Cursuri de pregatire Dezvoltare Leadership pentru Ingineri
Dezvoltarea leadership este practica de evaluare a puterilor, asigurarea stilurilor de conducere și îmbunătățirea abilităților de leadership pentru a deveni un lider încrezător și eficient.
Acest instruire condusă de instructor (online sau pe loc) este destinată liderilor și inginerilor care doresc să analizeze, să gestioneze și să dezvolte abilitățile lor de leadership.
La finalul acestei instruirii, participanții vor putea folosi puterile lor, aplica valorile, gestiona stresul, rezolva probleme și construi un plan de dezvoltare pentru a deveni lideri eficienți în inginerie.
Formatul Cursului
- Sesiune interactivă de prelegeri și discuții.
- Multe exerciții și practică.
- Implementare hands-on într-un mediu live-lab.
Opțiuni de Personalizare a Cursului
- Pentru a solicita o instruire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
Schița de curs
Introducere
Panoramă asupra Dezvoltării Leadership pentru Ingineri
- Cadru de competențe în leadership
- Lider ship în inginerie
Utilizarea Puterilor pentru a Fi un Lider Eficient
- Evaluarea personalității și talentelor
- Focalizarea pe puteri
Aplicarea Valorilor în Leadership
- Evaluarea valorilor principale
- Aliniare și aplicare a valorilor în leadership
Gestionarea Stresului pentru Ameliorarea Stilului de Conducere
- Evaluarea inteligenței emoționale
- Stres emocional
- Strategii pentru gestionarea stresului
Lucrul la Decizii ca Lider
- Evaluarea stilului de luare a deciziilor
- Trecerea de la date la acțiune
Rezolvarea Problemelor Creativ
- Rezolvarea problemelor analitică versus creativă
- Ostacolele la rezolvarea problemelor creativ
- Evaluarea stilului creativ
Lucrul ca Lider al unei Echipe
- Colaborare
- Noutăți și ascultare activă
- Influență și motivație
Gestionarea Situațiilor provocatoare
- Managementul conflictelor
- Comunicare curajoasă
- Gestionarea reacțiilor emoționale
Construirea unui Plan de Dezvoltare a Abilităților de Leadership
- Plan de dezvoltare leadership
- Meliorarea performanței și stabilirea obiectivelor
- Creatia unui mediu de muncă motivator
Scurtăreză și Concluzie
Cerințe
- Experiență de lucru într-o echipă de inginerie
Audiență
- Lideri în Inginerie
- Ingineri
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Dezvoltare Leadership pentru Ingineri - Rezervare
Cursuri de pregatire Dezvoltare Leadership pentru Ingineri - Solicitare
Dezvoltare Leadership pentru Ingineri - Cerere de consultanta
Cerere de consultanta
Mărturii (1)
Teoria explicată cu claritate combinată cu trainerul care își relată entuziasmat experiențele din trecut, facând conceptele mult mai relabile și amintitoare. Antrenor prietenos și pasionat.
Jacob Tan - Singapore Management University
Curs - Leadership Development for Engineers
Tradus de catre o masina
Cursuri viitoare
Cursuri înrudite
Leadership 101
7 oreAcest training în direct de instruire (online sau presenzial) în România este destinat profesionistilor cu niveluri inițiale sau liderilor aspiranți care doresc să înțeleagă conceptele și practicile esențiale ale unui conducere eficientă.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
- Să înțeleagă ce este conducerea și cum se diferențiază de management.
- Să identifice și să dezvolte competențele și stilurile esențiale ale liderului.
- Să stabilească obiective semnificative și să le comunique eficient.
- Să construiască încrederea și să influențeze alții prin comunicare eficientă.
Advisory & Leadership Skills
14 oreAcest training condus de un instruCTOR în România (online sau presensă) face parte din setul de abilități al scientistului de date (Domeniu: Advisory & Leadership) și este destinat profesionistilor care doresc să construiască abilități de comunicare, rezolvare a problemelor și lidership impactant pentru a-și prospera în echipele de science de date sau analitici.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
- Aplica tehnici de rezolvare structurată a problemelor și analiză a cauzelor fundamentale.
- Comunica întruniri eficient prin povestire impactantă și vizualizare.
- Duce inițiative de schimbare și influențează părți interesate cu siguranță.
- Gestionează proiectele legate de date folosind un cadru clar și practic.
Coaching Skills
7 oreAudiență
Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de coaching de înaltă calitate
- Membrilor individuali ai propriului personal
- echipelor lor
- Persoanelor care nu au legătură directă cu propriile echipe, dar care ar aprecia contribuția lor independentă - și fără judecată
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilitate
- sesiuni de coaching pentru delegați - cu feedback complet
Până la sfârșitul cursului, delegații vor fi capabili să:
- Să definească "coaching-ul" și să explice în detaliu utilizarea coaching-ului pentru îmbunătățirea performanței individuale și a echipei - în special în ceea ce privește înțelegerea motivelor care stau la baza (și corectarea) performanțelor slabe
- Să ofere sesiuni de coaching semnificative
Coach și Mentorat
7 oreAcest curs oferă o înțelegere cuprinzătoare a coaching-ului și a mentoratului ca procese cruciale pentru creșterea și dezvoltarea profesională la locul de muncă. Prin explorare detaliată și aplicații practice, participanții vor dobândi abilitățile necesare pentru a utiliza în mod eficient tehnici de coaching și mentorat adaptate la diferite etape ale carierei.
