Schița de curs

Puncte de Referință

  • Definirea Mărcii, Marketingului de Brand, Identității Marcii, Perceptrii Marcii și Reputației Marcii
  • Relația dintre forța marcii și profitul unui business

Puterea unei Verificări Online de Brand

  • Ce este Digital Footprint-ul unei Mărci și de ce este crucial pentru sănătatea afacerii astăzi?
  • Cum suma punctelor de contact multiple plasează în cele din urmă imaginea și percepția unei mărci
  • Când să conduceți o verificare online a marcii
  • Importanța rutinării conducerii Verificărilor Online de Brand
  • Cadrul Verificării Online de Brand și ceea ce urmează să vină

Prezentarea și Alinearea Afacerii

  • Setarea nivelului și identificarea priorităților curente, obiectivelor și a oricărui factor micro/macro care afectează business-ul în ansamblu
  • Conturarea obiectivelor Verificării de Brand pentru a asigura că cadrul are o direcție clară

Evaluarea Activelor Online

  • Evaluarea canalelor online proprii ale unei mărci pentru puncte puternice și slabe, pentru a vedea cum prezența online controlată a afacerii dvs. este percepută de clienți
  • Care sunt modurile în care comunicările proprii ale unei mărci pot fie să dămuneze sau să ajute imaginea marcii?
  • O listă universală a lucrurilor pe care toate afacerile ar trebui să le ia în considerare la evaluarea activelor online

Verificarea Reputației Online

  • Verificarea SEO: O parte semnificativă a reputației unei mărci online este modul în care este clasificată de motoarele de căutare
  • Cum poate fi evaluat și optimizat SEO astăzi?
  • Cum a schimbat AI SEO-ul
  • Regulile vechi și noi ale SEO-ului
  • Mențiunile Online: Datele cantitative și calitative care dezvăluiesc reputația adevărată și imaginea unei mărci
  • Descoperirea modului în care publicul țintă și utilizatorii anonimi vorbesc despre o marcă online prin ascultarea socială online
  • Analiza Web: O analiză a metricilor care păstrează o afacere online în viață
  • Diagnosticarea și identificarea ceea ce confundă clienții față de ceea ce crește implicarea prin examinarea metricelor cheie ale site-ului web: trafic, rată de ratare, vizualizări de pagini și rate de conversie

Analiza Competitivă

  • Definirea industriei
  • Tendințele, proiecțiile și jucătorii de top din industrie
  • Lista concurenților
  • Harta perceptuală: mapează vizual poziția unei mărci în cadrul unui peisaj competitiv în termeni de perceptrii de brand
  • Descoperirea punctelor puternice și slabe ale poziționării marcii în comparație cu concurenții

Strategia și Tactici de Brand

  • Determinarea poziționării dorite a marcii
  • Dezvoltarea Obiectivelor de Marketing de Brand
  • Construirea unei Strategii de Brand finale direct informate de rezultatele verificării
  • Dezvoltarea unui plan de comunicare marketing integrat pentru a obține rezultate
  • Dezvoltarea Indicatorilor Clave de Performanță și a unui sistem de urmărire pentru a evalua progresul și succesul

Când să folosiți AI într-o Verificare Online de Brand

  • 3 domenii în care profesioniștii pot utiliza AI în procesul de verificare pentru eficiență
  • 3 domenii pe care să evitați folosirea AI atunci când conduceți o verificare online a marcii

Cerințe

  • O înțelegere de bază a principiilor și termenilor marketingului

Acest curs este relevant pentru echipe sau profesioniști:

  • Care consideră rebranding-ul
  • Care doresc să repoziționeze sau să consolideze poziționarea existentă a unei mărci
  • Care se extind într-o nouă piață sau verticală
  • Care își propun să ajungă la noi publice țintă și grupuri de clienți
  • Care doresc să creeze strategii de brand care se aliniază mai bine cu obiectivele mai largi ale afacerilor
  • Care își propun să construiască o marcă mai competitivă
  • Care experimentează cu un declin în performanța mărcii și a marketingului
  • Care se confruntă cu deteriorarea reputației/imagini mărcii sau doresc să refineze imaginea acesteia
  • Care doresc să diagnosticeze problemele în managementul mărcilor
  • Care au nevoie de actualizarea materialelor marketing
  • Care se confruntă cu elemente de brand inconsistente precum: mesaj, limbaj, vizual, design, sentiment, etc.

Publicul țintă

  • Manageri de marketing
  • Strategiști de marketing
  • Strategiști de brand
  • Profesionaliști decizionali din marketing
  • Profesionaliști din marketing în orice capacitate
  • Echipe de design și creative (public secundar)
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (3)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite