea de conducere și insuflare o mentalitate de gândire slabă în cadrul Organizației

format al cursului

- parte prelegere, parte de discuții, exerciții și hands-on practică
14 hours
Sinoptic
Atunci când o întreprindere începe o transformare slabă, fie în producție, servicii sau tehnologie, prea des departamentul IT este lăsat în afara imaginii Lean IT este un răspuns la acest lucru Lean IT este o extensie a principiilor Lean pentru tehnologia informației (IT), principiul său principiu fiind "eliminarea deșeurilor" (lucru care nu adaugă valoare unui produs sau unui serviciu) În cadrul acestui antrenament instruit, participanții învață cum să despacheteze problema deșeurilor într-o organizație IT Prin acoperirea teoriei, a activităților de casestudy și a practicilor de manevră cu instrumentele, metodele și măsurătorile necesare, participanții învață gândirea critică, abilitățile analitice și de comunicare necesare pentru a aborda problema deșeurilor în operațiunile IT Prin intermediul acestui proces interactiv, participanții învață să aplice principiile și practicile Lean IT în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură a îmbunătățirii continue a IT-ului La sfârșitul acestui curs, participanții vor înțelege impactul și rolul departamentului IT în transformarea Lean a unei organizații În termeni practici, participanții vor învăța cum să: măsurați performanța afacerii cuantificarea randamentului "inovării" evaluarea proceselor de afaceri și identificarea deșeurilor reducerea costurilor de operare îmbunătăți calitatea și performanța să îmbunătățească nivelurile de servicii, să gestioneze schimbările și să profite de tehnologiile emergente să mențină calitatea și stabilitatea în timp face "gândirea Lean" o parte integrantă a întreprinderii și a tuturor instrumentelor IT profesionale Public Manageri și specialiști care lucrează într-o organizație IT Formatul cursului Prelegere parte, discuții parțiale, exerciții și practici de manevră .
14 hours
Sinoptic
Lean Management este o abordare a conducerii unei organizații. Promovează o viziune pe termen lung asupra muncii și o cultură de îmbunătățire continuă - căutând să obțină în mod continuu și sistematic mici modificări incrementale ale proceselor pentru a îmbunătăți eficiența și calitatea.

În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean într-un context de fabricație și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.

Instruirea combină activitățile cazurilor și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Unele dintre conceptele abordate includ:

- Determinarea cauzei principale a ineficiențelor.
- Masurarea performantei.
- Realizarea ciclului de îmbunătățire continuă.
- Organizarea de evenimente Kaizen.
- Instiling o gândire Lean gândirea în întreaga organizație.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
Sinoptic
Care ar trebui să participe:

Agenți Lean și schimbați, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept bazat pe calea corectă

Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele producției etc. Nu este conceput în scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre implementarea 5S în instalația dvs. de producție.

Cursul se adresează liderilor și agenților pentru schimbare, care doresc să se asigure că introduc 5S calea corectă.

Fiecare membru al cursului va avea ocazia să pună mâna pe experiență printr-o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.

După finalizarea pregătirii, veți face:

- Înțelegeți cum & nbsp; 5S funcționează și îmbunătățește eficiența cu 10 până la 30%
- Să fie capabil să identifice sursele de deșeuri și să îmbunătățească rentabilitatea
- Înțelegeți motivele procesului în cinci etape și știți cum să îl implementați
- Dispuneți de instrumente și proceduri pentru a îmbunătăți procesele de producție
- Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă

Dacă vă gândiți să îmbunătățiți eficiența la locul de muncă, să câștigați mai multe comenzi și să vă satisfaceți clienții în timp ce îmbunătățiți siguranța, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
14 hours
Sinoptic
Lean Management se referă la concentrarea clienților, la dezvoltarea și menținerea sistemelor și proceselor pentru a oferi valoare clienților. Lean Services este aplicarea conceptelor slabe operațiunilor de servicii.

În acest training, instruit în direct (la fața locului sau la distanță), participanții învață cum să aplice principiile și practicile Lean în cadrul propriei organizații și să stabilească o cultură de îmbunătățire continuă.

Acest antrenament interactiv combină activitățile de caz și discuțiile cu practica live, practică folosind instrumentele, metricile și metodele necesare pentru implementarea sistemelor și proceselor Lean . Mai mult decât atât, această pregătire își propune să insufle o gândire a gândirii Lean .

