Vizualizare
Acest curs de 5 zile va ajuta delegații să-și dezvolte abilitățile de gândire strategică, planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul va aborda problemele dificile ale managementului conflictelor, gestionării schimbărilor, ceea ce face un lider bun și modul de a motiva o echipă. Folosind studii de caz interactive, precum și exemple din sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la construirea de soluții practice și orientate spre muncă pe care le pot lua înapoi și să le utilizeze efectiv.
Obiectivul principal al programului este de a echipa managerii cu abilitățile de scanare a mediului de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și de a dezvolta strategii pentru a câștiga un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o înțelegere a conducerii cele mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea executivilor de a face față complexităților și incertitudinilor de a gestiona o instituție financiară de înaltă performanță.
Obiectivele învățării
După participarea la acest curs, delegații vor putea:
- Descrie principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicarea diferitelor abordări pentru planificarea dezvoltării organizaționale;
- Analiza mediului de afaceri actual și a influențelor care afectează organizația;
- Analiza resurselor interne și externe ale organizației;
- Explică diferitele abordări pentru gestionarea strategiei și pune-o în planul de afaceri;
- Evaluarea strategiilor alternative de dezvoltare pentru a recomanda cele mai potrivite pentru nevoile companiei.
- Aplicarea unei înțelegeri mai aprofundate a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discută în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc punerea în aplicare a noii strategii, inclusiv gestionarea conflictelor într-o echipă;
- definirea abordărilor de gestionare a riscurilor identificate;
- Analiza impactului potențial asupra companiei sale (atât pozitive cât și negative) care vor rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperă pașii cheie în managementul schimbărilor
Cine ar trebui să aştepte
- Manageri de produse / servicii
- Noua numire, precum și manageri și lideri de echipă
- Șefii operațiunilor
- Managerul bancar senior
- Manageri de resurse umane
- Operatorii Manageri
- Marketing Administratorii
Metodologie
Cursul este format din ateliere facilitate, completate de studii de caz realizate dintr-o combinație de exemple publice de viață reală și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Discuțiile deschise vor fi, de asemenea, un element cheie.
Citește mai mult...