Cursuri de pregatire Balanced Scorecard
Formarea este concepută pentru a ajuta oricine se gândește la implementarea sau lucrează la un proiect echilibrat de scorecard.
Schița de curs
Măsurarea Business Strategie
- Perspectivă financiară
- Perspectiva clientului
- Intern-Business-Perspectivă proces
- Perspectivă de învățare și creștere
- Conectarea Balanced Scorecard măsurilor cu strategia dvs
- Structură și strategie
Gestionarea Business Strategie
- Realizarea alinierii strategice: de sus în jos
- Ținte, alocarea resurselor, inițiative și bugete
- Feedback-ul și procesul de învățare strategică
- Implementarea unui program Balanced Scorecard Management.
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Balanced Scorecard - Booking
Cursuri de pregatire Balanced Scorecard - Enquiry
Balanced Scorecard - Cerere de consultanta
Cerere de consultanta
Mărturii (1)
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Curs - Balanced Scorecard
Upcoming Courses
Cursuri înrudite
Strategical & Critical Thinking
7 oreAcest curs este conceput pentru a vă îmbunătăți capacitatea de a gândi strategic, oferindu-vă abilitățile de a aborda situații complexe, de a evita prejudecățile și de a lua decizii bine informate, rapid și precis. Printr-o explorare structurată a diferitelor stiluri de gândire și a capcanelor comune în gândirea strategică, veți dezvolta o înțelegere cuprinzătoare a modului în care puteți aplica gândirea strategică în activitățile dumneavoastră profesionale.
Corporate Social Responsibility Fundamentals
7 oreObțineți înțelegere și cunoștințe cu privire la valoarea investițiilor în responsabilitatea socială corporativă, filantropia și sustenabilitatea. Instruirea se desfășoară într-o formă interactivă și include o serie de studii de caz.
Market Forecasting
14 oreAudiență
Acest curs a fost creat pentru analiștii, meteorologii care doresc să introducă sau să îmbunătățească prognoza care poate fi legată de prognoza vânzărilor, prognoza economică, prognoza tehnologică, managementul lanțului de aprovizionare și prognoza cererii sau a ofertei.
Descriere
Acest curs ghidează delegații printr-o serie de metodologii, cadre și algoritmi care sunt utile atunci când se alege cum să se prevadă viitorul pe baza datelor istorice.
Acesta utilizează instrumente standard precum Microsoft Excel sau unele programe Open Source (în special proiectul R).
Principiile abordate în acest curs pot fi implementate de orice software (de exemplu, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream for Financial Analysts: Certification Preparation
14 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează analiștilor financiari de nivel începător care doresc să învețe cum să utilizeze OneStream pentru analiză financiară, raportare și luarea deciziilor bazate pe date și să se pregătească pentru certificările OneStream relevante.
La finalul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă funcționalitățile de bază ale OneStream XF.
- Să navigheze prin interfața și spațiul de lucru OneStream.
- Să încarce, să transforme și să valideze datele financiare.
- Să creeze și să analizeze rapoarte financiare și tablouri de bord.
- Utilizarea funcțiilor de automatizare a fluxului de lucru OneStream pentru planificarea și consolidarea financiară.
- Pregătirea pentru examenele de certificare OneStream (de exemplu, OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant etc.).
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 oreVizualizare
Acest curs de 5 zile va ajuta delegații să-și dezvolte abilitățile de gândire strategică, planificare și management, inclusiv cerințele tactice și operaționale pentru implementarea cu succes într-un mediu bancar. Cursul va aborda problemele dificile ale managementului conflictelor, gestionării schimbărilor, ceea ce face un lider bun și modul de a motiva o echipă. Folosind studii de caz interactive, precum și exemple din sector, delegații vor fi încurajați să împărtășească experiențe și provocări pentru a ajuta la construirea de soluții practice și orientate spre muncă pe care le pot lua înapoi și să le utilizeze efectiv.
Obiectivul principal al programului este de a echipa managerii cu abilitățile de scanare a mediului de afaceri pentru a descoperi oportunități de afaceri profitabile, precum și de a dezvolta strategii pentru a câștiga un avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, o înțelegere a conducerii cele mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea executivilor de a face față complexităților și incertitudinilor de a gestiona o instituție financiară de înaltă performanță.
Obiectivele învățării
După participarea la acest curs, delegații vor putea:
- Descrie principalele probleme cu care se confruntă o bancă mare;
- Explicarea diferitelor abordări pentru planificarea dezvoltării organizaționale;
- Analiza mediului de afaceri actual și a influențelor care afectează organizația;
- Analiza resurselor interne și externe ale organizației;
- Explică diferitele abordări pentru gestionarea strategiei și pune-o în planul de afaceri;
- Evaluarea strategiilor alternative de dezvoltare pentru a recomanda cele mai potrivite pentru nevoile companiei.
