Prezența digitală a unui brand este esențială pentru supraviețuirea unei afaceri în lumea conectată de astăzi.
    Această instruire live, condusă de instructor, se adresează profesioniștilor de marketing la toate nivelurile care doresc să consolideze poziționarea online a brandului, să evalueze performanța brandului și să gestioneze imaginea și reputația brandului prin efectuarea unei Audite Complexe Online a Brandului.
    Suma mai multor puncte de contact online va configura în cele din urmă modul în care publicul țintă percep compania, precum și decizia lor de a face sau nu afaceri cu dumneavoastră.
    O auditare online a brandului a devenit practică standard pentru întreprinderi în scopul evaluării și consolidării poziționării brandului pe un anumit piață.
    În plus față de evaluarea punctelor forte și slabe ale activelelor online proprii ale brandului, această auditare va analiza modul în care brandul este discutat pe canale online care nu aparțin afacerii, pentru a evalua percepția brandului.
    La finalizarea unei audite online a brandului, veți fi puternic capabili să dezvoltați o strategie de marketing de brand transformatoare care se aliniază cu obiectivele mai largi ale afacerii.
    Deși acest curs se încadrează în categoria „Gestionarea Brandului”, atinge și multe alte discipline din cadrul unei organizații; de la experiența clientilor și căile utilizatorilor online până la descoperirea de informații pentru strategia și planificarea marketingului.
    La finalizarea acestei instruirii, participanții vor fi capabili să:
    - 
        Evalueze prezența online a unui brand pentru punctele sale forte și slabe.
    
- 
        Descopere reputația și imaginea online a unei afaceri.
    
- 
        Identifice și consolideze poziționarea unui brand pe un anumit piață.
    
- 
        Construiască o strategie de brand orientată spre rezultate și un plan integrat de comunicare marketing online.
    
- 
        Efectueze o analiză competitivă a brandului și construiască hărți perceptuale ale industriei.
    
- 
        Efectueze un audit SEO.
    
- 
        Învețe noile reguli de SEO în era AI-ului.
    
- 
        Descopere informațiile valoroase despre modul în care diferite grupuri de clienți percep o afacere și produsele sau serviciile sale.
    
- 
        Administreze ascultarea socială online.
    
- 
        Utilizeze AI pentru a face procesul de auditarie rutinier a brandului mai eficient.
    
 
                             Citește mai mult...