Formatul cursului

- Partea de prelegere, discuții parțiale, exerciții și practică practică
7 hours
Sinoptic
Public

Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte)

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere
- Dezvoltați echipa în modul cel mai eficient
- Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației
- Gestionați performanța personalului mai bine
- Să negocieze cu succes soluțiile preferate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
14 hours
Sinoptic
Public

Acest curs a fost creat pentru analiști, prognoze care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognozarea cererii sau ofertei.

Descriere

Acest ghid ghidează delegați prin serii de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când aleg cum să preziceți viitorul pe baza datelor istorice.

Utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau programe Open Source (în special proiectul R).

Principiile incluse în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
35 hours
Sinoptic
Prezentare generală

Pe tot globul, autoritățile de reglementare legă din ce în ce mai mult riscul unei bănci față de valoarea capitalului pe care trebuie să o dețină, iar băncile și serviciile financiare sunt gestionate din ce în ce mai mult pe practici de management bazate pe riscuri. Băncile, produsele lor, reglementările și piața mondială devin din ce în ce mai complexe, provocând tot mai multe provocări în gestionarea eficientă a riscurilor. O lecție cheie a crizei bancare din ultimii cinci ani este că riscurile sunt extrem de integrate și că trebuie să le gestionăm eficient băncile trebuie să înțeleagă aceste interacțiuni.

Printre caracteristicile cheie se numără:

- explicarea reglementărilor actuale bazate pe riscuri
- analiza detaliată a riscurilor majore cu care se confruntă băncile
- cele mai bune practici din industrie pentru adoptarea unei abordări a întreprinderii pentru integrarea gestionării riscurilor în întreaga organizație
- folosind tehnici de guvernare pentru a construi o cultură la nivel de grup pentru a se asigura că toată lumea își asumă un rol activ în gestionarea riscurilor, în conformitate cu obiectivele strategice ale băncilor
- ce provocări s-ar putea confrunta în viitor cu manageri de risc.

Cursul va utiliza în mare măsură studiile de caz concepute pentru a explora, examina și consolida conceptele și ideile acoperite în cele cinci zile. Evenimentele istorice la bănci vor fi utilizate pe tot parcursul cursului pentru a evidenția modul în care aceștia nu și-au gestionat riscurile și acțiunile care ar fi putut fi luate pentru a preveni pierderea.

Obiective

Obiectivul acestui curs este de a ajuta administrația bancară să realizeze o strategie integrată adecvată pentru gestionarea riscurilor complexe și în schimbare în cadrul mediului bancar internațional de astăzi. Acest curs are scopul de a oferi conducerii de nivel superior o înțelegere a:

- riscul major în cadrul sectorului financiar și principalele reglementări internaționale privind riscurile
- cum să gestionați activele și datoriile băncii, maximizând rentabilitatea
- interacțiunea dintre tipurile de risc și modul în care băncile utilizează o abordare integrată pentru gestionarea acestora
- guvernanța corporativă și abordările cele mai bune practici pentru gestionarea diverselor interese ale părților interesate
- cum să dezvolte o cultură a guvernanței riscurilor ca instrument de minimizare a riscurilor inutile

Cine ar trebui să participe la acest seminar

Acest curs este destinat celor care sunt noi în managementul integrat al riscurilor, managementul responsabil de managementul strategic al conducerii superioare sau cei care doresc să-și aprofundeze înțelegerea în ceea ce privește gestionarea riscului întreprinderii. Va fi util să:

- Gestiunea bancară la nivel de conducere
- Senior managerii
- Senior manageri de risc și analiști
- Directori generali și manageri de risc responsabili pentru gestionarea strategică a riscurilor
- Auditorii interni
- Personal de reglementare și conformitate
- Trezorerie profesioniști
- Angajații și analiștii privind activitățile și responsabilitățile
- Autoritățile de reglementare și supraveghetorii
- Furnizori și consultanți pentru bănci și industria de gestionare a riscurilor
- Guvernanța corporativă și administratorii de gestionare a riscurilor.
21 hours
Sinoptic
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
21 hours
Sinoptic
Cursul de instruire QMS Auditor / Auditor principal (ISO 9001) explică ce trebuie să îndeplinească un sistem de Management al calității (QMS). De asemenea, explică cerințele unui audit QMS de succes. Aceste cerințe servesc la baza eforturilor de Îmbunătățire continuă pentru produse și servicii îmbunătățite pentru Client.