Comunicarea și Influenzarea - Pentru Manageri și Lideri de Echipă
14 orePublic
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Lideraj Inovator prin Design Thinking
14 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează liderilor de nivel începător și profesioniștilor din domeniul resurselor umane care doresc să învețe și să aplice Design Thinking metodologii pentru a promova inovarea, a spori capacitățile de rezolvare a problemelor și a implica echipele în mod eficient.
Până la sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Doteze participanții cu instrumente și metodologii pentru a stimula inovarea și implicarea echipelor.
- Să dezvolte abilități de cartografiere a empatiei, ideație și prototipare pentru rezolvarea provocărilor complexe.
- Să aplice principiile Design Thinking la scenarii de leadership și resurse umane.
- Să promoveze o cultură a inovării în cadrul echipelor tehnice.
Transformarea Digitală: Schimbarea Modului de Livrare Comun al Lansajului Afacerii
7 oreLa sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
- Dezvolta o idee mai puternică cu privire la diferitele abordări ale livrării contemporane a învățării.
- Înțelege cum să lege actualele metode de noile și proaste abordări în livrarea învățării.
- Elaborează un curriculum adaptabil și proactiv care să maximizeze digitalizarea și toate beneficiile acesteia.
- Conducerea organizației în aplicarea transformării digitale în învățare
Formatul cursului
- Antrenament condus de instrucțiune prin livrare online
- Planificare interactivă cu rezultate
- Icebreakers digitale
- Munci de curs
DZM – delegarea sarcinilor și motivarea angajaților
14 oreDelegarea sarcinilor și motivarea angajaților sunt competențe cheie pentru gestionarea eficientă a unei echipe. Înseamnă să înțelegeți abilitățile angajaților, să definiți clar așteptările, în același timp cu a oferi încredere și delegare a responsabilității. Verificați regular progresul și oferiți feedback constructiv pentru a putea motiva angajații: Apreciați realizările: Aprecierile publice și private ale succeselor angajaților consolidează motivația lor de a continua muncirea. Înțeparea angajaților în procesul luării deciziilor le oferă un sentiment de rol important în companie. O cultură organizatională care promovează respectul, sprijinul și echilibrul dintre carieră și viața personală motivează angajații să fie mai performanți. Acționați conform valorilor și așteptările pe care le stabiliți pentru angajații dumneavoastră, pentru a-i inspira la acțiune. Gestionarea eficientă a delegării sarcinilor și motivarea angajaților necesită flexibilitate, empatie și adaptarea continuă la nevoile echipei. Susținerea angajaților, înțelegerea motivațiilor lor și dezvoltarea abilităților sunt elemente cheie ale succesului în acest domeniu.
Enneagram pentru excelenta organizationala (OE) in Leadership
7 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează managerilor de nivel intermediar care doresc să aplice cunoștințele Enneagramei pentru a spori abilitățile de leadership, a îmbunătăți dinamica echipei și a conduce succesul organizațional.
La finalul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Dobândească o bază solidă în sistemul Enneagrama, inclusiv cele nouă tipuri de personalitate, aripi, niveluri de dezvoltare și centre de inteligență.
- Să utilizeze Enneagrama pentru a explora și identifica tipul de personalitate, inclusiv punctele forte, punctele slabe și oportunitățile de creștere.
- Înțelegeți mai bine membrii echipei, îmbunătățiți comunicarea, rezolvați conflictele și promovați un mediu de colaborare în echipă.
- Aliniați obiectivele echipei și ale organizației, gestionați eficient schimbarea și cultivați o cultură organizațională inovatoare și adaptabilă.
Leadership și Executarea Strategiei pentru Proprietari și Manageri de Produse
14 oreAcest training live, condus de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează managerilor de produs de nivel intermediar care doresc să învețe să alinieze obiectivele strategice cu proiectele operaționale, stăpânind în același timp tehnici de leadership pentru a conduce eficient echipe interfuncționale.
La finalul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Consolidarea capacităților de conducere și de luare a deciziilor.
- Să îmbunătățească abilitățile de planificare strategică și de execuție.
- Să dezvolte expertiză în managementul proiectelor pentru livrarea eficientă a proiectelor.
- Să dezvolte abilități specifice proprietății produselor, axate pe proiectele din sectorul bancar și financiar.
- Să învețe să echilibreze obiectivele strategice cu obiectivele operaționale ale proiectului.
