Cursuri de pregatire Gestion Strategică
Audiență
Manageri seniori care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor de Gestion Strategică și a modului de aplicare
Formatul cursului
O combinație dintre:
- Discuții facilite
- Prezentări cu diapozitive
- Studii de caz și exemple
Pentru sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Defini problemele fundamentale ale liderii strategice reușite și legătura cu climatul organizațional puternic
- Descrie o serie de modele de afaceri strategice și implicațiile lor potențiale pentru propria lor afacere
- Defini conceptele critice fundamentale ale construirii echipelor cu performanță ridicată și gestionării schimbărilor
- Defini și folosi măsurile financiare cheie pentru succesul strategic
Schița de curs
Ce este Gestionarea Strategică?
- Care sunt visiunea, valorile și declarația de misiune a organizației dumneavoastră?
- Clarificarea rolului: ce puteți contribui?
- O perspectivă nouă asupra Strategiei și Avantajului Competitiv
Instrumente Strategice și un Cadru de Planificare Strategică
- O analiză SWOT pentru compania dumneavoastră / departamentul dumneavoastră
Performanța Financiară
- Înțelegerea declarațiilor financiare cheie
Stile de Management v. Climat Organizațional
- Management v. Liderare
- Care sunt Stilele de Management disponibile pentru a fi folosite? Cum ar trebui să fie folosite?
- Care sunt Factorii Climatului Organizațional diversi? Cum ar trebui să fie încorporați?
- Modul de combinare al Stilurilor de Management cu Climatul Organizațional
Gestionarea Schimbării Reușită
- Înțelegerea și utilizarea principiilor cheie ale Gestionării Schimbărilor
Crearea Echipelor cu Performanță Ridicată
- Importanța crucială a etapelor dezvoltării echipei în crearea echipelor cu performanță ridicată
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Gestion Strategică - Rezervare
Cursuri de pregatire Gestion Strategică - Solicitare
Gestion Strategică - Cerere de consultanta
Cerere de consultanta
Mărturii (1)
Discuții foarte deschise și bune
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Curs - Strategic Management
Tradus de catre o masina
Cursuri viitoare
Cursuri înrudite
Balanced Scorecard
14 oreFormarea este concepută pentru a ajuta oricine se gândește la implementarea sau lucrează la un proiect echilibrat de scorecard.
Conducerea unei Verificări Online ale Marcei: Evaluați Prezența și Poziționarea Digitală a Marcei pentru a Desena Strategii de Brand Puternice
21 orePrezența digitală a unei mărci este esențială pentru supraviețuirea unui business în lumea conectată de astăzi.
Această instruire condusă de un formator, live, este adresată profesionalilor din marketing la toate nivelurile care doresc să consolideze poziționarea online a unei mărci în afaceri, să evalueze performanța marcii și să gestioneze imaginea și reputația acesteia prin conducerea unei Verificări Online de Brand completă.
Suma punctelor de contact multiple online va plasa în cele din urmă modul în care publicul țintă percepe compania dvs. și dacă vor alege sau nu să facă afaceri cu dvs.
O verificare online a mărcii a devenit o practică standard pentru afaceri pentru a evalua și a consolida poziționarea marcii pe un anumit piață.
În plus față de evaluarea punctelor puternice și slabe ale activelelor online proprii ale unei mărci, această verificare va dezbraca modul în care marca dvs. este vorbită pe canale online pe care business-ul nu le deține, pentru a evalua percepția marcii.
La finalul verificării online a mărcii, veți fi în poziție să dezvoltați o strategie de marketing de brand transformator care se aliniază cu obiectivele mai largi ale afacerii.
Deși acest curs cade sub categoria 'Managementul Mărcilor', atinge multe alte discipline din interiorul unei organizații; de la experiența clientului și călile utilizatorului până la descoperirea unor insight-uri pentru strategia și planificarea marketingului.
La finalul acestei instruiri, participanții vor putea:
- Evalua prezența online a unei mărci pentru puncte puternice și slabe.
- Descoperi reputația online a unei afaceri și imaginea acesteia.
- Identifica și consolida poziționarea marcii pe un anumit piață.
- Construiți o strategie de brand orientată spre rezultate și un plan de comunicare marketing integrat online.