În cadrul acestui antrenament, instruit în direct, participanții vor afla despre principiile, procedurile și documentațiile QMS Audit în timp ce trec printr-o serie de studii de caz, discuții de grup și exerciții și activități practice.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Identificați cerințele pentru un audit QMS de succes.
- Creați o listă de verificare a auditului pentru un scenariu de audit de exemplu.
- Raportați constatările în conformitate cu cerințele ISO 9001.
- Redactează și notează rapoarte de nonconformitate și evaluează propunerile de acțiuni corective.
- Pregătiți și prezentați o evaluare convingătoare conducerii superioare, în conformitate cu politica și obiectivele organizației.

Formatul cursului

- Partea de prelegere, o discuție parțială, exerciții și practici practice
35 hours
Sinoptic
Prezentare generală

Acest curs de 5 zile îi va ajuta pe delegați să-și dezvolte abilitățile strategice, de planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul se va ocupa de problemele dificile de gestionare a conflictelor, gestionarea schimbării, ceea ce face un lider bun și cum să motivați o echipă. Utilizând studii de caz interactiv și exemple de sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la elaborarea unor soluții concrete și practice care să le poată prelua și să le utilizeze efectiv.

Obiectivul principal al programului este acela de a echipa directorii cu abilitățile de a scana mediul de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și pentru a dezvolta strategii pentru a obține un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra conducerii celor mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea directorilor de a gestiona complexitatea și incertitudinile legate de gestionarea unei instituții financiare de înaltă performanță.

obiective de invatare

După ce au participat la acest curs, delegații vor putea:

- Descrieți principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicați diferitele abordări ale planificării dezvoltării organizaționale;
- Analizați mediul de afaceri actual și influențele care afectează organizația;
- Analizați resursele în interiorul și exteriorul organizației;
- Explicați diferitele abordări ale gestionării strategiei și plasați-le în planul de afaceri;
- Evaluați strategiile alternative de dezvoltare, astfel încât să recomandați unul sau cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplicați o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discutați în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului într-o echipă;
- Definirea abordărilor pentru gestionarea riscurilor identificate;
- Analizați impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitive, cât și negative) care va rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperiți pașii cheie în gestionarea modificărilor

Care ar trebui să participe

- Manageri de produse / servicii
- Recent numiți, precum și directori și lideri de echipă
- Șefii de operațiuni
- Senior Bank Managers
- Managementul resurselor umane
- Managerii de operațiuni
- Managerii de Marketing

Metodologie
Cursul este alcătuit din ateliere facilitate, completate de studiile de caz trase dintr-o combinație de exemple de viață reale publicate și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți care lucrează în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Deschiderea discuțiilor pe forum va fi, de asemenea, un element-cheie.
14 hours
Sinoptic
"Supplier quality" refers to a supplier's ability to deliver goods and services to customers in a satisfactory manner. "Supplier quality management" refers to the tools and processes used to manage supplier quality.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.

By the end of this training, participants will be able to:

- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Sinoptic
Acest curs a fost creat pentru factorii de decizie, al căror scop principal nu este de a face calculul și analiza, ci de a le înțelege și de a putea alege ce fel de metode statistice sunt relevante în planificarea strategică a organizației.

De exemplu, un participant în perspectiva trebuie să decidă câte eșantioane trebuie colectate înainte de a putea decide dacă produsul va fi lansat sau nu.

Dacă aveți nevoie de un curs mai lung care să acopere principiile fundamentale ale gândirii statistice, aruncați o privire la formarea de 5 zile " Statistics for Managers".
21 hours
Sinoptic
Gândirea strategică se referă la procesul de gândire prin probleme și situații printr-o lentilă de imagine, luând în considerare implicațiile diferitelor acțiuni, apoi acționând pe cea mai ideală strategie pentru succesul general al afacerii.

Go te când gânditorii strategici privesc provocările și oportunitățile în mod analitic și le iau în considerare în contextul viziunii și obiectivelor companiei. Indiferent dacă este folosit de un manager de strategie care are în vedere modul de alocare a unei investiții sau a unui dezvoltator de afaceri care evaluează potențialul de extindere pe o nouă piață, gândirea strategică este o abilitate care poate fi învățată, practicată și perfecționată. Gândirea strategică oferă managerilor claritatea și marginea necesară pentru a lua decizii mai bune și a-și muta continuu companiile într-o direcție bună.

