Prezentare generală
    Acest curs de 5 zile va ajuta delegații să dezvolte abilitățile lor în gândire strategică, planificare și management, inclusiv cerințele tacticale și operaționale necesare pentru implementarea cu succes într-un mediu cu stake-uri mari. Cursul se va ocupa de problemele dificile ale gestionării conflictelor, gestionării schimbărilor, a caracteristicilor unui lider bun și a modului de motivare al echipei. Utilizând studii de caz interactive precum și exemple din sector, delegații vor fi încurajați să-și împărtășească experiențele și provocările pentru a construi soluții practice și orientate spre activitatea profesională pe care le pot aduce înapoi și folosi.
    Obiectivul principal al programului este de a echipa executivii cu abilități necesare pentru analizarea mediului de afaceri cu scopul de a descoperi oportunități profitabile și de a dezvolta strategii pentru a obține avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, insighți privind leadership-ul și cele mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea executivilor de a gestiona complexitățile și incertitudinile unui organism cu performanță ridicată.
    Obiectivele de învățare
    După participarea la acest curs, delegații vor putea:
    - 
        Descrie principalele probleme cu care se confruntă o organizație;
    
- 
        Explica diferitele abordări ale planificării de dezvoltare a organizației;
    
- 
        Analizează mediul de afaceri actual și factorii care influențează organizația;
    
- 
        Analizează resursele din interior și exterior organizației;
    
- 
        Explica diferitele abordări ale gestionării strategiei și locul acesteia în planul de afaceri;
    
- 
        Evaluează strategiile alternative de dezvoltare pentru a recomanda cele mai potrivite nevoilor firmei.
    
- 
        Aplică o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
    
- 
        Discute obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care accompază implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului în echipă;
    
- 
        Definește abordările de gestionare a riskurilor identificate;
    
- 
        Analizează impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitiv, cât și negativ) care rezultă din implementarea noii strategii;
    
- 
        Proiectează politici, sisteme și procese pentru a implementa cu succes planurile strategice emergente;
    
- 
        Acoperă etapele principale ale gestionării schimbărilor.
    
    Cine ar trebui să participe
    - 
        Manageri de produs/serviciu
    
- 
        Manageri și lideri de echipă nou numiți precum și cu experiență
    
- 
        Șefii operaiilor
    
- 
        Manageri seniori de bănci
    
- 
        Manageri de resurse umane
    
- 
        Manageri operaționali
    
- 
        Manageri de marketing
    
    Metodologie
    Cursul constă în ateliere facilitare, suplimentate prin studii de caz luate dintr-o combinație de exemple reale publicate și/sau experiență practică. Va exista, de asemenea, oportunități pentru participanți să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul organizațiilor/departamentelor lor proprii. Discuțiile în forum deschis vor fi, de asemenea, un element cheie.
                                 
                                Citește mai mult...