- Conducerea unei analize competitive ale mărcilor și construirea de hărți perceptuale ale industriei.
- Conducierea unei verificări SEO.
- Aflarea noilor reguli SEO în era AI.
- Descoperirea unor insight-uri valoroase despre modul în care diferite grupuri de clienți percep afacerea și produsele sau serviciile sale.
- Administrarea ascultării sociale online.
- Utilizarea AI pentru a face conducenta rutinei de verificare a mărcii mai eficientă.
Ghid strategic și gândire critică
7 oreAcest curs este conceput pentru a vă îmbunătăți capacitatea de a gândi strategic, oferindu-vă abilitățile de a aborda situații complexe, de a evita prejudecățile și de a lua decizii bine informate, rapid și precis. Printr-o explorare structurată a diferitelor stiluri de gândire și a capcanelor comune în gândirea strategică, veți dezvolta o înțelegere cuprinzătoare a modului în care puteți aplica gândirea strategică în activitățile dumneavoastră profesionale.
Fundamentele Responsabilității Sociale a Enterprizei
7 oreObțineți înțelegere și cunoștințe cu privire la valoarea investițiilor în responsabilitatea socială corporativă, filantropia și sustenabilitatea. Instruirea se desfășoară într-o formă interactivă și include o serie de studii de caz.
Governanța IT a întreprinderii și managementul strategic
35 oreGovernanța IT a întreprinderii este esențială pentru alinierea inițiativei tehnologice cu strategia de afaceri, asigurarea livrării valorii și gestionarea riscului.
Această instruire condusă de un instrutor (online sau la fața locului) este destinată profesionistilor avansați în domeniul governanței IT care doresc să aprofundeze înțelegerea lor asupra cadrelor de guvernanță, livrării valorii și gestionării riscului, în timp ce se pregătesc pentru certificarea la nivel avansat.
La finalul acestei instruirile, participanții vor putea:
- Aplica cadre de guvernanță pentru a alinha IT cu obiectivele afacerilor.
- Optimiza livrarea valorii prin investiții strategice și realizarea beneficiilor.
- Evalua și mitige riscurile întreprinderii, inclusiv cele emergente.
- Dezvolta strategii pentru optimizarea resurselor IT și deciziile de sursă.
Formatul cursului
- Prezentație interactivă și discuții.
- Multe exerciții și practici.
- Implementare practică într-un mediu de laborator live.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita o instruire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja detalii.
Previziunea Piaței
14 oreAudiență
Acest curs a fost creat pentru analiștii, meteorologii care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognoza cererii sau a ofertei.
Descriere
Acest curs ghidează delegații printr-o serie de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când se alege cum să se prevadă viitorul pe baza datelor istorice.
Acesta utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau unele programe Open Source (în special proiectul R).
Principiile abordate în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream pentru Analişti Financiari: Preparare la Certificarea
14 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează analiștilor financiari de nivel începător care doresc să învețe cum să utilizeze OneStream pentru analiză financiară, raportare și luarea deciziilor bazate pe date și să se pregătească pentru certificările OneStream relevante.
La finalul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă funcționalitățile de bază ale OneStream XF.
- Să navigheze prin interfața și spațiul de lucru OneStream.
- Să încarce, să transforme și să valideze datele financiare.
- Să creeze și să analizeze rapoarte financiare și tablouri de bord.
- Utilizarea funcțiilor de automatizare a fluxului de lucru OneStream pentru planificarea și consolidarea financiară.
- Pregătirea pentru examenele de certificare OneStream (de exemplu, OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant etc.).
Desfășurarea Strategică: Gândire, Planificare, Management și Liderare
35 orePrezentare generală
Acest curs de 5 zile va ajuta delegații să dezvolte abilitățile lor în gândire strategică, planificare și management, inclusiv cerințele tacticale și operaționale necesare pentru implementarea cu succes într-un mediu cu stake-uri mari. Cursul se va ocupa de problemele dificile ale gestionării conflictelor, gestionării schimbărilor, a caracteristicilor unui lider bun și a modului de motivare al echipei. Utilizând studii de caz interactive precum și exemple din sector, delegații vor fi încurajați să-și împărtășească experiențele și provocările pentru a construi soluții practice și orientate spre activitatea profesională pe care le pot aduce înapoi și folosi.