- Aplicarea unei înțelegeri mai aprofundate a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discută în mod obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care însoțesc punerea în aplicare a noii strategii, inclusiv gestionarea conflictelor într-o echipă;
- definirea abordărilor de gestionare a riscurilor identificate;
- Analiza impactului potențial asupra companiei sale (atât pozitive cât și negative) care vor rezulta din implementarea noii strategii;
- Proiectarea politicilor, sistemelor și proceselor pentru implementarea cu succes a planurilor strategice emergente;
- Acoperă pașii cheie în managementul schimbărilor
Cine ar trebui să aştepte
- Manageri de produse / servicii
- Noua numire, precum și manageri și lideri de echipă
- Șefii operațiunilor
- Managerul bancar senior
- Manageri de resurse umane
- Operatorii Manageri
- Marketing Administratorii
Metodologie Cursul este format din ateliere facilitate, completate de studii de caz realizate dintr-o combinație de exemple publice de viață reală și / sau experiență practică. Vor fi, de asemenea, oportunități pentru participanți să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul propriilor organizații / departamente. Discuțiile deschise vor fi, de asemenea, un element cheie.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 oreAcest curs a fost creat pentru factorii de decizie, al căror scop principal nu este de a face calculul și analiza, ci de a le înțelege și de a putea alege ce fel de metode statistice sunt relevante în planificarea strategică a organizației.
De exemplu, un participant în perspectiva trebuie să decidă câte eșantioane trebuie colectate înainte de a putea decide dacă produsul va fi lansat sau nu.
Dacă aveți nevoie de un curs mai lung care să acopere principiile fundamentale ale gândirii statistice, aruncați o privire la formarea de 5 zile " Statistics for Managers".
Strategic Thinking
21 oreÎn acest curs de instruire live, condus de un instructor, în România, vom prezenta noilor manageri cele mai importante concepte ale gândirii strategice, punând teoria în practică prin activități bazate pe sarcini și pe cazuri reale. Participanții au o ocazie unică de a învăța noi moduri de gândire, de a pune în aplicare concepte cheie pentru a rezolva probleme, de a reflecta asupra modului în care aceste principii se aplică la propria lor activitate și de a asculta și împărtăși propriile perspective cu instructorul și colegii de clasă.
Strategic Planning in Practice
14 oreAcest curs de formare a fost creat pentru investitori, proprietari de afaceri, directori, manageri, directori și analiști care trebuie să dezvolte abilități de planificare strategică. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci pentru a începe să-ți realizi visele astăzi.
Acest curs se concentrează asupra planificării strategice pentru întreprinderi în care flexibilitatea și învățarea constantă este cel mai important lucru. Principalul accent este strategia corporativă și de investiții folosind exemplele actuale din lumea reală. Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea să creeze un plan strategic și să învețe cum să îl implementeze în practică.
Strategic Management
21 orePublic
Managerii de rang înalt care au nevoie de o perspectivă asupra problemelor Management strategic și a aplicării acestuia
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Studii de caz și exemple
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Definiți problemele care stau la baza conducerii strategice de succes și legătura cu un climat organizațional puternic
- Descrieți o serie de modele de afaceri strategice și implicațiile lor potențiale pentru propria afacere
- Definiți conceptele critice care stau la baza construirii echipelor performante și gestionarea schimbărilor
- Definirea și utilizarea măsurilor financiare cheie ale succesului strategic
Understanding Your Brand and Your Business
21 orePublic
Acest curs este destinat întregului personal care necesită o viziune mai largă asupra părții lor de afaceri; rolurile specifice ale acestora; și a implicării lor în îmbunătățirea contribuției sale la organizație în ansamblu
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții
Până la sfârșitul workshop-ului, participanții vor putea:
- Explicați ce este "marca" și cum îl pot influența
- Înțelegeți procesul de schimbare a strategiilor și poziția companiei în cadrul acestora
- Detaliți principiile relevante care stau la baza oricărei modificări aduse unei companii
- Realizați importanța relațiilor dintre clienți și părțile interesate în desfășurarea cu succes a oricărei afaceri
- Definiți aspectele financiare ale unei afaceri și ale părții delegate a acesteia
- Determinați aspectele importante ale negocierii pentru a asigura cel mai bun rezultat posibil pentru partea lor de afaceri