Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere
Pregătirea browserului pentru redare WebGL Cuprins
Prezentare generală a procesului de creare a graficii
Crearea unui obiect static 2D
Adăugarea de culoare la obiect
Învârtirea obiectului
Realizarea obiectului 3D
Înțelegerea punctelor, vectorilor și meselor
Transformarea obiectului
Adăugarea iluminării direcționale și ambientale
Adăugarea transparenței, texturii și reflexiei
Introducerea altor obiecte
Simularea mișcărilor camerei
Programming Shaderi de vertex și pixel
Animarea obiectului
Utilizarea mouse-ului pentru a interacționa cu obiectul
Rezumat și concluzie
Cerințe
- Javaexperiență în programarea scripturilor
- Familiarizarea cu vectori și matrici este utilă, dar nu obligatorie
- Cunoștințe de algebră liniară (înmulțire, adunare matrice/vector)
- Cunoștințe de trigonometrie (povești cosinus și sinus...)
21 ore