În această instruire, instruită în direct, instruim noi manageri prin cele mai importante concepte ale gândirii strategice, punând teoria în practică prin activități bazate pe sarcini bazate pe cazuri reale. Participanții au o oportunitate unică de a învăța noi moduri de gândire, de a implementa concepte cheie pentru rezolvarea problemelor, de a reflecta asupra modului în care aceste principii se aplică propriilor lor munci și de a asculta și de a împărtăși propriile lor perspective cu instructorul și colegii de clasă.

Formatul cursului

- Participanții vor obține o imagine de ansamblu a ceea ce conduce afacerea lor și modul în care rolul lor în cadrul organizației contribuie la obiectivele, viziunea și linia de jos a afacerii. Cursul este interactiv și bazat pe activități, cu studii de caz, sarcini bazate pe echipă și prezentarea individuală și rezolvarea problemelor constituind o parte importantă a cursului.
14 hours
Sinoptic
Acest curs de formare a fost creat pentru investitori, proprietari de afaceri, directori, manageri, directori și analiști care trebuie să dezvolte abilități de planificare strategică. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci pentru a începe să-ți realizi visele astăzi.

Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă este cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl implementeze în practică.
21 hours
Sinoptic
Public

Managerii de rang înalt care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor Management strategic și a aplicării acestuia

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Studii de caz și exemple

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Definiți problemele care stau la baza conducerii strategice de succes și legătura cu un climat organizațional puternic
- Descrieți o serie de modele de afaceri strategice și implicațiile lor potențiale pentru propria afacere
- Definiți conceptele critice care stau la baza construirii echipelor performante și gestionarea schimbărilor
- Definirea și utilizarea măsurilor financiare cheie ale succesului strategic
7 hours
Sinoptic
Te lupți cu implementarea Agile în organizația ta? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs sunt supraîncărcate și mai puțin productive, dar încă prea rezistente pentru o schimbare revoluționară? Alegeți calea alternativă la agilitate și implementați o metodă evolutivă și umană de gestionare a schimbării, care nu vă schimbă procesul, ci o îmbunătățește Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și respectă rolurile, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă actuale Aceasta permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce semnificativ riscul asociat cu programele complexe de schimbare Dacă echipa dvs este copleșită, Kanban vă poate ajuta să vă controlați munca Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului dvs și pentru dezvăluirea blocajelor Această pregătire oferă abilitățile și cunoștințele de care ai nevoie pentru a aplica Kanban în munca ta și să înveți cum să determini la ce să lucrezi acum, ce să pleci până mai târziu și ce să scoți din listă todo pentru totdeauna Rezultatele învățării Participanții ar trebui să se familiarizeze cu metoda Kanban Ei ar trebui să fie capabili să proiecteze și să implementeze un panou de bază Kanban Acestea ar trebui să poată înțelege tipurile de articole de muncă și riscurile asociate anumitor articole de muncă Ei ar trebui să fie familiarizați cu o varietate de desene și stiluri de bord diferite ale echipei Kanban și să știe cum să aleagă un design care să fie cel mai potrivit pentru contextul lor Aceștia ar trebui să fie conștienți de foaia de parcurs pentru formare și de valoarea și beneficiile pe care trebuie să le obțină la fiecare pas pe "calea alternativă spre agilitate" Care ar trebui să participe Acest curs este conceput pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de lucru în domeniul dezvoltării produselor sau a cunoștințelor și care este interesat să afle cum poate Kanban să îmbunătățească mediul de lucru Kanban lucrează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri ai personalului înalt care doresc să adopte Lean Management pentru membrii echipelor de distribuție care doresc să își îmbunătățească practicile de lucru Participanții anteriori la cursurile noastre au fost în roluri precum: Poziții de conducere superioare (CxO) Managerii de programe și de proiect Manageri de produse, proprietari de produse și analiști de afaceri Membrii echipei Scrum Scrum Masters, Team Leads și agenți de schimb Dezvoltatori și testere pentru produse și software Antrenori agenți și practicieni (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc) Alte roluri, cum ar fi HR și profesioniștii din domeniul financiar Certificare Acest curs de 1 zi preda bazele metodei Kanban® și servește ca nivel de intrare și punct de plecare pentru o cale alternativă spre agilitate După finalizarea cu succes a acestui curs, veți primi certificatul de absolvire de la Universitatea Lean Kanban® În plus, veți câștiga un certificat de certificare Team Kanban Practitioner® (TKP) însoțit de insigna TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU-uri (unități de dezvoltare profesională) .
7 hours
Sinoptic
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
28 hours
Sinoptic
ISO 26262 definește cerințele pentru siguranța funcțională în sectorul automobilelor.

