Schița de curs

Introducere

Pregătirea browserului pentru redare WebGL Cuprins

Prezentare generală a procesului de creare a graficii

Crearea unui obiect static 2D

Adăugarea de culoare la obiect

Învârtirea obiectului

Realizarea obiectului 3D

Înțelegerea punctelor, vectorilor și meselor

Transformarea obiectului

Adăugarea iluminării direcționale și ambientale

Adăugarea transparenței, texturii și reflexiei

Introducerea altor obiecte

Simularea mișcărilor camerei

Programming Shaderi de vertex și pixel

Animarea obiectului

Utilizarea mouse-ului pentru a interacționa cu obiectul

Rezumat și concluzie

Cerințe

  • Javaexperiență în programarea scripturilor
  • Familiarizarea cu vectori și matrici este utilă, dar nu obligatorie
  • Cunoștințe de algebră liniară (înmulțire, adunare matrice/vector)
  • Cunoștințe de trigonometrie (povești cosinus și sinus...)
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Upcoming Courses

Categorii înrudite