Lidership în noua economie
21 oreLa sfârșitul cursului, participanții ar trebui să fie capabili să:
- Dobândească o înțelegere a stăpânirii de sine ca fundament pentru liderii inspiraționali
- Să își consolideze și să își susțină capacitățile de execuție și să contribuie la crearea unei culturi de înaltă performanță
- Să conducă procese de transformare culturală și de schimbare în zonele lor de influență respective, utilizând instrumente de inteligență emoțională și de management al schimbării
Metodologie:
- Prelegere
- Ateliere de lucru
- Prezentare video
- Joc de rol
Dezvoltarea Managerului
35 oreAcest program de dezvoltare a managerilor în organizații este un program structurat de 5 sesiuni, cu 8 ore fiecare, care vizează dezvoltarea abilităților necesare pentru o gestionare eficientă, adaptate nevoilor angajaților și ale organizației.
Învățământul are un caracter practic-aplicativ, folosind metode experențiale pentru dezvoltarea abilităților și a învățării, cu participanții încurajați să-și împartă experiența pentru a normaliza așteptările cu privire la rolul managerului și pentru a oferi soluții practice colegilor lor.
Negociere și Convingere
7 oreExistă multe moduri diferite în care influențăm și suntem influențați în toate interacțiunile din viața noastră de zi cu zi, iar majoritatea acestor fenomene au loc inconștient.
Obiectivul acestui curs este de a discuta strategiile de negociere, principiile psihologice și comportamentale ale persuasiunii și cei mai importanți 7 pași pentru îmbunătățirea abilităților de negociere.
Desfășurarea Strategică: Gândire, Planificare, Management și Liderare
35 orePrezentare generală
Acest curs de 5 zile va ajuta delegații să dezvolte abilitățile lor în gândire strategică, planificare și management, inclusiv cerințele tacticale și operaționale necesare pentru implementarea cu succes într-un mediu cu stake-uri mari. Cursul se va ocupa de problemele dificile ale gestionării conflictelor, gestionării schimbărilor, a caracteristicilor unui lider bun și a modului de motivare al echipei. Utilizând studii de caz interactive precum și exemple din sector, delegații vor fi încurajați să-și împărtășească experiențele și provocările pentru a construi soluții practice și orientate spre activitatea profesională pe care le pot aduce înapoi și folosi.
Obiectivul principal al programului este de a echipa executivii cu abilități necesare pentru analizarea mediului de afaceri cu scopul de a descoperi oportunități profitabile și de a dezvolta strategii pentru a obține avantaj competitiv într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv. Printre altele, programul va oferi, de asemenea, insighți privind leadership-ul și cele mai bune practici și comportamente care vor consolida capacitatea executivilor de a gestiona complexitățile și incertitudinile unui organism cu performanță ridicată.
Obiectivele de învățare
După participarea la acest curs, delegații vor putea:
- Descrie principalele probleme cu care se confruntă o organizație;
- Explica diferitele abordări ale planificării de dezvoltare a organizației;
- Analizează mediul de afaceri actual și factorii care influențează organizația;
- Analizează resursele din interior și exterior organizației;
- Explica diferitele abordări ale gestionării strategiei și locul acesteia în planul de afaceri;
- Evaluează strategiile alternative de dezvoltare pentru a recomanda cele mai potrivite nevoilor firmei.
- Aplică o înțelegere mai profundă a planurilor de dezvoltare strategică;
- Discute obiectiv riscurile, beneficiile și costurile care accompază implementarea noii strategii, inclusiv gestionarea conflictului în echipă;
- Definește abordările de gestionare a riskurilor identificate;
- Analizează impactul potențial asupra firmei sale (atât pozitiv, cât și negativ) care rezultă din implementarea noii strategii;
- Proiectează politici, sisteme și procese pentru a implementa cu succes planurile strategice emergente;
- Acoperă etapele principale ale gestionării schimbărilor.
Cine ar trebui să participe
- Manageri de produs/serviciu
- Manageri și lideri de echipă nou numiți precum și cu experiență
- Șefii operaiilor
- Manageri seniori de bănci
- Manageri de resurse umane
- Manageri operaționali
- Manageri de marketing
Metodologie
Cursul constă în ateliere facilitare, suplimentate prin studii de caz luate dintr-o combinație de exemple reale publicate și/sau experiență practică. Va exista, de asemenea, oportunități pentru participanți să lucreze în grupuri mici pentru a sintetiza idei și strategii și pentru a aplica materialul în contextul organizațiilor/departamentelor lor proprii. Discuțiile în forum deschis vor fi, de asemenea, un element cheie.
Femei în Liderare
7 oreAceastă formare live, condusă de un instructor în România (online sau la fața locului) se adresează femeilor care doresc să învețe despre rolurile și așteptările femeilor în conducere. Printr-o varietate de exerciții și discuții, participantele își vor consolida încrederea și își vor dezvolta abilități esențiale de management și de afaceri în calitate de lider, pe calea lor de a deveni modele în organizațiile lor.
Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă rolul femeilor lider în organizații.
- Să dezvolte o mentalitate de lider.
- Să dea dovadă de leadership în gestionarea echipei și luarea deciziilor.