acest instructor-condus, de formare Live (la fața locului sau la distanță) este destinat profesioniștilor din domeniul auto care doresc să pună în aplicare standardul ISO 26262 în cadrul organizației lor.

până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:

- înțelege siguranța funcțională în ceea ce privește hardware-ul și dezvoltarea software-ului auto.
- înțelege responsabilitățile legale și cerințele de conformitate ale ISO 26262.
- punerea în aplicare a proceselor de siguranță prevăzute în ISO 26262.

format al cursului

- interactive prelegere și discuții.
- o mulțime de exerciții și practică.
- hands-on punerea în aplicare într-un mediu de laborator live.

curs opțiuni de personalizare

- pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
21 hours
Sinoptic
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
14 hours
Sinoptic
Introducere.

Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client client pozitiv este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.

Cursul Serviciul de Relații cu Clienții va examina toate tipurile de clienți și modul de a le servi mai bine și de a ne îmbunătăți în acest proces. Participanților li se va oferi un set de abilități puternice, care să includă abordarea față-în-față, tehnicile telefonice, abordarea unor clienți dificili și generarea unei afaceri de returnare.

Obiectiv

Fiecare dintre noi servește clienți, oferind un client pozitiv clienților este crucial și crearea de oportunități pentru repetarea afacerii este importantă.

Acest curs al serviciilor de asistență pentru clienți este proiectat să ne doteze și să ne îmbunătățim. Participanților li se va oferi setul de aptitudini de bază și cunoștințele necesare pentru personalul din prima linie pentru a gestiona contactele clienților prin telefon, e-mail și față-în-față, prin tehnici telefonice cu clienți dificili și generând afaceri de întoarcere cu succes.

Beneficiile de formare.

- Identificați și satisfaceți așteptările clienților
- Comunicați eficient cu clienții
- Gestionați percepțiile clienților
- Se ocupă cu diferite tipuri de clienți
- Răspundeți efectiv la contactele personale și telefonice ale clienților
- Scrie e-mailuri și scrisori eficiente
- Gestionați stresul
- Discuții de curs și exerciții
- Exercițiile de stimulare sunt oferite pe parcursul sesiunii, permițându-le participanților să-și îmbunătățească tehnicile de rezolvare a problemelor și să-și îmbunătățească abilitățile și mentalitatea Serviciului de Relații cu Clienții. Acest curs este conceput pentru a găzdui o gamă largă de medii de servicii și de împlinire a clienților.
35 hours
Sinoptic
Abilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.

Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
14 hours
Sinoptic
An effective customer care strategy is essential to the growth of your business. ... A customer care strategy plays an important role in building customer satisfaction, helping you to retain loyal customers and increase levels of repeat business.

This course focuses on strategies and skills for building lifelong customer relationships by developing valuable and effective customer-care strategies.

Satisfied customers may, through conversations and story-telling, become voluntary ambassadors for your company and are highly likely to recommend your services or products to others.

This course will also help participants communicate effectively, appropriately and clearly in all situations.

OBJECTIVES

Helps participants to develop an effective customer service strategy, design and implement systems that focus on meeting customer needs and benchmark their service against their competitors, review the quality of your current customer service, set objectives and establish a strategy to meet the following.

- Create and Increase Quality customer service.
- Critical Quality Customer Service Skills
- Communication skills with customers
- Conversations over the Telephone

- E-mail to Enhance Customer Service…
- How to Deal with Difficult Customers
- Do’s and Don’ts of Customer Service

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
- To learn more about ___, please visit: ___
7 hours
Sinoptic
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
Sfarsit de saptamana Management Cursuri, Seara Management Training, Management Camp, Management Cu instructor, Sfarsit de saptamana Management Training, Seara Management Cursuri, Management Coaching, Management Instructor, Management Trainer, Management Cursuri, Management Clase, Management Pe pagina, Management curs privat, Management one on one training

Reduceri pentru cursuri

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Romania!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Romania
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!