Schița de curs
Puncte de Referință
- Definirea Mărcii, Marketingului de Brand, Identității Marcii, Perceptrii Marcii și Reputației Marcii
- Relația dintre forța marcii și profitul unui business
Puterea unei Verificări Online de Brand
- Ce este Digital Footprint-ul unei Mărci și de ce este crucial pentru sănătatea afacerii astăzi?
- Cum suma punctelor de contact multiple plasează în cele din urmă imaginea și percepția unei mărci
- Când să conduceți o verificare online a marcii
- Importanța rutinării conducerii Verificărilor Online de Brand
- Cadrul Verificării Online de Brand și ceea ce urmează să vină
Prezentarea și Alinearea Afacerii
- Setarea nivelului și identificarea priorităților curente, obiectivelor și a oricărui factor micro/macro care afectează business-ul în ansamblu
- Conturarea obiectivelor Verificării de Brand pentru a asigura că cadrul are o direcție clară
Evaluarea Activelor Online
- Evaluarea canalelor online proprii ale unei mărci pentru puncte puternice și slabe, pentru a vedea cum prezența online controlată a afacerii dvs. este percepută de clienți
- Care sunt modurile în care comunicările proprii ale unei mărci pot fie să dămuneze sau să ajute imaginea marcii?
- O listă universală a lucrurilor pe care toate afacerile ar trebui să le ia în considerare la evaluarea activelor online
Verificarea Reputației Online
- Verificarea SEO: O parte semnificativă a reputației unei mărci online este modul în care este clasificată de motoarele de căutare
- Cum poate fi evaluat și optimizat SEO astăzi?
- Cum a schimbat AI SEO-ul
- Regulile vechi și noi ale SEO-ului
- Mențiunile Online: Datele cantitative și calitative care dezvăluiesc reputația adevărată și imaginea unei mărci
- Descoperirea modului în care publicul țintă și utilizatorii anonimi vorbesc despre o marcă online prin ascultarea socială online
- Analiza Web: O analiză a metricilor care păstrează o afacere online în viață
- Diagnosticarea și identificarea ceea ce confundă clienții față de ceea ce crește implicarea prin examinarea metricelor cheie ale site-ului web: trafic, rată de ratare, vizualizări de pagini și rate de conversie
Analiza Competitivă
- Definirea industriei
- Tendințele, proiecțiile și jucătorii de top din industrie
- Lista concurenților
- Harta perceptuală: mapează vizual poziția unei mărci în cadrul unui peisaj competitiv în termeni de perceptrii de brand
- Descoperirea punctelor puternice și slabe ale poziționării marcii în comparație cu concurenții
Strategia și Tactici de Brand
- Determinarea poziționării dorite a marcii
- Dezvoltarea Obiectivelor de Marketing de Brand
- Construirea unei Strategii de Brand finale direct informate de rezultatele verificării
- Dezvoltarea unui plan de comunicare marketing integrat pentru a obține rezultate
- Dezvoltarea Indicatorilor Clave de Performanță și a unui sistem de urmărire pentru a evalua progresul și succesul
Când să folosiți AI într-o Verificare Online de Brand
- 3 domenii în care profesioniștii pot utiliza AI în procesul de verificare pentru eficiență
- 3 domenii pe care să evitați folosirea AI atunci când conduceți o verificare online a marcii
Cerințe
- O înțelegere de bază a principiilor și termenilor marketingului
Acest curs este relevant pentru echipe sau profesioniști:
- Care consideră rebranding-ul
- Care doresc să repoziționeze sau să consolideze poziționarea existentă a unei mărci
- Care se extind într-o nouă piață sau verticală
- Care își propun să ajungă la noi publice țintă și grupuri de clienți
- Care doresc să creeze strategii de brand care se aliniază mai bine cu obiectivele mai largi ale afacerilor
- Care își propun să construiască o marcă mai competitivă
- Care experimentează cu un declin în performanța mărcii și a marketingului
- Care se confruntă cu deteriorarea reputației/imagini mărcii sau doresc să refineze imaginea acesteia
- Care doresc să diagnosticeze problemele în managementul mărcilor
- Care au nevoie de actualizarea materialelor marketing
- Care se confruntă cu elemente de brand inconsistente precum: mesaj, limbaj, vizual, design, sentiment, etc.
Publicul țintă
- Manageri de marketing
- Strategiști de marketing
- Strategiști de brand
- Profesionaliști decizionali din marketing
- Profesionaliști din marketing în orice capacitate
- Echipe de design și creative (public secundar)
Mărturii (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Curs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Curs - Digital Marketing
I liked the alistair's knowledge and presentation style.