Obiectivul principal al programului este de a echipa executivii cu abilități necesare pentru analizarea mediului de afaceri cu scopul de a descoperi oportunități profitabile și de a dezvolta strategii pentru a obține avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, insighți privind leadership-ul și cele mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea executivilor de a gestiona complexitățile și incertitudinile unui organism cu performanță ridicată.
Obiectivele de învățare
După participarea la acest curs, delegații vor putea:
- Descrie principalele probleme cu care se confruntă o organizație;
- Explica diferitele abordări ale planificării de dezvoltare a organizației;
- Analizează mediul de afaceri actual și factorii care influențează organizația;
- Analizează resursele din interior și exterior organizației;
- Explica diferitele abordări ale gestionării strategiei și locul acesteia în planul de afaceri;
- Evaluează strategiile alternative de dezvoltare pentru a recomanda cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplică o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discute obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care accompază implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului în echipă;
- Definește abordările de gestionare a riskurilor identificate;
- Analizează impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitiv, cât și negativ) care rezultă din implementarea noii strategii;
- Proiectează politici, sisteme și procese pentru a implementa cu succes planurile strategice emergente;
- Acoperă etapele principale ale gestionării schimbărilor.
Cine ar trebui să participe
- Manageri de produs/serviciu
- Manageri și lideri de echipă nou numiți precum și cu experiență
- Șefii operaiilor
- Manageri seniori de bănci
- Manageri de resurse umane
- Manageri operaționali
- Manageri de marketing
Metodologie
Cursul constă în ateliere facilitare, suplimentate prin studii de caz luate dintr-o combinație de exemple reale publicate și/sau experiență practică. Va exista, de asemenea, oportunități pentru participanți să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul organizațiilor/departamentelor lor proprii. Discuțiile în forum deschis vor fi, de asemenea, un element cheie.
Gândirea Statistică pentru Decidenți
7 oreAcest curs a fost creat pentru decidenți ale căror obiective principale nu sunt să efectueze calculările și analizele, ci să le înțeleagă și să fie capabili să aleagă ce tip de metode statistice sunt relevante în planificarea strategică a organizației.
De exemplu, un participant potențial trebuie să ia decizia cu câte probe trebuie colectate înainte ca acesta să poată decide dacă produsul va fi lansat sau nu.
Dacă aveți nevoie de un curs mai lung care acoperă bazele gândirii statistice, puteți vedea instruirea de 5 zile "Statistici pentru Manageri".
Gândire Strategică
21 oreÎn această instruire condusă de un instructor, în direct, în România, noi prezentăm noilor manageri cele mai importante concepte ale gândirii strategice, puneți teoria în practică prin activități bazate pe sarcini și pe cazuri reale. Participanții beneficiază de o oportunitate unică de a învăța noi moduri de gândire, implementarea conceptelor cheie pentru rezolvarea problemelor, reflecția asupra modalităților în care aceste principii se aplică muncei lor și ascultarea și împărtășirea propriilor perspective cu instrucționistul și colegii de clasă.
Planificarea Strategică în Practică
14 oreAcest curs de formare a fost creat pentru investitori, proprietari de afaceri, directori, manageri, directori și analiști care trebuie să dezvolte abilități de planificare strategică. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci pentru a începe să-ți realizi visele astăzi.
Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă este cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl implementeze în practică.
Înțelegerea Markei și Afacerii tale
21 orePublic
Acest curs este destinat întregului personal care necesită o viziune mai largă asupra părții lor de afaceri; rolurile specifice ale acestora; și a implicării lor în îmbunătățirea contribuției sale la organizație în ansamblu
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții
Până la sfârșitul workshop-ului, participanții vor putea:
- Explicați ce este "marca" și cum îl pot influența
- Înțelegeți procesul de schimbare a strategiilor și poziția companiei în cadrul acestora
- Detaliți principiile relevante care stau la baza oricărei modificări aduse unei companii
- Realizați importanța relațiilor dintre clienți și părțile interesate în desfășurarea cu succes a oricărei afaceri
- Definiți aspectele financiare ale unei afaceri și ale părții delegate a acesteia
- Determinați aspectele importante ale negocierii pentru a asigura cel mai bun rezultat posibil pentru partea lor de afaceri