Schița de curs

Introducere

Pregătirea browserului pentru redarea conținutului WebGL.

Prezentare generală a procesului de creare a graficelor

Crearea unui obiect static 2D

Adăugarea de culoare la obiect

Învârtirea obiectului

Realizarea obiectului 3D

Înțelegerea punctelor, vectorilor și rețelelor

Transformarea obiectului

Adăugarea de iluminare direcțională și ambientală

Adăugarea de transparență, textura și reflexie

Prezentarea altor obiecte

Simularea mișcărilor camerei

Programming Vertex și Pixel Shaders

Animarea obiectului

Folosind mouse-ul pentru a interacționa cu obiectul

Rezumat și Concluzie

Cerințe

  • Javaexperiență în programarea de scripturi
  • Familiarizarea cu vectori și matrici este utilă, dar nu este necesară
  • Cunoștințe de algebră liniară (înmulțire, adunare matrice/vector)
  • .
  • Cunoștințe de trigonometrie (povești cosinus și sinus...)
  • .
 21 ore

Numărul de participanți



Pret per participant

Categorii înrudite