Schița de curs

Introducere

QML Programare

  • Sintaxa QML
  • Legătura proprietăților
  • Qt Obiecte globale rapide

Qt Elemente rapide

  • Elemente, dreptunghiuri și text
  • Imagini
  • Semnale și sloturi

Pregătirea mediului de dezvoltare

  • Instalarea și configurarea QtQuick

QML Concepte de bază

  • Construirea de widget-uri simple
  • Implementarea widget-urilor simple
  • Introducerea resurselor
  • Utilizarea vizualizărilor în QML
  • Înlocuirea delegaților de conținut

Qt Poziționare rapidă

  • Utilizarea ancorelor
  • Lucrul cupoziționări, layout-uri și fluxuri

Animations, tranziții și transformări

  • Implementarea animațiilor și a particulelor
  • Utilizarea tranzițiilor
  • Lucrul cu transformări
  • Aplicarea stării și a gradienților

Qt Comenzi rapide și module

  • Utilizarea Qt Controale rapide pentru a construi widget-uri
  • Implementarea widgeturilor de control rapid Qt
  • Crearea de stiluri personalizate pentru widgeturi
  • Utilizarea unui stil personalizat pe un widget

Aplicații și prototipuri de tablouri de bord

  • Definirea funcționalităților aplicațiilor
  • Aplicarea componentelor și a structurii
  • Adăugarea unei interfețe principale
  • Utilizarea mecanismului de comutare a aplicațiilor
  • Implementarea widget-urilor și a ferestrelor pop-up ale aplicației
  • Crearea de modele
  • Adăugarea unei teme de interfață utilizator
  • Realizarea unei interfețe de tip "responsive".

Rezumat și concluzii

 7 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Upcoming Courses